Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin’s Creed Revelations powstaje w aż sześciu studiach developerskich

21 postów w tym temacie

oj coś mi się wydaje, że komputery jak zwykle dostaną swoją grę nieco później.. choć, patrząc z drugiej strony.. może 6 developerów poradzi sobie teraz bez opóźnień? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja też jestem sceptycznie nastawiony co do premiery na PC.

Ale jeżeli gra ukaże się na PC w tym samym terminie co na konsole to Ubisoft ma u mnie dużego plusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na 70 % wydaje mi się, że na PC wyjdzie w marcu tak jak BH, aczkolwiek chciałbym w nią jeszcze zagrać w tym roku, bo nie ukrywam, że była by to obowiązkowa pozycja razem z Wiedźminem i Batmanem - Arkham City.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do trzech razy sztuka ... Może tym razem AC trafi na wszystkie platformy w jednym terminie ... Kurcze, marzenia to jednak nieśmiertelna "rzecz" ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2011 o 10:10, Kaldaka napisał:

Do trzech razy sztuka ... Może tym razem AC trafi na wszystkie platformy w jednym terminie
... Kurcze, marzenia to jednak nieśmiertelna "rzecz" ;]

Do trzech? Przecież to czwarta część i wszystkie trzy dotychczasowe trafiałby z opóźnieniem na PC. Jeśli zaangażowanych jest aż 6 studiów to myślę że przy tej części jest największa szansa na wyjście na trzy platformy równocześnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2011 o 10:20, knopfler napisał:

Do trzech? Przecież to czwarta część i wszystkie trzy dotychczasowe trafiałby z opóźnieniem
na PC. Jeśli zaangażowanych jest aż 6 studiów to myślę że przy tej części jest największa
szansa na wyjście na trzy platformy równocześnie.



Hm, nie przypominam sobie by pierwsza odsłona AC miała jakieś poślizgi ( mogę się jednak mylić ), czego nie można powiedzieć o dwóch ostatnich odsłonach. Dlatego DO TRZECH RAZY SZTUKA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I troszkę nie chce mi się wierzyć, że jedno studio więcej jest w stanie coś zmienić. Wciąż mam wrażenie, że najpierw AC wychodzi na konsole bo z punktu zarobkowego jest to logiczne - gra na konsole jest droższa niż na PC czego nie można nie zauważyć. Ale kto wie, oby jednak pokazali, że PC również jest dla nich ważną platformą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak będzie powstawać w 20 studiach to i tak gra będzie w marcu bo najpierw trzeba liczyć kasę za konsolowe wersje. Będą się tłumaczyć poprawianiem baboli które w Brotherhoodzie do tej pory mam mimo ich zapewnień że dopracowali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2011 o 10:29, Kaldaka napisał:

Hm, nie przypominam sobie by pierwsza odsłona AC miała jakieś poślizgi ( mogę się jednak
mylić ), czego nie można powiedzieć o dwóch ostatnich odsłonach. Dlatego DO TRZECH RAZY
SZTUKA.



A jednak. Sytuacja z pierwszą częścią była identyczna, z tą różnicą, że twórcy na początku chyba nawet nie zapowiadali wersji PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2011 o 10:29, Kaldaka napisał:

Hm, nie przypominam sobie by pierwsza odsłona AC miała jakieś poślizgi ( mogę się jednak
mylić ), czego nie można powiedzieć o dwóch ostatnich odsłonach. Dlatego DO TRZECH RAZY
SZTUKA.

Mi się wydaje, że pierwszej części w ogóle miało nie być na PC, a dopiero później (chyba nawet po premierze na konsolach) Ubisoft ogłosił konwersję.
W przypadku dwójki i kolejnych od początku było mówione "będzie PC, ale później". Stąd ta subtelna różnica. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To są tu jeszcze jacyś, którzy wierzą w to, że wersja PCtowa jest opóźniona przez optymalizację i prace nad grą?
Taa, widać to po tym, że między poszczególnymi poziomami detali różnica jest znikoma, rozdzielczości inne niż 16:9 grają w letterboksie, a w Brotherhoodzie multiplayer działa niewiele lepiej co niegdyś w Splinter Cell: Double Agent, zanim kompletnie umarło.
Z drugiej strony, "PC Exclusive" Wiedźmin 2 też ma letterbox dla nie-16:9, więc może czas kupić nowy monitor...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2011 o 10:29, Kaldaka napisał:

Hm, nie przypominam sobie by pierwsza odsłona AC miała jakieś poślizgi ( mogę się jednak
mylić ), czego nie można powiedzieć o dwóch ostatnich odsłonach. Dlatego DO TRZECH RAZY
SZTUKA.

Światowa data premiery AC1 na konsole: 13 listopada 2007
światowa data premiery AC1 na PC: 8 kwietnia 2008
To może jednak do czterech?

Dnia 09.05.2011 o 10:29, Kaldaka napisał:

I troszkę nie chce mi się wierzyć, że jedno studio więcej jest w stanie coś zmienić.

Eee, a może właśnie to jedno studio więcej robi tylko konwersję na PC? Nie pomyślałeś o tym?
Oczywiście nie zakładam że gra wyjdzie równocześnie na PC, nawet mi na tym nie zależy. Tak tylko gdybam i rozważam różne możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już ktoś mnie z błędu wyprowadził - ale dzięki - i fakt, rozpoczynamy odliczanie: do CZTERECH razy sztuka.

A co do studia, a w zasadzie do ich ilości, to wątpię. Zobacz, wcześniej prace trwały w pięciu i czy to coś zmieniło ? NIC. Nie będę rozpaczał strasznie jeśli PC zaliczy kolejny poślizg i najzwyczajniej w świecie poczekam cierpliwie. Jeśli się jednak mylę - a przecież możesz mieć rację - to nie ukrywam, że będzie to bardzo przyjemne rozczarowanie. Jednak ... historia lubi się powtarzać ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, w sprawie tej wersji na PC to piszecie tak, jakby wychodziła ona później dlatego, bo studio nie wyrabiało się z deadlinem. Sanders-sama wyraźnie pisze i ma rację - najpierw trzeba zgarnąć kasę za konsole a potem wydać na PC, by zwiększyć potencjał sprzedażowy. Czy to nie z AC2 było tak samo - zapowiedziano na początku równoczesną premierę a potem się wymigano? Z punktu widzenia Ubi jako korporacji - dla mnie to decyzja normalna, nawet jeśli gracze nie są zadowoleni - co też jest z kolei normalne.

I oto mamy odpowiedź, jak to Ubisoft wyrabia się z tworzeniem kolejnej odsłony w rok. Ostatecznie pracuje nad nią kosmiczna masa ludzi. Nie grzeje mnie to tam - w historii gier wideo wielokrotnie udowodniono, że malutki zespolik może stworzyć perełkę, a wielka firma gniot.
Co się zaś z pewnością zapowiada? Jedne z najdłuższych napisów końcowych w historii :P Te z Brotherhooda i tak już były niezłe - teraz wiem dlaczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować