Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Tippl: "Zmęczenie marki" jest wymówką na brak pomysłów

10 postów w tym temacie

Michał Ostasz

Thomas Tippl z Activision dzieli się swoimi przemyśleniami na temat wypuszczania na rynek kolejnych odsłon danej serii rokrocznie. Uważa on, że jeśli deweloperom nie brakuje pomysłów to nie ma niebezpieczeństwa, że stracą oni klientów.

Przeczytaj cały tekst "Tippl: "Zmęczenie marki" jest wymówką na brak pomysłów" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marketingowy bełkot. Brak pomysłu właśnie nie jest pretekstem do tego, żeby zaprzestać kontynuacji serii. Po MW2 widać, że kompletny brak pomysłów, logiki, spójności i innowacyjności nie stoi na przeszkodzie świetnej sprzedaży.

Ludzie chcą otrzymać nie rzeczy na prawdę dobre, ale rzeczy, o których mówi im się, że są dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że zmęczenie marki to właśnie JEST brak pomysłów. Czasem dochodzi się do momentu, gdy opowiedziano co jest do opowiedzenia, rozbudowano co jest do rozbudowania i jakiekolwiek dalsze próby kończyły by się gorszym niż lepszym produktem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2010 o 09:29, Wojtekzozlak napisał:

Myślę, że zmęczenie marki to właśnie JEST brak pomysłów. Czasem dochodzi się do momentu,
gdy opowiedziano co jest do opowiedzenia, rozbudowano co jest do rozbudowania i jakiekolwiek
dalsze próby kończyły by się gorszym niż lepszym produktem.


W NFS i Tomb Raider już dawno przestały być innowacyjne, a właściwie to przestały być w ogóle dobrymi grami. Mimo to ciągle powstają nowe odsłony i świetnie się sprzedają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.06.2010 o 09:43, HiddenNick napisał:

> Myślę, że zmęczenie marki to właśnie JEST brak pomysłów. Czasem dochodzi się do
momentu,
> gdy opowiedziano co jest do opowiedzenia, rozbudowano co jest do rozbudowania i
jakiekolwiek
> dalsze próby kończyły by się gorszym niż lepszym produktem.

W NFS i Tomb Raider już dawno przestały być innowacyjne, a właściwie to przestały być
w ogóle dobrymi grami. Mimo to ciągle powstają nowe odsłony i świetnie się sprzedają.

hm... nie doczytałem, że gość mówi o sprzedaży, a nie o robieniu dobrych gier...

no super - tym bardziej Tippl bredzi o tej jakości, bo jak widać nie ma ona wiele do rzeczy w kwestii sprzedawalności przy markach-legendach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już o udoskonalaniu mówi, to niech udoskonalają, a nie wydają 6 (pfff, nawet 5) godzinny zlepek bezsensownych akcyjek zaczerpniętych ze wszystkich mniej lub bardziej średniackich filmów akcji- i epika zamieniła sięw sitcom;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się. Bardzo lubię grać w kolejne części jakiejś serii. O ile nie jest to odcinanie kuponów oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każda kolejna strzelanka powinna być coraz bardziej realistyczna "z założenia"
Ale kolejne części gier są coraz bardziej "futurystyczne" i nie zawsze z realizmem mają cokolwiek wspólnego.
Mi się wydaje że jeszcze kilka części CoDa i będziemy biegać z laserami na statkach kosmicznych.
---
www.aef-team.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować