Zaloguj się, aby obserwować  
dawko1

Arcania: Gothic 4 (Temat Ogólny) [M]

4843 postów w tym temacie

System Rozwoju Postaci

Wytrzymałość

Duch Bojowy
To główny atrybut tej umiejętności. Dzięki niemu bohater zadaje większe obrażenia w walce wręcz ("walka wręcz" w całym artykule rozumiana jest jako walka bronią krótkodystansową - miecz, topór, młot), a energia szybciej się regeneruje.
Wymagany poziom – 1

Każdy kolejny poziom tej umiejętności daje bonus:
+1 do przywracania wytrzymałości
+1 do walki wręcz

Szybki atak
Bohater automatycznie skraca dystans do przeciwnika, którego normalnie nie dosięgnąłby.
Wymagany poziom - 1

Potężny cios
Możesz zwiększyć siłę uderzenia poprzez dłuższe przytrzymywanie przycisku ataku. Maksymalnie atrybut ten zabiera 17 jednostek wytrzymałości. Cios zadaje dodatkowe obrażenia, a ponadto przebija się przez blok przeciwnika.
Wymagany poziom - 5

Dyscyplina

Miażdżący Cios (po 8 poziomie zmienia się w Potężny Cios)
Główny atrybut tej umiejętności. Pozwala zadać większe obrażenia w walce wręcz, zwiększając równocześnie poziom zdrowia bohatera.
Wymagany poziom – 2

Każdy kolejny poziom tej umiejętności dodaje następujące bonusy:
+1 do zdrowia
+1 do walki wręcz

Seria
Dopóki broń świeci się po zadaniu ciosu (jeśli ta funkcja jest włączona w opcjach), atakując jeszcze raz, bohater przeprowadzi serię „combosów”. Każdy cios z serii odejmuje 6 jednostek wytrzymałości. Podczas wykorzystywania tego atrybutu w walce bronią dwuręczną, bohater wyprowadza mniej uderzeń niż w walce z bronią jednoręczną.
Wymagany poziom – 1

Grad uderzeń
Umożliwia wyprowadzenie do 6 uderzeń pod rząd.
Wymagany poziom – 4

Ulepszona Seria
Pozwala wykonać dwie serie pod rząd. Każdy atak zabiera 6 jednostek wytrzymałości. Różnice podczas używania broni jednoręcznej i dwuręcznej są takie same jak przy zwykłej Serii.
Wymagany poziom – 7

Ulepszony grad ataków
Pozwala na nieograniczoną liczę ataków pod rząd.
Wymagany poziom – 10

Mistrzowska seria
Pozwala wykonać 3 serie pod rząd. Ilość pobieranych jednostek wytrzymałości, jak i różnice przy używaniu różnych typów broni są takie same jak w przypadku zwykłej Serii.
Wymagany poziom - 13

Moc

Odporność
To główny atrybut tej umiejętności. Podwyższa poziom zdrowia i wytrzymałości.
Wymagany poziom - 4

Każdy kolejny poziom tej umiejętności dodaje następujące bonusy:
+1 do magii ognia
+1 do poziomu many

Odrzucający cios
Pozwala odrzucić przeciwnika pchnięciem tarczą lub rękojeścią broni, co na jakiś czas uniemożliwia mu dalszą walkę. Pchnięcie to przydatne jest szczególnie w czasie blokowania ciosów przeciwnika, co zabiera mu 17 jednostek wytrzymałości.
Wymagany poziom – 3

Precyzja

Dokładne wyczucie
To główny atrybut tej umiejętności. Pozwala zadawać większe obrażenia podczas strzelania i zwiększa ilość energii.
Wymagany poziom – 2

Każdy kolejny poziom tej umiejętności dodaje następujące bonusy:
+1 do magii ognia
+1 do poziomu many

Sokole oko
Pozwala na precyzyjniejsze strzały, dzięki specjalnemu przyciskowi przybliżającemu cel.
Wymagany poziom – 1

Twarda ręka
Zwiększa dokładność w strzelaniu z łuku.
Wymagany poziom – 4

Dokładność Zabójcy
Strzał w głowę lub szyję, zabierający 100% życia.
Wymagany poziom – 8

Grad strzał
Pozwala na nieograniczoną liczbę strzałów pod rząd.
Wymagany poziom - 10

Skrytobójczość

Instynkt
To główny atrybut tej umiejętności. Pozwala zadawać większe obrażenia podczas strzelania i zwiększa maksymalną ilość zdrowia.

Każdy kolejny poziom tej umiejętności dodaje następujące bonusy:
+1 do magii ognia
+1 do poziomu zdrowia

Cień
Pozwala podkraść się do przeciwnika tak, by ten zauważył ciebie dopiero podczas wyprowadzania ciosu.
Wymagany poziom – 4

Zasadzka
Strzał w przeciwnika, który Ciebie nie zauważył. Dzięki temu zadawane obrażenia wzrastają o 100%.
Wymagany poziom -13

Zawziętość

Błogosławieństwo Innosa
To główny atrybut tej umiejętności. Pozwala na zadawanie większych obrażeń magią ognia i szybsze przywracanie many.
Wymagany poziom – 5

Każdy kolejny poziom tej umiejętności dodaje następujące bonusy:
+1 do magii
+1 do regeneracji many

Atak Ogniem
Normalny wariant ataku kulą ognia, kosztujący 20 jednostek many. Zadaje obrażenia w wysokości 12 jednostek zdrowia bezpośrednio po ataku, a przez następne 4 sekundy (płonięcie wroga) dodatkowe 8 jednostek.
Wymagany poziom – 4

Pochłaniający Ogień.
Dwukrotnie zmniejsza długość działania ognistych zaklęć, zwiększając przy tym ich siłę rażenia o 50%.
Wymagany poziom – 7

Kula Ognia
Siłę tego czaru można zwiększyć poprzez przytrzymanie przycisku ataku. Wzmocniona wersja kuli ognia zabiera od 20 do 56 jednostek many, zadając obrażenia w skali 12 – 24 jednostki zdrowia wszystkim, którzy znajdą się w pobliżu pola rażenia czaru. Wzmocniony wariant powoduje również Pożar, który zadaje wrogom dodatkowe obrażenia przez pewien okres czasu.
Wymagany poziom – 10

Pożar
Po uderzeniu mocną Kulą Ognia, powstaje pożar, który przez kolejne 4 sekundy zadaje każdemu wrogowi z osobna obrażenia o wartości 8 jednostek zdrowia.
Wymagany poziom – 13

Inferno
Trzymając przycisk ataku do końca, bohater wypuszcza maksymalnie silny wariant Kuli Ognia, który kosztuje 50 jednostek many. Obrażenia wrogów to 30 jednostek zdrowia, przy czym wszyscy, którzy znajdują się w polu rażenia ataku palą się jeszcze przez 10 sekund. Przeciwnicy, którzy wciąż znajdują się w strefie ataku, tracą przez kolejne 4 sekundy 8 jednostek zdrowia, dopóki jej nie opuszczą.
Wymagany poziom - 16

Światłość


Błogosławieństwo Adanosa
To główny atrybut tej umiejętności. Zwiększa maksymalny poziom many i przyspiesza szybkość jej regeneracji.

Każdy kolejny poziom tej umiejętności dodaje następujące bonusy:
+1 do many
+1 do regeneracji many

Lodowa Strzała
Normalny wariant tego czaru kosztuje 20 jednostek many. Zabiera wrogowi 15 jednostek zdrowia i spowalnia jego szybkość przemieszczania się o 35% na 10 sekund. Przenikliwe Zimno przedłuża działanie tego zaklęcia.
Wymagany poziom – 4

Przenikliwe Zimno
Zwiększa czas trwania lodowych zaklęć o 50%

Odmrożenie
Zmniejsza podatność bohatera na wrogie lodowe zaklęcia o 50%
Wymagany poziom – 10

Lodowa Klatka
Jest to mocniejszy wariant zaklęcia Lodowa Strefa. Zaklęcie to może być wzmocnione przez przytrzymanie przycisku ataku. Silniejsza wersja tego zaklęcia zabiera od 20 do 39 jednostek many, powodując obrażenia w skali 10 – 20 jednostek zdrowia i zamarznięcie wroga na 8 sekund. Przenikliwe Zimno przedłuża działanie tego zaklęcia. Jeżeli zdecydujesz się zaatakować zamrożony cel bronią lub innym rodzajem magii, wtedy zostanie on natychmiast odmrożony.
Wymagany poziom – 13

Zamieć
Trzymając przycisk ataku do samego końca, można wzmocnić zaklęcie Lodowa Strefa do oporu. Kosztuje to 39 jednostek many, zabierając wrogowi 25 jednostek zdrowia i zamrażając go na 15 sekund. Przenikliwe Zimno zwiększa czas działania zaklęcia.
Wymagany poziom - 16

Panowanie

Błogosławieństwo Beliara
To główny atrybut tej umiejętności. Zwiększa maksymalny obrażenia od magii i maksymalny poziom many.

Każdy kolejny poziom tej umiejętności dodaje następujące bonusy:
+1 do magii
+1 do poziomu many


Błyskawica
Normalna wersja tego czaru kosztuje 14 jednostek many, zadając obrażenia w wysokości 10 jednostek zdrowia, ogłuszając przy tym przeciwnika na 4 sekundy. Przenikliwe Zimno przedłuża działanie tego zaklęcia.
Wymagany poziom – 4

Męką
Zwiększa obrażenia zadawane przez czary z umiejętności Panowanie o 30%
Wymagany poziom – 7

Łańcuch Błyskawic
Czar ten można wzmocnić poprzez przytrzymanie przycisku ataku. Wzmocniona wersja tego zaklęcia kosztuje od 14 do 56 jednostek many. Może razić 5 przeciwników na raz, poprzez przeskakiwanie z jednego na drugiego, zabierając przy tym 8 jednostek zdrowia każdemu z osobna i ogłuszając ich na 4 sekundy.
Wymagany poziom – 10

Śmiertelny Cios
Zaklęcie to natychmiast uśmierca przeciwnika, którego poziom zdrowia nie przekracza 33%. W innym wypadku wyrządza mu małe szkody.
Wymagany poziom – 13

Nawałnica Męki
Jest to maksymalnie wzmocniony czar Łańcucha Błyskawic. Kosztuje ono 56 jednostek many, rażąc cel i innych, którzy znajdują się obok niego. Wszyscy porażeni otrzymują obrażenia rządu 15 jednostek zdrowia oraz zostają ogłuszeni na 4 sekundy.
Wymagany poziom - 16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2010 o 22:53, GringoG3 napisał:

Nawałnica Męki
Jest to maksymalnie wzmocniony czar Łańcucha Błyskawic. Kosztuje ono 56 jednostek many,
rażąc cel i innych, którzy znajdują się obok niego. Wszyscy porażeni otrzymują obrażenia
rządu 15 jednostek zdrowia oraz zostają ogłuszeni na 4 sekundy.
Wymagany poziom - 16


Cały system rozwoju postaci na pewno świadczy o jednym. Dostajemy grę absolutnie różną od dotychczasowej serii Gothic i nawet różnice pomiędzy G3 i tzw starymi Gothicami, to pikuś w porównaniu do zmian nadchodzących teraz. Czy wyjdzie to Arcanii na dobre, czy też stanie się zupełnie odwrotnie? No cóż, niedługo się dowiemy i sami ocenimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2010 o 22:53, GringoG3 napisał:

Nawałnica Męki
Jest to maksymalnie wzmocniony czar Łańcucha Błyskawic. Kosztuje ono 56 jednostek many,
rażąc cel i innych, którzy znajdują się obok niego. Wszyscy porażeni otrzymują obrażenia
rządu 15 jednostek zdrowia oraz zostają ogłuszeni na 4 sekundy.
Wymagany poziom - 16


Cały system rozwoju postaci na pewno świadczy o jednym. Dostajemy grę absolutnie różną od dotychczasowej serii Gothic i nawet różnice pomiędzy G3 i tzw starymi Gothicami, to pikuś w porównaniu do zmian nadchodzących teraz. Czy wyjdzie to Arcanii na dobre, czy też stanie się zupełnie odwrotnie? No cóż, niedługo się dowiemy i sami ocenimy.

Ooo...mój post w cudowny i tajemniczy sposób najwyraźniej się rozmnożył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2010 o 13:09, Damianuss1 napisał:

Zrobiłem całe. Nie zdążyłem zrobić ss bo po wczepieniu ostatniego puzzla wyskoczył mi komunikat o tym, że FF zablokował wyskakujące okna na tej stronie. Byłem ciekawy co to za okno więc wyłączyłem tą opcje i kliknąłem odśwież i... całe puzzle były w stanie początkowym :P W każdym razie jest to

Spoiler

jakiś krajobraz, na nim duży troll (?) i zarys człowieka z mieczem na końcu drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2010 o 16:15, mlynar911 napisał:

Mam jedno życzenie i jedną nadzieje ,że Ci ze spellbounda wzięli sobie do serca i nie
brali przykładu z Piranhy i z Gothica 3 ;p

Dlaczego mieli nie brać przykładu z jednej z najlepszych gier rpg? :] Są gusta i guściki a o tym się nie dyskutuje;] Każdy Gothic ma niesamowitą magię, pograj z QP4 na G3 z p.1.74 to zobaczysz co znaczy "fanowska robota do ukochanej gry;]".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niemiecka Edycja Kolekcjonerska

Na Amazon.de - 74,99 Euro.
Główne opakowanie - szkatułka, owinięta naturalną skórą, z wytłoczonym logiem Arcanii i sporym kryształem w samym jego centrum. Zestaw zawiera:
- DVD-box z grą;
- Audio-CD w kartonowym pudełku z soundtrackiem Arcanii;
- 72-u stronny Artbook zrobiony z imitacji skóry, projektowany na styl średniowieczny;
- Zbiór opowiadań z serii "Rozdarta Dziewica" wydrukowane na 44 stronach, wyposażony w pięknie zdobioną oprawę, tłoczoną.
- Mapa wyspy zrobiona na sztywnym materiale, rozmiar 42x30
- Naklejki z logiem gry, format A6
- Plakat formatu A3, wydrukowany na wysokiej jakości papierze

20100905182834

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że te EK się będą różnić trochę od siebie w zależności od kraju :o. Ciekawe jak będzie u nas wyglądała. Chciałbym tą koszuleczkę i mapkę też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2010 o 18:40, Damianuss1 napisał:

Widzę, że te EK się będą różnić trochę od siebie w zależności od kraju :o. Ciekawe jak
będzie u nas wyglądała. Chciałbym tą koszuleczkę i mapkę też.


http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=49900&pid=382

podkreślam - "podamy jeszcze w tym tygodniu"

a ten tydzień kończy się dziś... więc trzymam za słowo konsula CD Projektu że to na pewno w tym tygodniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2010 o 17:17, Bithda napisał:

Dlaczego mieli nie brać przykładu z jednej z najlepszych gier rpg? :] Są gusta i guściki
a o tym się nie dyskutuje;] Każdy Gothic ma niesamowitą magię, pograj z QP4 na G3 z p.1.74
to zobaczysz co znaczy "fanowska robota do ukochanej gry;]".

Fan, nie fan. Ale jeżeli lubisz grać na bugach o które mi chodziło to raca każdy ma inny gust ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2010 o 21:01, Bithda napisał:

Jak powiedziałem po patch''u 1.74 +QP4 nie ma śladu po błędach... Na upartego sposobu
nie ma;]

Nie wgrywałem tego patch bo poza tym mój komp ledwo dzwiga G3 a przy bugach po prostu irytacja brała górę ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie gadają tyle o bugach,o jakiż gothic 3 jest zabugowany a ja jedyny bug jaki napotkałem to tylko z znikaniem postaci z teamu.A tak1 grę przeszedłem bez problemowo na patchu 1.12.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować