Zaloguj się, aby obserwować  
ShaDoW_The_Dark

The Elder Scrolls V: Skyrim

9509 postów w tym temacie

Czy istnieje jakiś sposób "naprawienia" gry? Jestem z mnichem w tej świątyni koło Gwiazdy Zarannej. Jestem już po eliksirze, wyłączam magiczną barierę i gdy chcę zapisać stan gry, to gra wychodzi mi do Windows.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd nie został naprawiony. Tak się po prostu dzieje.
Zmień poziom trudności, jeśli się boisz. Jeśli się nie boisz, to graj dalej.
Od tego momentu nie ma dużo grania, maksymalnie 10 minut.
Podobno jedyną opcją zapisu w tym momencie jest wyjście z lokacji i wejście jeszcze raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda sytuacja z Heartfire? Jeśli kupię go przez Steama to będę miał ten dodatek po polsku czy jestem skazany na czekanie aż Cenega go oficjalnie wyda? Jeśli to drugie to wiadomo coś na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem, teraz kupując DLC przez Steama masz dostęp do polskiej jeśli takowa jest lub kiedy wyjdzie. Możesz więc kupić przez Steama i czekać, aż Cenega spolszczy (jeśli w ogóle).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2013 o 11:36, Ranveld napisał:

Z tego co wiem, teraz kupując DLC przez Steama masz dostęp do polskiej jeśli takowa jest
lub kiedy wyjdzie. Możesz więc kupić przez Steama i czekać, aż Cenega spolszczy (jeśli
w ogóle).


Ano tak, dołączyliśmy do reszty świata :) Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2013 o 17:09, lis_23 napisał:

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=75536

Heh, przecież to w ogóle nie pasuje do klimatu Skyrim ;)
Nordycka architektura w tropikach? ... ;)


Może i nie. Ale ten mod wygląda całkiem, całkiem, ale chciałbym zobaczyć na wlasne oczy, a nie screeny/video. Troszkę dziwny nałożono filtr, jakieś nazbyt to cukierkowe, ale może tak ma wyglądać, by tropiki jakoś odwzorować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.03.2013 o 17:09, lis_23 napisał:

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=75536

Heh, przecież to w ogóle nie pasuje do klimatu Skyrim ;)
Nordycka architektura w tropikach? ... ;)


Mnie osobiście zemdliło bo obejrzeniu screenów i filmiku prezentującego modyfikację. Raz że Skryrim urzekł mnie właśnie zimnym i surowym nordyckim klimatem, a dwa że właśnie ukończyłem FC3 i na jakiś czas mam dosyć dżungli :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurczątko... Mam problem z strażnikami. Kiedy szedłem do Ivearstead (czy jakoś tak) w nocy coś mi wyskoczyło, ale przez przypadek zabiłem strażnika tego miasta z łuku, więc kiedy zaszedłem do Ivearstead wszyscy na mnie się rzucili, a save mam od razu po zabiciu tego cepa i nie wiem co robić. Dodam, że dopiero teraz idę do Siwobrodych po tym jak mnie zawołali, aktualnie 11 poziom. Jakoś da się naprawić to ? Czy muszę od nowa znowu grać? ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.03.2013 o 16:15, Sericulum napisał:

Kurczątko... Mam problem z strażnikami. Kiedy szedłem do Ivearstead (czy jakoś tak) w
nocy coś mi wyskoczyło, ale przez przypadek zabiłem strażnika tego miasta z łuku, więc
kiedy zaszedłem do Ivearstead wszyscy na mnie się rzucili, a save mam od razu po zabiciu
tego cepa i nie wiem co robić. Dodam, że dopiero teraz idę do Siwobrodych po tym jak
mnie zawołali, aktualnie 11 poziom. Jakoś da się naprawić to ? Czy muszę od nowa znowu
grać? ...


A nie wystarczy zapłacić grzywnę, albo pójść do więzienia? Jeśli zabiłeś strażnika to powinna być wyznaczona nagroda za twoją głowę i po zapłaceniu jej powinieneś mieć czyste konto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pokręć się po tej mieścinie i zagaduj do każdego mieszkańca którego spotkasz na swej drodze. Jak pojawi się opcja wykonania dla kogoś jakiegoś questa to po prostu go przyjmij i wykonaj. Musisz znaleźć trzy takie osoby, a jak Ci się to uda to zostaniesz Tanem Gwiazdy Zarannej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.03.2013 o 17:25, marekl1975 napisał:

Jestem u jarla Gwiazdy Zarannej. Dostaję polecenie aby pomóc mieszkańcom Bieli i stan
0/3. Komu i jak mam pomagać?


- praca w kopalni (sprzedaż rudy właścicielowi)
- pomoc dla kapitana statku (chyba sole pustki)
- pierścień dla alchemiczki Fridy
- trunek dla górnika
- księga dla kowala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, przeszedłem grę, zaliczyłem ogromną większość (może nawet wszystkie) zadań pobocznych i do mojej listy uwag ( http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=21344&pid=7682) mogę dodać jeszcze kilka.
- Prawie wszystkie wnętrza fortec i wież wyglądają tak samo. Ok, rozumiem, że przy tej ilości lokacji jaka pojawiła się grze ciężko jest silić się na jakąś oryginalność, no ale jednak od gry, która w CDA dostała 10/10 oczekuje się więcej...
- Wnętrza grobowców też cały czas korzystają z tych samych motywów. Poza tym w całej grze pojawia się kilka typów pułapek i po kilku godzinach gry znałem już wszystkie i nic mnie nie mogło zaskoczyć. Natomiast "zagadki logiczne" mogliby w ogóle pominąć. Za pierwszym razem ciekawie jest sobie pokombinować jak ułożyć te symbole, ale za drugim, trzecim, czwartym...?
- Oś fabuły kręci się wokół smoków, które są przeraźliwie słabe. Ze wszystkich potyczek jakie przyszło mi z nimi stoczyć miałem nieduży problem tylko z jedną - pierwszą walką z Alduinem. Walka finałowa z kolei to totalna porażka.

Spoiler

Na dobrą sprawę ci trzej bohaterowie z przeszłości sami poradziliby sobie z Alduinem, nie wiem po co tyle lat czekali w tym całym Sovengardzie na Dragonborna, bo chyba nie po to, żeby krzyczał z nimi clear sky...

Być może powinienem sobie zmienić poziom trudności na wyższy (grałem na Adepcie), ale nie zrobiłem tego, bo w zasadzie jestem ''nowy'' w serii TES. Poza tym dla niektórych łuczników, mając tylko 100hp (grałem magiem i ładowałem wszystko w manę) i tak byłem na jednego hita.
- Główny wątek jest niewiele dłuższy od wątków poszczególnych frakcji i nie mogę powiedzieć, żeby jakoś szczególnie mnie wciągnął. Brak w nim zwrotów akcji, zakończenie jakieś nijakie.
- Większość questów sprowadza się do schematu "idź do jaskini, znajdź coś i mi przynieś" albo "idź do jaskini, zabij kogoś, a dostaniesz nagrodę". Taka struktura większości questów pozwala w zasadzie na mało interakcji z otoczeniem i inwencji własnej, co chyba jest największą wadą w grach tego typu.
- Niektórym questom w ogóle brakuje puenty. Na przykład quest od tego gościa z collegu Winterhold,
Spoiler

który stara się dowiedzieć, co się stało z Dwemerami. Motyw ich zniknięcia jest jednym z najciekwaszych w serii (obok tego, co stało się ze snow elves), więc liczyłem na coś ciekawego. Na koniec ten mag po prostu znika, można wezwać jego cień, nie ma żadnego wyjaśnienia, quest się po prostu kończy.


- Wątek wojny domowej to też nic ciekawego. Wszystkie zadania są dokładnie takie same. To już nawet zdobywanie miast w G3 było ciekawsze, a pamiętam, że dużo osób narzekało na monotonność.

Podsumowując: gra mocno przereklamowana. Nie twierdzę przy tym, że słaba, ale na pewno nie zasługuje na oceny typu 9 czy 10 na 10. Ja bym dał z 7, 7+.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2013 o 12:41, Rusty-Luke napisał:

no ale jednak od gry, która w CDA dostała 10/10 oczekuje się więcej...


A czy ta gra w ogóle dostała w CDA 10/10? Bo z tego co mi wiadomo to było to 9+/10. Maksymalną ocenę dostał swego czasu Oblivion, ale na pewno nie Skyrim. Poza tym chyba masz swój rozum i nie musisz łykać wszystkiego co napiszą w tym pisemku.

Dnia 18.03.2013 o 12:41, Rusty-Luke napisał:

- Wnętrza grobowców też cały czas korzystają z tych samych motywów. Poza tym w całej
grze pojawia się kilka typów pułapek i po kilku godzinach gry znałem już wszystkie i
nic mnie nie mogło zaskoczyć.


Jak dla mnie ilość pułapek jest zadowalająca.
>

Dnia 18.03.2013 o 12:41, Rusty-Luke napisał:

Natomiast "zagadki logiczne" mogliby w ogóle pominąć. Za
pierwszym razem ciekawie jest sobie pokombinować jak ułożyć te symbole, ale za drugim,
trzecim, czwartym...?


W Half-Lifie 2 swego czasu też wszystkie zagadki opierały się na jednym i tym samym schemacie i jakoś prawie nikt na to nie narzekał.

Dnia 18.03.2013 o 12:41, Rusty-Luke napisał:

- Główny wątek jest niewiele dłuższy od wątków poszczególnych frakcji i nie mogę powiedzieć,
żeby jakoś szczególnie mnie wciągnął. Brak w nim zwrotów akcji, zakończenie jakieś nijakie.


To typowe dla tej serii.

Dnia 18.03.2013 o 12:41, Rusty-Luke napisał:

- Większość questów sprowadza się do schematu "idź do jaskini, znajdź coś i mi przynieś"
albo "idź do jaskini, zabij kogoś, a dostaniesz nagrodę".


To jest bolączka większości gier tego typu. W Oblivionie questy poboczne stały jednak na nieco wyższym poziomie.

Dnia 18.03.2013 o 12:41, Rusty-Luke napisał:

- Wątek wojny domowej to też nic ciekawego. Wszystkie zadania są dokładnie takie same.
To już nawet zdobywanie miast w G3 było ciekawsze, a pamiętam, że dużo osób narzekało
na monotonność.

Tutaj się akurat zgodzę. Też byłem tym trochę rozczarowany.

Dnia 18.03.2013 o 12:41, Rusty-Luke napisał:

Podsumowując: gra mocno przereklamowana. Nie twierdzę przy tym, że słaba, ale na pewno
nie zasługuje na oceny typu 9 czy 10 na 10. Ja bym dał z 7, 7+.


A dlaczego przereklamowana? Nawet czytelnicy tego serwisu uznali Skyrima za najlepszą grę 2011 roku, a to oznacza, że większości graczy się ta gra bardzo spodobała. Na GOLu też TES V został wybrany grą roku.
Tobie Skyrim się średnio spodobał, ale to nie oznacza, że nie mógł spodobać się innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować