Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

Przepraszam za to co się pojawiło :P Niechcący nacisnąłem "Dodaj post" :D Za chwilę dodam ciąg dalszy tłumaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2007 o 19:27, Napek napisał:

Alternatywne ulepszenia to innowacja, którą planowaliśmy umieścić w Tribes of the East od długiego
czasu. Pierwszy raz pojawiła się w Kuźni Przeznaczenia, gdzie Renegaci (Fanatyczne Jednostki
Przystani) pojawili się jako alternatywa jednostek Przystani.


Czyli bye-bye nowe alternatywy Przystani. CDP będzie musiał poprawić nazwy FJP, bo przesycił je złem i mrokiem.

@Bosper

Główna wersja jak zwykle na szarym końcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy umożliwiają one wprowadzenie jakiś nowych taktyk? Czy możecie o jakiś opowiedzieć? Czy możecie podać nam przykłady nowych istot?

Dzięki alternatywom możliwy jest zupełnie nowy sposób grania :) Weźmy na ten przykład Gremlina, który w trakcie walki będzie naprawiał wasze golemy - prawdziwa "złota rączka". Albo taki szkieleci piechur, który świetnie uzupełni się ze szkieletem łucznikiem dzięki swojej wytrzymałości i agresywnemu stylowi. Alternatywne nimfy (Driady) będą w pewnym sensie podobne do gremlinów: uleczą drzewce uzupełniając przy okazji własne szeregi - zyskają jednak na użyteczności dopiero w późniejszych stadiach gry, gdy zaczniemy korzystać właśnie z drzewców.

2. Inne usprawnienia
Czy tworzycie nowe zdolności dla istot? Poprosimy o jakieś przykłady.

Wprowadzimy pewną ciekawą zdolność u alternatywnych jednostek Lochu - niewidzialność. (Tu pojawia się opis działania Niewidzialności. Pozwolę sobie to ominąć. I tak wiemy o co chodzi. Jedynie warto nadmienić iż Fabrycy wspomina o możliwości wykrycia niewidzialnej istoty za pomocą magicznych zdolności.)

Jakich innych usprawnień mogą spodziewać się gracze w Tribes of the East?

Możecie spodziewać się wielu udoskonaleń. Intensywnie pracowaliśmy nad narzędziami, za pomocą których opowiadana jest historia (czyżby ramki z tekstem a''la H3? -przyp.tłumacza ;)). Podobnego skoku jakościowego możecie spodziewać się przy przesiadce z Kuźni Przeznaczenia na TotE jakiego doświadczyliście po przejściu z H5 na KP. Bardzo nam zależy na wyprodukowaniu doskonałego zakończenia historii o inwazji demonów.
Małym aczkolwiek bardzo interesującym novum dla fanów będzie wprowadzenie budynku,na mapie przygód, który pozwoli pozmieniać umiejętności u bohatera (Teacher of Memory z rosyjskiego artykułu).
Kolejnym bardzo ważnym punktem jest oczywiście wprowadzenie frakcji Orków z ich innowacyjną rasową zdolnością Krwawego Szału."

Pozostaje czekać na część drugą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krakalem krakalem i wykrakalem ze nie bedzie nowych ulepszen przystani tylko czerwoni czempioni nimi beda (i to zainspirowalo ubi/nival do stworzenia alternatywnych uleprzen dla pozostalych nacji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Napek, nie jestem zaskoczony pozycją FJP jako alternatyw(windows00 pewnie się pochlasta), chociaż będą musieli je zbalansować. Zastanawia mnie inna rzecz, mianowicie:
http://mightandmagic.fr.ubi.com/images/news/H5_ToE_DevDiary_Upgrade_06.jpg
Dlaczego Nekromanta i atakujący Nosferatu patrzą w prawo i są z lewej strony, a jednostki oczekujące na swoją turę na odwrót? Jakaś innowacja, zmiana położenia bohatera na polu bitwy? Podoba mi się screen z Banshee( http://mightandmagic.fr.ubi.com/images/news/H5_ToE_DevDiary_Upgrade_05.jpg) ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2007 o 20:00, Lfdracon napisał:

Dlaczego Nekromanta i atakujący Nosferatu patrzą w prawo i są z lewej strony, a jednostki oczekujące
na swoją turę na odwrót? Jakaś innowacja, zmiana położenia bohatera na polu bitwy?

Może zdecydowali się wprowadzić to, co bodajże było w H4 (tak mi się coś kojarzy) - jednostki po wykonanym ataku nie odwracały się do swojej wyjściowej pozycji. Jeśli tak to trochę się bałagan zrobi na polu walki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mysle ze to tylko kwestia zrobienia screena a nie zadna innowacja - podobny efekt mozna uzyskac przy odwroceniu kamery w podstawowej wersji gry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2007 o 20:00, Lfdracon napisał:

http://mightandmagic.fr.ubi.com/images/news/H5_ToE_DevDiary_Upgrade_06.jpg
Dlaczego Nekromanta i atakujący Nosferatu patrzą w prawo i są z lewej strony, a jednostki oczekujące
na swoją turę na odwrót? Jakaś innowacja, zmiana położenia bohatera na polu bitwy? Podoba mi



Raczej moim zdaniem to jest moment filmikowy, który często się zdarza gdy jednostka uderzy inną jednostkę, i pewnie dlatego tak to dziwnie wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2007 o 19:51, Napek napisał:

Wprowadzimy pewną ciekawą zdolność u alternatywnych jednostek Lochu - niewidzialność. (...) Jedynie
warto nadmienić iż Fabrycy wspomina o możliwości wykrycia niewidzialnej istoty za pomocą magicznych
zdolności.)


Pewnie chodzi o negację u Orków. Chociaż czy to jest zdolność magiczna. Może niektóre jednostki będą widzieć jednostki z aktywowaną zdolnością (np. Cyklop). Ciekawi mnie kiedy przedstawią Orków, wtorek raczej byłby pobożnym życzeniem niż realną szansą (poza tym i tak mnie wtedy nie ma ;) ).

@morthi

FJP w KP były zapowiedzią alternatyw w TotE, jednak mieliśmy nadzieję, że sami nimi nie będą. Kierowaliśmy się w naszych przekonaniach ich użyciem w fabule gry. Chociaż... patrząc na opisy pierwszych 4 FJP nie ma nic o nowym kulcie. Natomiast u Kapłana i Czempiona tak. A Upadły Anioł no cóż... upadł. Ze srony CDP błąd polegał na niepotrzebnym użyciu słów "Mroczny" i "Zło".

@Lfdracon

Win już się pogodził z tym, co do tego screena to może specjalnie ustaliwi jednostki, by stały do nas przodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, na czyj post mam wcisnąć "Odpowiedz", więc nie wcisnę na żaden ;P

Chodzi mi o to, że Nekromanta powinien być w zupełnie innym miejscu(za jednostkami, w głębi po prawej). Zdaję sobie sprawę, że pozycja ataku Nosferatu jest niezależna, ale chodzi mi o Nekromantę... wygląda, jakby właśnie tędy przechodził i zaczął oglądać widowisko ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sie poprawi ;) i nazwy jednostek tez zostana zapewne poprawione w patchu 2.2 by byly one zgodne z nazwami z dodatku - jestem przekonany ze cdp zadba o normalizacje nazw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>/ciach/

Chyba już wiem czemu tak się dzieję. Otóż w bitwie jest takie prawidło, że jak następuje atak to jednostki ustawiają się najpierw przodem do siebie.

@morthi

Innej możliwości nie ma ;), chociaż poprawianie nazw może powodować rozbierzności w dialogach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie widze problemu by poprawic dialogi :P do tej pory sie nam to udawalo jako ekipie nieoficjalnego patcha to dlaczego cdp mialoby tego nie zrobic? nie wiadomo wciaz nic o patchu 2.2 wiec byc moze pokaze sie on w terminie pozniejszym - czyli po wydaniu dodatku/w czasie wydawania dodatku/chwile przed wydaniem dodatku

cdp otrzymuje teksty od ubi o wiele wczesniej niz gra wychodzi wiec jestem dobrej mysli - jakby co to bede przypominac sie dzialowi lokalizacji :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2007 o 20:00, Lfdracon napisał:

Wielkie dzięki Napek, nie jestem zaskoczony pozycją FJP jako alternatyw(windows00 pewnie się
pochlasta)

Nie przesadzaj :P
Nie samym HoM&M człowiek żyje :d
Bardzo mnie to smuci, ale nie mam zamiaru z tego powodu skakać z mostu.

A co do screenów - fajne, nie ma to jak zobaczyć jednostki w akcji :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.06.2007 o 20:24, morthi napisał:

sie poprawi ;) i nazwy jednostek tez zostana zapewne poprawione w patchu 2.2 by byly one zgodne
z nazwami z dodatku - jestem przekonany ze cdp zadba o normalizacje nazw


Tak chociaż nadal mam tekst strażnika krasnoludów w głowie: "nie wejdziesz do kamiennych auli z tymi cuchnacymi siarką..." dalej chyba nie trzeba, zastanawiam się czy to była wina CDP przy tłumaczeniu czy UBI takie szczegóły pominął :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że to wtopa CDP anie, UBivalu (czyt. Ubisoft i Nival), tak samo jak z tym Czempionem Zła, który po Angielsku Nazywa się Champion, tak samo jak z Mrocznym Kapłanem który po Angielsku nazywa się Zealot i nigdzie w jego Ang. nazwie nie widzę słowa Chaos.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2007 o 10:45, DArkon1990 napisał:

/ciach/

Nie można mówić tu o żadnej "wtopie". Nikt oficjalnie (nieoficjalnie zresztą też) nie mówił przed premierą HoFa, że FJP to jakiekolwiek alternatywy - po prostu Nival chciał urozmaicić rozgrywkę i stworzył takie coś. CDP dostosował spolszczenie do charakteru tych jednostek. Nie ma w CDP jasnowidzów, którzy przepowiedzieliby, że FJP mogą zostać alternatywami Przystani, dlatego nie można zarzucać cedepowcom błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2007 o 10:53, windows00 napisał:

> /ciach/


Ja tego nie mówię że FJP to Alternatywy Przystani, ja tylko napisałem o tych dwóch jednostkach, jak są w PL i Eng wersji nazywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2007 o 10:59, DArkon1990 napisał:

Ja tego nie mówię że FJP to Alternatywy Przystani, ja tylko napisałem o tych dwóch jednostkach,
jak są w PL i Eng wersji nazywane.

Hym... to się trochę nie zrozumieliśmy, bo przez ostatnich kilka (-naście) postów dyskutowaliśmy na temat tego, że FJP to alternatywy Przystani (o czym mówi Fabrycy w ostatniej publikacji), więc po Twoim poście byłem pewnie, że masz na myśli nieporadność translatorów w odniesieniu do alternatywności ulepszeń FJP.
Sorry za pomyłkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2007 o 10:59, DArkon1990 napisał:

Ja tego nie mówię że FJP to Alternatywy Przystani, ja tylko napisałem o tych dwóch jednostkach,
jak są w PL i Eng wersji nazywane.


A są alternatywami. CDP nie mógł tego przewidzieć i dlatego dodał "Zło" i "Mrok" bo alternatywy Przystani (FJP) taki właśnie miały charakter w KP. Byli oni ofiarami rewolucji religijnej dokonanej przez Biarę. CDP chciał by nazwy bardziej pasowały do FJP, więc dodał do nazwy wyrazy świadczące o nich o ich charakterze w grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować