Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Dnia 13.09.2006 o 02:48, Fang napisał:

Eeee, co jest? Nie dość ze patch 1.3 juz jest na FileFront http://browse.files.filefront.com/Heroes+of+Might+and+Magic+V+Official+Patches/;1639340;/browsefiles.html
to jeszcze jest juz wersja polska.

Patcha jeszcze nie ma, zrobili kategorie na wyrost. :)
Ale to oznacza, że wkrótce będzie można go ściągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.09.2006 o 06:59, DiDivor napisał:

Jednak za nic w świecie nie mogę go stamtąd ściągnąć :( Zarejestrowalem się, potwierdzam regulamin
serwisu i nic :(


najlepiej probowar UpgradeLauncherem, kiedy patch bedzie dostepny, w ten sposob sciagnie sie napewno:) niestety jeszcze nie ma, jak juz wyzej wspomniaj Krejt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmian jest jakos mniej niz w poprzednich patchach ale mam nadzieje, ze chociaz POLSKA wersja bedzie faktycznie POLSKA a nie poplatanie z pomieszaniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.09.2006 o 17:31, Krejt napisał:

Uruchomcie autoupdate - jest już 1.3.

Krejt, jak ściągniesz to powiedz jakie widzisz zmiany i czy jest edytor. Ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim to ja sprawdzę, czy są zaimplementowane poprawki z Unofficial 1.2h. ;)
No i oczywiście zdam relację z jakości pacza, dajcie tylko ściągnąć (już niedługo) i pograć trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no :) moje gratulacje :) CDP spisalo sie na medal :) oto plik readme 1.3

Heroes of Might & Magic V
Wersja 1.3

Sierpień 2006

Spis treści
==================

1. Wymagania systemowe
2. Instalacja
3. Zmiany w aktualizacji 1.3
3a Zmiany w aktualizacji 1.2f
3b. Zmiany w aktualizacji 1.2
3c. Zmiany w aktualizacji 1.1
4. Znane problemy
5. Rozwiązywanie problemów
6. Pomoc techniczna
7. Podziękowania
8. Informacje prawne

1. Wymagania systemowe
======================

Minimum
-------

- System: Windows 2000/XP, SP2, DirectX 9.0C
- Procesor: Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz lub szybszy
- RAM: 512 MB lub więcej
- Grafika: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 lub nowsze
- CD/DVD-ROM: 32x
- Dźwięk: 16-bitowa karta dźwiękowa PCI kompatybilna z DirectX


Zalecane
-----------

- System: Windows 2000/XP, DirectX 9.0c z Kwietnia 2005
- Procesor: Pentium 4 3.0 GHz / Athlon 3000+ lub wyższy
- RAM: 1 024MB lub więcej
- Grafika: 256 MB AGP 8x GeForceFX 6600 / RADEON x800 lub nowsze
- CD/DVD-ROM: 32x
- Procesor dźwięku Dolby Surround 5.1


2. Instalacja
===============

Przed instalacją upewnij się, że instalujesz aktualizację do twojej wersji gry.

1. Zamknij wszystkie inne programy przed instalacją aktualizacji 1.2 Heroes of Might & Magic V

2. Uruchom plik instalacyjny.

3. Postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie.

Po zainstalowaniu możesz uruchomić grę z menu Start (''Start'' -> ''programy'' -> ''Ubisoft'' -> ''Heroes of Might and Magic V'' -> ''Heroes
of Might and Magic V'') lub za pomocą pliku ''Heroes.exe'' z katalogu instalacji gry (domyślnie gra będzie zainstalowana w katalogu
"C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V").

Uwaga: gry zapisane w wersji 1.0 i 1.1 nie są w pełni kompatybilne z grą w wersji 1.2. Zalecamy ponowne rozpoczęcie mapy z zapisanej kampanii.
By kontynuować grę w zapisaną sesję wieloosobową lub scenariusz, będziesz musiał ponownie uruchomić grę po zakończeniu misji.

Poprzednie wersje gry (1.0, 1.1 oraz 1.2) nie wpływają na ocenę otrzymaną podczas pojedynku; jedynie wersja 1.3 jest w stanie wpływać na ranking.

Dawne wyniki z patcha 1.2 nie przystają do wersji 1.3, ponieważ parametry, na podstawie których oblicza się wyniki, zostały na nowo przeanalizowane i aby uzyskać zaktualizowane wyniki należy na nowo rozegrać całe kampanie.

Liczby rankingowe zostały na pewien czas wyłączone z listy graczy znajdujących się w poczekalni, zostaną one udostępnione w terminie późniejszym. Na chwilę obecną można je sprawdzić w profilu danego gracza.

3. Zmiany wprowadzone w patchu 1.3
===============

(!) Niektóre poprawki będą w stanie skutecznie zadziałać dopiero po restartowaniu mapy, jeśli wczytujesz mapę ze stanu gry zapisanego w poprzedniej wersji.

Dodane cechy gry:

Edytor map (skrót do podręcznika użytkownika edytora znajduje się w menu startowym, podręcznik można też znaleźć bezpośrednio w: "Heroes of Might and Magic V\Editor Documentation folder").

Pojedynek:
- nowy format 3 x 3 pojedynku bohaterów
- bohaterowie są losowo dobierani
- interfejs bohatera oraz jego armii

Nowe menu Rezultatów Misji

Skrót klawiaturowy ''ALT'' podświetla na mapie przygody wszystkie interaktywne przedmioty (zasoby, potwory, budynki itd.)

Skróty klawiaturowe ''CTRL'' + ''1,2,3...'', aby wejść do poszczególnych zamków.

Cztery nowe mapy do gry wieloosobowej:
- “Szkoła Magii i Miecza”
- “Sprzymierzeńcy”
- “Wind Rose"
- “Kraina niczyja”

Dokonane zmiany i naprawione bugi:

Stabilność gry, wysypywanie się gry.
- gra nie wysypuje się w momencie, gdy próba zapisu dokonywana jest przy niewystarczającej ilości miejsca na twardym dysku
- naprawiono kilka bugów w Trybie Ducha, które powodowały, że gra się zacinała

Mapy:
- Mapa “Kraina wygnańców” nie posiada już budynków, do których nie można by było wejść
- W mapie "Droga do władzy” zlikwidowano obecność istot, z którymi nie można było wejść w interakcję.

Poprawione błędy w mechanice gry:
- duch nie jest w stanie dojrzeć liczby istot w oddziale, jeśli jeden z bohaterów gracza ma rozwiniętą zdolność Odkrywania
- wszystkie istoty mogą korzystać ze swoich specjalnych zdolności, gdy są pod wpływem zaklęcia Hipnoza
- zdolność Podatnik posiadana przez chłopów działa poprawnie, gdy są podzieleni na oddziały
- ujemne modyfikatory 50% atakujących, którzy strzelali ponad murami miasta teraz poprawnie sumują się z ujemnym modyfikatorem 50% za strzelanie na dużą odległość, dając łącznie 75% ujemnych modyfikatorów do zadanych obrażeń
- naprawiono błąd, który pozwalał pod pewnymi warunkami na to, by artefakty złożone za połowę ceny sprzedawać po pełnej cenie
- zaklęcie przywołania Okrętu Shalassy działa poprawnie na mostach i niektórych brzegach
- dodatek Zdalnego Sterowania działa poprawnie
- żywiołaki mogą się teraz pojawiać na liście Ulubionych Wrogów
- bohater korzystający z artefaktu Skrzydła Anioła może być teraz zatrzymany kliknięciem myszy
- gdy bohater przechodzi przez portal lub wir, jego patch zostaje odświeżony
- gracze AI we właściwy sposób kolekcjonują artefakty

Zmiany w balansie gry:
- zmniejszono zniszczenia, jakie zadaje Grad Meteorytów na poziomie zaawansowanym i eksperckim
- Hipnoza nie zostaje zdjęta, gdy zahipnotyzowana istota otrzymuje obrażenia; jednak każdy rzucający zaklęcie może mieć tylko jedną aktywną istotę pod zaklęciem Hipnoza
- zaklęcie Ognista Pułapka zakłada miny w losowo generowanych lokacjach nie na całym polu, lecz w rejonie 5x5 pól, który został wybrany przez gracza; w tym rejonie położenie min jest nadal losowe
- zaklęcie Tajemna Zbroja jest w stanie przyjąć więcej obrażeń
- zaklęcie Widmowe Zastępy pozwala teraz na tworzenie tylko jednego widma dla każdej z grup istot; widmo nie ma aktywnych zdolności i posiada tyle amunicji, co oryginalny oddział, do którego jest podłączone
- zaklęcie Przywołaj Istoty zabiera w tej chwili 75% punktów ruchu bohatera (jeśli bohater nie posiada wystarczającej ilości punktów, rzucenie zaklęcia musi poczekać do następnej rundy)
- każde użycie zaklęcia Wskrześ Umarłych w tej chwili o 20% zmniejsza maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
- każde użycie zaklęcia Wskrzeszenia zmniejsza o 10% maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
- dodatek Mistrz Gniewu w tej chwili wpływa także na Święte Słowo, dając mu bonus +4 do skuteczności zaklęcia
- dodatek Mistrz Choroby wpływa teraz na Bezecne Słowo, dając mu +4 do skuteczności zaklęcia
- zmieniła się charakterystyka Duchów: te istoty mają teraz więcej punktów życia, ale zadają mniej obrażeń
- specjalizacja Dowódca Kawalerii daje teraz bonus do Jednostki Turniejowej nie za każde przebrnięte pole, ale za końcowy rezultat, co daje znaczny spadek całkowitych obrażeń
- specjalizacja Bombardier: zaklęcie Ognista Kula staje się teraz o 0+1 większe co każdy piąty poziom, a nie 1+1 za każdy czwarty poziom
- specjalizacja Szybko Uderzający: pasek inicjatywy przesuwa się tylko o 0,5% za każdy poziom
- specjalizacja Reanimator: zaklęcie Wskrzeszania Umarłych staje się o +1 silniejsze tylko co każdy 5 poziom
- zbilansowano koszt stawiania budowli w miastach
- zwiększony został koszt many za zaklęcia z 3, 4 oraz 5 kręgu zaklęć
- specjalizacja "Mistrz Trucizn" działa poprawnie
- umiejętność "Machiny Wojny" zwiększa "punkty życia" machin wojennych
- katapulta posiada nieograniczoną ilość amunicji
- Czarnoksiężnik, Czarodziej i Nekromanta mają po jednym startowym zaklęciu

Kamera, grafika oraz interfejs:
- przyspieszono efekty zaklęć oraz animacje podczas bitwy
- gdy bohater wykonuje ruch, kamera śledzi go zamiast pozostawać statyczną
- rycerz nie znika już z areny, kiedy korzysta z Kontrataku przeciwko Obsydianowym Gargulcom
- w miastach Przystani nie znika część tekstury budynku, gdy wznoszona jest Rada Miasta lub Ratusz
- podczas przełączania do Trybu Ducha, kamera koncentruje się na duchu
- walka na moście teraz już zawsze odbywa się na odpowiednim terenie
- po pokonaniu bohatera wroga, pojawia się informacja o zdobytych trofeach
- poprawiono niektóre podpowiedzi w interfejsie Poczekalni przed pojedynkiem
- w interfejsie Pojedynku ikony bohaterów już nie blokują informacji na temat ich poziomu
- w dzienniku bitewnym poprawiono tekst dotyczący Namiotu Pierwszej Pomocy
- poprawiono kilka wiadomości w Trybie Ducha
- w mieście, w którym nie ma bohatera wizytującego, można teraz oglądać poszerzone wiadomości na temat istot
- podczas bitwy ściany i bramy wyświetlają informacje na temat pozostałych punktów życia
- poprawiono niektóre teksty opisów
- informacje o innym graczu podczas opuszczania tury w trybie hot-seat są teraz ukryte
- nie można odwołać istot należących do sprzymierzonego bohatera
- przełączanie między bohaterami w tawernach oraz ekran informacji działają poprawnie
- oddziały sprzymierzone widzą części mapy odsłonięte przez chatkę wieszcza oraz obserwatorium

...a to nie wszystko.


3a. Zmiany w aktualizacji 1.2f
===============


Zmiany i poprawki wprowadzone przez oficjalny patch v1.2 w stosunku do wersji v1.11
----------------------------------------------------------------------------------------

* Poprawiono opisy artefaktów:
- Tunika Rzeźbionego Ciała
- Buty Obieżyświata
- Hełm Chaosu
- Przeklęty Pas
- Pierścień Prędkości
- Hełm Nekromanty
- Zbroja Odwagi
- Pierścień Przezorności


Zmiany i poprawki nie wprowadzone przez oficjalny patch v1.2 w stosunku do wersji v1.11
------------------------------------------------------------------------------------------

* Poprawiono nazwę miasta Sangunsal (usunięto problem z literką "u")
* Poprawiono pytanie w oknie dialogowym przy wychodzeniu z gry.
* Poprawiono nakładający się na siebie napis przy wczytywaniu gry w trybie Hot Seat
* Poprawiono opis tygodnia Sokoła
* Poprawiono Bio Biary
* Poprawiono błąd przy poddawaniu się.
* Poprawiono ekran logowania się w trybie Hot Seat
* Poprawiono okno dialogowe pokazujące się w przypadku nie wybania mapy w Trybie Hot Seat.
* Zmieniono nazwę ulepszonego Dżina na "Królewski" w opisie budynku "Ściana życzeń" a także zmodyfikowano nazwę jednostki oraz odpowiednio zmieniono jej opis.
* Poprawiono tekst przy braku złota na zakup mapy u kartografa.
* Poprawiono Cel z "Scenariusz" na "W Scenariuszu".
* Poprawiono "wskrzesza" na "przywołuje" podczas użycia czaru "Przywoływanie żywiołaków".
* Zmieniono nazwę Ulepszonej Rakszy na Raksza Radża.
* Zmodyfikowano i poprawiono nazwy budowi rekrutacji Smoków Cienia i Czarnych Smoków.
* Poprawiono nazwę i opis tygodnia Wiedźmy, by była zgodna z tym, co się naprawdę dzieje.
* Zmieniono oznaczenie największych map z "B. Duzy" na "Bardzo Duży".
* Wprowadzono wiele usprawnienień interfejsu wyboru mapy.
* Usunięto błąd patcha ze Smocza Wieżą.
* Poprawiono błąd w Samouczku.
* Poprawiono opis Tygodnia Wieloryba.
* Poprawiono zdolności Szmaragdowego Smoka.
* Zmieniono nazwę "Studnia Eldritcha" na "Magiczna Studnia" dla zgodności z innymi elementami gry.
* Poprawiono w Samouczku tekst o dostarczaniu złota przez Radę Miasta.
* Poprawiono opis tygodnia Dżina.
* Poprawiono opis tygodnia Gremlina.
* Poprawiono błąd nazwy umiejętności Logistyka.
* Poprawiono błąd Unikalnej Umiejętności Demona - Bramy w stopniu Mistrzowskim.
* Poprawiono tekst w Samouczku z klawiszem czekania.
* Poprawiono Opis artefaktu Hełm Krasnoludzkich Królów.
* Nazwa miasta Lorekeep (Kampania Academy, misja druga) wyświetla się już prawidłowo.


Zmiany i poprawki wprowadzone przez Unofficial Patch v1.2f
---------------------------------------------------------------

* Usunięto braki tłumaczenia w Galerii Sław.
* Poprawiono literówkę podczas uruchamiania gry wieloosobowej.
* Usunięto braki tłumaczenia w opisie budowli rekrutacyjnych stworów na mapie przygody.
* Poprawiono błąd z brakiem spacji w tekście o zadawanych obrażeniach.
* Usunięto brak tłumaczenia zdolności Oświecenie.
* Usunięto brak opisu czaru "Skowyt Benshee" w księdze czarów.
* Usunięto brak tłumaczenia w komunikacie podcza wchodzenia na Minę.
* Usunięto brak tłumaczenia w ToolTipie podczas wychodzenia z miasta.
* Poprawiono ToolTip "Pośpiech" po najechaniu na ikonę specjalnej zdolności.
* Poprawiono błąd podczas zakupu Balisty.
* Poprawiono tekst biografii miasta Ristyrris - zmieniono na "klnie do upadłego"
* Zmieniono "Biografia" na "Historia" w opisie miasta
* Poprawiono Opis tygodni, w których magia "działa" na poziomie eksperckim
* Poprawiono Opisy ponad 15 tygodni (THX for matiz123)
* Poprawiono surowiec Kryształ na "Kryształy"
* Dodano brakujące spacje w tekście Drzewa Wiedzy.
* Poprawiono literówkę w tekście Ogniska
* Poprawiono nazwę "Strój Wampira" na "Korona Lisza" by była zgodna z grą.
* Poprawiono specjalizację miasta "Silne Mury"
* Księga Czarów wyświetla już ilość obrażeń zadawanych przez czary (Spellbook Fix v0.3) (Big THX for Krejt).
* Poprawiono specjalizację miasta "Szczęście +1"
* Poprawiono Opisy Miast: Ynthil, Tharlin, Damlad; Gryphon Hill;
* Poprawiono Opis budowli przeistaczajacej oddziały żywe na nieumarłe.
* Poprawiono Opis budowli Nekromatron.
* Zmieniono "Informacja o bohaterze" na "Informacje o bohaterze"
* Wprowadzono Sanktuarium Łzy Ashy jako ogólnej nazwy budowli - Graali w mieście.
* Wprowadzono wiele modyfikacji Biografii miast Akademii.
* Poprawiono tekst, gdy nie można wybudować Sanktuarium Łzy Ashy.
* Usunięto dublujący się przecinek w tekście o przekazaniu artefaktu jasnowidzowi.
* Zmieniono kolor z "morski" na "lazurowy", by był zgodny z grą.
* Poprawiono tekst podczas wychodzenia z Sekcji Opcji gry.
* Poprawiono błąd podczas niemożliwości połączenia z serwerm Ubi.com, by był logiczny.
* Poprawiono błąd przy braku mozliwości uwolnienia bohatera z więzienia.
* Poprawiono tekst Fortu na Wzgórzu.
* Poprawiono tekst podczas wczytywania gry w trybie HotSeat.
* Gruntownie poprawiono biografie wielu miast (THX for Adham)
* Gruntownie poprawiono Opisy Graali w miastach. (THX for matiz123)
* Gruntownie poprawiono Opisy budynków Cytadela i Zamek we wszystkich miastach. (THX for matiz123)
* Poprawiono błąd podzcas kopania Łzy Ashy.
* Poprawiono tekst przy wchodzeniu do sanktuarium. (THX for Radek15)
* Poprawiono wiele nieprzetłumaczonych zwrotów w Combat Log''u (THX for Radek15)
* Poprawiono wiele błędów interfejsu gry (THX for Radek15)
* Zmieniono nazwę surowca "Ruda żelaza" na "Ruda", by nazwa była zgodna z grą
* Poprawiono prefiks w Galeri Sław na "K"
* Poprawiono nazwę największego rozmiaru mapy na "Ogromny"
* Gruntownie poprawiono teksty zagadek Sfinksa (THX for Radek15 and matiz123)
* Gruntownie poprawiono opisy czarów, szczególnie grupowych. (THX for matiz123)
* Gruntownie poprawiono opisy tygodni (THX for morthi and Radek15)
* Poprawiono opisy unikalnych umiejętności: Łowcy, Lorda Demonów i Nekromanty (THX for matiz123)
* Poprawiono unikalne umiejętności stworów. (THX for matiz123)
* Poprawiono teksty odwiedzanych budynków. (THX for matiz123)
* Poprawiono teksty trybu Ducha (THX for matiz123)
* Poprawiono teksty Kryjówki Złodzei (THX for matiz123)
* Gruntownie poprawiono zdolności stworów (THX for morthi)
* Poprawiono teksty budowli rekrutacyjnych: Krwawy Głaz, Wojskowy Posterunek Sylwan, Koszary, Obóz uchodźców (THX for morthi)
* Gruntownie poprawiono specjalizację bohaterów. (THX for morthi)
* Dodano do Heroes V Unofficial Patch''a Heroes V Spellbook Fix''a v0.4a (THX for Krejt).
* Poprawiono opis czaru "Armageddon" oraz "Łańcuch błyskawic". (THX for matiz123).
* Poprawiono opis umiejętności Anioł Stróż by była zgodna z patchem 1.2 (THX for morthi)
* Przywrócono oryginalne tłumaczenie nazwy Wielkie Wierzeje
* Poprawiono opis umiejętności Żywiołaka Ziemi (THX for morthi)
* Poprawiono opis umiejętności niektórych jednostek (THX for morthi)
* Dodano opisy Specjalizacji Miasta. (BIG THX for matiz123)
* Poprawiono CombatLog Namiotu Medyka (THX for Krejt)
* Zaktualizowano Specjalności Miast (THX for matiz123)
* Zaktualizowano Specjalności Miast w trybie kampanii (THX for matiz123)
* Poprawiono znalezione teksty angielskie pojawiające się w grze (THX for matiz123)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heroes V Spellbook Fix 0.4a
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lista zmian:
-------------

Wersja 0.1
Pierwsza wersja Spellbook Fix, powstała na podstawie rosyjskiego patcha 1.2.
Dodawała liczbę obrażeń dla czarów ofensywnych oraz liczbę przywracanych punktów życia dla czarów leczących.

Wersja 0.2
Drobne poprawki stylistyczne.

Wersja 0.3
Naprawiono problem z błędnym wyświetlaniem obrażeń czaru "Łańcuch Błyskawic".

Wersja 0.4
Gruntownie przebudowany system pomocy Księgi Czarów.
Dodatkowe informacje dla niemal wszystkich zakleć dostępnych w grze oraz magicznych umiejętności stworzeń i bohaterów.

Wersja 0.4a
Poprawiono kilka błędów w opisach czarów. Wielkie dzięki za ich wyszukanie dla matiza123 i morthiego.


3b. Zmiany w aktualizacji 1.2
===============

Niektóre poprawki błędów będą miały efekt tylko po ponownym rozpoczęciu mapy w zapisanej kampanii.


Nowe elementy:

- Rozszerzone opisy budynków na mapach.
- Atak wręcz wykonywany podczas przytrzymania klawisza CTRL.
- Dodano klawisz szybkiego dostępu (R) do wywołania ekranu zakupu jednostek z każdego miejsca interfejsu miasta.
- Wszystkie stworzenia mają nowy status (Zasięg), opisujący odległość, na której atak jest zmniejszany o połowę.
- Nowa opcja graficzna: Tryb Kamery.
- Nowy interfejs zakończenia walki.
- Tryb pojedynku w Hot-Seat.
- Ranking najlepszych.
- Nowe mapy: ''Ostatnia nadzieja'' i ''Wojna światów''.

Poprawki błędów:

- Multiplayer powinien działać poprawnie.
- Poprawiono błędy w tekstach (opisy, cele itd).
- Zbalansowano mapy: ''Podbój'', ''Atak'', ''Inwazja'', ''Kultyści'', ''Triumwirat'', ''Opór'', ''Wyspa na własność''.
- AI nie może już najmować bohaterów Przystani na mapie ''Upadek króla''.
- Powiększono obszar na mapie ''Upadek króla'' będący celem Godryka w zadaniu ‘Wyślij Godryka do Nikolaja’.
- Na mapie ''Kultyści'' zadanie ‘Zdobądź miasto w ciągu tygodnia’ nie znika już z listy po zakończeniu.
- Na mapie ''Kuszenie'', jeśli wrogi Czarodziej patrolujący rzekę zostanie zabity, cel ''Unikaj patroli wroga'' nie zostanie automatycznie zaliczony.
- Poprawiono jeden z celów na mapie ''Uchodźcy''.
- Na mapie ''Przełęcz Smoka'' cel ''Pokonaj wszystkich'' został określony dokładniej.
- Na mapie ''Triumwirat'', po walce Zehira z Markalem, nie pojawia się już informacja ''Przegrałeś''.
- Na mapie ''Marsz'' bohater Grawl może już odwiedzić czerwony namiot klucznika.
- Na mapie ''Wyzwolenie'' AI nie może już nająć bohatera Narxesa.
- Na mapie ''Sojusz'' użycie czaru Natychmiastowa Podróż nie powoduje już błędów skryptu.
- Na mapie ''Dyplomata'' przegrana z AI Szybkiej Walki powoduje niepowodzenie w zakończeniu misji.
- Na mapie ''Podstęp Maahira'' AI nie może już wejść w posiadanie żadnego z artefaktów niezbędnych do zakończenia misji.
- Na mapie ''Uchodźcy'' naprawiono potencjalny problem z ukończeniem głównego zadania.
- Na mapie ''Oferta Raelaga'' gra nie zawiesza się już, gdy Izabela lub Markal przegrają walkę ze stworzeniami neutralnymi.
- Mapa ''Szmaragdowe Smoki'' może już zostać rozegrana po wczytaniu zapisanej gry.
- Na mapie ''Uchodźcy'' naprawiono potencjalny problem z uzyskaniem artefaktu Naszyjnika z Zębów Smoka.
- Czarne Smoki mogą być teraz leczone przez Namioty Pierwszej Pomocy.
- Model Shadii został poprawiony.
- Po użyciu Bramy klon nie będzie już normalnym stworzeniem.
- Nieprawidłowa wiadomość interfejsu ''Plotek'' została poprawiona.
- Gra odnawia teraz listę sesji w lobby po tym, jak gracz odłączył się od sesji.
- Poprawiono nieosiągalny Kamień Wiedzy na mapie ''Kraina wygnańców''.
- Poprawiono nieaktywowaną scenkę dialogową na mapie ''Łza dla Ossira''.
- Magowie i Arcymagowie używają już swej zdolności strzału prawidłowo.
- Brama działa już na pojedynczego Rogatego Nadzorcę.
- Informacje o kolejce tur są już prawidłowo wyświetlane na pasku.
- Poprawiono wygląd modeli budynków.
- Gdy Archanioł zginie od czaru ''Szkodliwy dotyk'', nie pozostaje już zawieszony nad polem walki.
- Czas w trybie ograniczenia czasu jest teraz wyświetlany.
- Teksty nie są już duplikowane w czacie po opuszczeniu walki.
- Mapa-układanka w Podziemiu działa już prawidłowo.
- Problem z nieprawidłowym położeniem kamery nad jednym z trawiastych obszarów został naprawiony.
- Gracz nie może już zdobyć jednocześnie 2 poziomów tej samej zdolności podczas zdobycia kolejnego poziomu doświadczenia.
- Przywołane stworzenia nie są już wykazywane w statystykach zakończonej walki.
- Czas jest już wyświetlany na ikonie w Bitwie dynamicznej.
- Opis ''Czar odparty'' pojawia się już w prawidłowym miejscu.
- Na mapie ''Zdrada'' nie ukazuje się już informacja podczas zbliżania do garnizonu.
- Wampiry i Wampirzy Lordowie nie odzyskują już zdrowia podczas atakowania Nieumarłych.
- Bohaterom poruszającym się z potrójną prędkością towarzyszy prawidłowy dźwięk.
- Lethos będzie prawidłowo używał czaru Rozkład.
- Kursor łatwiej jest teraz zblizyć do obiektów.
- Użytkownik nie może teraz podsłuchać oponentów używających Monolitu.
- Bohater znajdujący się w garnizonie miasta Przystani otrzymuje teraz cotygodniowy bonus do ruchu dzięki Stajniom.
- Zmieniono opis Sfinksa.
- Gracz rozpoczynający grę z opcją Dowolny Bohater nie może otrzymać bohatera wybranego już przez innego gracza.
- W grze wieloosobowej, gdy jeden z graczy rozłączy się w trakcie wczytywania mapy, inni gracze będą mogli mimo to rozpocząć sesję.
- Informacja pojawiająca się po przegranej walce dla stworzeń opętanych została poprawiona.
- Bohater opuszczający miasto nie powraca już do niego natychmiastowo, jak to się czasem zdarzało.
- Roziskrzona Fontanna dodaje prawidłowo 2 punkty szczęścia.
- Obiekty na mapie mają już prawidłowe okna informacji.
- Poprawiono opis Cichego Prześladowcy.
- Bohater Sinitar ma teraz prawidłowo opisany czar Katalizator.
- Hydra z Głębin może teraz całkowicie zregenerować zdrowie.
- Poprawiono błąd w opisie Bożka Fortuny.
- Czar ''Osłabienie'' ma teraz prawidłowy opis.
- Bohater nie może już pobierać wojska od sojuszników.
- Animacje na mapie nie są już przyspieszane wraz ze zwiększeniem prędkości bohatera.
- Sformatowano tekst w interfejsie ''Rytualnego lochu''.
- Pełna zdolność do walki na dystans Zwiadowców i Zabójców jest sprzeczna z faktami.
- Problem ze stworzeniami, których modele nakładają się na ruiny fortyfikacji w trakcie oblężenia, został poprawiony.
- Nagolenniki ze Smoczych Kości dają premię do inicjatywy stworzeniom walczącym w zwarciu.
- Poprawiono przewidywanie obrażeń.
- Poprawiono błąd w działaniu czaru ''Szał''.
- Poprawiono błąd w działaniu czaru ''Hipnoza''.
- Poprawiono wiele mniejszych błędów i defektów.

3c. Zmiany w aktualizacji 1.1
===============

(!) Niektóre zmiany będą działać tylko po ponownym uruchomieniu mapy w przypadku wczytania
gry ze starego zapisu.

Dodane funkcje:

- Auto-patcher
- Tryb ŁATWY

Poprawki:

- Gra wieloosobowa nie uruchamia się, jesli stany graczy się różnią
- Wiadomość "błąd Ubi.com" nie pojawia się po wygraniu gry notowanej
- Losowe miasta używają opisu i nazw z mapy
- Poprawiono ekran profilu (doświadczenie, przynależność)
- Przystań: wiadomość stajni znajduje się w grze, poprawiono też inne wiadomości
- Ekran profilu: losowe gry ras są teraz prawidłowo pokazywane
- Zacięcia kamery w scence filmowej w mapie ''Rebelia'' zostały naprawione
- naprawiono wybór przedmiotów w lobby
- Polecenie ''chronienia'' w trybie ducha działa prawidłowo
- Poprawiono transfer tury w trybie ducha po rozłączeniu
- Informacje o profilach innych graczy są teraz dostępne
- Informacje o mapach dla gier wieloosobowych zostały zlokalizowane
- Czary dodane w bibliotece są teraz udostępniane bohaterowi natychmiastowo
- Panel preferencji gry wieloosobowej został naprawiony
- Poprawiono tekst walki "Czar odparty"
- Wyniki gier treningowych nie są już raportowane na Ubi.com
- Poprawiono losowanie talentów bohatera
- Żywiołaki nie są już podatne na czar Rój Os
- Naprawiono działanie Przekazania Many u Wielkich Druidów
- Specjalizacja Kusicielka została naprawiona
- Poprawiono SI odpowiedzialne za walkę
- Poprawiono dźwięk w trzeciej scence kampanii ''Obietnica''
- Poprawiono odświeżanie paska inicjatywy
- Osobne oddziały są teraz wyświetlane na erkanie wyników walki
- Wyszukiwanie planowanych ścieżek bohatera na początku tury/po wirze poprawione
- Nieprawidłowe wzrosty poziomu (podwójny wzrost umiejętności) zablokowane
- Bohaterowie na statkach w trybie ducha są teraz prawidłowo wyświetlani
- Gra z trybem ducha kończy się prawidłowo, gdy wszyscy gracze odłączą się
- Wynajdywanie ścieżek w walce nie ignoruje już fosy
- Submenu handlarza artefaktów nie może być wywołane klawiszem szybkiego dostępu bez budynku
- Graczy, którzy się połączyli ponownie, mogą się teraz zobaczyć na Ubi.com
- Naprawiono kontratak Mrocznego Jeźdźca
- Stworzenie pod wpływem Szału Bitewnego będzie teraz zawsze atakować
- Naprawiono talent Ulepszonej Many
- Chatka Maga ciągle pokazuje obszary po wciśnięciu Esc
- Poprawiono niektóre potwory na niskich poziomach trudności
- Poprawiono shadery wody
- Poprawiono odtwarzanie filmów początkowych
- Naprawiono wywoływanie mapy Grala z podziemia
- Poprawiono wiadomość trybu ducha
- Poprawiono kłopoty z zacinaniem się dźwięku
- Długość nazwy rozgrywki wieloosobowej jest ograniczona
- Dźwięki interfejsu nie są już trójwymiarowe
- Poprawiono wymagania dla Zewu Urgasha, gdyż wcześniej był niemożliwy do zdobycia
- Osłabiono bohatera Sylwanu, Gilraena, w mapie ''Podbój'', oraz poprawiono jego skrypt
- Maeve jest teraz dostępnym losowym bohaterem Przystani
- Nie ma już podwójnych portretów bohaterów
- Mapa ''Atak'' znajduje się teraz przed mapą "Inwazja" (zamiast przed mapą "Królobójstwo")
- Poprawiono skrypty mapy ''Obrona''
- Dodano nowy model Wiedźm Cienia
- Poprawiono garnizon w mapie ''Kultyści''
- Poprawiono listę twórców gry
- Klucznik w mapie ''Marsz'' został zablokowany dla SI
- Poprawiono postać Demona
- Zmieniono kolor flagi Zehira
- Poprawiono tagi map wieloosobowych
- Geometria SI dla piramid i wraków została poprawiona
- Miasto Lochu: naprawiono Mroczne Pastwisko i oświetlenie
- Poprawiono losowych bohaterów na mapach wieloosobowych
- Bohater Jhora otrzymuje czar Magiczny Pocisk, zgodnie z opisem specjalizacji
- Przekalkulowano mapy oświetlenia dla Inferno i Nekropolis
- Usunięto taktyki dla Maeve
- ''954 YSD: Gorący Pościg'': poprawiono niektóre elementy mapy
- ''Przełęcz Smoka'': zmiany obiektów i balansu
- naprawiono dziury natychmiastowej podróży
- Zmieniono ustawienia Pojedynku
- Dodano wiadomość zbliżania się do garnizonu w mapie ''Zdrada''
- Dokonano kilku zmian na mapie ''Ekspansja'' (umiejętności bohatera, wiadomości, dodani strażnicy)
- Poprawiono skrypt mapy ''Oferta Raelaga'' i zmieniono problem z teksturą niedaleko posterunku wojskowego Inferna
- Dokonano wielu zmian w zbalansowaniu gry


4. Znane problemy
===============

-Wyłączenie opcji "V-Sync" w opcjach sterowników wideo może powodować, że animacje Miasta będą migotać, jeśli będziesz ręcznie obracać kamerą.

-Wczytanie zapisanej wcześniej gry w innej wersji językowej może powodować problemy z czcionkami oraz treścią tekstów pojawiających się w interfejsie.


5. Rozwiązywanie problemów
==================

5.1 Stare lub nieprawidłowe sterowniki karty graficznej mogą przysparzać problemów z grą.
Przed skontaktowaniem się z pomocą techniczną sprawdź, czy masz zainstalowane najnowsze wersje sterowników i
DirectX 9.0c. najnowsze ich wersje znajdziesz na stronach:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp dla kart nVIDIA
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27 dla kart
ATI Technologies

Odpowiednia wersja DirectX 9.0c znajduje się na płycie z grą.

5.2 Przed uruchomieniem gry upewnij się, że wyłączyłeś wszystkie zbędne programy.

5.3 Gra nie obsługuje rozgrywek przez proxy http. Gracz musi się łączyć z internetem bezpośrednio (IP) lub w NAT
(intranet). Gdy używasz oprogramowania firewall, niezbędne będzie odblokowanie odpowiednich portów:

6668 TCP (serwery IRC (czat w poczekalni))
40000 do 42999 TCP (różne serwery Ubi.com)
44000 UDP (serwery kluczy CD)
45000 UDP (serwer NAT)
42500 UDP ( port lokalny klucza CD, może być skonfigurowany przez gracza w plikach konfiguracyjnych gry,
"setvar net_ubi_cdkey_port = <desired port>", domyślnie 42500)
8888,8889 UDP UDP (Gra sama w sobie. Może być skonfigurowany przez gracza w plikach konfiguracyjnych gry,
"setvar net_game_port = <desired port>", domyślnie 8888; "setvar net_lan_match_maker_port = <desired port>",
domyślnie 8889 )

6. Pomoc techniczna
====================

Pomoc Techniczna CD Projekt

Przed skorzystaniem z naszej pomocy technicznej zachęcamy do zapoznania się z
instrukcją gry. Upewnij się również, że w Twoim komputerze są zainstalowane
wszystkie niezbędne uaktualnienia do systemu operacyjnego oraz najnowsze wersje
sterowników do urządzeń.

W celu zapewnienia jak najlepszego wsparcia technicznego uruchomiliśmy internetową
Bazę Pomocy Technicznej, która jest pomocna w szybkim rozwiązywaniu problemów z
uruchomieniem czy działaniem gier komputerowych.
Wystarczy wejść na naszą stronę internetową: http://www.gram.pl/pomoc/
i zapoznać się z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi wydawanych przez
nas gier.

Internet:
Pomoc techniczna na naszej stronie internetowej to najlepsza i najskuteczniejsza
droga do znalezienia rozwiązania problemu z posiadaną grą. Znajdziesz tam dokładnie
takie same odpowiedzi, jakie otrzymasz pisząc lub dzwoniąc do jednego z naszych
pracowników pomocy technicznej. Serwis ten jest całkowicie darmowy i dostępny bez
przerwy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Email:
Jeżeli z jakiegoś powodu nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie na naszej
stronie internetowej, możesz zwrócić się bezpośrednio do pracownika pomocy technicznej.
Wystarczy, że w naszej bazie pomocy technicznej klikniesz link "Zgłoś problem do
pracownika działu pomocy technicznej".
Sprawdź czy dokładnie opisałeś problem i czy umieściłeś wszystkie potrzebne informacje
na temat Twojej konfiguracji sprzętowej, ponieważ tylko wtedy będziemy mogli szybko
i skutecznie pomóc.

Telefon i tradycyjna poczta:
Jeśli jednak nie posiadasz dostępu do internetu możesz zadzwonić do nas pod numer
(22) 519 69 66, możesz również wysłać do nas list na adres CD Projekt Jagiellońska 74,
03-301 Warszawa (koniecznie z dopiskiem "Pomoc Techniczna").

Bądź przed komputerem, gdy zadzwonisz do nas lub miej przy sobie zapisane podstawowe
parametry konfiguracji komputera, szczególnie: typ karty graficznej, karty muzycznej,
procesora oraz wersję systemu operacyjnego, to w dużym stopniu ułatwi rozwiązanie
problemu.

Dział pomocy technicznej pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00,
dlatego też nie zastaniesz nas w pracy w sobotę, czy w dni świąteczne.

Reklamacje:
Prosimy, nie wysyłaj do nas żadnych gier czy też samych płyt przed wcześniejszym
skontaktowaniem się z działem
pomocy technicznej, być może problem uda się rozwiązać bez ponoszenia dodatkowych
kosztów.
Jeżeli jednak stwierdzisz, że zakupiona gra ma uszkodzone nośniki, możesz
skorzystać z naszej gwarancji.


7. Podziękowania
====================

Dziękujemy wszystkim fanom gry Heroes of Might and Magic V, którzy dołożyli wszelkich starań, by wyeliminować usterki z oficjalnych patchy 1.1 i 1.2.

DiDivor - wydawca Unofficial Patch''a, czuwa nad pomyślnym przebiegiem prac.

Shadow SSJ Warrior - jeden z głównych tłumaczy, który pracował nad starym Unofficial Patch''em 1.11a - 1.11p

morthi - jeden z głównych tłumaczących, zawsze trzyma rękę na pulsie patrolując forum, jako pierwszy uwierzył w ideę Unofficial Patch''a. Pracował też nad starym Unofficial Patch''em.

BlackBomb - jeden z głównych tłumaczy, który pracował nad starym Unofficial Patch''em 1.11a - 1.11p.

matiz123 - bardzo aktywny tłumacz, zawdzięczmy mu poprawki dotyczace opisów czarów, zagadek Sfinksa oraz poprawione Opisy budowli w miastach

Krejt - nasz "mechanik" :) Zreperował księgę zaklęć, nad czym pracował bardzo długo. Także aktywny tłumacz.

Radek15 - obok morthi''ego najaktywniejsza osoba w naszym Team''ie. Jemu zawdzięczamy wiele poprawek i usprawnień interfejsu gry.

Adham - jemu zawdzięczamy poprawione opisy miast, co kosztowało bardzo dużo pracy.

Slave - kolejny z ekipy aktywnych tłumaczy, uczestniczących w naszym projekcie.


8. Legal Information
====================

Copyright Information
---------------------
This software product and the manual are copyrighted and all rights are reserved by Ubisoft and Nival Interactive and are protected by the copyright laws
that pertain to computer software. You may copy this software for back-up and casual distribution.
Notwithstanding the foregoing, you may not modify, adapt, translate, create derivative works, decompile, disassemble, or otherwise reverse engineer or
derive source code from all or any portion of the software or anything incorporated therein, permit, or encourage any third party to do so.

Heroes of Might and Magic is a registered trademark of Ubisoft. Pentium, Microsoft Windows, Athlon, GeForce, Radeon, SoundBlaster, DirectX are trademarks
of their respective owners.

Limitations of Warranty
-----------------------
Nival Interactive and Ubisoft expressly disclaim any warranty for the game and Readme file.
The program and Readme file are provided "as is" without warranty of any kind, either express or implied.
The entire risk arising out of use or performance of the Program and Readme file remains with the User.

Limitations of Liability
------------------------
Neither Nival Interactive nor Ubisoft, or their parent, subsidiaries or affiliates shall be liable in any way for loss or damage of any kind resulting
from the use of the program.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę niefajnie, że bazowali na patchu 1.2f, trzeba będzie poprawić kolory, Spellbook Fix i kilka mniejszych bugów.
Ale zobaczymy w praniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

juz wiadomo ze powstanie patch 1.3a ;)

te zmiany nie zostaly uwzglednione :) z racji iz pokazaly sie za pozno i CDP nie wysyalo ich juz do ubi

* Ujednolicono nazwy drugich poziomów umiejętności bohaterów (THX for Krejt)
* Ujednolicono nazwy czwartych poziomów umiejętności unikalnych bohaterów (THX for Krejt)
* Zaktualizowano Speelbook Fix do wersji v0.4b (THX for Krejt)
* Przetłumaczono i dodano biografię bohaterki Inferna - Biary (THX for morthi)
* Poprawiono opisy artefaktów. (THX for morthi)
* Zmieniono nazwy liczebności oddziałów na identyczne, jak w grze Heroes III.
* Poprawiono tekst Resources Bar''a z dochodem z miast.
* Poprawiono opis artefaktu Buty lewitacji.
* Poprawiono opisy umiejętności (THX for morthi)
* Poprawiono opisy specjalizacji bohaterów (THX for morthi)
* Poprawiono nazwy celów w pierwszej misji kampanii Nekromanta (THX for morthi and Krejt)
* Poprawiono opisy budynków na Mapie Przygód (THX for morthi)
* Poprawiono opisy budynków w miastach (THX for morthi)
* Poprawiono nazwy kolorów graczy (THX for Krejt)
* Poprawiono nazwę artefaktu "Kij piekieł", by była zgodna z grą

wydaje sie ze punkt z wielkoscia jednostek nalezaloby usunac :) dzieki czemu nie bedzie problemu z niemieszczacymi sie wielkosciami armii :) na mapie przygod :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OKLASKI NA STOJĄCO DLA NASZEGO UKOCHANEGO WYDAWCY, CD-PROJEKT. CZAPKI Z GŁOW :-D

P.S. Morthi, czy ten edytor jest w naszym ojczystym języku?! A i czy mógłbyś dać pare fotek(głównie z nowego formatu pojedynków bohaterów)?! Z GÓRY WIELKIE THX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To w sumie niepotrzebnie się wczoraj bawiłem z wypisywaniem zmian :) Wystarczyło poczekać. Ale niech tam... przynajmniej był temat do dyskusji :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to panowie doczekaliście sie uznania od CDP:P a co do patcha do zmiany prezentują sie nienajgorzej tylko sprawa z wskrzeszaniem mnie dziwi, wskrzesze 5 aniołow na grupce np 80 i osłabie je wszystkie? dziwne:) narazie i tak nie będe miał okazji pograć więc wstrzymam się z instalacją i poczekam na wasze testy :) pozdrowiam i gratulacje dla ekipy nieoficjalnych patcherów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć gracze . Mam problem loguje się aby zagrac na Ubi. Kumpel tworzy grę i nie mogę się przyłaczyć . Jest napis inicjalizacja i po chwili host rozłacza grę. Tak samo dzieje się gdy ja tworzę grę.
Mam wersje 1.2 f
co robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie byłbym taki pewni, morthi.
Zauważyłem - na przykładzie kolorów graczy, które u mnie wyświetlają się poprawnie - że gra bierze te dane, których nie ma w nowym patchu ze starszych plików.
Trochę pokrętnie wytłumaczyłem, ale chyba rozumiesz o co chodzi.
Problem może występować u ludzi, którzy nie mają patcha 1.2h, ale reszta ma wprowadzone poprawki nawet jeśli nie ma ich w 1.3.

Jest za to błąd w CombatLogu namiotu medyka, podczas leczenia wyświetla że "namiot zadaje obrażenia od Namiotu Zarazy", natomiast podczas działania Namiotu Zarazy - że leczy. :)
Ale to łatwo naprawić i zaraz wrzuce pliki do podmiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę, oto zalążek patcha 1.3a. ;)
Naprawiono wyświetlane na pasku informacje o Namiocie Medyka. Pasek nie wyświetla już "obrażeń od Namiotu Zarazy" gdy w rzeczywistości Namiot leczy sojusznika.
Morthi i DiDivor będą wiedzieli co z tym zrobić: http://www.mytempdir.com/927247

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pierwsze wrazenie z 3x3 :) super :) to jest to :)
do poprawienia jest juz slowo "do tyłu" zamiast wstecz :D
za chwile reszta obrazkow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować