Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pecetowy Assassin`s Creed III ze wsparciem DirectX 11

70 postów w tym temacie

to bedzie deja vu z Diablo 3 ......połączenie z siecią aby pograc w single player ....jesus dlaczego debile rosną jak po deszczu w przemyśle gier ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 10:41, Storr1 napisał:

to bedzie deja vu z Diablo 3 ......połączenie z siecią aby pograc w single player ....jesus
dlaczego debile rosną jak po deszczu w przemyśle gier ....


Od kiedy diabolo 3 ma singla ? :P

Dnia 16.07.2012 o 10:41, Storr1 napisał:

Nieeeeeeeee. Kolejny źle zoptymalizowany port jak Ghost Recon Future Soldier....


Jak dotąd wszystkie assassin były świetnie zoptymalizowane dlaczego tym razem ma być inaczej ? A po za tym Ghost Recon: Future Soldier wcale nie działał tak tragicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 10:57, thiefi napisał:

Port z konsol z dx 9 na PC już wymaga dx11.

Game for PC? Its mean to be fucked :-)


Od kiedy to na którejkolwiek konsoli jest wykorzystywany PCtowy DX9 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak DX11 - źle, twórcy są leniwi, dojenie graczy, port z konsoli, itp.
Obsługa DX11 - źle, twórcy są w spisku z producentami sprzętu, port z konsoli tego nie potrzebuje (!!!), itp.

A potem jest wielkie zdziwienie PCtowców, że nikt po takich komentarzach ich nie traktuje poważnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 11:03, Henrar napisał:

Brak DX11 - źle, twórcy są leniwi, dojenie graczy, port z konsoli, itp.
Obsługa DX11 - źle, twórcy są w spisku z producentami sprzętu, port z konsoli tego nie
potrzebuje (!!!), itp.

A potem jest wielkie zdziwienie PCtowców, że nikt po takich komentarzach ich nie traktuje
poważnie.


A i zmuszają ich do porzucenia najlepszego systemu jaki powstał i powstanie czyli XPka :)
Podobnie jest z poziomem trudności , wychodzi łatwa gra wszyscy krzyczą że to winna konsol i casuli, wychodzi trudna gra krzyczą że jest upierdliwe i głupia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma to coś zmienić, pomóc to nie mam nic przeciwko, byle optymalizacji nie spierniczyli, bo to ważne dla takiej gry z wielkim otwartym światem, zresztą dla każdej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 11:01, ZubenPL napisał:

> Port z konsol z dx 9 na PC już wymaga dx11.
>
> Game for PC? Its mean to be fucked :-)

Od kiedy to na którejkolwiek konsoli jest wykorzystywany PCtowy DX9 ?


W Xboxie 360 jest wykorzystywany. GPU z Xbox 360 jest zgodny z DX 9.0C (odpowiednik Radeona XTX 1900)

W PS3 mamy chip z Geforce 7800GTX (też zgodny z dx 9.0c) , choć na PS3 to raczej w OpelnGL częściej piszą gry.

GPU z konsol to dx 9.0c i wymaganie w portach directa 11 to zwykłe dymańsko w pupę użytkowników PC, by kupili nowe karty graficzne. Czysty marketing i celowe złomienie starszego sprzętu.

Dowód?
Konsole mamy te same od 2007 roku . Zobacz jakie wymagania miały porty gier z tych konsol w 2007 roku a jakie mają dziś.
Z tego co widzę, konsole te same, a kompy do zalecanych muszą być już 4x mocniejsze niż wówczas.
Konsole zaś wciąż mamy te same i skoku graficznego nie zrobiły

Zwykłe dymańsko i trzeba być totalnym ignorantem żeby tego nie zauważyć.
Każdy port konsolowy powinien na maks chodzić na GF8800, który jest 2x mocniejszy od GPU z konsol, więc powinien spokojnie wystarczyć.
A czym jest dziś GF 8800? Ledwno w minimalnych.

Dymańsko i tyle. Kto mądry i nie spalił mu się komputer poczeka z upgradami do nowej generacji konsol.
Bo na tą chwilę 2/3 mocy współczesnych PC jest celowo marnotrawione.

No chyba, że ktoś nie gra w porty konsolowe lecz tylko w ARMA, TOTAL WAR czy BF3.
Ten wykorzysta aktualną moc PC, reszta straci tylko kasę i nabije niezły rachunek za prąd. Chyba że gry ze sklepów sieci torrent, temu się kalkuluje wydać raz na 2-3 lata 2 tysiączki na hardware i grać jak leci.
Są i tacy (i to w milionach pewnie). Stąd mamy taką a nie inną kondycję PC.

Producenci hardware dymają klientów (wysokimi cenami i kotletami) to klienci dymają softwarowców (piracąc) i ci ostatni wspierają inne rynki, lub robią gry na PC na odwal (wysokie wymagania, zero optymalizacji).
Błędne koło i raczej taki Intel wołający 1000 zł za wydajny procesor czy producenci GPU wołający kolejny 1000 za GPu nie ustąpią.

Stąd przybywa ludzi mających laptop + konsola i nie dających się dymać. Przynajmniej w kablach i kurzu nie giną i mniej ich lubi dostawca energii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 11:03, Henrar napisał:

A potem jest wielkie zdziwienie PCtowców, że nikt po takich komentarzach ich nie traktuje
poważnie.


Nie no poczekajmy jeszcze na nieśmiertelne "a potem się dziwią, że ludzie piracą", bez tego żaden dzień kompletny być nie będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz ktoś odpowie, że na konsolach też dymają cenami gier.
A kto kupuje premierówki na konsole?

Kupuje jeden,przejdzie i sprzedaje ze stratą 10-20% zł i tak lecą używki.
Na PC już nie sprzedasz bo do steam czy origin ci się gra przypisze. Masz stratę na grze 100%

W efekcie granie na konsolach może być jeszcze tańsze niż na PC. Oczywiście dla tych co nie kupują premierówek w empiku.

Poza tym ile kosztują gry na PC? Kiedy były po 79 zł to było super. Teraz prawie 2x tyle i różnica między grą pecetową a konsolową to zazwyczaj 50 zł.
Konsolową grę zaś zawsze odsprzedasz, a pecetową?

Do tego dochodzi non stop wymienianie podzespołów, podczas gdy na konsoli wymieniasz tylko baterie w padach jak nie zainwestowałeś w akumulatorki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kto kupuje premierówki na pc? wystarczy poczekać rok, dwa i już można znaleźć w którejś z tańszej serii. Po 25 zł można dostać naprawdę wiele pctowych gier, czego o konsolach nie powiem.

NONSTOP WYMIENIANIE PODZESPOŁÓW? Albo nie masz do czynienia z pctem i wychwalasz swoją kochaną konsolkę, albo coś jest nie tak z twoim sprzętem. Naprawdę, za 2000 można dostać już bardzo dobry sprzęt który poradzi sobie ze wszystkimi nowszymi grami, i nie trzeba go upgradować przez dobre 3-5 lat. Fakt, 2000zł to trochę więcej od konsoli ale chyba nie muszę wymieniać dlaczego ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 11:20, thiefi napisał:

W Xboxie 360 jest wykorzystywany. GPU z Xbox 360 jest zgodny z DX 9.0C (odpowiednik Radeona
XTX 1900)

W PS3 mamy chip z Geforce 7800GTX (też zgodny z dx 9.0c) , choć na PS3 to raczej w OpelnGL
częściej piszą gry.

GPU z konsol to dx 9.0c i wymaganie w portach directa 11 to zwykłe dymańsko w pupę użytkowników
PC, by kupili nowe karty graficzne. Czysty marketing i celowe złomienie starszego sprzętu.

Dowód?
Konsole mamy te same od 2007 roku . Zobacz jakie wymagania miały porty gier z tych konsol
w 2007 roku a jakie mają dziś.
Z tego co widzę, konsole te same, a kompy do zalecanych muszą być już 4x mocniejsze niż
wówczas.
Konsole zaś wciąż mamy te same i skoku graficznego nie zrobiły

Zwykłe dymańsko i trzeba być totalnym ignorantem żeby tego nie zauważyć.
Każdy port konsolowy powinien na maks chodzić na GF8800, który jest 2x mocniejszy od
GPU z konsol, więc powinien spokojnie wystarczyć.
A czym jest dziś GF 8800? Ledwno w minimalnych.

Dymańsko i tyle. Kto mądry i nie spalił mu się komputer poczeka z upgradami do nowej
generacji konsol.
Bo na tą chwilę 2/3 mocy współczesnych PC jest celowo marnotrawione.

No chyba, że ktoś nie gra w porty konsolowe lecz tylko w ARMA, TOTAL WAR czy BF3.
Ten wykorzysta aktualną moc PC, reszta straci tylko kasę i nabije niezły rachunek za
prąd. Chyba że gry ze sklepów sieci torrent, temu się kalkuluje wydać raz na 2-3 lata
2 tysiączki na hardware i grać jak leci.
Są i tacy (i to w milionach pewnie). Stąd mamy taką a nie inną kondycję PC.

Producenci hardware dymają klientów (wysokimi cenami i kotletami) to klienci dymają softwarowców
(piracąc) i ci ostatni wspierają inne rynki, lub robią gry na PC na odwal (wysokie wymagania,
zero optymalizacji).
Błędne koło i raczej taki Intel wołający 1000 zł za wydajny procesor czy producenci GPU
wołający kolejny 1000 za GPu nie ustąpią.

Stąd przybywa ludzi mających laptop + konsola i nie dających się dymać. Przynajmniej
w kablach i kurzu nie giną i mniej ich lubi dostawca energii.


Wszystkie gry na PS3 korzystają z OpelnGL ten sprzęt nie wspiera w ogóle DX. Xbox 360 korzysta z zmodyfikowanego DX które nie jest twoim DX 9.0C. W 2007 nie było DX11 więc jak gry miały go wspierać a po za tym w tedy wszyscy siedzieli na ŚW XPku . Jako że 99% portów z konsol mimo wsparcia dla DX11 wciąż wspierają DX9 więc, większość twojego postu można ominąć.

Dnia 16.07.2012 o 11:20, thiefi napisał:

A kto kupuje premierówki na konsole?


Te 9ML osób które kupiło MW3 w dniu premiery . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie idealny system był za czasów Amigi.

Wychodził komputer w kompletnej obudowie i programiści wyciskali z niego ostatnie soki. jak się już nie dało, to co 2-5 lat pojawiał się nowy kompletny model komputera i od nowa.

Nie było jakiś pierdolnietych upgradów bo wyszedł nowy CPU czuy GPU i się tnie. Ewentualnie się zmieniało dysk czy dodawało ramu
Nie, Twórcy gier i programów z góry wiedzieli, że muszą programować na to co jest i że nowe będzie dopiero za x lat.
Stąd była optymalizacja.

Teraz po prostu nikt nie szanuje mocy PC i nie stara sie z niej wyciskać soków. Tylko dokup więcej i nowsze, zupełnie jakby to był artykuł spożywczy.
Później Intel ma takie nadwyżki , że nie wie co z nimi robic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raz,
Na X360 nie ma DirectX 9.0c, jest inny, zmodyfikowany, będący czymś pomiędzy 9.0c a 10.
PS3 DirectX w ogóle nie posiada. Pominę też ten drobny fakt, że na konsolach gry pisze się inaczej (z pominięciem API) w celu ominięcia problemów z wydajnością.

Dwa:
KTO W OGÓLE PISAŁ O TYM, ŻE ASSASSIN''S CREED III BĘDZIE WYMAGAŁ DIRECTX 11?!

TU JEST MOWA O OBSŁUDZE TEGO STANDARDU!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GPU z konsol to dx 9.0c i wymaganie w portach directa 11 to zwykłe dymańsko w pupę użytkowników PC

To przecież tak nie działa. Wersja PC porostu jest w stosunku do konsolowych ulepszona graficznie o możliwości graficzne jakie oferuje Dx11.

Konsole mamy te same od 2007 roku . Zobacz jakie wymagania miały porty gier z tych konsol w 2007 roku a jakie mają dziś.

W 2007 były po prostu brzydsze gry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 10:41, Storr1 napisał:

dlaczego debile rosną jak po deszczu w przemyśle gier ....


Sam sobie odpowiedz na to pytanie vide "to bedzie deja vu z Diablo 3 ......połączenie z siecią aby pograc w single player ..."

Ciekawe rzeczy można dowiedzieć się z komentarzy, nie wiedziałem, że DIII ma tryb single O.o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 11:51, Henrar napisał:

Raz,
Na X360 nie ma DirectX 9.0c, jest inny, zmodyfikowany, będący czymś pomiędzy 9.0c a 10.
PS3 DirectX w ogóle nie posiada. Pominę też ten drobny fakt, że na konsolach gry pisze
się inaczej (z pominięciem API) w celu ominięcia problemów z wydajnością.

Dwa:
KTO W OGÓLE PISAŁ O TYM, ŻE ASSASSIN''S CREED III BĘDZIE WYMAGAŁ DIRECTX 11?!

TU JEST MOWA O OBSŁUDZE TEGO STANDARDU!!


Na XBOX''a piszę się gry identycznie jak na PC, nawet używa się tych samych narzędzi (Visual Studio, DirectX SDK).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować