Zaloguj się, aby obserwować  
Don_Vasylus

Arcanum - RPG

538 postów w tym temacie

Gram już sobie w Arcanum już od bodajże 2 lat(bo gra jest normalnie chiper czadzior zip extra) z kawałkiem i zawsze zacinam się w jednym momencie, w Tulii gdy musze skłonić do rozmowy duch z fontanny, Pelejoniusa czy jak mu tam. poradźcie jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.11.2005 o 13:20, Don Vasylus napisał:

Gram już sobie w Arcanum już od bodajże 2 lat(bo gra jest normalnie chiper czadzior zip extra) z kawałkiem i zawsze zacinam
się w jednym momencie, w Tulii gdy musze skłonić do rozmowy duch z fontanny, Pelejoniusa czy jak mu tam. poradźcie jak to
zrobić.

najpierw musisz zdobyc cztery strofy wiersza. Jesteś mistrzem zlodziei i masz automatyczny wytrych??
Otwierasz te "domki" przed którymi są znaki sztuk. i tam jest wiersz na czterech papirusach. potem jak pojawia się duch to naciskasz duże znaki w kolejności wg wiersza. Możesz otwierać te drzwi biegając po tulli i wg.gobelinu otwierając te drzwi( znaki nad drzwiami odpowiadają żywiołom a na całej planszy są znaki ze sztukami im podległymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak grałem w tę grę. Chlip, chlip... (wspomnienia). II klasa gimnazjum i qpa czasu wolnego na gry.

A cóż to była za świetna gra. Qmple RPGowcy nie mogli wyjść z podziwu jak im opowiadałem, że można tworzyć wszelakiej maści zbroje, miecze, a nawet ammo do gunów. A te ostatnie to był szok!!! Pierwsza gra RPG w której tak fajnie podeszli do tego tematu. Żadnych M-16 czy AK-47, tylko "oldschoolowe" bronie :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach