Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie   

  1. Wczoraj
  2. Czekam z niecierpliwośćią, na więcej informacji o tej grze.
  3. Zapraszamy na Dragon Ball Victory! Edycja trwa już długo bez żadnego resetu, mamy dwa serwery, każdy znajdzie coś dla siebie. Oficjalny portal: http://dbvictory.eu/news.php Serwer World: http://dbv.dbvictory.eu/home.html Opis serwera / Info - Exp x7 (stages) - PVP 50lvl - Nowe konta otrzymuja 3 dni PACC / New account have 3 Day PACC - Max Reborn Quest - 700lvl (Czytaj) - AutoCleanHouse - czysci domki po 40 dniach nieaktywnosci postaci - [Captain] Killer - Możliwość wygrania pacc poprzez zabijanie potworów, więcej informacji tutaj: http://dbv.dbvictory.eu/war/captain-killer.html - Unikalna mapa - Ciekawe questy / sagi - System Fuzji - Możliwość połączenia się Goku z Vegeta. - Itemy regenerujac HP/KI - Bonus Spell - Spelle wymagające zrobienia questów: http://dbvictory.eu/viewpage.php?page_id=37 - Fly system / Rider system - DBV CastSystem - I duzo wiecej. Zapraszamy! Serwer War: http://dbv.dbvictory.eu/war/home.html Opis serwera / (PVP - Enfo!) - Exp x14 (cały czas) - PVP 50lvl - Nowe konta otrzymuja 3 dni PACC / New account have 3 Day PACC - Max Reborn Quest - 1400lvl (Czytaj) - AutoCleanHouse - czysci domki po 40 dniach nieaktywnosci postaci - [Captain] Killer - Możliwość wygrania pacc poprzez zabijanie potworów, więcej informacji tutaj: http://dbv.dbvictory.eu/war/captain-killer.html - Unikalna mapa - Ciekawe questy / sagi - System Fuzji - Możliwość połączenia się Goku z Vegeta. - Itemy regenerujac HP/KI - Bonus Spell - Spelle wymagające zrobienia questów: http://dbvictory.eu/viewpage.php?page_id=37 - Fly system / Rider system - DBV CastSystem - I duzo wiecej. Zapraszamy!
  4. W szybkiej sieciowej strzelaninie? Naprwadę trzeba to argumentować? Chciałbyś grać na padzie przeciwko komuś, kto gra na klawiaturze + myszce?
  5. No, klimat zapamiętamy na długo. Na pewno będzie tam psychol typu Pagan Min czy Vaas Montenegro, ale w tym przypadku nie zdziwię się jeżeli ich przebije (chociaż Vaasa będzie ciężko).
  6. >Scenarzysta przyznaje, że studio pozostawiło mu sporą dowolność, a wycinek gry, nad którym pracuje jest niezależny od efektów pracy innych pisarzy.   To wiele wyjaśnia. Na przykład Mass Effect 2, w kuluarach zwane U.S.S. Daddy Issues.
  7. To nie rendery, niektore efekty zostay dodane(ptaki) i naozone filtry. Tyle.
  8. Jakiej trzeciej części. Co wy za bzdury wypisujecie. Dostępne do tej ory są tylko dwie Fear Effect oraz Retro Helix.
  9. Przeczytaj cały tekst "Fear Effect Sedna z wersją demo dostępną dla wszystkich posiadaczy PC" na gram.pl
  10. Powiedziałbym, że po Androbiedzie pora zarżnąć DA, ale przecież oni już to zrobili dwójką i Inkwizycją. :)
  11. Przeczytaj cały tekst "BioWare pracuje nad kolejną odsłoną serii Dragon Age" na gram.pl
  12. Szkoda, że dla osób posiadających wersję Steam to nie zadziała...
  13. Przeczytaj cały tekst "Ori and the Blind Forest: Definitive Edition za darmo dla posiadaczy oryginalnej gry" na gram.pl
  14. F.E.A.R. potrzebowałby reebotu, pełnego krwi i mrocznych zakamarków korporacji z dużą dawką elementów nadprzyrodzonych w tle. W taką grę zagrałbym na pewno? Shogo? Wyśmienicie, też bym chętnie pograł, oryginał był bardzo fajny no i grafika była ładna. Co do Cienia Mordoru, panowie chyba troszkę przesadzają, starsi gracze pamiętają ich za wiele fajnych tytułów w tym wyżej wymienione i to nie jest jakiś tam benjaminek tylko dobre studio.
  15. Oczywiście Cliff nie zargumentował tego w żaden, kompletnie żaden, sposób. Cross-play jest po prostu 'durny'. No tak, jasne, brawo za inteligentną wypowiedź Cliff.
  16. Przeczytaj cały tekst "LawBreakers trafi na PS4. Nie będzie opcji cross-play - "jest durna"" na gram.pl
  17. Teasery ciekawe, wypadałoby je opisać bardziej w stylu 'live action', bo renderami nie są, no na 99% nie, chyba, że się mylę i to najpiękniejsze rendery jakie widziałem dotychczas? Stany mogą wyjść bardzo dobrze, Montana kryje wiele fajnych miejsc,to mogą być góry, rzeki, wodospady, w końcu na części stanu mamy Yellowstone. Kroi się coś na miarę miksu Drogi Bez Powrotu z Outlast.
  18. Przeczytaj cały tekst "Far Cry 5 w Montanie. Zobacz fantastyczne teasery" na gram.pl
  19. A mnie rozwala jakim to trzeba być frajerem by wspierać ten projekt i wierzyć w zapewnienia Chrisa Robertsa. Najpierw miał to być duchowy Klasycznego Wing Commandera, potem jak zebrali znacznie więcej i za tak zwaną "zgodą" zachciało mu się zrobić nowego Privateer'a. I teraz mamy cholerne MMO które tak naprawdę jest od 4 lat w pre-alpha.  Deweloperzy mieli skupiać całe fundusze na produkcję, a nie kampanie marketingowe i te zjazdy by promować grę.  I gadka że potrzebują czasu i pieniędzy to tłumaczenia fanatyków którzy nie mają bladego pojęcia o produkcji gier. Trzeba mieć jasno określony cel, a nie dodawać coraz więcej elementów do gry co przekraczają możliwości ekipy. Dla przykładu wielu pisze jak to dobrze, że gra nie trafi na konsole bo nie są w stanie tej gry pociągnąć. Niestety to pokazuje jak bardzo źle twórcy zarządzają pieniędzmi, bo zapowiedzieli wersje gry które ostatecznie trafią do kosza(czyt. pieniądze wyrzucone w błoto). Przesiadka z CryEngine na tak zwany autorski(przeróbka CE3) to także pieniądze wyrzucone do kosza bo teraz trzeba przenieść albo zrobić od nowa wiece elementów gry. Dodatkowo to pokazuje ich niekompetencję od strony technicznej bo wzięli silnik który się do tego nie nadawał. Już w pierwszy rok produkcji gry wiele osób pytało "po cholerę CE3" no i jak doszła kwestia tego, że to ma być "MMO". I uznali CryEngine 3 jako najlepszy wybór silnik który już w czasach Crysis 2 był krytykowany za skopany kod sieciowy. I chciałbym zaznaczyć że ten autorski silnik bazuje właśnie na CryEngine 3 i to wersji z przed 3.6. I z ostatnich doniesień od samego Guru SC nadal mają problem z tym kodem sieciowym.  Potem dochodzi słowo które zawsze zwiastuje zagładę czyli "outsourcing" i sam fakt, że CIG powierzyło kluczowe elementy firmie zewnętrznej śmierdzi Aliens Colonial Marines. I jak usłyszałem "Squadron 42" będzie robione przez ludzi odpowiedzialnych za privateera 2 to ja serdecznie dziękuję i wiem, że gra będzie gnojówką jakich mało. No i jeszcze są frajerzy którzy wierzą w słowa CIG. Najbardziej mnie bawi jak co niektórzy walą teksty typu jak to nie będzie ekranów ładowania podczas gdy sam Chris Roberts powiedział że gra jest podzielona na sektory z ekranami ładowania.  Ciekawe co napiszesz, kiedy jednak gra wyjdzie... Już wiem, że jest to *ujowa gra Pay2Win bo frajerzy, którzy kupowali wirtualne statki za 300 dolców na starcie gry mają przewagę nad tymi co dopiero po jej ukończeniu zainteresowali się Star Citizenem 😂
  20. Wydaję mi się, że dla mnie najlepszym momentem, i tym najbardziej zapadającym w pamięć było pierwsze odpalenie i przejście Fire & Ice z 92 roku. Tak to było to.
  21. tak szybko jak ten serial obejrzałem, tak szybko o nim zapomniałem. Może i fajny pomysł, ale odcinki bardzo mi się dłużyły przez "pierdołowatość" Claya. Oczywiście w serialu musiały być wątki homoseksualne, bo wiadomo, że w dzisiejszych czasach na 5 par hetero przypada 1 homo. (Clay tego nie wiedział, bo był bardzo zdzwiwiony). Zakończenie nijakie. W tym serialu jedynie fajne pokazali jakie rozterki ma młodzież, przez to, że jakaś laska popełniła samobójstwo i wini ich za to. A robili to co każdy w ich wieku (nie mówie o Bryc'ie :P)... każdy wie, że dokuczanie w szkole to norma. A u chłopaków w wiekości przypadków, żeby zwrócić na siebie uwage.
  22. Przeczytaj cały tekst "Recenzja serialu Trzynaście powodów - dobre, ale nie aż tak dobre" na gram.pl
  23. Wszystko fajnie, na pewno obie gry z serii Śródziemie odniosły/odniosą duży sukces (tak, nie grałem w pierwszą część jeszcze), ale chciałbym by Monolith powrócił do swoich starszych marek czyli np. Shogo, No One Lives Forever, Claw, może i by udało im się odkupić prawa do F.E.A.R'a, wtedy byłbym szczęśliwy :)
  24. Przeczytaj cały tekst "Twórcy Śródziemia: Cienia Wojny z nożem na gardle, ale im presja nie przeszkadza" na gram.pl
  25. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy musi na tyle lubić kosmiczne 4X, by zapoznać się z każdym tytułem. Tym bardziej, gdy kosztuje on gdzieś w okolicach 300zł. Ale nazywanie Stellaris "królem kosmicznych 4X" jest śmieszne dla każdego kto grał zarówno w Distant Worlds: Universe, jak i nadal darmową Aurorę. ;] Próby stawiania Stellarisa i ES2 na tronie, przy akompaniamencie słów: czy przy twierdzeniu, że automatyczne walki ze śladowymi opcjami są OK, bo inaczej byłoby zbyt mozolnie ; świadczą tylko o jednym. Że obie gry idealnie trafiają do niedzielnych miłośników strategii... Może to i nawet lepiej, bo tym samym twórcy "Distant Worlds 2" i "Aurora 2" mogą spokojniutko rozbudowywać swoje gry o kolejne dziesiątki opcji, na które prawdziwe tygryski kosmicznych 4X czekają z utęsknieniem. ;] By nie było, ES1 jest całkiem sympatyczną, ale jednocześnie niezwykle prostą i łatwą strategią 4X i pewnie taka sama jest nowa odsłona. Ale by te casualowe gierki stawiać na piedestał gatunku...
  1. Załaduj więcej aktywności