Zaloguj się, aby obserwować  
GRAMy

Konsul odpowiada - zadaj pytanie Kajetanowi Kęsickiemu ze sklepu gram.pl

13156 postów w tym temacie

Dnia 19.10.2011 o 13:16, f0ku5 napisał:

nic takiego niestety nie dostalem. Status mojego zamowienia to nadal "wyslane w dniu
12.10.2011" i od tamtego czasu nic sie nie zmienia.
Zadnego kodu, nic.

Podaj mi proszę numer swojego zamówienia, bo nie widzę go na Twoim koncie "f0ku5".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.10.2011 o 01:41, f0ku5 napisał:

Spytam jeszcze raz, gdyz przyznam ze mi na tym zalezy... :/
Numer zamowienia DP04151102, karta odebrana w piatek po poludniu. Do dzis status zamowienia
sie nie zmienil, Batmana w pudelku nie bylo, na stronie kodu tez prozno szukac.
Kiedy pojawi sie gdziekolwiek jakis kod?

Pytam bo znajac moje szczescie zaraz sie okaze ze byl jakis blad, stany magazynowe juz
wyczerpane i zostane z niczym ;)



Dołączam się do pytania!
W zeszłym tygodniu zamówiłem Asus GeForce GTX 560 1024MB DDR5/256bit DVI/HDMI PCI-E (925/4200) (wer. Oc - TOP) (wentylator DirectCU II) + gra Batman: Arkham City, w piątek zamówienie zostało opłacone. Kartę odebrałem w poniedziałek w salonie SFERIS w Krakowie, ale od tamtego czasu status zamówienia jest nadal "W REALIZACJI". Kuponu z kodem do gry nie dostałem, ani przy odbiorze osobistym, ani mailem. W dodatku napisałem we wtorek do Działu Obsługi Klienta sklepu gram.pl w związku z tą sprawą, ale do tej pory odpowiedź nie przyszła. W związku z tym mam pytanie, kiedy mogę się spodziewać oficjalnego zakończenia realizacji zamówienia oraz otrzymania kodu na grę? Muszę przyznać, że skusiłem się na tą kartę wyłącznie dlatego, że był do niej dodawany kod do Batmana.
Nr mojego zamówienia to: DD00341121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej Aniu,

Tym razem piszę w sprawie, o której na samą myśl pewnie jesteś wściekła, a co dopiero odpowiadać na pytanie. No więc, znowu Cię pomęczę chwilkę o Assassin''s Creed Revelations Animus Edition. To już oficjalnie rozgłoszone, że Animus jest tylko w UbiShopie, jednak wielu osobom nie podoba się fakt, że trzeba płacić z góry. Swego czasu konkurencja na U, (chyba) sprowadziła kilka egzemplarzy Gears of War 3 Epic Edition(wiem że pisali o takiej akcji, nie wiem czy wypaliła), czy nie byłoby więc możliwości, żebyście Wy(w sensie sklep.gram.pl) "sprowadzili"(bo teoretycznie jest to dostępne w Polsce) dla nas kilka sztuk. Dajmy na to, jeśli zadeklaruje się 5 osób, to automatycznie koszta wysyłki maleją pięciokrotnie, czyli 300zł + 10zł dla Ubi za wysyłkę + <drobna doliczka za fatygę> + kurier gramu wyniosłoby jakieś 360zł(oczywiście piszę o płatności przy odbiorze, którą ja preferuję), co dla wielu byłoby bardziej opłacalne, niż płacenie z góry dla Ubi. Poza tym, jeśli akcja miałaby wypalić to płacenie zaliczek, dzięki czemu nie byłoby sytuacji rezerwy 100 egz, a ostatecznie potwierdzonych 5. Po prostu ten kto zarezerwuję i wpłaci zaliczkę dostanie swój egzemplarz, a Ci co nie zapłacą od razu, będą musieli wybrać inną edycję. Wiem, że mój pomysł jest dosyć niecodzienny, ale zawsze lepiej zamówić coś przez gram.pl niż przez UbiShop.

Mam w sumie jeszcze jedną sprawę. Również związaną z UbiShopem. Czy nie możecie podyskutować z Ubi, o możliwości kupna DLC do ich gier w waszym sklepie? Jakoś do UbiShopu nie mogę się przekonać, po prostu Was bardziej darzę zaufaniem, nawet jeśli miałbym przepłacić(ogólnie fajnie by było jeśli za punkty do gier dalibyście możliwość płatności przelewem pocztowym, wtedy to już w ogóle byłbym wniebowzięty). :)

To tyle, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2011 o 15:56, f0ku5 napisał:

DP04151102

"Do obydwu klientów wysłane zostały kody emailem na podane w zamówieniach adresy.
Zlecę ponowne wysłanie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Do obydwu klientów wysłane zostały kody emailem na podane w zamówieniach adresy.
Zlecę ponowne wysłanie." - odpowiedź od kolegi Sferis.

Czyli sprawdźcie skrzynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilismy skrzynki (przynajmniej ja) i nic nie mamy, czy to naprawde tak trudno zrozumiec? :(
Ja w ogole nie rozumiem co to za idiotyzm wysylac kod przed odbiorem karty? Co z ludzmi ktorzy zamowia u Was karte, dostana kod na Batmana, a karty nigdy nie odbiora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2011 o 16:40, f0ku5 napisał:

sprawdzilismy skrzynki (przynajmniej ja) i nic nie mamy, czy to naprawde tak trudno zrozumiec?
:(
Ja w ogole nie rozumiem co to za idiotyzm wysylac kod przed odbiorem karty? Co z ludzmi
ktorzy zamowia u Was karte, dostana kod na Batmana, a karty nigdy nie odbiora?

Zrozumiałam, że kody zostały wysłane do Was mailem po otrzymaniu informacji przez Sferis o odbiorze zamówienia.
Krótko: jeśli do wtorku nie będziecie mieć kodów na mailu, to dajcie mi znać w środę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja swoje zamowienie zlozylem 11.10, wedlug Was i Sferisa kod zostal wyslany 12.10, a ja zamowienie odebralem w piatek 14.10. Bardzo glupio to wyglada bo z tych danych wynika ze Sferis wysyla kody przed odbiorem zamowienia ;) No nic, ja dalem komus zarobic 2000 zl, wybralem Wasz sklep tylko ze wzgledu na kod i nadal na niego czekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Zamówiłem grę Battlefield 3 - Edycja Limitowana + DLC ale okazała się że już została wyczerpana edycja limitowana. I tu mam pytanie jaką grę mi przyślecie? Czy będę czekać na limitkę kilka dni dłużej czy dostane zwykłą bo nie wiem czy mam anulować tego pre-ordera i zamówić edycję zwykłą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja od SFERISA otrzymałem dotąd 2 maile, jeden 14 października z załącznikiem w postaci dokumentu zakupu (paragon), a drugi 17 października z informacją, że towar jest gotowy do odbioru i z hasłem czterocyfrowym umożliwiającym odbiór osobisty. Nic więcej do mnie nie dotarło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.10.2011 o 23:28, pawbuk napisał:

Ja od SFERISA otrzymałem dotąd 2 maile, jeden 14 października z załącznikiem w postaci
dokumentu zakupu (paragon), a drugi 17 października z informacją, że towar jest gotowy
do odbioru i z hasłem czterocyfrowym umożliwiającym odbiór osobisty. Nic więcej do mnie
nie dotarło.

jestem dokladnie w tej samej sytuacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema zapłaciłem za battlefield 3 w czwartek i nadal mam oczekiwanie na płatność
i napisałem do pomocy technicznej ale dopiero w poniedziałek odpiszą a w poniedziałek ci co nie zapłacą maja usuwane pre ordery mam się martwic bo już raczej powinno być opłacone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, niestety znowu z problemem z moim pechowym zamówieniem DY15531110 - wreszcie ma ono status "zrealizowane" (bodaj od środy), ale jest jeszcze feler, a mianowicie brak kodu na audiobooka. Do tej pory wszelkie DLC i inne tego typu bajery od razu pojawiały się w szczegółach zamówienia gdy otrzymało status ''zrealizowane'' (teraz mają postać kluczyka w kolumnie ''istotne informacje''), ale to jedno go dalej nie ma. Pisałem w czwartek do DOKu, mail z przyjęciem zgłoszenia otrzymałem, odpowiedzi już nie. Jakiś błąd systemu związany ze zmianą prezentacji zamówień, czy też ten kod dopiero się pojawi? Z góry dzięki za odpowiedź.

A co do tych, którzy po zamówieniu karty czekają na Batmana, bo sam przez to przechodziłem - okazuje się, że sferis nie zawsze wysyła te kody razem z kartą, lecz wysyła je osobno w późniejszym terminie, ale bez określonej metody: raz na maila, raz do salonu w którytm odebrało się zamówienie (więc trzeba iść jeszcze raz - jeśli do nich przyjdzie, informują mailem). Dla pewności można zrobić to, co poradził Laid Back - napisać do sferisowego DOKu, a oni niemal od ręki sprawę załatwiają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak edytować(chyba nawet się nie da) post więc pisze 2 ... Do rzeczy przecież nie mogłem zamówić edycji limitowanej gdyby nie była dostępna powiem tyle: zamówiłem-> odświeżyłem stronę i bum nagle edycja nie dostępna chyba miałem farta =]
Stąd cały problem nie ogarnąłem tego ale to przez to że rzadko korzystam z gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2011 o 05:29, Karharot napisał:

Jest jakaś szansa że będziecie mieli na sprzedaż EK Skyrim? :)

Szansa jest, temat utknął gdzieś, ale przypomnę się w Cenedze next week.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować