Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Heroes of Might and Magic V - obrazy z bety

93 postów w tym temacie

Domek

Dla tych z Was, którzy z różnych powodów nie wzięli udziału w beta testach Heroes of Might and Magic V, przygotowaliśmy galerię pochodzących z niej obrazów. Zapraszamy, szczególnie jeżeli nie mieliście jeszcze okazji się przekonać, że piąta odsłona popularnego cyklu prezentuje się naprawdę wyśmienicie.

Przeczytaj cały tekst "Heroes of Might and Magic V - obrazy z bety" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie grałem w tę betę ale grałem w staruteńką alfę i powiem tyle - widze ze pole jest tylko 8 na 10 wiec z deka male, w alfie sie powiększało przy duzych ilosciach armii.
I jeszcze to na dole ( mysl ze w becie o była inicjatywa ) w alfie wyglądało znacznie lepiej.
Aż sie boje co oni zrobią z tą grą, co prawda ufam UbiSoftowi ale....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem w Bete ale tylko 1 dzien niewiem jakos mi sie znudziło mam nadzieje ze pełna nie bdzie tak nudna jak beta i zeczywiscie zeby czasami HOMAM V nie dorównał ruwiesnikowi z studnia 3DO które upadło bo jak bedzie tak słabe jak Heros IV to odrazu dzieki :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BETA jest fajna, grałem, klimat jest nawet zachowany ... w miarę ...
klimat psują zbyt częst wywalanie się z gry oraz zbyt wysokie wymaganaia (gra ma tendencje do wolnego działania)

sam grałem troszkę, gratuluję fanom, którzy wprowadzili modyfikacje do BETY udostępniając tryb HOT SEAT oraz LAN (orginalnie można było grać tylko na serwerze UBI, a mnie się nie udało podłączyć do żadnej gry)

bitwy są naprawdę ładne,a mapa przygód wyglądania świetnie kiedy mogę obracać ją pod każdym kątem i zbliżeniem
dodam, że chcoć rekomendowane wymagania to GeForce 4 Ti, lub grafika z PixelShader itp
to po drobnych modyfikacjah pliku user.cfg gra rusza (co prawda troszkę wolno chodzi, ale o dziwo nic nie skacze) na GeForce 2 Mx (bez żadnych PixelShaderów czy extra Lightning''ów)

z tego co wiem, gra będzie działać szyciej (tak mówi UBI) w finalnej wersji, ale obawiam się, że nie wyeliminują tego często wywalania się gry (co najwyżej uda im się zmniejszyć częstotliwość owego wywalania)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co mnie zupelnie rozwalilo w becie to interfejs. Czy to wszystko ma zostac takie ogromne ?Niektore operacjie, jak naprzyklad kupowanie obiektow w zamku, sa zupelnie nieintuicyjne. Kiepsko to rozwiazali. Nival jednak ma chba taka tendencje do przesadnie duzych ikon. Widac to bylo we wszystkich czesciach Silent Sotrm chociaz akurat w tej seri to sie jakos bronilo. Co prawda interfejs w Etherlordsach byl juz zgrabnie skrojony. Mam nadzieje ze poprawia to w Homm5 bo do reszty nie mam zadnych uwag.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, programiści chyba zapomnieli, że od chwili wyjścia III czas nie stał w miejscu. Jakoś inne gry tego typu (Age of Wonders, Disciples, Warlords) wprowadziły nowe standardy i możliwości. Tu się komuś wydaje, iż 3d, wyposzczeni fani i sama legenda wystarczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2006 o 14:22, ktosik napisał:

Tu się komuś wydaje, iż 3d, wyposzczeni fani i sama legenda wystarczą.

Tak, zwłaszcza że Disciples bardzo ładnie rozwiązuje problem zdobywania doświadczenia przez jednostki, zaś Etherlords promuje nie liczebność armii, ale sposób prowadzenia walki. Gdyby tylko w Etherlords II nie porzucili zamków z 1 części...
Skupienie się na grafice może być ślepym zaułkiem, bo zazwyczaj po pierwszych zachwytach i czasie spędzonym na graniu te wszystkie efekty powszednieją. Ale zobaczymy... w końcu wcześniejsze części HoMM też przechodziły zmianę w szacie graficznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może i prezentuje sie wyśmienicie, ale z chęcią bym przeczytał na jakim sprzecie zostały zrobione te screeny. Bo to jak wiemy z pewnej reklamy "robi wielką różnicę".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gralem w bete i powiem wam, ze jest dobrze, ale tylko dobrze nie wiecej nie mniej. Walki wygladaja nawet fajnie, ale tury sa jakis dziwne. Pod rzad moj przeciwnik ruszyl 4 jednostkami. A potem ja 1 moglem a on znowu 3. Troche po3$@ to wedlug mnie i zrazilo mnie do gry. Wszyscy mowia, ze to beta i co z tego? Watpie zeby poprawili wszystkie bugi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... tak źle i tak niedobrze. Fani skrytykowali czwórkę, nowa część ku zadowoleniu wszystkich ma być wzorowana na trójce, to teraz z kolei niektórym przeszkadza, że to stare rozwiązania. Ja np. chciałbym zagrać w stare dobre Heroes, ale przystosowane do nowych czasów i mojego sprzętu. I po becie jestem przekonany, że tak będzie Heroes V. Niestety, okazuje się po raz kolejny, że nie da się czegoś zrobić w 100% zadowalająco. Zgadzam się, że rozbudowa zamku woła na razie o pomstę do nieba. Natomiast całe zwiedzanie mapy i sposób walki, miodzio!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ProChaoS - to się nazywa inicjatywa , wpływa na kolejność wchodzenia jednostek do walki . Z tego co mi wiadomo tak być powinno ( urealnienie rozgrywki)

a tak btw :
Petycja spełniła swoją rolę ( można ją było podpisać min. na Gamespot ;) ) i teraz musimy spokojnie czekać . Efekty napewno będą dobre ( tak samo jak z KOTOR-em 2 i hi-res packiem ;) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> Etherlords 3 jak dla mnie....
> Dokładnie. :) W końcu ktoś jeszcze oprócz mnie to zauważył.

No troszke przesadzacie bo 5 praktycznie nie różni się od 3. Jedyna różnica jest w grafice która jest tak samo jak Etherlords w 3D i myśle że to właśnie jest powód dlaczego tak uważacie.

A moje zdanie jest takie o becie: pełna gra będzie cudowna, przejście do 3D chłopaki wykorzystali fantastycznie. A mianowicie - dzięki temu cała mapa jest fajnie animowana(drzewa, albo np. młyn), a miasta to już wyglądają przecudownie. Walka w 3D też wygląda rewelacyjnie, a zwłaszcza efekty czarów i wreszcie widać różnice w rozmiarach smoka i żołnierza.

Ja już wiem że na pewno grę kupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2006 o 15:24, Methit napisał:

No troszke przesadzacie bo 5 praktycznie nie różni się od 3. Jedyna różnica jest w grafice
która jest tak samo jak Etherlords w 3D i myśle że to właśnie jest powód dlaczego tak uważacie.


No bo właśnie chodzi o grafikę. :) Przez nią zapewne cały klimat szlag trafił. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować