Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: World of Tanks - pacth 8.1 i brytyjskie czołgi - pierwsze wrażenia

40 postów w tym temacie

gram.pl

Anglicy kontratakują! Nasz najlepszy człowiek na pancernych polach bitew pojeździł już nieco brytyjskimi czołgami, które wprowadza (wraz z kilkoma innymi waznymi zmianami) nowy patch 8.1 do World of Tanks.

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: World of Tanks - patch 8.1 i brytyjskie czołgi - pierwsze wrażenia" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem to "IWIN" pociski za kredyty to kiepski pomysl... Ogolem to ammo wypiera gre z wiekszosci jej najlepszych elementow.. przy topowych dzialach nie trzeba nawet specjalnie celowac w weak spoty.. poprostu celowniczek na czolg i bum...Jesli zostawia to rozwiazanie chyba daruje sobie WOT-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2012 o 23:59, Xeoo napisał:

Moim skromnym zdaniem to "IWIN" pociski za kredyty to kiepski pomysl... Ogolem to
ammo wypiera gre z wiekszosci jej najlepszych elementow.. przy topowych dzialach nie
trzeba nawet specjalnie celowac w weak spoty.. poprostu celowniczek na czolg i bum...Jesli
zostawia to rozwiazanie chyba daruje sobie WOT-a:)


jak przed patchem byłeś na łasce płacących realną walutą za naboje (też nie musieli celować) to było ok, co ? :) Dla wszystkich którzy nie graja na top tierach (czyli lvlują) ta zmiana jest bardzo na plus, bo można jakiegoś expa ugrać bedąc na samym dole tabeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no Nie do konca sie zgodze;) bo jednak jesli chodzi o randomy to tylko desperaci bawili sie w gold ammo i nie bylo to az tak odczuwalne:) z bitew klanowych z tego samego powodu szybko zrezygnowalem, bo mnie to irytowalo. Teraz bedzie to totalnie wszedobylskie skonczy sie ustawianie czolgow pod katem itd bo po co skoro kazdy czolg bedzie mial pen rzedu 300+;p(z wyzszych tierow)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2012 o 10:20, Xeoo napisał:

no Nie do konca sie zgodze;) bo jednak jesli chodzi o randomy to tylko desperaci bawili
sie w gold ammo i nie bylo to az tak odczuwalne:) z bitew klanowych z tego samego powodu
szybko zrezygnowalem, bo mnie to irytowalo. Teraz bedzie to totalnie wszedobylskie
skonczy sie ustawianie czolgow pod katem itd bo po co skoro kazdy czolg bedzie mial
pen rzedu 300+;p(z wyzszych tierow)


a ceny widziałeś ? bez premium/farmy golda sobie nie postrzelasz... trzeba miec kilka pocisków na "specjalne" sytuacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czołgiem z wieżą położoną z tyłu należy umieć grać. I wcale nie trzeba wystawiać 3/4 czołgu zza osłony aby móc strzelić.

Wystarczy wyjeżdżać tyłem pod dużym kątem, czyli wystawiamy jedynie bok pod kątem ~5 - ~10 stopni do przeciwnika oraz całą ścianę gąsienic. Wiele strzałów wtedy leci za 0 bądź się odbija. Wieża z tyłu ma też swoje zalety jak widać. Zwłaszcza w przypadku czołgu, który ma papier zamiast pancerza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka rzeczy się nie zgadza w tym tekście:
- mapa Prohorowka nie była ruszana,
- nie ma czegoś takiego jak konieczność badania dwóch stopni podwozia w każdym czołgu, zawsze jest tylko jedno do zbadania,
- nie tylko od dwóch do trzech silników, czasami jest tylko jeden,
- na każdym czołgu jest tylko jedna wieża do zbadania, podobnie jak zawieszenie,
- nie 4 a maksymalnie 3 radia są do zbadania.
- złota amunicja nie będzie dostępna przez miesiąc, tylko do następnej aktualizacji (0.8.2), jeśli oczywiście zostanie w niej usunięta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2012 o 10:28, Wilkv napisał:

Czołgiem z wieżą położoną z tyłu należy umieć grać. I wcale nie trzeba wystawiać 3/4
czołgu zza osłony aby móc strzelić.

Wystarczy wyjeżdżać tyłem pod dużym kątem, czyli wystawiamy jedynie bok pod kątem ~5
- ~10 stopni do przeciwnika oraz całą ścianę gąsienic. Wiele strzałów wtedy leci za 0
bądź się odbija. Wieża z tyłu ma też swoje zalety jak widać. Zwłaszcza w przypadku czołgu,
który ma papier zamiast pancerza.


Wilkv, doskonale zdaję sobie z tego sprawę (sam tak robię) ale ten tekst nie jest poradnikiem, więc z oczywistych względów nie mogę tu opisywać taktyk prowadzenia poszczególnych czołgów. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2012 o 11:02, ts04 napisał:

Kilka rzeczy się nie zgadza w tym tekście:
- mapa Prohorowka nie była ruszana,
- nie ma czegoś takiego jak konieczność badania dwóch stopni podwozia w każdym czołgu,
zawsze jest tylko jedno do zbadania,
- nie tylko od dwóch do trzech silników, czasami jest tylko jeden,
- na każdym czołgu jest tylko jedna wieża do zbadania, podobnie jak zawieszenie,
- nie 4 a maksymalnie 3 radia są do zbadania.
- złota amunicja nie będzie dostępna przez miesiąc, tylko do następnej aktualizacji (0.8.2),
jeśli oczywiście zostanie w niej usunięta.


Drogi ts04. Może w błąd wprowadza słowo "konieczność". Oczywiście nie jest to konieczne. W zasadzie to można jeździć kompletnym "golasem" aż do następnego tieru ale czy ma to sens? Ale co do ilości dostępnego podwozia to się mylisz, są dostępne 2 na każdym czołgu. Z silnikami również się mylisz ponieważ w drzewku brytyjskim nie ma ani jednego czołgu, na którym byłoby mniej niż 2 silniki do badania (oczywiście poza tierami X). Wieże... mylisz się ponownie. I tu niespodzianka. Odnośnie radia również się mylisz. A oto przykład: czołg o nazwie Light Tank A10 Cruiser Mk. II (4 radia).
Odnośnie czasu dostępności premium ammo, WG podało 2 wersje, więc tu nie powiem, że się mylisz, ale obaj mamy rację ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.11.2012 o 12:15, TyPeK83 napisał:

Wilkv, (...)

Skoro sobie zdajesz z tego sprawę, to po co pisać, że granie takim czołgiem to nieprzyjemność?...

Odnośnie odpowiedzi do ts04 - nie ma czołgów, na których są więcej niż jedne gąsienice do opracowania. Chyba że liczysz stockowe, co jest błędem. Tak samo jak i z wieżą. Odnośnie radiostacji - A10 Mk.II ma do opracowania 3 radia. 4te ma dostępne od razu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.11.2012 o 10:25, EmperorKaligula napisał:

a ceny widziałeś ? bez premium/farmy golda sobie nie postrzelasz... trzeba miec kilka
pocisków na "specjalne" sytuacje.


no i właśnie to jest głupsze niż poprzednie ammo za złoto, bo było za drogie na pub, a teraz wystarczy premium i jakiś tam Lowe czy czym tam się aktualnie farmuje, żeby zyskać naprawdę dużą przewagę na polu bitwy. Same pociski za złoto nie są, ale żeby na nie zarobić, trzeba wyłożyć prawdziwą kasę. Bardzo sprytne ze strony Wargamingu, bo założę się, że im obroty wzrosną - ale dla mnie to rozwiązanie całkowicie przekreśla balans w całej grze, jeśli się utrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.11.2012 o 23:59, Xeoo napisał:

Moim skromnym zdaniem to "IWIN" pociski za kredyty to kiepski pomysl... Ogolem to
ammo wypiera gre z wiekszosci jej najlepszych elementow.. przy topowych dzialach nie
trzeba nawet specjalnie celowac w weak spoty.. poprostu celowniczek na czolg i bum...Jesli
zostawia to rozwiazanie chyba daruje sobie WOT-a:)

widać że nigdy nie używałeś złotego ammo, nawet tego za kredyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.11.2012 o 12:53, KeyserSoze napisał:

ale dla mnie to rozwiązanie całkowicie przekreśla balans w całej
grze, jeśli się utrzyma.

tak jak kolega wyzej - gadanie osoby, która gold ammo widziała chyba tylko w cenniku. Złote pociski również odbijają, choćby nie wiem jak kosmiczną penetrację miały na papierze, bo często gęsto nawet minimalne kątowanie sprawia, że odbijają się w miejscach, gdzie wlazłby normalny AP. I za te kredyty są cholernie drogie.

Tym co zabija balans nie jest ammo o dziwnych właściwościach, ale skopana mechanika samej penetracji, gdzie okazuje się, że wartości milimetrów swoje, a gra swoje, bo działem o pen 212mm nie mogę pięć razy pod rząd przebić mającego w najgrubszym miejscu ~100mm KV1 (częściowo schowanego za gruzem i stojącego pod lekkim kątem), bo albo łapał za zero w gąskę, albo jarzmo odbijało, albo odbijało niewiadomo co, albo za zero ''because he can'', a jedyną szansą by go skutecznie trafic bylo celowanie w maleńki peryskop dowódcy którym ciągle kręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat z gold ammo mialem troszke do czynienia i nie moge sie z wami zgodzic.. bo jakos wiekszych problemow z penetracja nie bylo. Zgodze sie ze i one nieraz dingowaly z duzych odleglosci ale gadanie ze odbija sie tam gdzie ap[ by sie nie odbil jest nonsensem.. to ze gra ,a swoj magiczny sposob stwierdzania przebil nie przebil to chyba wie kazdy kto troszke pogral:) Ciagle to ammo daje przewage a kase na nie wyfarmic mozna chocby darmowym t34.. Najlepszym rozwiazaniem dla balansu byloby defacto kompletne usuniecie tego gold syfu z gry:)
No aleto przecierz dolary hehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Radzę poobserwować ile przeciętnie stada tysiecy niedzielnych graczy dostają expa i kredytów za bitwę...
Później zestawić to z kosztem chociażby 10-20 pestek do jednego pojazdu i wychodzi, że większość ludzi będzie zarabiała przez kilka-kilkanaście bitew na te 10-20 pocisków... na jeden pojazd tylko...

Gold ammo za kredyty niczego praktycznie nie zmienia, oprócz chyba tylko tego, że teraz PRO muszą się pilnować bardziej, bo każdy potencjalny makak z EF300, chlapnie mu goldem w twarzyczkę.

I nie każdy ma T34 za darmo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować