Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Metal Gear Solid: Rising - techniczne demo z cięciem arbuza

13 postów w tym temacie

Mimo że widziałem już "cięcie arbuza" we wczesniejszym fimiku, to musze powiedzieć że mimo ze ciężko powiedzieć cokolwiek o samej mechanice gry to sam mechanizm cięcia wygląda naprawde naprawde jako kawał beztroskiego funu !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne, oprócz bezmyślnej siekanki nie znajdziemy w MG nic więcej :) Niech pokaża coś lepszego niż cięcie arbuza na kawałeczki, to już widzieliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2010 o 15:12, Rumcajsev napisał:

Taka technologia+Sony Move+Gwiezdne Wojny

=kolejny "clone wars adventures" ;p Lucasarts wydaje obecnie tylko uproszczone crapy (+remake monkey island) więc na grę z zaawansowanym systemem machania mieczem nie ma co liczyć.

<zresztą, ani move ani żaden inny kontroler się nie nadaje, bo co to za frajda machać mieczem jedną ręką. no i do używania mocy kinnect by się przydał.>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2010 o 16:09, dark_master napisał:

Lucasarts wydaje obecnie tylko uproszczone crapy

Niestety zdaję sobie z tego sprawę. Ale taki nowy, dobry Jedi Knight z tą technologią... OM NOM NOM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już sobie to wyobraziłem na move - miazga...
Choć trailer przyznam ciekawy (podoba mi się mechanika oraz fizyka jaką użyto) to jednak wolałbym jakąś misję jak poprzednicy:)
Swoją drogą jest bardzo dobrze, ale w trakcie jednego cięcia miałem wrażenie że nie było tak perfekcyjnie odwzorowane uderzenie jak chcieli tego twórcy.. choć może się tylko czepiam;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem tego wcześniej, więc jestem podjarany tymi arbuzami ;D Teraz zobaczyłbym jakiś konkretny gameplay;

PS: Chcę mieć takiego robota ;)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.09.2010 o 16:33, SlaVio2 napisał:

już sobie to wyobraziłem na move - miazga...

No mechanizm wręcz stworzony dla move. Mam nadzieję, że zaimplementują jego obsługę.
Ciekawa jest technologia generowania nowych polygonów wewnątrz obiektów, chciałbym wiedzieć jak to jest zrobione. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować