Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Unreal Engine 3 zdolny do wszystkiego?

57 postów w tym temacie

Już na UE 2 można było zrobić praktycznie dowolną grę (nie tylko RTSa, RPGa bądź ultra - realistycznego FPSa w rodzaju Red Orchestry, ale nawet symulator lotu balonów!), co będzie można zrobić na UE3 - wolę nie wiedzieć. :P

Może sie powtórzyć sytuacja sprzed 2001 roku, kiedy to 70% FPSów działało na enginie Quake''a , Unreala albo Light Tech (tak to się chyba nazywało).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UE3 vs CE2. Po co się kłócić te dwa silniki radzą sobie wspaniale z różnymi efektami, ale jak dla mnie liczy sie przyjemność z gry, (chyba ze jesteście tacy jak mój kolega co instaluje gre zeby zobaczyć jak mu chodzi i jak wygląda po czym ją odinstalowuje)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.03.2007 o 19:56, Wieśniakoo napisał:

Skoro ten silnik jest aki ekstra i wszechstronny, to czemu zapowiadają Unreal Engine 4? (Dzięki
za info, Techland)


Gdyby tak rozumować to panowie mogliby juz skonczyc na UE2, wkońcu wszechstronny to i po co robić UE3 :P A jednak opłacało się zrobic UE3 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie dajcie już spokój z tym całym CE2... Ktoś z Was widział na własne oczy "in live" co ten silnik potrafi? Nie? No właśnie... Wojnę między tymi silniczkami rozpoczynajcie po uzyskaniu jakichś realnych dowodów na "potęgę" CE2 a nie opierając się o screeny i trailery...
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem CE2 bardziej się nadaje na wielkie otwarte przestrzenie. Za to na UE3 lepiej wyglądają bardzo szczegółowe, średniej wielkości przestrzenie. Dowód? Vegas, Splinter Cell: Double Agent, Gears of War, RoboBlitz... W nowej tęczy 6 walczymy w kasynach, SCDA wielkościami lokacji nie poraża, GoW też super wielkich lokacji nie ma, RB wiadomo :] Natomiast dużym plusem UE3 jest OPTYMALIZACJA. W RoboBlitz plansze na moim wysłużonym kompie (AXP1700+, 512ramu i 7600GS) ładują się piorunem, żadnych zwolnień itp. SCDA chodzi pięknie. R6 nie mam, GoW może :P będzie na kompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A według mnie rzeczywiście nie warto teraz oceniać i porównywać silników Unreala 3 i Crysisa. Faktycznie lepiej poczekać, aż ukażą się obie gry, pokazujące w pełni możliwości swoich silników. Bo według mnie to, co do tej pory możemy oglądać na screenach czy filmikach, to tylko przedsmak tego, co ujrzymy. Poza tym, każdy silnik można ulepszać, poprawiać, optymalizować, więc w tej chwili trudno wyrokować, który z nich jest lepszy. Ile to Splinter Cellów ukazało się na silniku UT1? A każda kolejna wyglądała coraz lepiej. Poprawiano jednak znacząco (czy napisano nawet od nowa) tę część silnika odpowiedzialną za tworzenie obrazu. Pożyjemy, zobaczymy jak to będzie z tym UE3 vs CE2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha, no i zapomniałem dodać - silną stroną silników UT zawsze była skalowalność. Działały i na gorszych sprzętach, i na lepszych - wyglądając przy tym bardzo, bardzo dobrze. Czy będzie tak samo z CE2? Zobaczymy. Jeśli nie, to pewnie będzie wyglądał super, ale kosztem potężnej maszyny, która go pociągnie. Ale, jakem już napisał wcześniej, za wcześnie, by cokolwiek wyrokować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie splintery jakie do tej pory powstały działały na silnku unreal 2 warfare.

A jeśli chodzi o double agent to on też powstał na unrealu 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaiste. Źlem musiał zapamiętać. Co i tak nie umniejsza UE1 jego wkładu w bycie podstawą wielu bardzo dobrych gier ;-). Podobnie było z dwójką, jakeś mnie, TigerXP, poprawił. I pewnie będzie tak samo z trójką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bla, bla, bla... marketingowa nowomowa. Czy muszę udowadniać, że gdy pracownik firmy mówi o jej produktach najlepiej jak potrafi, to na obiektywizm nie ma co liczyć ? W UE3.0 akurat nie wątpie bo GOW wygląda świetnie. Tak samo filmy z UT2007. Jednak myślę, że takie newsy nie mają sensu. To trochę... jak spam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2007 o 00:50, Jolly Rogger napisał:

Bla, bla, bla... marketingowa nowomowa. Czy muszę udowadniać, że gdy pracownik firmy mówi o
jej produktach najlepiej jak potrafi, to na obiektywizm nie ma co liczyć ? W UE3.0 akurat nie
wątpie bo GOW wygląda świetnie. Tak samo filmy z UT2007. Jednak myślę, że takie newsy nie mają
sensu. To trochę... jak spam.


W tym przypadku to raczej prawda - już na UE2.0 można było zrobić nawet RTSa (przeczytaj sobie poprzednie posty :P). Na UE3 zapowiedziano już jakiegoś MMORPG (nazwy niestety nie pamiętam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O kurka wodna, to mogliby połączyć dwie rzeczy które najbardziej uwielbiam - Unreala i... jakiś symulator jazdy pociągiem. Ciekawe, czy ktoś z Polski kiedyś podjąłby się skonstruowania takiej hybrydy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2007 o 13:03, Preki napisał:

O kurka wodna, to mogliby połączyć dwie rzeczy które najbardziej uwielbiam - Unreala i... jakiś
symulator jazdy pociągiem. Ciekawe, czy ktoś z Polski kiedyś podjąłby się skonstruowania takiej
hybrydy.


A po co Ci Unreal engine w symulatorze jazdy pociągiem? Żeby lepiej było widać sokistów ganiających graficiarzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Unreal Tournament III, według ostatnich pogłosek, ma mieć nawet małe wymagania sprzętowe, bo ma ruszyć już na karcie graficznej np.GeForce 6600GT. Osobiście zdziwiło mnie to, gdyż spodziewałem się minimalnych na poziomie GeForce 6800^^Oczywiście, żeby pograć w max detalach, potrzebna będzie pewnie ta 8800 i procek minimum średnie core duo:/Ale nie jest źle, przecież liczy sie zabawa, ważne , że ruszy na większości komputerów graczy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza sprawa, jeśli chce się mieć dobrą przejrzystość w tego typu grach, grasz na mocno zredukowanym uszczegółowieniu. Druga - seria UT zawsze była doskonale zoptymalizowana pod każde komputery. Wyjątkiem są dwurdzeniaki, które w stosunku do UT i Unreal 1 zwykle szwankowały. To co może zaszokować, to fakt, że udało mi się grać bardzo znośnie w UT2004 na Rivie TNNT 2 32MB z 128 RAMcu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować