Zaloguj się, aby obserwować  
morthi

King's Bounty: The Legend

1452 postów w tym temacie

Dnia 02.11.2008 o 15:21, temist napisał:

To jedyna jednostka krasnoludzka obecna w krainie elfów, a demonis to ja popchnalem za
jednym razem poza jednaym z zamków gdzie rzeczywiscie musialem sie wrócic dozbroic.


Ja tak samo ale dzięki temu że zmieniłem skład swojej armii na demony (zresztą po to właśnie się tam udałem), kombinacja Arcydemonów, Demonów i Demonic jest naprawdę zabójcza (zwłaszcza Demonice wymiatają bo używam artefaktu który dodaje im +3 do ataku, obrony, szybkości, morale i inicjatywy) a ponieważ dzięki Demetrius mogę ich mieć o 20% więcej to nie wahałem się ani chwili gdy musiałem wykopać kanonierów by zrobić dla nich miejsce.

Dnia 02.11.2008 o 15:21, temist napisał:

racja, ale kanonierzy sa dosc odporni, a poza tym pierwszy strzał maja potrojnie silny


To prawda i swego czasu rzeczywiście mi się przydali, jednak od pewnego momentu zbyt często zdarzało się że przeciwnik docierał do nich już w pierwszej turze przed ich kolejką i zaczynał rzeź a kanonierzy nie mogą użyć swojej specjalnej zdolności jeśli wróg stoi na sąsiednim polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O multi mówiono, że będzie w drugim dodatku. ale może zmienili plany.

Poruszanie po mapie w turach IMO popsuje tą grę. Jest świetna tak, jak jest. W HoMM, przy całej świetności tej gry, denerwowała powolność rozgrywki na mapach z dużą ilością wysp. Tutaj tego problemu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce zabić tą gre to niech właśnie tury wprowadzi. moim zdaniem ta gra w 90% odbiega od HoMM i bardziej przypomina nam RPG. Dlatego nie popieram takich metod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jeśli jedna z tych gier przypadnie Ci do gustu to prędzej czy później sięgniesz też po drugą. Główną różnicą pomiędzy tymi grami jest to że HoM&M V (podobnie jak cała seria) to przede wszystkim strategia podczas gdy KB bliżej jest do cRPG (jak zresztą fearlord napisał w poście wyżej). Klimat tych dwóch gier jest jednak bardzo podobny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W kwestii tur na mapie, nie ma się co obawiać. Takie coś nie było nawet nigdy rozważane i nigdy nie będzie. Na całe szczęście. Wprowadzenie tur odarłoby grę z większości zalet jakie posiada.
Co do multi - szczerze wątpię, żeby kiedykolwiek takie miało się pojawić. Sami twórcy powiedzieli, że nie wyobrażają sobie tego w świecie KB. Zresztą, ze względu na specyfikę gry, nie miałoby to najmniejszego sensu. To nie jest i nigdy nie miała być gra przeznaczona do rozgrywki wieloosobowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.11.2008 o 15:35, Bambusek napisał:

Poruszanie po mapie w turach IMO popsuje tą grę. Jest świetna tak, jak jest. W HoMM,
przy całej świetności tej gry, denerwowała powolność rozgrywki na mapach z dużą ilością
wysp. Tutaj tego problemu nie ma.


Nie wyobrazam sobie multiplayera bez tur. Moim zdaniem gra powinna sie rozijac dwojako - single player tak jak teraz i wprowadzeniem multiplayera - czy beda tam tury czy nie sprawa drugorzedna, grunt ze potencjal ta gra do multi ma niesamowity - olbrzymia masa mozliwości rozegrania tej samej bitwy na roznorodne sposoby - idealnie byloby zmierzyc sie z zywym przeciwnikiem, bo SI koputera nie najwyzsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepszym rozwiązaniem byłoby po prostu dopracowanie SI. Co do walk w trybie multi to zupełnie nie widzę w tym sensu - jak ktoś ma na nie ochotę to niech sięgnie po HoM&M V która jest od podstaw stworzona tak aby można było w niej walczyć z żywym przeciwnikiem, przerobienie KB i dodanie w niej tur zaowocowałoby po prostu stworzeniem słabszego klona Heroesów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

michal_w już dzisiaj podał linka do tych screenów. A co do tego co na nich widać to zastanawia mnie imię bohaterki "Amelie" - czy to tylko przypadek czy też jest jakiś związek pomiędzy nową bohaterką i małą księżniczką z KB?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2008 o 18:02, Karharot napisał:

Lepszym rozwiązaniem byłoby po prostu dopracowanie SI. Co do walk w trybie multi to zupełnie
nie widzę w tym sensu - jak ktoś ma na nie ochotę to niech sięgnie po HoM&M V która jest
od podstaw stworzona tak aby można było w niej walczyć z żywym przeciwnikiem, przerobienie
KB i dodanie w niej tur zaowocowałoby po prostu stworzeniem słabszego klona Heroesów.


Moim zdaniem HoMM V to porazka, ta gra wyglada ładnie ale nie jest grywalna, a bitwy w KB:L to poezja. Jak walczysz nawet z najlepszym SI to i tak wiesz ze go pokonasz, bo tak jest gra zrobiona ze musisz ja skonczyc i komputer pokonac - natomiast w starciu z zywym człowiekiem to juz tylko zalezy od umiejetnosci i troche szczescia.

BTW: dlaczego slabszego klona HoMM? Uwazasz ze HoMM jest lepsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2008 o 20:14, temist napisał:

BTW: dlaczego slabszego klona HoMM? Uwazasz ze HoMM jest lepsze?


Ja uważam że HoM&M jako seria jest z pewnością lepsze a choć V część nie dorównuje III to jednak wciąż jest dobrą grą.
Co do tego że KB przekształciłoby się w klona HoM&M - aby dodać do KB tryb multiplayer faktycznie trzeba by wprowadzić tury na mapie świata i pewnie przerobić też ekonomię gry, w efekcie zabiłoby się to co w KB jest unikatowego i dobrego i upodobniłoby się tą grę do Heroesów tyle że z wyciętym zarządzaniem zamkami, z ograniczeniami w armiach i uproszczonym systemem rozwoju postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej to intrygują mnie te latające "mounty", jeśli się przyjrzymy można zobaczyć, że dzięki nim przelatujemy wśród wrogów niezauważeni. Odlot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2008 o 15:47, fearlord napisał:

Jeśli ktoś chce zabić tą gre to niech właśnie tury wprowadzi. moim zdaniem ta gra w 90%
odbiega od HoMM i bardziej przypomina nam RPG. Dlatego nie popieram takich metod.


I dlatego liczę, że nie będą tutaj kombinować i zostawią tak, jak jest. Bo sprawdza się doskonale, to po co na siłę upodabniać do HoMM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no jedna wielka dupa.. byłem na wyspach wschodnich.. czy tam moze na jakies wyspie co mozna sie dostac tylko statkiem zeszłem do jaskini zaatakowali mnie uciekłem... miałem dość dobrą i drogą armie.. znalazłem się przed zamkiem i król dał mi.. 10 tys ... za to kupiłem czegoś tam 100 ... i praktycznie... pojechałem statkiem na wyspy zagadałem do pirata od którego kupiłem uprzednio statek ale w rozmowie jak mi zaproponował 3000 zł za statek jest tylko odmowa... no i jedna wielka kupa ! szukałem wszędzie musiałem wgrać sejwa i 4 godziny w .... :(((((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.11.2008 o 20:27, Karharot napisał:


Ja uważam że HoM&M jako seria jest z pewnością lepsze a choć V część nie dorównuje III
to jednak wciąż jest dobrą grą.


Własciwie jedyna rzecz jaka mi sie podoba w HoMM V to jest system rozwoju postaci. Dla odmiany w KB jest to najslabszy element. Ja np. jako paladyn mialem rozwiniete niemal wszystkie umiejetnosci we wszystkich ttrzech drzewkach, co jest troche glupie. Dla mnie walki w KB sa najbardziej emocjonujace i najlepiej zrobione ze wszystkich gier tego typu czyli HoMM, Disciples i jeszcze dwie czy trzy z zamierzchlej przeszlosci, ktorych nazw juz chyba nie pomne (np. AoW); bieganie konikiem po mapie jest moze i fajne i sprawniejsze niz w HoMM, ale brakuje mi warstwy ekonomicznej i planowania rozwoju armii (i nawet najlepsze SI nie bedzie chocby w przyblizeniu tak emocjonujace jak zywy przeciwnik). No coz moze nowe Disciples pociesza mnie w tym wzgledzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak w sumie można by napisać ze KBTL działa na Viście 64 bitowej z SP 1, dodatkowo system zabezpieczeń działa tak jak działać powinien zadnych złych rzeczy się nie dzieje :)

mogli by wprowadzic patch no cd.. było by już całkiem całkiem.


błędy w grze:

1. Podczas grania raz mi się zdarzyło jak byłem w zamku kupiłem artefakt i chcąc go przełożyc do ekwipunku gra wywaliła mi do sys. wgrałem jeszcze raz auto zapisa i potem już przeszło

2. Gra się chaczy.. podczas jazdy wierzchowcem tj jak zwiedzam świat (czasami lecz bardzo często) jak widac z opisu mam niezły komp nie wiem dlaczego tak się dzieje . walki są płynne dla odmiany.

3.za mała za mała czcionka praktycznie wszędzie !kazdy komunikat czy opis są za małe !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2008 o 09:56, Chester001 napisał:

3.za mała za mała czcionka praktycznie wszędzie !kazdy komunikat czy opis są za małe !!


Wejdź tutaj i zainstaluj moda poprawiającego czcionkę w dialogach (zawsze coś):
http://kingsbounty.pl/forum/index.php/topic,29.0.html

Przy okazji, jeśli ktoś zna rosyjski, to mógłby tutaj poszperać: http://www.kingsbounty.ru/forum/
Tam na pewno można znaleźć więcej dobrych modyfikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2008 o 10:08, GanD napisał:

> 3.za mała za mała czcionka praktycznie wszędzie !kazdy komunikat czy opis są za
małe !!

Wejdź tutaj i zainstaluj moda poprawiającego czcionkę w dialogach (zawsze coś):
http://kingsbounty.pl/forum/index.php/topic,29.0.html

Przy okazji, jeśli ktoś zna rosyjski, to mógłby tutaj poszperać: http://www.kingsbounty.ru/forum/
Tam na pewno można znaleźć więcej dobrych modyfikacji.

one bedą działać do POL wersji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2008 o 10:09, Chester001 napisał:

one bedą działać do POL wersji ?


Ten, do którego jest link na naszym polskim forum, działa na pewno. Nie wiem jak inne.
Wspaniale by było, gdyby z naszą wersją działał ten mod: http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=4033, ale wyraźnie jest tam napisane, że to tylko wersja US-ENG ;( Chyba że ktoś to sprawdził sam i mu działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować