Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 30.04.2011 o 23:06, akne napisał:

Możesz zapłacić z góry lub przy odbiorze, jak wolisz.
Jeśli chcesz zmienić formę płatności dla wcześniej złożonego zamówienia, to napisz do
naszego DOK:
http://www.gram.pl/kontakt_formularz.asp?r=4
podając w treści numer zamówienia i formę płatności, którą wybierasz.


Dziękuję za odpowiedź plus za odpowiedź na pytanie kolejne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli potwierdzę teraz zamówienie na EK Wiedźmina i jakimś cudem wygram później kod zniżkowy w konkursie poradnikowym, to będe mógł go dodać do potwierdzonego zamówienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem Wiedźmina 2 w edycji premium jakiś miesiąc temu. Dzisiaj rano dostałem maila odnośnie potwierdzenia. Zrobiłem to, jednak zaraz po potwierdzeniu zorientowałem się, że zrobiłem błąd w zamówieniu więc anulowałem całe zamówienie. Po chwili złożyłem całkiem nowe na tą sama edycje z tym, że wybrałem inną metodę dostawy (punkt odbioru). Do tej pory nie dostałem maila z prośbą o potwierdzenie zamówienie. Ręcznie również nie mogę potwierdzić, gdyż w moich zamówieniach przy nr widnieje status "niepotwierdzone (Informację z prośbą o potwierdzenie zamówienia, prześlemy Tobie na 7 dni przed najbliższym możliwym terminem jego realizacji)".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Dostałem dzisiaj maila z prośbą o potwierdzenie + przelew więc niezwłocznie chciałem przelać pieniązki za Wiedzmina 2 EK lecz tu pojawia problem przy podawaniu numeru banku wyskakuje się następujący bład "

Rachunek odbiorcy musi być zgodny z formatem NRB [CCBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAA lub CC BBBB BBBB AAAA AAAA AAAA AAAA]

Korzystam z Raiffeisen banku
Numer konta sprawdzałem 3 razy i za każdym razem pojawia się ten bład.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!
Mam następujący problem;
Zamówiłem Wiedźmina 2 Edycję Kolecjonerską - punkt odbioru osobistego. Po potwierdzeniu zamówienia dzisiaj zorietnowałem się, że email jest nieaktualny na koncie a numeru telefonu nie ma. Email i numer zmieniłem na poprawne JUŻ PO POTWIERDZENIU ZAMÓWIENIA.
Do odbioru osobistego potrzebny jest kod, który wysyła mi punkt odbioru osobistego. I teraz: Czy jeśli zmieniłem email i nr.telefonu po potwierdzeniu zamówienia czy będzie problem z wysłaniem do Mnie kodu pozwalającego mi odebrać przesyłkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

89167010434772147017311439

Taki numer naszego konta jest skojarzony z Twoim zamówieniem (każde zamówienie ma przypisany inny numer konta, inaczej nie moglibyśmy automatycznie odnotowywać płatności ).
sprawdź, czy przy kopiowaniu nie pominąłeś jakiegoś znaku itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Normalnie możliwość potwierdzenia zamówienia jest dopiero 7 dni przed datą wysyłki.
W przypadku Wiedźmin 2 zrobiliśmy wyjątek i już można potwierdzać zamówienia złożone do 30.04.2011.
Niestety widzę na Twoim przykładzie, że zamówienia złożonego 01.05 nie można jeszcze potwierdzić (bo objęła je stara reguła).
Nasz programista poprawi to w środę, póki co mogę Ci ręcznie potwierdzić to zamówienie, żebyś się nie stresował. Podaj mi jego numer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamówiłem wiedzmina 2 edycję premium. Płatność przy odbiorze. Nadal nie przyszedł mi mail potwierdzający. Czy owy mail do mnie dojdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 13:08, Konrad512 napisał:

Czy jeżeli potwierdzę teraz zamówienie na EK Wiedźmina i jakimś cudem wygram później
kod zniżkowy w konkursie poradnikowym, to będe mógł go dodać do potwierdzonego zamówienia?

W takim przypadku będziesz musiał napisać do naszego DOK, żeby uwzględnili Ci ten kod w zamówieniu i odpowiednio zmniejszyli jego wartość.
Kod można wykorzystać samodzielnie tylko w momencie składania zamówienia (w koszyku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 17:02, MarQiwaN napisał:

Witam. Zamówiłem wiedzmina 2 edycję premium. Płatność przy odbiorze. Nadal nie przyszedł
mi mail potwierdzający. Czy owy mail do mnie dojdzie?

Dziś o 0:55 poszedł mail do Ciebie, na adres na op.pl - sprawdź w spamie.
Zamówienie możesz też potwierdzić logując się na swoje konto w gram.pl, wejdź w zakładkę "Moje zamówienia", znajdź na liście zamówienie na W2, i kliknij na link przy nim:
"kliknij tutaj, aby potwierdzić zamówienie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 10:52, Buachu napisał:

Aniu, wspominałaś kiedyś o możliwości zamiany numerku EK wiedźmina na inny numerek,
osób które zrezygnowały ze swojej EK. Czy już wiadomo coś więcej w tym temacie?

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=35166&pid=7062
No tak mniej więcej to ma działać, ale jeśli dostawa W2 przyjedzie późno, to nie będziemy tracić czasu na zabawę z przesuwaniem numerków (programista to musi zrobić), żeby się coś nie wychrzaniło z pozostałymi zamówieniami, tylko szybko wyślemy tak jak jest, czyli te wolne mogą też zostać na później - uprzedzam.
Priorytetem jest szybka wysyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 10:37, Alkohochlik napisał:

Witam, kiedy będzie dostępny kod DLC na kupca? (zamówienie już opłaciłem)

Mamy te kody od kilku dni, w tym tygodniu je podepniemy, najpóźniej w dniu wysyłki będziesz go mógł pobrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 07:53, Nieznajomosc napisał:

A jak ja zamówiłem wiedźmina bez zakładania konta to kod też będzie podany w szczegółach
zamówienia pod tym linkiem, co dostałem na maila?

Tak, pod tym linkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 01:20, luk4sek napisał:

Mam pytanie co do sklepu gram.pl, mianowicie miesiąc temu 1 kwietnia w ramach promocji
gra za złotówkę udało mi się kupić grę, po kilku dniach (we wtorek) otrzymałem informację
na temat niemożliwości realizacji zamówienia do sklepu sferis, z prośbą o podanie adresu
do wysyłki gry pocztą. Adres odesłałem tego samego dnia(5 kwiecień). Do dnia dzisiejszego
żadnej nowej wiadomości ani tym bardziej paczki. Na maila nie otrzymałem odpowiedzi...

Kasia wysyłała rekompensaty jakieś 2 tygodnie temu, w środę sprawdzi status Twojej i Ci odpisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 17:16, akne napisał:

Zamówienie złożyłeś dziś:
http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=35166&pid=7073
Mogę Ci je ręcznie potwierdzić, tak jak osobie, której odpisałam w cytowanym poście.

Tak naprawde zamówienie złożyłem 18 marca. W spamie nie mam wiadomości i nie ma opcji potwierdz zamówienie w moich zamówieniach. Bardzo bym prosił o ręczne potwierdzenie przez panią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.04.2011 o 23:48, Morfieusz napisał:

Witaj akne, we wtorek wysłałem wiadomość do DOKu via formularz kontaktowy sklepu z prośbą
o modyfikacje zamówienia na EK Wiczerka. Jak mniemam jutro przyjdzie mail w celu potwierdzenia
zamówienia jednak jeszcze nie zostało ono zmodyfikowane. I teraz pytanie aby uniknąć
późniejszych nieporozumień: jeśli potwierdzę jutro zamówienie tak jak jest to czy może
zostać potem przez Was zmodyfikowane ?

Tak, może zostać zmodyfikowane po jego potwierdzeniu.
Widzę, że masz chyba 2 szt o niskim numerku, zgłoszone zmiany w takich zamówieniach zostaną zrobione do 09.05.2011, hurtem programista to zrobi, żeby nie wyleciała informacja o numerkach.
Czyli potwierdź je, a zmiany pojawią się do 09.05.2011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2011 o 00:52, Dobos napisał:

Przed chwilą dostałem maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia Wiedźmina 2.
Po kliknięciu w odnośnik wyskoczył komunikat:
Twoje zamówienie nie może zostać potwierdzone ponieważ jeden z produktów jest niedostępny.
Próbowałem kilka razy i za każdym to samo. Co mam zrobić?

Zamówienie FV03331008 potwierdziłeś o 11:20 dziś, czyli widzę, że problem już nie występuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować