Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

a ja mam pytanie , bo jak pisze w moich zamówieniach że zostało wysłane to dlaczego nie wysłaliście mi nic na email mój numer zamówienia TC02241197:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akne niestety nastąpiło to czego się obawiałem jak Cię pytałem czy nie uszkodzi się przesyłka w punkcie odbioru osobistego... Pudełko oberwało w kilku miejscach, czasami spektakularnie na całej długości. Wysłałem reklamację, ale czy w ogóle jest szansa by dostać nieuszkodzone? W środku też niestety pudełko wygląda jak po przejściach... Jeżeli to samo będzie w edycji premium to przygotujcie się, że folia zejdzie razem z czarną farbą a na grzbiecie będziecie mieli odbite pudełko sąsiednie.. Część pierwszą mam idealną a tu taka porażka :(. Strasznie mi zależy na tym, bo bardzo o takie rzeczy dbam :(

20110516153900

20110516153912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam EK Wiedźmin 2. Otrzymałem dwa kody DLS na kurtkę i Tajemniczego Kupca.
Po wpisaniu kodu w grze kurtka ukazuje się jako zawartość do pobrania, a wpisując kod kupca
otrzymuję komunikat, że kod nieprawidłowy. Czy wina leży po Waszej stronie(nieprawidłowy kod)
czy jednak to znowu wina CDProjekt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panią ponownie. Jutro spodziewam się kuriera który powinien mi przywieść edycję premium wiedzmina 2. Sęk w tym że jutro nikt w moim domu nie da rady odebrać przesyłki a do krakowa po odebranie przesyłki z siedziby UPS mam dość daleko. Chce zapytać czy np. Moja ciocia albo ktoś z sąsiadów może odebrać za mnie grę? Ciocia ma inne nazwisko i nie wiem czy nie będzie problemów, z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 17:09, biedrona0 napisał:

Ktoś z was zarejstrował już grę . Bo mi ciągle wyskakuje komunikat że klucz niewłaściwy


Jaką grę i gdzie zarejestrował?

AndrewXRW ----> To jest błąd po stronie Redów, ale nie błąd klucza, tylko u nich w systemie, trzeba trochę poczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2011 o 17:09, biedrona0 napisał:

Ktoś z was zarejstrował już grę . Bo mi ciągle wyskakuje komunikat że klucz niewłaściwy


HELP !!!!!!!!!!!!!111

pozamieniaj 0 na O, powinno wskoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.05.2011 o 12:22, Major_Doktor_Upiorna napisał:

Hej, gra została wysłana w piątek 2011-04-08 na potwierdzony przez Ciebie adres. Skontaktuj
się proszę z urzędem pocztowym odpowiednim dla Twojego miejsca zamieszkania. Być może
listonosz nie zostawił awizo, a przesyłka cały czas zalegała w urzędzie pocztowy.


Z tego co udało mi się dowiedzieć, paczki nikt na poczcie nawet nie widział, rozmawiałem też z znajomym listonoszem, który próbował się czegoś więcej dowiedzieć ale niestety bez efektu. Paczka nie wróciła do Państwa? żadne pieniądze nie wpłyneły? bo może ktoś ją sobie przywłaszczył, tym bardziej że suma była niska??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że niektórych paczki z Wiedźminem są już w rękach UPS, a niektóre dalej są pakowane (tak wyczytałem przynajmniej), nie ma to jak sprawiedliwość. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie związane z koszulką. EK otrzymałem w piątek, ale do dzisiaj na stronie zamówienia nie widnieje opis że przesyłkę dostarczono. No i kodów na DLC też nie dostałem. Czy oznacza to że nie dostanę koszulki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować