Zaloguj się, aby obserwować  
Tuddrussel

Heroes of Might and Magic V - wszystko co chcesz wiedziec o polskim wydaniu gry

36234 postów w tym temacie

kto wydal dzikie hordy?

cdp

jakie jest cdp? wstawcie najgorsze brzydkie slowa jakie wymyslicie - oto co mamy po sciagnieciu patcha do gry

a wsystko dlatego ze cdp zmienilo instalator z oryginalnego installshielda na darmowy inno setup

na pal z cdp i ludzmi odpowiedzialnymi za dzikie hordy

ZADAM POPRAWNEGO PATCHA KTOREGO MOGE SCIAGNAC ZE STRONY UBI I KTORY BEDZIE DZIALAL Z POLSKA WERSJA GRY WY ^%#*^%#*^%#(^%#^*%#(^%#(^%#(^%$#(^%#&%$&%$

kij wam w oko

20080819190457

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dorobią patcha do patcha (jak z demem) i będzie w miarę działało. ;)
Albo i nie.

Ale po tym co widziałem w Puzzle Quest (nie wspominając już o NWN 2), to wątpię by kiedykolwiek jakiś produkt CDP działał jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

balem sie tego od samego poczatku - odkad tylko zobaczylem inny instalator - wiedzialem, ze beda problemy i wykrakalem :/

jakby dzialali to zadzwonilbym do nich i bardzo zwyzywal pierwsza osobe ktora odebralaby telefon (no chyba ze bylby to RobeN - jemu bym oszczedzil :P )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje Ci reinstalacja tego dodatku i zastosowanie się do własnych rad, które udzielałeś, jak komuś nie HV 1.0 nie chciało się załatać. Może coś z tego wyjdzie?
Aha i lepiej spróbuj ściągnąć tym razem plik ręcznie, a nie automatem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sciagnalem recznie :/ i to samo

sprobuje pobawic sie tym ale nie bardzo mi sie chce

nie moge sie doczekac jutra - drzyjcie telefonisci z helpdeska :D moj gniew nie zna granic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak ktos sie zna na linuxie i programie UNSHIELD to moze rozpruc tego patcha i wyciagnac pliki :D

oczywiscie tylko tego moglismy sie spodziewac po profesjonalizmie cdp

czy jest ktos chetny do rozbicia exeka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2008 o 20:24, moonman napisał:

a jest jakas lista poprawek?
pousuwali tylko bugi czy moze balansowali?
moze jakies nowinki dla multi ?


O balansie możesz zapomnieć.
Chociaż dodali wsparcie dla widescreenów.

Tu masz resztę:

Patch 3.1
-----------

Features added
***************

- correct Window Mode support

- Wide Screen support ( including HDTV resolutions ) (*)

- Portrait Screen resolutions support


- Dwarven Subterranean generation for Random Maps

- Custom Armies generation for Random Maps

- Water Zones generation for Random Maps


(*) dialog scenes, loading screen and adventure scenes will be shown with correct aspect ratio, but not 100% wide screen


Bugs repaired and changes made:
*******************************

Stability issues:

- game no longer crashes after delayed action taken twice

- game no longer freezes if assassins are engaged in combat and defeated with another
hero than Arantir

- fixed possible multithreading synchronization crash after map loaded
and voice over was playing

- fixed possible crashes when multiple combats triggered simultaneously for same player

- fixed game crash when player dispels hero curse with several ghosts

- fixed possible game freezing after a dialog scene at mission end


Camera, graphics, interfaces:

- fixed empowered spells announcing again and again when getting artifacts and
new skills and having no Destruction Magic skill

- fixed showing player money, instead of ally''s money, when accessing allied town''s
Town Build through Kingdom Overview

- fixed ignoring selected upgrades when hiring a "Buy All" caravan from another town

- fixed fast skipping several turns by quickly pressing End Turn button in missions
with no AI opponents

- fixed sound not played for Stables at adventure map added special Ghost Mode path
plotting for Ghosts

- fixed dead stacks lying around Cyclops having tooltips and sometimes shown as they
can be attacked

- fixed Defile Magic animation fixed announcing Blood Rage bonuses ahead of actual attack

- fixed and extended combat log messages fixed creatures numbers remain at
battlefield after killed by Arcane Crystal added Dungeon''s Elemental
Vision for player in Duel game

- fixed gaining gold amount shown in red at town Marketplace''s Artifact Selling

- fixed Next Hero button switching to sleeping heroes

- fixed Multiplayer Profile Alignment calculation

- fixed Rain of Arrows perk available in spell book when there are no more visible
favorite enemies present

- fixed cursor showing day path incorrectly when moving from boat to land having
a Snatch ability

- fixed Inferno and Dungeon towns sacrificial building incorrect button tooltips

- fixed updating of turns counter at Town screen, Hero screen, Creature Info screen
and Ghost Info screen (for Simultaneous Turns)

- fixed incorrect income details sometimes shown at first day of the game

- fixed interface actions not blocked properly on enemy turns and while playing
scripted scenes

- fixed opening of Walker''s Hut interface by shortcut ("Y" key) at
Stronghold town when this building wasn''t built yet

- fixed host can set password of only 1 character and clients will be unable to
connect blocked active hero sleep/wake triggering when interface blocked and on
enemy turns

- added face to hero''s tooltip in combat

- fixed occupied slots game information in LAN and Ubi.com Multiplayer lobbies when
game creator closes some slots or switch them to A.I.

- fixed player could detect invisible creatures from cursor''s shape using
Goblin Trappers''s ability

- fixed false Stunning Blow animation after Word of the Chief

- fixed defending army without hero could see creatures elements when attacked
by wizard hero with Elemental Vision perk


Gameplay, mechanics, balance:

- fixed Zehir''s ability to summon creatures if he doesn''t have enough resources

- fixed double playback of cutscene if user double-clicks on the ritual place


Adventure mechanics and A.I.:

- fixed possibility to build Grail structure in Stronghold town if town level is below 15

- fixed impossibility to finish multiple level ups after mission was already won

- fixed not giving growth bonus for several moon weeks of creatures

- fixed entering by hero, but not capturing enemy town when attacking only gate cell
threaten by enemy hero

- fixed retreat possibility checking for simplified combats to fit one used in actual
combats

- fixed ship''s model displayed incorrectly after crossing whirlpools in a fast manner

- fixed alternative upgrades of Haven creatures can''t be trained

- fixed multiple clicked objects triggering (Seer Hut, Sylana''s Ancient and other)

- Stronghold''s town Halls now refill Barbarian hero''s mana to maximum after a turn

- Astrologer Tower week change will now generate monsters at weeks of creatures
and display moon weeks announcements

- Astrologer Tower week change will now affect creatures reserves in towns and dwellings,
giving bonuses and penalties

- fixed hero remembers artifact set part combined after removal when he has same type
of artifact in his bag already

- fixed heroes specializations weren''t working for upgrades of creatures

- fixed A.I. heroes could stuck in front of caravans

- fixed Arcane Excellence to give +100 mana only once

- fixed heroes didn''t learn spells from Academy town after Library build


Combat mechanics and A.I.:

- fixed Tactics skill working incorrectly when two heroes with the skill meet in battle

- fixed Battle Griffin can land at occupied position

- fixed Nomad Centaur does not use Maneuver abilities correctly

- fixed Nightmares Fear attack

- fixed retaliation strike from a friendly units attack under Puppet Master or Frenzy spell
only affects other friendly units

- fixed combat AI abusing Defend command and using only Wait command and thus making
its army more vulnerable

- fixed Arcane Crystal explode making open gate shown as closed

- fixed Arcane Crystal dealing damage to siege walls, gate and towers

- fixed Mask of Equity giving double bonuses

- fixed heroes fleeing estimation for Hard and Heroic difficulty levels

- fixed spells working for Barbarians and war cries working for other heroes classes
when given from Editor

- fixed situation when creature moves with attack under Storm, dies on path,
but still attacks target

- fixed making further attacks after stack already died

- fixed Sylvan hero can use Rain of Arrows perk on invisible units

- fixed Deadly Strike, Vorpal Sword and alike attacks reduced by Blood Rage damage
reduction

- fixed Evil-eye not casting debuff onto secondary targets

- fixed duel 3x3''s illegal combat bonuses granted to gated units as a consequence of
switching heroes

- fixed duel 3x3''s possibility to cast Defile Magic to another hero than one that is
opponent''s active

- fixed duel 3x3''s applying Helmar''s artifact set effects (Dwarven set)

- fixed duel 3x3''s war machines destroyed for all enemy heroes at once

- fixed duel 3x3''s incorrect combat bonuses and Firewall working while switching heroes

- fixed phantom creatures become non-phantom after Vampirism spell applied to them

- fixed Hives could attack invisible creatures

- fixed Ride By Attack was used when creature runs away

- fixed entangled Treants runs away

- fixed Lucky Spells not working for empowered Deep Freeze

- fixed AI ignores summoned creatures

- creatures under Puppet Master or seduction now can be attacked by both armies

- fixed orcish heroes (Haggash duel preset) could have spells from artifacts (Banish)

- fixed March of the Golems was not affecting Magnetic Golems'' initiative

- fixed Horned Leapers could leap when entangled

- tuned AI to use spells in more active manner

- fine-tuned A.I. combat targeting, including avoiding of damaging own creatures by
destroying Arcane Crystal


Random Map Generator:

- bug with abandoned mine fixed ( it supplied only gold before )

- bug with snow road movement penalty fixed

- new objects added: Redwood Observatory, Den of Thieves, Eldritch Well

- fixed rare bug with isolated players zones


Map Editor:

- crash fixed when trying to make screenshot if AI-Geometry mode is active.

- fixed any heroes can have Barbarian''s abilities


Scripts:

- fixed scripted AI was unable to find path to target through heroes'' threat area

- fixed IsHeroInTown script command

- fixed MessageBox function callback to be called even after message box was
closed automaticlly on timeout or turn switch

- now CaptureTrigger object field works for monsters banks buildings, game will
try to call given script function when bank captured

- fixed growth bonuses was not taken away after dwelling was destroyed from script

- fixed removing of last creature from stack when there are still more stacks
available in monsters army

- added additional parameters to several script functions

- added new script functions

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam polskie readme :P
na szczescie cos sie tam znam na rozpruwaniu plikow :P

Heroes of Might & Magic V – Dzikie Hordy
Łatka 3.1

Czerwiec 2008


Spis treści
==================

1. Wymagania systemowe
2. Instalacja
3. Zmiany
4. Znane problemy
5. Porady techniczne
6. Wsparcie techniczne
7. Informacje licencyjne

1. Wymagania systemowe
======================

Minimalne
-------

- SYSTEM: Windows 2000/XP, DirectX 9.0C
- PROCESOR: Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz lub lepszy
- RAM: 1024 MB lub więcej
- KARTA GRAFICZNA: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 lub lepsza
- NAPĘD DVD-ROM: 4x
- KARTA DŹWIĘKOWA: 16-bitowa PCI, kompatybilna z DirectX


Zalecane
-----------

- SYSTEM: Windows 2000/XP sp2/XP x64/Vista(*), DirectX 9.0C
- PROCESOR: Core 2 Duo E6400 / Athlon 64 X2 5000+ lub lepszy
- RAM: 2048MB lub więcej
- KARTA GRAFICZNA: PCE-E NVidia GeForce 7600 256 MB / ATI RADEON x1600 lub lepsza
- NAPĘD DVD-ROM: 4x
- KARTA DŹWIĘKOWA: Akcelerator dźwiękowy obsługujący Dolby Surround 5.1

(*) brak pełnej kompatybilności z systemem Vista


2. Instalacja
===============

Przed instalacją łatki, upewnij się, że jest ona właściwa dla twojej wersji gry.

1. Nim rozpoczniesz instalację łatki 3.1, sprawdź czy gra Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy została zainstalowana na twoim komputerze.

2. Następnie zamknij wszystkie uruchomione programy.

3. Uruchom plik instalacyjny łatki 3.1.

4. Postępuj zgodnie z wyświetlającymi się instrukcjami.

Po zainstalowaniu łatki, możesz uruchomić grę z poziomu jej grupy programowej („Start” -> „Programy” -> „Ubisoft” ->
„Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy” -> „Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy”) lub poprzez uruchomienie pliku „H5_Game.exe”, który znajdziesz w katalogu „bin”. Katalog ten znajduje się w folderze, w którym zainstalowano grę (domyślna ścieżka to
„C:\Program Files\Ubisoft\Heroes of Might and Magic V - Dzikie Hordy").

Uwaga! W przypadku starszych stanów gry, niektóre ze zmian wprowadzanych przez łatkę, zostaną zastosowane dopiero po ponownym uruchomieniu mapy.


3. Zmiany
================================

Uwaga! W przypadku starsych stanów gry, niektóre ze zmian wprowadzanych przez łatkę, zostaną zastosowane dopiero po ponownym uruchomieniu mapy.

Łatka 3.1
-----------

Nowe elementy
***************

- Obsługa trybu „w oknie”

- Obsługa trybu szerokoekranowego ( włącznie z rozdzielczościami HDTV) (*)

- Generowanie kransoludzkich podziemi dla losowych map

- Generowanie własnych armii dla losowych map

- Generowanie stref wodnych dla losowych map


(*) Sceny dialogowe, ekrany wczytywania i wstawki filmowe będą wyświetlane z zachowaniem odpowiedniego współczynnika proporcji. Nie będzie on jednak w 100% zgodny ze standardem szerokoekranowym.


Naprawione błędy i zmiany:
*******************************

Błędy związane ze stabilnością:

- gra nie będzie się już zawieszać po dwukrotnym wykonaniu opóźnionej akcji

- gra nie będzie się już zawieszać, gdy walczący zabójcy zostaną pokonani przez bohatera innego niż Arantir.

- wyeliminowano potencjalny błąd funkcji wielowątkowych, który mógł doprowadzić do zawieszenia się gry po wczytaniu mapy i/lub odtworzeniu pliku dialogowego

- usunięto błąd, który mógł doprowadzić do zawieszenia się gry, w przypadku rozpoczęcia wielu bitew jednocześnie przez tego samego gracza

- usunięto błąd, który powodował zawieszanie się gry, gdy gracz atakował bohatera za pomocą wielu duchów

- usunięto błąd, który mógł spowodować zawieszanie się gry podczas sceny dialogowej, po zakończeniu misji


Kamera, grafika, interfejs:

- usunięto błąd, który powodował nieustanne pojawianie się silnych czarów, po otrzymaniu artefaktów i nowych umiejętności, gdy postać nie dysponowała umiejętnościami w zakresie Magii Zniszczenia.

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie majątku gracza zamiast majątku sojuszników, po wejściu do kolejki budowy sojuszniczego miasta przez „Przegląd Królestwa”.

- usunięto błąd, który powodował ignorowanie ulepszeń wybranych za pomocą opcji „Kup wszystko”, podczas werbunku karawany z innego miasta

- usunięto błąd, który powodował przeskakiwanie tur po szybkim wciśnięciu przycisku „Koniec tury”, w misjach bez przeciwników SI

- usunięto błąd, który powodował, iż gra nie odtwarzała dźwięku dla stajni na mapie misji

- dodano specjalny system wytyczania ścieżek dla duchów

- usunięto błąd, który powodował okazjonalne wyświetlanie informacji, że ciała leżące wokół cyklopów w C2M2 mogą zostać zaatakowane

- usunięto błąd związany z animacjami magicznymi, który powodował, iż informacje o premii były wyświetlane przed wyprowadzeniem ataku

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie nieprawidłowej liczby stworzeń pozostałych na polu bitwy, po uśmierceniu przez Magiczny Kryształ

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie kwoty otrzymanego złota na czerwono, po sprzedaży artefaktu na targowisku.

- usunięto błąd, który powodował, iż przycisk „Następny bohater” powodował przejście do śpiących bohaterów

- usunięto błąd, który powodował błędną alokację profili w trybie gry sieciowej

- usunięto błąd, który powodował, iż umiejętność „Deszcz Strzał” była obecna w księdze czarów mimo, iż na planszy nie było „ulubionych” wrogów

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlane ścieżki po zejściu na ląd z aktywną umiejętnością „Chwytność”

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie przycisków dla kluczowych budynków w miastach Inferno i Loch.

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe aktualizowanie tur dla ekranów: Miasta, Bohatera, Potwora i Ducha (tury symultaniczne)

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie detali przychodów podczas pierwszego dnia gry

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe blokowanie przycisków podczas tur przeciwnika i scen skryptowych

- usunięto błąd, który umożliwiał otwarcie w Twierdzy interfejsu Schronienia Podróżnika za pomocą skrótu „Y”, nim zostało ono wybudowane

- usunięto błąd, który powodował, iż host mógł ustanowić hasło składające się tylko z jednego znaku. Uniemożliwiało to połączenie ze śpiącymi lub budzącymi się bohaterami, gdy interfejs był zablokowany lub podczas tury przeciwnika

- dodano twarz do paska bohatera, wyświetlanego podczas walki

- usunięto błąd, który powodował wyświetlanie błędnej informacji o zajętych slotach podczas gry via Lan i Internet (Ubi.com), gdy host zamknął kilka slotów lub przełączył je w tryb SI

- usunięto błąd, który powodował, iż gracz mógł wykryć niewidzialne potwory za pomocą zmieniającego się kursora, po aktywowaniu umiejętności „Gobliński Sidlarz”

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłową animację ogłuszającego ciosu po „Słowie Wodza”

- usunięto błąd, który powodował, że armia broniąca się bez bohatera, mogła dostrzec żywioły potworów, po zaatakowaniu przez maga z umiejętnością „Widzenie Żywiołów”


Silnik gry, model gry, równowaga:

- dodano umiejętność „Widzenie Żywiołów” dla gier w trybie „Pojedynek”

- usunięto błąd, który umożliwiał Zerhirowi przywoływanie potworów mimo braku odpowiedniej ilości surowców

- usunięto błąd, który powodował dwukrotne odtworzenie wstawki filmowej, jeśli gracz dwukrotnie kliknął na rytualne miejsce


Zadania i SI:

- usunięto błąd, który umożliwiał wybudowanie Gralla w Twierdzy, nim osiągnęła ona 15 poziom

- usunięto błąd, który uniemożliwiał awans o wiele poziomów po wygranej misji

- usunięto błąd, który powodował nie przyznanie premii do przyrostu, mimo wielu tygodni księżyca

- usunięto błąd, który uniemożliwiał zdobycie miasta, mimo wejścia do niego bohatera gracza, gdy zaatakowana została tylko brama broniona przez wrogiego bohatera

- usprawniono moduł odpowiedzialny za podejmowanie decyzji o wycofaniu sił SI z pola bitwy

- usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie modelu statku, podczas pokonywania wzburzonej wody na dużej prędkości

- usunięto błąd, który uniemożliwiał wykup alternatywnych udoskonaleń dla stworzeń z Przystani

- usunięto błędy, które uniemożliwiały aktywację wielu klikniętych obiektów

- Twierdze będą od teraz całkowicie uzupełniać manę barbarzyńskich bohaterów, po upływie tury

- Wieża Astrologa będzie od teraz generować potwory w tygodniach potworów i wyświetlać powiadomienia o tygodniach księżyca

- Wieża Astrologa będzie od teraz oddziaływać na potwory w miastach i osadach, przypisując do nich premie i kary

- usunięto błąd, który powodował, iż bohater zapamiętywał konfigurację artefaktu po jego usunięciu, gdy w ekwipunku znajdował się artefakt tego samego typu

- usunięto błąd, który powodował, iż specjalizacje bohaterów nie oddziaływały na udoskonalenia stworzeń

- usunięto błąd, który powodował, iż bohaterowie SI blokowali się przed karawanami

- Usunięto błąd, który powodował, że umiejętność „Tajemna Doskonałość” generowała +100 many tylko jeden raz

- usunięto błąd, który powodował, iż bohaterowie nie mogli uczyć się czarów z Akademii, gdy w tej samej turze wybudowano Bibliotekę


Mechanizmy zarządzające walką i SI:

- usunięto błąd, który powodował, iż umiejętność „Taktyka” nie działała prawidłowo, gdy na polu bitwy spotykali się dwaj dysponujący nią bohaterowie

- usunięto błąd, który powodował, iż Gryf Bojowy mógł wylądować na miejscu zajętym przez inną jednostkę

- usunięto błąd, który powodował, iż Centaur Koczowników nie mógł poprawnie używać umiejętności „Manewr”

- od teraz efekt „Strach przed zjawą” będzie działał poprawnie

- od teraz atak ze strony sojuszniczej jednostki znajdującej się po działaniem czaru „Hipnoza” lub „Szał” zada obrażenia wyłącznie sojuszniczym jednostkom

- usunięto błąd SI, który powodował ignorowanie rozkazu „Broń”, podczas gry Orkami i używania komendy „Czekaj”

- usunięto błąd, który powodował otwarcie bram miasta po wybuchu Magicznego Kryształu

- usunięto błąd, który powodował, iż Magiczny Kryształ niszczył mury, bramy i wieże.

- usunięto błąd, który powodował, iż Maska Zmiennokształtnego generowała podwójną premię

- usunięto błąd, który powodował, iż bohaterowie uciekali z pola bitwy, na poziomie trudności „Ciężki” i „Heroiczny”

- usunięto błąd, który powodował, że czary barbarzyńców i szały bojowe mogły zostać użyte przez inne klasy po przydzieleniu ich za pomocą edytora

- usunięto błąd, który powodował, że jednostka atakująca podczas burzy i ginąca w efekcie ataku była w stanie nadal atakować cel

- usunięto błąd, który powodował, iż jednostka po śmierci nadal atakowała wroga

- usunięto błąd, który powodował, że bohater Sylvan mógł używać umiejętności „Deszcz Strzał” przeciwko niewidzialnym jednostkom

- usunięto błąd, który powodował, że obrażenia zadane przez Zabójczy Cios i Miecz Śmierci były redukowane przez kary Szału Krwi

- usunięto błąd, który powodował, że Złe oko nie generowało kary dla drugorzędnych celów

- usunięto błąd, który generował niedozwolone premie dla pojedynków 3x3, w wyniku przełączenia bohaterów

- usunięto błąd, który umożliwiał podczas pojedynku 3x3, zaatakowanie magią chaosu innego bohatera, niż aktualnie wybrany

- usunięto błąd, który powodował, iż podczas pojedynku 3x3 artefakt Helmara generował efekty przy każdej aktywacji

- usunięto błąd, który powodował, iż podczas pojedynku 3x3 zniszczeniu ulegały wszystkie machiny wojenne wrogich bohaterów

- usunięto błąd, który powodował, iż podczas pojedynku 3x3 (w trakcie przełączania bohaterów) nieprawidłowo przyznawano premie i nieprawidłowo działała umiejętność „Ściana Ognia”

- usunięto błąd, który powodował, iż widma przestawały być widmami po rzuceniu na nie czaru „Wampiryzm”

- usunięto błąd, który powodował, iż roje mogły atakować niewidzialne jednostki

- usunięto błąd, który powodował, że umiejętność „Taranowanie” była używana, gdy jednostka uciekała

- usunięto błąd, który powodował, że spętane Drzewce uciekały z pola bitwy

- usunięto błąd, który powodował, że szczęśliwe czary nie działały na wzmocnione „Głębokie Zamroczenie”

- usunięto błąd, który powodował, że SI ignorowało wskrzeszone potwory

- potwory znajdujące się pod wpływem „Hipnozy” lub „Uwiedzenia” mogą być od teraz atakowane przez obie armie

- usunięto błąd, który powodował, że bohaterowie Orków (pojedynek Haggasha) mogli korzystać z czarów przypisanych do artefaktów

- usunięto błąd, który powodował, że „Pochód Golemów” nie oddziaływał na Magnetyczne Golemy

- usunięto błąd, który powodował, że Rogate Skoczki mogły atakować po spętaniu

- od teraz SI będzie dużo sprawniej posługiwać się czarami

- ulepszono SI względem celowania. Szczególny nacisk położono na unikanie trafienia w Magiczny Kryształ


Generator map:

- usunięto błąd związany z opuszczoną kopalnią (wcześniej zapewniała tylko złoto)

- usunięto błąd związany z karą za poruszanie się po zaśnieżonej drodze

- dodano nowe obiekty: Obserwatorium Redwood, Kryjówka Złodziei, Magiczna Studnia

- usunięto rzadko występujący błąd, związany z odizolowanymi strefami graczy

- dodano nowe opcje do wbudowanego RMG, które umożliwiają edycję zasobów i skarbów oraz dodają Łzę Ashy


Edytor mapy:

- usunięto błąd, który powodował zawieszanie się gry podczas próby wykonania zrzutu ekranowego, gdy aktywowano Geometrię SI.

- usunięto błąd, który umożliwiał przypisane umiejętności barbarzyńskich dowolnie wybranemu bohaterowi


Skrypty:

- usunięto błąd, który powodował, iż SI miało problemy z wytyczaniem ścieżki pomiędzy strefami rażenia bohaterów

- usunięto błąd związany z komendą „IsHeroInTown”

- usunięto błąd związany z funkcją „MessageBox”, która była odwoływana nawet po automatycznym zamknięciu okna

- usprawniono działanie skryptu CaptureTrigger

- usunięto błąd, który powodował, że premie do przyrostu nie znikały, mimo zniszczenia osady z poziomu skryptu

- usunięto błąd związany z usuwaniem ostatniego potwora z grupy, gdy w danej armii znajdują się inne grupy potworów

- dodano nowe parametry do wielu funkcji skryptowych

- dodano nowe funkcje skryptowe


4. Znane problemy
===============

Może się zdarzyć, że niektóre elementy graficzne będą migać, gdy gra zostanie uruchomiona na systemie Windows Vista z rozwiązaniami ATI Crossfire. Aby usunąć problem, należy wyłączyć ATI Crossfire.

Gra Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy nie jest w 100% kompatybilna z systemem Vista.

Sceny dialogowe, ekrany wczytywania i wstawki filmowe będą wyświetlane z zachowaniem odpowiedniego współczynnika proporcji. Nie będzie on jednak w 100% zgodny ze standardem szerokoekranowym.

Wyłączenie opcji „V-Sync” z poziomu opcji karty graficznej, może zaowocować klatkowaniem animacji przy obrocie kamery w miastach.

Wczytanie stanu gry zapisanego pod inną wersją językową, może zaowocować nieprawidłowym wyświetlaniem czcionek i elementów tekstowych.

Yahoo Messenger może wchodzić w konflikt z trybem sieciowym. Wyłącz go przed rozpoczęciem gry na ubi.com.

Wszelkie zmiany dokonane za pomocą programu „Movie Maker”, nie będą uwzględniane w przeglądarce powtórek. Edytowane powtórki powinny być wyświetlane w programie „Movie Maker”.

Mapy stworzone w edytorze map i zapisane za pomocą opcji „Zapisz jako”, będą miały taką samą nazwę, jak mapy z edytora kampanii i menu własnej gry. Problem występuje niezależnie od nazwy nadanej mapie podczas jej zapisywania. Aby go usunąć, musisz zmienić nazwy map za pomocą edytora map (Menu „Widok” -> Zakładka „Właściwości mapy” i „Ogólne właściwości”, pole „Nazwa mapy”).

Aby użyć nowych skrótów klawiszowych w programie Movie Maker, dodaj poniższe wersy do pliku „input.cfg”, który znajduje się w folderze profilów (Moje dokumenty\Moje gry\Heroes of Might and Magic V\Profile).

bindsection replay_battle_screen
bind skip_scene ''ESC''
bind set_pause ''SPACE''
bind step_forward ''RIGHT''
bind step_backward ''LEFT''
bind step_to_start ''CTRL'' + ''LEFT''
bind step_to_end ''CTRL'' + ''RIGHT''
bind speed_up ''UP''
bind speed_down ''DOWN''

Jeśli w trakcie wczytywania mapy stworzonej przez użytkownika nastąpi awaria Windows
lub sieci elektrycznej, mapa ta może zostać uszkodzona. Zalecamy użytkownikom
edytora map wykonywanie kopii zapasowych stworzonych map, by nie dochodziło do takich sytuacji.

W przypadku awarii sieci elektrycznej może również ulec uszkodzeniu ostatni zapis gry.
Zalecamy częste zapisywanie stanu gry, by uniknąć podobnych niedogodności.

5. Porady techniczne
==================

5.1 Nim skontaktujesz się z działem pomocy technicznej, upewnij się, iż zainstalowałeś najnowsze sterowniki do karty graficznej i DirectX w wersji 9.0c. Oto adresy, z których można pobrać sterowniki do najbardziej znanych kart graficznych:

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
http://ati.amd.com/support/driver.html

Sterowniki DirectX 9.0c znajdują się na płycie z grą.

5.2 Przed uruchomieniem gry, zamknij wszystkie inne programy.

5.3 Gra nie obsługuje http proxy. Aby grać przez sieć, musisz nawiązać bezpośrednie połączenie (prawdziwy IP) lub skorzystać z NAT-a (większość intranetów). Gracze znajdujący się za zaporą ogniową, muszą otworzyć następujące porty:

6668 TCP (Serwery IRC (czat))
40000 to 42999 TCP (Różne serwery ubi.com)
44000 UDP (Serwery zajmujące się kluczami gry)
45000 UDP (Serwer NAT)
42500 UDP (Lokalny port klucza gry. Może zostać skonfigurowany przez gracza, za pomocą komendy „setvar net_ubi_cdkey_port = <wybrany port>")

8888 UDP (Port gry. Może zostać skonfigurowany przez gracza, za pomocą komendy "setvar net_game_port = < wybrany port >")


6. Wsparcie techniczne
====================

Przed skontaktowaniem się z działem wsparcia technicznego, zapoznaj się z informacjami z FAQ i bazy danych wsparcia technicznego, które znajdziesz pod adresem:
http://support.ubi.com.

Upewnij się również, iż twój komputer spełnia minimalne wymagania sprzętowe, niezbędne do uruchomienia gry.

W przypadku kontaktu z działem wsparcia technicznego, przygotuj następujące informacje:

- Pełen tytuł gry (łącznie z numerem wersji)
- Dokładny komunikat błędu (jeśli to możliwe), wraz z krótkim opisem problemu.
- Taktowanie procesora i nazwa jego producenta
- Liczba pamięci RAM
- System operacyjny
- Typ posiadanej karty graficznej, wraz z liczbą posiadanej przez nią pamięci RAM
- Nazwa producenta i prędkość napędu CD-ROM lub DVD-ROM
- Typ używanej karty dźwiękowej

Wsparcie przez Internet

Nim wyślesz do nas e-mail, spróbuj sam rozwiązać problem. Aby to zrobić, zapoznaj się z zawartością baz danych ze strony:
http://support.ubi.com/.

Wsparcie przez e-mail

Aby wysłać do nas e-mail, skorzystaj z formularza znajdującego się na stronie:

http://support.ubi.com/


7. Informacje licencyjne
====================

Informacje licencyjne
---------------------
To oprogramowanie i dołączona do niego instrukcja należą do Ubisoft oraz Nival Interactive i są chronione prawami autorskimi.
Nie możesz: modyfikować, tłumaczyć, dekompilować, deasemblować, wykorzystywać źródła tego oprogramowania (lub jego części), ingerować w nie w jakikolwiek inny sposób, ani nakłaniać osób trzecich do działań tego typu, bez pisemnej zgody właścicieli oprogramowania.

Heroes of Might and Magic - Tribes of the East jest zarejestrowanym znakiem towarowym Ubisoft.
Pentium, Microsoft Windows, Windows Vista, Athlon, GeForce, Radeon, SoundBlaster, DirectX są znakami towarowymi, należącymi do ich prawnych właścicieli.

Ograniczona gwarancja
-----------------------
Nival Interactive i Ubisoft nie udzielają żadnych gwarancji względem tego Oprogramowania i pliku Readme.
Oprogramowanie i plik Readme są dostarczane "takie, jakie są".
Pełna odpowiedzialność za szkody powstałe podczas użytkowania tego Oprogramowania i pliku Readme, spoczywa na Użytkowniku.

Ograniczenie odpowiedzialności
------------------------
Nival Interactive i Ubisoft oraz ich kooperanci zrzekają się odpowiedzialności za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe podczas użytkowania tego Oprogramowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Generowanie własnych armii dla losowych map" -> o co kaman?

widzieliście newsa w Kwasowej Grocie? To UBI pracuje juz nad H6 - to oficjalnie czy domysly KG?

EDIT: no i najważniejsze... coś się ruszyło z patchem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2008 o 08:36, moonman napisał:

"Generowanie własnych armii dla losowych map" -> o co kaman?


zobacz na poniższe obrazki

Dnia 20.08.2008 o 08:36, moonman napisał:

widzieliście newsa w Kwasowej Grocie? To UBI pracuje juz nad H6 - to oficjalnie czy domysly
KG?


Oficjalnych informacji nie ma. Może coś w Lipsku się pojawi, a może i nie.


EDIT:
W patchu jest też mapka Dark Messiah - ciekaw jestem czy CDP spolszczyło ją w pełni (czyli także dialogi mówione)?

20080820084647

20080820084736

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2008 o 08:47, Sheltem napisał:

zobacz na poniższe obrazki


dzieki!!!
jesli do wybranych miast od razu generuja sie rodzime tereny w rodzimej strefie to EXTRA!!!!

EDIT: a ta opcja EXPERIENCE? doswiadczenie (lvl) hirka? miasta?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2008 o 08:54, moonman napisał:

EDIT: a ta opcja EXPERIENCE? doswiadczenie (lvl) hirka? miasta?


Nie - jest to wartość (podobnie jak przy zasobach) od 1 do 5. Ale bohater przy "piątce" wciąż zaczyna na 1 poziomie. Podejrzewam, że chodzi o ilość skrzyń ze skarbami na rozmieszczonych na mapie.

Aha: poniżej masz odpowiedź na pytanie o generowanie armii losowych (polski teksty z readme ma się nijak do angielskiego, nie mówiąc o rzeczywistości) oraz jak wygląda stworzona "island map" na bardzo małej mapce.

20080820090836

20080820091024

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2008 o 09:10, Sheltem napisał:

> EDIT: a ta opcja EXPERIENCE? doswiadczenie (lvl) hirka? miasta?
Podejrzewam, że chodzi o ilość skrzyń ze skarbami na rozmieszczonych
na mapie.


to by byla nawet fajna opcja

Dnia 20.08.2008 o 09:10, Sheltem napisał:

Aha: poniżej masz odpowiedź na pytanie o generowanie armii losowych (polski teksty z
readme ma się nijak do angielskiego, nie mówiąc o rzeczywistości) oraz jak wygląda stworzona
"island map" na bardzo małej mapce.


dla tej mapy ustawiales swoje miasta tzn. czy ustawiels dla czerwonego inferno a niebieski pewnie sylvan albo haven?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować