Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed III: zobacz zwiastun silnika AnvilNext

28 postów w tym temacie

Spokojnie. Póki co każda część wyglądała lepiej od poprzedniej, a to co widzimy na filmikach na pewno nie jest tym co zobaczymy na własnych monitorach. Nie wiem dlaczego tak brzydko to wygląda, ale ostatecznie jestem pewny, że będzie ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 20:42, Gi-zas napisał:

czy mi się wydaje czy już ten Connor zabija z prawej ręki jak skacze i używa do tego
tomahawka zamiast ukrytego ostrza?

Używa do tego tomahawka - gdzie byłeś od pierwszego trailera, już tam to robi :P

Natomiast myślałem, że wbija go w głowę, a tutaj zdaje się, że w... bark. Cóż, takie sztuczne ograniczanie brutalności jest śmieszne po tym, co Ezio wyprawiał w Revelations.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę że szykuje się kolejny słaby port z konsoli... Jak to się dzieje? Pamiętam że Brotherhood wyglądał jakoś ładniej od AC2...

Jarają się możliwością wyświetlania 2000 npców podczas gdy 6 lat temu IO Interactive dokonało tego w Hitmanie i to z o wiele słabszym silnikiem :/ Nie muszę też przypominać że gałęzie nadal są sztywne że aż nienaturalne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 21:44, Sanders-sama napisał:

Widzę że szykuje się kolejny słaby port z konsoli... Jak to się dzieje? Pamiętam że Brotherhood
wyglądał jakoś ładniej od AC2...

Przecież na tym filmiku ewidentnie mamy materiał z konsoli, po co na siłę wyciągasz inne wnioski?

Dnia 02.08.2012 o 21:44, Sanders-sama napisał:

Jarają się możliwością wyświetlania 2000 npców podczas gdy 6 lat temu IO Interactive
dokonało tego w Hitmanie i to z o wiele słabszym silnikiem :/ Nie muszę też przypominać
że gałęzie nadal są sztywne że aż nienaturalne...

6 lat temu? Mówisz o Blood Money? I tym tłumku w czasie jednej misji, który był tak komicznie sztuczny? Tam tańczyły dwuwymiarowe makiety, które w ogóle nie reagowały na gracza i nie podlegały prawom fizyki, tu mamy już w pełni uczciwe 2000 NPC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 20:52, Mercuror napisał:

Natomiast myślałem, że wbija go w głowę, a tutaj zdaje się, że w... bark. Cóż, takie
sztuczne ograniczanie brutalności jest śmieszne po tym, co Ezio wyprawiał w Revelations.

Ograniczanie brutalności w AC faktycznie byłoby śmieszne, ale nie uważasz, ze bark jest znacznie prostszym celem w wirze walki niż głowa? Chyba na fali krytycyzmu zaczynamy popadać w nadinterpretację ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 21:52, Gorthak napisał:

Ograniczanie brutalności w AC faktycznie byłoby śmieszne, ale nie uważasz, ze bark jest
znacznie prostszym celem w wirze walki niż głowa? Chyba na fali krytycyzmu zaczynamy
popadać w nadinterpretację ^^

Może i tak, ale zdecydowanie nie do skutecznego zabójstwa. Ciosem w bark, szczególnie takim stosunkowo małym toporkiem, nie zranisz przeciwnika do tego stopnia, żeby przynajmniej nie próbował cię przebić jakimś sztyletem etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 22:12, Mercuror napisał:

> Ograniczanie brutalności w AC faktycznie byłoby śmieszne, ale nie uważasz, ze bark
jest
> znacznie prostszym celem w wirze walki niż głowa? Chyba na fali krytycyzmu zaczynamy

> popadać w nadinterpretację ^^
Może i tak, ale zdecydowanie nie do skutecznego zabójstwa. Ciosem w bark, szczególnie
takim stosunkowo małym toporkiem, nie zranisz przeciwnika do tego stopnia, żeby przynajmniej
nie próbował cię przebić jakimś sztyletem etc.

Nie widzę sztyletu na wyposażeniu żołnierzy... Właściwie żadnej broni do walki w zwarciu. Poza tym Connor raz doskakuje do jednego przeciwnika, po chwili zajmuje się kolejnym, by za moment wrócić do pierwszego i przywalić mu w łeb kolbą broni wyrwanej po drodze trzeciemu. Walka jest niezwykle brutalna, nie posądzałbym AC o jej łagodzenie. No i uważam, że cios w bark tomahawkiem jednak kończy sprawę, ból jaki się po tym czuje praktycznie paraliżuje i skutecznie uniemożliwia szybkie reakcje. Ale znawcą nie jestem, więc to tylko moje domysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 21:47, Mercuror napisał:

Przecież na tym filmiku ewidentnie mamy materiał z konsoli, po co na siłę wyciągasz inne
wnioski?


Racja, ale to nie znaczy że PC będzie wyglądał o niebo lepiej, bo nie oszukujmy się... To będzie port z konsoli...

Dnia 02.08.2012 o 21:47, Mercuror napisał:

6 lat temu? Mówisz o Blood Money? I tym tłumku w czasie jednej misji, który był tak komicznie
sztuczny? Tam tańczyły dwuwymiarowe makiety, które w ogóle nie reagowały na gracza i
nie podlegały prawom fizyki, tu mamy już w pełni uczciwe 2000 NPC.


Jak w pełni uczciwi NPC to się dopiero okaże, póki co nadal uważam że twórcy Hitmana już dawno temu to przerabiali.

@Braveheart

Fanbo... znaczy się Lord Mercuror na ratunek xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 21:44, Sanders-sama napisał:

Widzę że szykuje się kolejny słaby port z konsoli... Jak to się dzieje? Pamiętam że Brotherhood
wyglądał jakoś ładniej od AC2...

Coś mi się wydaje, że Brotherhood wyglądał gorzej niż ACII, ba, gorzej niż AC - puste, doczytujące się w locie przestrzenie, już Revelations wygląda lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 23:06, lis_23 napisał:

Coś mi się wydaje, że Brotherhood wyglądał gorzej niż ACII, ba, gorzej niż AC - puste,
doczytujące się w locie przestrzenie, już Revelations wygląda lepiej.


Czy ja wiem... Dla mnie to Revelations gorzej wyglądało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 21:44, Sanders-sama napisał:

Widzę że szykuje się kolejny słaby port z konsoli... Jak to się dzieje? Pamiętam że Brotherhood
wyglądał jakoś ładniej od AC2...

W uliczkach może, ale na dalekim planie Brotherhood prezentował się okropnie, spójrz choćby na Koloseum z większej odległości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować