Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Autorzy Heavy Rain chwalą się nowym demem technicznym. Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!

53 postów w tym temacie

Michał Ostasz

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami na wieczornym panelu GDC 2012 doszło do pokazu dema ekipy Quantic Dream. Projekt ten nosi nazwę Kara i jak na razie jest tylko i wyłącznie materiałem wideo. Musicie go obejrzeć!

Przeczytaj cały tekst "Autorzy Heavy Rain chwalą się nowym demem technicznym. Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takiej jakości grafiki oczekuję jako STANDARD w nowej generacji konsol oczywiście w otwartym świecie z dzisiątkami takich postaci w scenie (tutaj mamy ładną postać i reszta zaciemniona- ale PS3 ma ograniczoną moc, nowa generacja powina mieć mocy kilkanaście razy wiecej).

Jeśli next geny nie zagwarantują minimum takiej jakości to niech lepiej odpuszczą sobei wydawanie nowych konsol i poczekają aż będzie to możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ahhh Ohhh ale się wzruszyłem. To takie głębokie i wzniosłe ;/

Tak swoją drogą jak już składać takiego androida to mógłby być ładniejszy i trochę bardziej stabilny umysłowo ;)

A tak poza tym to wszystko wcale nie jest ładniejsze od tego co widzieliśmy w hr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczęka na podłodze - świetny materiał i w treści i w formie.

Ciężko mi uwierzyć, że to wszystko było liczone w real-time (PS3 ma w końcu już swoje lata). Jesli faktycznie tak jest, to chylę czoła przed QD i patrzę z obrzydzeniem na pecetowych deweloperów, którzy wciąż chcą" więcej i więcej", byleby tylko swoich klientów dymać w pupkę ;/ Patrzcie panowie, wstydźcie się mocno i nauczcie wyciskać ostatnie soki z istniejącego sprzętu zamiast chodzić na pasku AMD i Nvidii.

ps. A Cage mógłby się w końcu wypiąć na SONY i pomyśleć też o posiadaczach innych platform (PC, X360), a nie tylko peestrójkowiczom serwować takie rarytasy, a mnie każąc się obejść smakiem ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niesamowite, rzeczywiście. Boję się jednak, że ciężkie do wykorzystania w rzeczywistej grze, przynajmniej na sprzęcie obecnej generacji. To w końcu jedno niewielkie pomieszczenie z jedną postacią (i paroma mechanicznymi ramionami) - przy renderowaniu większej przestrzeni mogłoby zacząć być nieciekawie z wydajnością. Ale mimo to, robi wrażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

śliczne to to nie jest, jak dla mnie takie przeciętne choć i tak robi wrażenie fakt że jest to przeliczane w czasie rzeczywistym, bo zazwyczaj taką grafiką charakteryzują się prerenderowane trailery. Jeśli wersja 3.0 jest w 80% zbliżona do tech-demo Samaritan, no to może być coś. A swoją drogą ciekaw jestem jakby takie demo wyglądało przy wykorzystaniu 99% możliwości obecnych komputerów z najnowszymi kartami graficznymi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 09:45, Mr_Spike napisał:

Tak swoją drogą jak już składać takiego androida to mógłby być ładniejszy i trochę bardziej
stabilny umysłowo ;)


Powiedz tej pani żeby mogła być ładniejsza jak już daje twarz androidowi :)
http://www.imdb.com/media/rm1549829632/nm2038170


A co do Kary to tak jak napisałem w poprzednim newsie odnośnie pana Cage''s i QD.
To są genialni artyści i ja chcę grę z Karą w roli głównej.
Żeby to w końcu był jakiś tytuł, który angażuje emocjonalnie a nie jak to teraz jest w modzie tylko "awesome" i "awesome"...
Chylę czoła przed Quantic Dream.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Kotaku:
The demo features a scanned version of actress Valorie Curry, and will be available for free to all PlayStation 3 users.

Dawać mi to!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie akurat z technicznego punktu widzenia ten material srednio sie podobal. Faktycznie wyglad i animacja Kary bardzo ladne. Faktycznie jesli jest to generowane w czasie rzeczywistym na ps3 to jest to spore osiagniecie. Ale dodajmy do tego tlo, dajmy na to jakis las (oczywiscie wszystkiego rodzaju cienie, full fizyke itp itd), do tego kilka roznych ganiajacych postaci zrobionych na poziomie tutaj obecnej kary i na dokladke jakies uber wybuchy i efekty specjalne. I szczerze watpie zeby ps3 dalo sobie z tym rady, wrecz jestem pewny ze nie da.
Poczekamy zobaczymy. Osobiscie nie moge sie doczekac prezentacji Unreal Engine 4.

Za to bardzo mi sie podobal klimat filmiku, taki blade runner polaczony ze sterylnoscia Ja robot. Lubie te klimaty, a niestety jest tak malo filmow i gier opierajacych sie na podobnym schemacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt mimika i ruchy postaci są całkiem zacne ale żeby się zachwycać i dawać ochy i achy nad taka sterylna grafika to nie dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 10:25, TigerXP napisał:

Ale dodajmy do tego tlo, dajmy na to jakis las (oczywiscie
wszystkiego rodzaju cienie, full fizyke itp itd), do tego kilka roznych ganiajacych postaci
zrobionych na poziomie tutaj obecnej kary i na dokladke jakies uber wybuchy i efekty specjalne.
I szczerze watpie zeby ps3 dalo sobie z tym rady, wrecz jestem pewny ze nie da.


Pytanie za 100 punktów:
Czy każdy silnik musi od razu być robiony do tego, żeby ganiać po lesie pomiędzy uber wybuchami i efektami specjalnymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.03.2012 o 10:35, Phobos_s napisał:

Pytanie za 100 punktów:
Czy każdy silnik musi od razu być robiony do tego, żeby ganiać po lesie pomiędzy uber
wybuchami i efektami specjalnymi?


Musiec nie musi, ale dobrze jakby byl do tego przygotowany. Wiadomo im wiekszy wachlarz mozliwosci tym wieksza szansa zarobienia i zrobienia na nim czego porzadnego. Zreszta, nie wiem moze sie zle wyrazilem, ale nie mialem zastrzezen do silnika, tylko do tego podniecania sie jaka to ladna grafika na ps3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, delikatnie wstrząsające w momencie, kiedy już myślałem, że ja rozłożą na części.
Nie miałbym nic przeciwko filmowi w takich klimatach, ale patrząc na Heavy Rain można być spokojnym.
Będzie film, będą emocje, będzie wspaniała pozycja "do grania".

Znowu się zacznie- czy gry to sztuka ? Czy jest sens w ogóle takie pytanie jeszcze zadawać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 10:25, TigerXP napisał:

A mnie akurat z technicznego punktu widzenia ten material srednio sie podobal. Faktycznie
wyglad i animacja Kary bardzo ladne. Faktycznie jesli jest to generowane w czasie rzeczywistym
na ps3 to jest to spore osiagniecie. Ale dodajmy do tego tlo, dajmy na to jakis las (oczywiscie
wszystkiego rodzaju cienie, full fizyke itp itd), do tego kilka roznych ganiajacych postaci
zrobionych na poziomie tutaj obecnej kary i na dokladke jakies uber wybuchy i efekty
specjalne. I szczerze watpie zeby ps3 dalo sobie z tym rady, wrecz jestem pewny ze nie
da.


Niewiele to odbiega od HR, w którym mieliśmy dyskotekę pełna ludzi, miasto z ludźmi, ruchem ulicznym. Co w tym niemożliwego ? Grafika, choć ładna, żadnym przełomem nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 10:50, Reddi napisał:

"Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!"

Nie mam PS3, więc po co mi to?


Ja też nie mam basenu z Orkami, ale oglądam o nich filmy, bo są ciekawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować