Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Walka w Assassin`s Creed III będzie równie prosta jak w poprzednich częściach

24 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Dyrektor kreatywny Assassin's Creed III, Alex Hutchinson, powiedział, że walka w grze nie będzie trudniejsza niż w poprzednich odsłonach. Jedynym wyzwaniem będzie opanowanie jej do perfekcji.

Przeczytaj cały tekst "Walka w Assassin's Creed III będzie równie prosta jak w poprzednich częściach" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tzn dalej wystarczy stać w miejscu, trzymać prawy przycisk myszy i w odpowiednim momencie nacisnąć lewy ? W AC gracz jest praktycznie nieśmiertelny odkąd ma kontrę. Nie wiem jak to wygląda na padzie ale pewnie podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2012 o 15:59, dariuszp napisał:

Tzn dalej wystarczy stać w miejscu, trzymać prawy przycisk myszy i w odpowiednim momencie
nacisnąć lewy ? W AC gracz jest praktycznie nieśmiertelny odkąd ma kontrę. Nie wiem jak
to wygląda na padzie ale pewnie podobnie.

W ACB i ACR stałeś w miejscu i czekałeś? Serio? Nigdy nie naszła cię ochota aby użyć system kill streaków?
Fakt, gra nie jest trudna, ale satysfakcja z zabicia 10+ wrogów bez bycia trafionym nawet raz jest całkiem spora.

http://www.youtube.com/watch?v=BD_OvgJCOXM
Umiecie zrobić coś takiego? Jeśli tak, to chylę czoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2012 o 15:59, dariuszp napisał:

Tzn dalej wystarczy stać w miejscu, trzymać prawy przycisk myszy i w odpowiednim momencie
nacisnąć lewy ? W AC gracz jest praktycznie nieśmiertelny odkąd ma kontrę. Nie wiem jak
to wygląda na padzie ale pewnie podobnie.

Racja, a teraz brb, bo idę dać się zabić Diablo na hita moją koksowaną cały miesiąc postacią w Diablo III. Kocham takie "wyzwania", które pozwalają mi poczuć się kimś lepszym niż jestem.

Przy okazji, od kiedy gry przestały służyć do rozrywki, a nie do głaskania naszego ego? Chcecie być kozakami to jedźcie w dzicz i polujcie na pingwiny, a nie płaczcie, że gry wywiązują się z tego, do czego zostały stworzone - z dawania rozrywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze, poziom trudności w "dwójce" i jej kolejnych wariacjach był w sam raz, wyższy popsułby tylko zabawę. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogliby go trochę podkręcić albo urozmaicić bardziej walkę (chcesz fajnego "finiszera" to kombinuj!) bo fajna animacja fajną animacją ale wolalbym ją zobaczyć dzięki jakiemuś wysiłku a nie poprzez wciskanie jednego guzika jak powalony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli dalej będziemy Super-Truper Ninja tym razem jako Indianin "Nie Machaj Tak Tym Kijem, Bo prędzej Niż Mnie Trafisz Sam Się Nabijesz" (chyba najdłuższe indiańskie imię)? Dajcie spokój. W AC(1) najlepszym sposobem na ucieczkę po zabiciu głównego celu w każdym zadaniu było ściągnięcie na siebie całego miasta i zabicie strażników jeden po drugim. Potem można było aktywować misję i po zabiciu nikt oprócz obstawy celu nie ścigał Altaira (bo nikogo nie było). Chciałem mieć kiedyś supermoce, ale moc wyjścia bez najmniejszego zranienia z walki 30 vs. ja jeden byłaby fajna w normalnym życiu (można by chodzić swobodnie po mieście po zmroku). W grze to psuje trochę zabawę. No, ale w sumie najważniejszą rzeczą w AC niie jest otwarta walka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W AC już najwięksyzm zagrożeniem jest tylko upadek z wysoka ;d
Mimo to, gra fajna.

@ShaunHastings...sorry, ale kilka podejść i to nie jest sztuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Póki co zastanawiam się, na co poszły te wszystkie lata rzekomo przeznaczone na produkcje i miliony wpompowane w budżet, skoro nic nie zostało gruntownie przebudowane, a co najwyżej dodano do starego budynku parę nowych kondygnacji. Najnowszy AC nie zachęca mnie póki co ani trochę (mimo przejścia AC2, Brotherhood i czekającego na półce Revelations). Cały czas twórcy raczą mnie gadkami na temat jego innowacyjności, a na filmikach widzę znowu te same stogi siana, podobne animacje i identyczne mechanizmy. A, no i jeszcze zamiana przewagi miast na przewagę środowiska naturalnego - usuwa się w ten sposób jeden z większych atutów, z których osobiście czerpałem przyjemność, czyli hasanie po wszystkich tych historycznych budynkach (a teraz, będę ekscytował się wspinaniem na szczególnie stare dęby?). Gra jest świetna (jako seria), przyznaję, naprawdę lubię w nią grać, ale nie będę pochwalał głosem swego portfela robienia po raz kolejny tego samego. I innym też bym to radził - słupki sprzedaży to jedyny wiarygodny wskaźnik, jakim sugerują się takie koncerny jak Ubisoft.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2012 o 17:50, IlidanDA napisał:

Czyli znowu trzymaj blok i walnij lewy przycisk. No ludzie co to ma być?!

No jak to co ? .. Kopia z kopii, kopii ;-)
Teraz będziesz mógł się troszkę poczuć jak w skyrim :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, te walki tak dobrze jak w Batmanie nie wyglądają... I chyba goście z Ubisoftu boją się wzorować na Batmanie, choć tak naprawdę system walki z Batmana idealnie by pasował do AC :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Postać którą kierujemy jest świetnie wyszkolonym zabójcą, który potrafi wcisnąć ostrze w każde możliwe miejsce na wiele różnych sposobów, więc to normalne, że załatwianie wrogów powinno być łatwe :P zawsze można wykorzystać możliwości gry, zamiast jak piszecie trzymacie blok i kontra, próbować puścić wodzę "fantazji" i postarać się o efektowne zabójstwa(raz strzałka w kolanko, raz trucizną, to od tyłu, to z góry itp., itd. :P).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2012 o 18:54, blackbeaver napisał:

zawsze można wykorzystać możliwości gry, zamiast jak piszecie trzymacie
blok i kontra, próbować puścić wodzę "fantazji" i postarać się o efektowne zabójstwa(raz
strzałka w kolanko, raz trucizną, to od tyłu, to z góry itp., itd. :P).


Trochę trudno o strzałkę w kolano będąc otoczonym przez 6 strażników, nie sądzisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.07.2012 o 16:14, Kadaj napisał:

No i dobrze, poziom trudności w "dwójce" i jej kolejnych wariacjach był w sam raz, wyższy
popsułby tylko zabawę. ^^


Racja poziom był akurat a i ciosów niektórych przeciwników nie dało się kontrować za pierwszym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej, żeby w nowym AC walki odbywały się w formie QTE, ale żeby nie było za ciężko, będzie to polegało na naciśnięciu losowego klawisza w ciągu 5 sekund od pojawienia się stosownego komunikatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe w B:AC walka miała być prosta i była. Z tym że model walki był taki jak w B:AA czyli fantastyczny prosty ale jak w trybik się wejdzie to okazuje się że walka bardzo rozbudowana. Nie to co AC na dłuższą metę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować