Vaksinar

Diablo III - temat ogólny

17297 postów w tym temacie

Magiem się niszczy całe fale mobów jednym skillem od lv9 ;P
Static Bolt czy coś takiego+efekt wybuchu przy zabiciu. Generalnie, im większa gromada tym padają szybciej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 10:30, DarkWolf_PL napisał:

Żałuj, odpuściłeś sobie największego przecinaka w becie, mnich się do niego nie umywa
pod względem dmg (no chyba że pod względem graficznym skilli),

No nie powiedziałbym. Wszystko i tak zależy od broni + od ilości atrybuta. Monk potrafi wykonać szybkie uderzenia. Cios, cios, mega kopniak. Albo ten skill przy którym ma niezłego speeda i ponadto teleportuje się do wroga :P, ale to już kwestia upodobań. Mnie się barbar również podoba i przyjemnie mi się nim grało ale jednak w ostatecznym rachunku to wygrał Monk z postaci melee.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 11:55, Kafar napisał:

Daje max dwa tygodnie na wszystkie postacie ;) i będziesz miał na necie buildy najpraktyczniejsze.

To jest całkiem możliwe lecz Blizzard zapewniał wręcz obiecywał graczom wielką różnorodność buildów by nie powtórzyły się rzeczy takie jakie były w D2. Ciekaw jestem czy wbicie 60 dłużo zajmować będzie czasu.
Oczywiście zaraz się znajdzie osoba co pewnie jako tako opisze jakie są najlepsze skille dla danej postaci itp itd etc.
Pożyjemy zobaczymy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 13:00, Braveheart napisał:

No nie powiedziałbym. Wszystko i tak zależy od broni + od ilości atrybuta. Monk potrafi
wykonać szybkie uderzenia. Cios, cios, mega kopniak.

Ależ barbarian też ma podobne skille, naprawdę dobry skok, można dzięki niemu szybko wbić sie w sam środek walki, pokonać przeszkody terenowe, czy wejść/zejść na niższy/wyzszy poziom (schody są dla maluczkich). Następnie skill który daje nam naprawdę potężny atack speed im dłużej naparzamy, plus masowy stun czy fala uderzeniowa z 12 poziomu. Jak dla mnie są to równorzędne postacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 13:45, DarkWolf_PL napisał:

Ależ barbarian też ma podobne skille, naprawdę dobry skok, można dzięki niemu szybko
wbić sie w sam środek walki, pokonać przeszkody terenowe, czy wejść/zejść na niższy/wyzszy
poziom (schody są dla maluczkich).

Tu Ci przyznam rację. Ten "Jump" to fajna sprawa.

Dnia 24.04.2012 o 13:45, DarkWolf_PL napisał:

speed im dłużej naparzamy, plus masowy stun czy fala uderzeniowa z 12 poziomu. Jak
dla mnie są to równorzędne postacie.

Ogólnie rzecz biorąc jakby się przypatrzyć każdej postaci to każda klasa właśnie ma takie ala podobieństwa :).
Taki Wizard ma niezły "Shock Pulse" a z runą to już całkowicie wymiata bo dochodzi "bum". Monk ma masowe uderzenia oraz kopniaki co to potrafią moba wywalić poza ekran. WD np ma te "Fire Baty". Mimo iz to są podobieństwa to i tak każda z klas reprezentuje co innego :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2012 o 19:38, lRayl napisał:

@Braveheart
Chodzi mi o wszystko z tym związane. Jakie są szanse na bonusy magiczne(ilośc bonusów,
chyba, że jest stała) z zwyklego potwora, jakie z tych fioletowych, jakie z żółtych,
różnice na różnych poziomach trudności. Zastanaia mnie również szansa na drop tej korony
umarłych, czy jak ona tam się nazywa. O wpływ MF też. Nie grałem we wcześniejsze części
i nie wiem jak to działa.

Hmmmm
Więc tak chcesz mówisz. Więc po kolei [W końcu nie po to zagrywałem się w ten "syf" tyle lat aby teraz to szło jak krew w piach :P]
W Diablo 2 MF liczony jest w procentach i zależał zarówno od postaci jak i od potwora. Jeżeli takowa postać posiada np 50% szansy na znalezienie magicznego przedmiotów a potwora ma 10% szans na wyrzucenie magicznego przedmiotu, to wtedy MF wynosi 15%. 10% mamy od moba zwiększone o 50%.
Nawet jeśli się posiadało 100% MFa to zbytnio to nie zmieniało :D .Procentowa premia postaci do znalezienia magicznego przedmiotu stosowana jest w połączeniu z bazową szansą na to, że dany potwór upuści taki przedmiot. Na przykład: jeśli szansa potwora na upuszczenie przedmiotu wynosi 1%, a postać ma +100% do znalezienia, to po zabiciu potwora istnieje 2% szansy na to, że zostanie znaleziony taki przedmiot. Jeśli szansa potwora wynosi 40%, to szansa postaci na znalezienie magicznego przedmiotu wyniesie 80%.
To dotyczy praktycznie każdego potwora. Nie ważne czy to zwykły kościej na 1 strzał czy jakiś czempion czy inny boss.
Nie wiem dokładnie czy w Diablo III zostanie zastosowana ta sama metoda jednak Blizzard i tak wiele rzeczy już na ten moment pozmieniał jeśli chodzi o drop. Mianowicie:
Kwestia dropu golda. Jest taka sama jak drop itemów. Osobna dla każdego [I to jest zajedwabisty plus]
Złoto, które leci dla Ciebie jest tylko i wyłącznie dla Ciebie. To samo jest z przedmiotami podczas walki.
Widzisz tylko to co jest dawane Tobie [Nie ma już tej "walki" o wyrzucony item jak to było w przypadku D2 na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy i więcej zyska"]. Np zabijamy przeciwnika [jakiegoś tam bossa] i Tobie może paść 5 magicznych przedmiotów a mi np 1 rare bądź całe nic i dostanę tylko sporą ilość golda i jeden biały item. Jak pisałem wcześniej przedmioty wypadają indywidualnie dla każdego. Jedyne co jest wymagane to "bliskość" do zabijanego przeciwnika abyśmy zostali wzięci pod uwagę przy dropie. Widoczne dla wszystkich jest tylko to, co w danym momencie wyrzucisz na glebę. Grasz np z takim Wizardem. Tobie nagle z moba wypadł rare wand. [On oczywiście nie wie o tym co Ci wypadło] Postanawiasz mu to podarować bo wiesz, że może się mu to bardzo przydać wiec wyrzucasz to na ziemię. Wtedy automatycznie widzą to co wyrzuciłeś na ziemię wszyscy w drużynie. Granie solo daje taką samą szanse na golda i magiczne przedmioty jak granie w grupie. Nawet Twój indywidualny MF z przedmiotów nie ma wpływu na nikogo innego. Cały czas wszystko jest brane indywidualnie co mnie się podoba. W D2 podczas party np 8 osób tworzona była klasyczna średnia MFu. Sumowany był MF wszystkich osób i dzielony przez ilość graczy. Jeśli średnia załóżmy wyszła 420% MFa to każdy gracz miał taki MF mimo iż osobno miał z przedmiotów załóżmy 200%.
W tym momencie rodzi się pytanie... [z pozoru głupie ale jednak pytanie] Po co w Diablo III grać w drużynie gdzie praktycznie drop na złoto i itemy jest indywidualny. Odpowiedź jest prosta.
Częstotliwość i dynamika walki jak i zabijanie potworów w drużynie najzwyczajniej w świecie rośnie. Szybsze zabijanie = większa ilość dropu jaki możemy pozyskać.
A jeśli chodzi o jaką mamy szanse na drop z danego moba czy to zwykły czy boss taki i owaki. Coś mi się wydaję, że to będzie to samo co pisałem na początku tego posta. Każdy mob pewnie będzie miał swój %. Więc taki rare przedmiot czy legendarny może dać Ci zarówno zwykły potwór jak i boss lecz zawsze większą szanse mamy jak zabijemy takiego bossa no bo logicznie myśląc: "To przecież grubszy boss więc zawsze coś dać musi magicznego" To chyba tyle mam nadzieje, że pomogłem

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Właśnie. Ile razy się potem na CBNie robiło kolejną postać bo się źle rozdało nawet o
te 10 pkt staty czy zmarnowało 2 skille jednak to aż 2 skille :P. Blizzard wprowadzając
swego czasu patch 1.13 dodał rozwiązanie które zniwelowało takie coś. Mianowicie rzecz
mowa tu o "Znaku Rozgrzeszenia" - Tokenie, który restartował skille i atrybuty za każdym
razem. Możliwość zresetowania atrybutów i skilli była jednorazowa również po wykonaniu
pierwszego zadania w pierwszym akcie na każdym poziomie trudności.

O tokenie nie słyszałem, ale o resecie umiejętności (chyba u Akary nawet) już tak. Według mnie, poprawka wprowadzona zdecydowanie zbyt późno (biorąc pod uwagę fakt, że przed patchem przestałem grać na CBN :)).

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Nie no nie przesadzajmy :P.

Tam oj, tam oj. To tylko żart był.

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

To co zdążyłem zauważyć w becie, to to, że każda postać podczas
lvl upu otrzymuje +3 do atrybutu, który jest jego głównym, +2 do vitality oraz po jednym
punkcie, dla reszty.

Tak prawdę mówiąc, to nie zwracałem na to uwagi i prawdopodobnie zwracać nie będę :) (tak w ogóle, to jakie tam atrybuty były? Siła, zręczność, żywotność i ...?)
Pojemność drugiej kulki (oprócz barbarzyńcy i mnicha) będzie zależeć tylko od noszonych przedmiotów, tak?

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Mnich nie zawsze musi latać z Fistami [Kastetami] Pewnie będzie jeszcze miał jakieś swoje
ala buławy coś jak paladyn berła.

Tak mi się co wydaję, że na którymś gameplayu miał (ewentualnie miała) na plecach kij.

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Jeżeli znajdę dobry miecz one hand który da mi dobry dmg oraz dobry ias, lepszy od "kastetu" to czemu by go nie założyć ? :P

Mieczyk dodający obrażenia do magii można jeszcze jakoś tam wytłumaczyć, ale zamrażające piąstki mnicha poprzez noszenie jakiegoś dwuręcznego mieczyka na plecach już nie bardzo (albo (żeby było dyplomatycznie) ja tego nie łykam).

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

A no to fakt :P
Jar of Soul (czy jak się tam ta kulka nazywała) to esencja rozpierduchy.
Ten ewent jest bardzo fajny. Oby w D3 było więcej tego typu.!!! Mój rekord Mnichem to
104 ubicia. Barbem równa seta. Wizem odziwo tylko 93 ale też chyba to dobry wynik :P

Huh... ja jeno do 40 dobiłem :) Mało czasu miałem. Przeszedłem 3 postaciami betę i trzeba było jechać. W pełnej wersji nadrobię zaległości :)

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Dlatego dałem ten wyraz w cudzysłowie :P. Co z tego, że to świni nie przypomina jak to
wielkie i spasione jakby żarło i żarło niczym właśnie świnia :P

Hipopotam też jest wielki i spasiony :)
Przy eksplozji tego "wieprzka" chciałbym usłyszeć głoś Rico i jego "Kaboom!", ale to tylko moje zachcianki.

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Długi tekst.

Heh... Grając na CBN używałem gotowych już przepisów na postać, a tam nigdy nie wspominano żeby sobie coś wycrafcić. Dlatego też, uznałem, że coś takiego nie istnieje, a kostka służyła mi jedynie jako dodatkowe miejsce. Mój błąd :)

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Nieee, nie ma tak łatwo :P. Nie można odpalić legalnie z 1 kopii zainstalowanego Diablo
2 2x razy. Do tego kiedyś służył D2loader ale to był tak syfiasty program, że za niego
z miejsca leciał ban na konto. Poza tym gdy jedna osoba siedzi na kluczu to druga przecież
nie może. D2Loader jakoś to robił i omijał ale taki syf w plikach gry robił i zostawiał
ślady, że za to Blizzard przyznawał nagrodę ;-)

Kiedyś o tych programach słyszałem, ale nigdy mnie sobą nie zainteresowały. Wolałem wykorzystywać ludzi do tych celów. Poza tym zawsze można było wykorzystać zaistniałą sytuację i pobawić się w PvP i robienie barszczu z uszkami.
Słusznie, że przyznawał nagrody, ale mógł się mocniej zabrać za boty. Wiadomo, dojście do Baala zajmowało im mniej czasu niż śmiertelnikom, ale co to za przyjemność... Mam nadzieję, że w D3 kary będą się sypały często, a karane będą właściwe osoby.

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

No to na trzecią nogę chyba tym razem co ?

Dziwne, ale ok.

Dnia 24.04.2012 o 00:01, Braveheart napisał:

Pozdrawiam.

Wzajemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

O tokenie nie słyszałem, ale o resecie umiejętności (chyba u Akary nawet) już tak. Według
mnie, poprawka wprowadzona zdecydowanie zbyt późno (biorąc pod uwagę fakt, że przed patchem
przestałem grać na CBN :)).

Lepiej późno niż wcale bądź jak to mówią lepiej późno niż później :-P
Poprawka jednak sporo ułatwia. Tokenów możesz mieć ile dusza zapragnie.. tak jak resetować skille i atrybuty. Coś nie tak? pomyliłeś się ?.. nie ma sprawy resetuj sobie do woli... :-)

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Tak prawdę mówiąc, to nie zwracałem na to uwagi i prawdopodobnie zwracać nie będę :)

A widzisz i co z Ciebie za gracz ? :P

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

(tak w ogóle, to jakie tam atrybuty były? Siła, zręczność, żywotność i ...?)

Inteligencja. Jest to głowny atrybut Wizarda i Szamana

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Pojemność drugiej kulki (oprócz barbarzyńcy i mnicha) będzie zależeć tylko od noszonych
przedmiotów, tak?

A tego to nie wiem. Wiem natomiast, jedno. Mnich ma w standardzie 150 pkt spirita. Na 10 lvlu otrzymujesz dwa pasywniaki do wyboru. Jednym z nich jest to, że możemy mieć całe 100pkt spirita więcej. Więc od 10 mamy już go 250 :). Nie wiem jak to będzie wyglądać w przypadku barby. Itemy to oczywisty standard, ze z nich dostaniemy jakieś tam bonusy. Wizardowi Moc Arkany również nie rośnie co lvl. WD jest jedyną osobą, która posiada manę, której to właśnie co lvl ona rośnie :)

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Tak mi się co wydaję, że na którymś gameplayu miał (ewentualnie miała) na plecach kij.

Kije to też norma jednak zajmują dwie łapki więc to lekka strata bo Mnich może latać z dwoma broniami podobnie jak barb i to mi się bardzo podoba. Nie ma juz tego podziało, że barbar to koks nad koksami i on jako ten jedyny może dzierżyć 2 bronie. Mieć jakieś dodatkowe rzeczy z drugiej broni a nie mieć to też różnica. A kije w becie były słabe ich IAS bazowy wynosił 1.00 ;/

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Mieczyk dodający obrażenia do magii można jeszcze jakoś tam wytłumaczyć, ale zamrażające
piąstki mnicha poprzez noszenie jakiegoś dwuręcznego mieczyka na plecach już nie bardzo
(albo (żeby było dyplomatycznie) ja tego nie łykam).

Nie no dwuręcznych mieczy to bym za Chiny ludowe nie dał Mnichowi. Z resztą 2hand swordy chyba tylko barbar może nosić z tego co pamiętam :P.

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Huh... ja jeno do 40 dobiłem :) Mało czasu miałem. Przeszedłem 3 postaciami betę i trzeba
było jechać. W pełnej wersji nadrobię zaległości :)

;-)

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Hipopotam też jest wielki i spasiony :)

A to fakt jednak "Wieprz" lepiej brzmi :P

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Przy eksplozji tego "wieprzka" chciałbym usłyszeć głoś Rico i jego "Kaboom!", ale to
tylko moje zachcianki.

hihihih. Ja lubię jak te "wieprzki" unosi do góry niczym bezładny balom po czym mamy piękną eksplozję :D

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Heh... Grając na CBN używałem gotowych już przepisów na postać, a tam nigdy nie wspominano
żeby sobie coś wycrafcić. Dlatego też, uznałem, że coś takiego nie istnieje, a kostka
służyła mi jedynie jako dodatkowe miejsce. Mój błąd :)

Ja tez potem wtajemniczałem się w gotowe buildy albo sam niektóre gotowe już udoskonalałem i robiłem je pod swoje "widzi mi się". Jednak crafty to crafty. Ktoś kto np chce wyciągnąć dobry FCR to zawsze będzie szukał Crafted Amuletów dających skille FCR i adds w postaci life/mana bądź jakieś tam resy

Dnia 24.04.2012 o 14:45, Rokuto napisał:

Słusznie, że przyznawał nagrody, ale mógł się mocniej zabrać za boty. Wiadomo, dojście
do Baala zajmowało im mniej czasu niż śmiertelnikom, ale co to za przyjemność... Mam
nadzieję, że w D3 kary będą się sypały często, a karane będą właściwe osoby.

Diablo II później było po porstu olewane w tej kwestii. Jest to już bądź co bądź źródło prawie, że wyczerpane. Fakt do dziś ludzie w to grają [i to nie mało] zyski tam pewnie jeszcze jakieś mają ale to już nie to samo.
Mam nadzieje, że nowym dzieckiem jakim będzie właśnie Diablo 3 "Zamieć" się zaopiekuje bardziej i pewnie będzie tak robić. Jest to nowa "żyła złota" dla nich. Muszą o nią dbać ;-)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tokeny były darmowe, czy do kupienia za realne pieniądze?

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

A widzisz i co z Ciebie za gracz ? :P

Proste, jeśli rozdawanie atrybutów nie zależy ode mnie, a noszenie przedmiotów uzależnione jest od lvl, a nie tak jak było w D2, to po co sobie mam zawracać tym głowę?

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Inteligencja. Jest to głowny atrybut Wizarda i Szamana

No tak. Teraz się wszystko zgadza :)

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Tekst o drugiej kulce.

To jeszcze jedno pytanie. Czy w becie szybkość regenerowania się zasobu z tej drugiej kulki był przyspieszony czy on taki po prostu będzie (buteleczek many nie znalazłem, więc zakładam, że ich nie ma tak)?

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Kije to też norma jednak zajmują dwie łapki więc to lekka strata bo Mnich może latać
z dwoma broniami podobnie jak barb i to mi się bardzo podoba.

Skoro ma dwie pięści, to czemu miałby nie używać dwóch broni (pięści) naraz?:)

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Nie ma juz tego podziało, że barbar to koks nad koksami i on jako ten jedyny może dzierżyć 2 bronie.

Fakt. Paladynowi w D2 brakowało tej możliwości noszenia dwóch broni naraz. Fanatyzm + 2 bronie. Miód.

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Nie no dwuręcznych mieczy to bym za Chiny ludowe nie dał Mnichowi. Z resztą 2hand swordy
chyba tylko barbar może nosić z tego co pamiętam :P.

To tylko taki przykład :)

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

A to fakt jednak "Wieprz" lepiej brzmi :P

Huh. Wykastrowany knur (warto wiedzieć gdzie się mieszka :))

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

hihihih. Ja lubię jak te "wieprzki" unosi do góry niczym bezładny balom po czym mamy
piękną eksplozję :D

Mam nadzieję, że podobnych stworków będzie więcej. W D2 były podobne i czasami z pełnej kulki zdrowia robiła się w ułamku sekundy prawie pusta.

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Ja tez potem wtajemniczałem się w gotowe buildy albo sam niektóre gotowe już udoskonalałem
i robiłem je pod swoje "widzi mi się". Jednak crafty to crafty. Ktoś kto np chce wyciągnąć
dobry FCR to zawsze będzie szukał Crafted Amuletów dających skille FCR i adds w postaci
life/mana bądź jakieś tam resy

Ja liczyłem tylko na magic dropa. Mało mi dobrych rzeczy wypadło, ale ta świadomość, że może...

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Mam nadzieje, że nowym dzieckiem jakim będzie właśnie Diablo 3 "Zamieć" się zaopiekuje
bardziej i pewnie będzie tak robić. Jest to nowa "żyła złota" dla nich. Muszą o nią dbać
;-)

Oby, oby...

Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Pozdrawiam.

Wzajemnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 08:27, Mohair napisał:

Madoc - wiesz, po części masz tutaj rację. Ale zobacz, większość graczy (szczególnie
przez te ostatnie parę lat), kiedy ''samodzielnie'' tworzyła własne postaci, to w rzeczywistości
wzorowała się na rozpisanych i doszlifowanych buildach.
Przez coś takiego to, o czym pisała Magwisienka, czyli przeświadczenie "że to
ja tworzę swoją postać" najczęściej istniało tylko na papierze, bo każdy i tak grał według
prawie identycznie utartych schematów.

Ale zauważ, że nie wszyscy. Kto chciał, to sobie znalazł fajnego builda i tak zrobił postać, a kto chciał, ten sam się bawił z rozwojem. W D3 Blizz zabrał nam tą ważną cześć każdego RPGa, nawet action-RPGa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 16:53, Braveheart napisał:

Nie no dwuręcznych mieczy to bym za Chiny ludowe nie dał Mnichowi. Z resztą 2hand swordy
chyba tylko barbar może nosić z tego co pamiętam :P.


W życiu. Moja luba biegała swoją WD z dwuręczniakiem.
Ja osobiście na pewno nie będe dawał broni postaci, której ona zupełnie nie pasuje. Nawet za cenę dps''u. Możecie mnie linczować, ale już tak mam i koniec! ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 13:05, Braveheart napisał:

To jest całkiem możliwe lecz Blizzard zapewniał wręcz obiecywał graczom wielką różnorodność
buildów by nie powtórzyły się rzeczy takie jakie były w D2. Ciekaw jestem czy wbicie
60 dłużo zajmować będzie czasu.
Oczywiście zaraz się znajdzie osoba co pewnie jako tako opisze jakie są najlepsze skille
dla danej postaci itp itd etc.
Pożyjemy zobaczymy. :P


max poziom w D2 udało się osiągać w 2 dni ;) (70lvl robiłem w 9h) a byli lepsi ;P. Warto dodać że blizzard jak w wowie nie ułatwiał wraz ze starzeniem się gry zdobywania expa ;). D3 pęknie szybciej ;P tylko jestem ciekaw jaki to będzie czas ;). Oby były jakieś rankingi bo w becie opcji multi praktycznie nie było ;) poza chatami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 17:33, Kafar napisał:

Oby były jakieś
rankingi bo w becie opcji multi praktycznie nie było ;) poza chatami ;)


Jak to nie było. Mogłeś przecież dołączyć od gry z innymi graczami (co-op).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 17:29, Magwisienka napisał:

Ale zauważ, że nie wszyscy. Kto chciał, to sobie znalazł fajnego builda i tak zrobił
postać, a kto chciał, ten sam się bawił z rozwojem.

Bawił się własnym rozwojem po którym stwierdzał, że nie daje rady.... więc się wkurzał i robił nowa postać.. Tak to wyglądało. Jak pisałem wcześniej. Większość punktów daje się w life. Całe zero w siłę i w dexa pod max blok. Zależy od postaci. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 17:29, Feno napisał:

Ja osobiście na pewno nie będe dawał broni postaci, której ona zupełnie nie pasuje. Nawet
za cenę dps''u. Możecie mnie linczować, ale już tak mam i koniec! ;-)

Dobra spoko ja Cię nie linczuję... przyjdzie taki czas, że mogą Cię zlinczować za to moby :P Bo zamiast robić postać by tłukła zrobisz by wyglądała :P. Choć i pewnie później natrafisz na itemy takie, że będzie wyglądać i tłuc ale to of kors z czasem.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 17:37, Drazok napisał:

Jak to nie było. Mogłeś przecież dołączyć od gry z innymi graczami (co-op).


Ja mówię o jakiś rankingach itp. Tam mam nadzieje będą pojawiać się rekordziści ;). @ maja w D2 jest ranking resetowany. Parę godzin później już są na nim maks lvl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

60 lvl nie będzie się dało zrobić na normalu. Ba twórcy twierdzą, że wbicie takiego lvlu będzie możliwe tylko na wyższych poziomach trudności i to wyłącznie w coopie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 17:40, Braveheart napisał:

Bo zamiast robić postać by tłukła zrobisz by wyglądała :P. Choć i pewnie później
natrafisz na itemy takie, że będzie wyglądać i tłuc ale to of kors z czasem.


Trochę racji masz z tym "wyglądaniem", ale liczę właśnie na to, że z czasem itemy odpowiadające moim gustom przysłuża mi się również w walce. Jak to w diablo, jest w czym przebierać.

Dnia 24.04.2012 o 17:40, Braveheart napisał:

Pozdrawiam.


Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy waszym zdaniem beta była źle zoptymalizowana, czy komputer mam za słaby? Muliło mi nawet mocno że ciężko się grało... Czy to też może być wina łącza, choć internetu słabego nie mam? Chyba będzie trzeba zmienić windows 7 na xp bo 2 gb ramu to za mało na 7...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się