Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

gramTV - Gramy w Afterfall: InSanity Edycja Rozszerzona

15 postów w tym temacie

Michał Nowicki

O tym, że pierwotna edycja Afterfall: InSanity była grą pełną różnorodnych wad nie trzeba chyba przekonywać nikogo. Czy zapowiadana od miesięcy Edycja Rozszerzona jest w stanie zmienić ten negatywny odbiór?

Przeczytaj cały tekst "gramTV - Gramy w Afterfall: InSanity Edycja Rozszerzona" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autor za bardzo moim zdaniem się skupia na tym co było.. zamiast opisywać co jest.

Ogólnie AF wygląda ciekawie - kupie z ciekawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 15:32, Silvari napisał:

Autor za bardzo moim zdaniem się skupia na tym co było.. zamiast opisywać co jest.

To co jest, doskonale widać. Bez mówienia o tym, co było, nie byłoby odniesienia i możliwości porównania, nie uważasz? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyjemne porównanie, sam posiadam pełną, polską wersję z patchem 2.0 ale niestety nie da się grać przez bug związany z wczytywaniem stanu rozgrywki. Po restarcie PC potrafi cofnąć postęp o 1-2 godziny lub 2-3 rozdziały. Zgłosiłem ten problem do Nicolas i podobno coś dłubią ale nie wiem ile to potrwa.

P.S. Nie przeszkadzały Ci te "błędy" graficzne w postaci takiego "rozciągnięcia" przy krawędziach obiektów co jakiś czas? Myślałem, że to jakiś problem u mnie ze sterownikami do grafy ale widzę, że u Was jest to samo i podobno jest to zamierzone (znika po sekwencji ze snem Tokaja).

P.S. 2. Fajnie opowiadasz, wprowadzasz w klimat gry i nie robisz z siebie debila jak większość let''s playerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 20:43, mw89info napisał:

Bardzo przyjemne porównanie, sam posiadam pełną, polską wersję z patchem 2.0 ale niestety
nie da się grać przez bug związany z wczytywaniem stanu rozgrywki. Po restarcie PC potrafi
cofnąć postęp o 1-2 godziny lub 2-3 rozdziały. Zgłosiłem ten problem do Nicolas i podobno
coś dłubią ale nie wiem ile to potrwa.


A pisali Ci coś dokładniej? Bo mnie szlag trafił jak się zorientowałem. Edycja rozszerzona, która miała tchnąć w grę nowe życie rozwaliła system zapisu. Kompromitacja.

Dnia 02.08.2012 o 20:43, mw89info napisał:

P.S. Nie przeszkadzały Ci te "błędy" graficzne w postaci takiego "rozciągnięcia" przy
krawędziach obiektów co jakiś czas? Myślałem, że to jakiś problem u mnie ze sterownikami
do grafy ale widzę, że u Was jest to samo i podobno jest to zamierzone (znika po sekwencji
ze snem Tokaja).

Znika. Nie wiem, to pewnie po to, żebyśmy się zorientowali, że to sen. Przecież ciężko byłoby się bez tego domyślić:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2012 o 12:06, ScaredOfGhosts napisał:

A pisali Ci coś dokładniej? Bo mnie szlag trafił jak się zorientowałem. Edycja rozszerzona,
która miała tchnąć w grę nowe życie rozwaliła system zapisu. Kompromitacja.


Niestety nie. Ponoć wiedzą w którym miejscu leży błąd. W wersji 1.0 gra była podzielona na checkpointy nieco inaczej - stąd cały problem. Polecam śledzić facebook.com/afterfall by być na bieżąco.

Dnia 03.08.2012 o 12:06, ScaredOfGhosts napisał:

Znika. Nie wiem, to pewnie po to, żebyśmy się zorientowali, że to sen. Przecież ciężko
byłoby się bez tego domyślić:P


Zabieg dziwny bo wygląda jakby był to jakiś problem ze sterownikami albo moja karta nie wyrabiała. Na gameplayu z xboxa też jest ten efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawia lepsze, sporo lepsze wrażenie niż 1.0. Jestem poztywnie zaskoczony, bo przyznam, że nie spodziewałem się po ER Afterfalla zbyt wiele.

Eh, Nicolasi... nie dało się tak od razu? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować