Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zalecane wymagania sprzętowe Hitman: Rozgrzeszenie ujawnione

28 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Na dosłownie chwilę przed premierą Hitman: Rozgrzeszenie poznaliśmy jego pełne wymagania sprzętowe. Jaki komputer trzeba posiadać, by odpalona gra wyglądała „10 razy lepiej niż na konsolach”?

Przeczytaj cały tekst "Zalecane wymagania sprzętowe Hitman: Rozgrzeszenie ujawnione" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

procesor Intel Core i7 lub AMD Athlon II X4;
karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 260 lub ATI Radeon HD 5770 (DirectX 11).

Seems legit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o procesor, to jak rozumiem jest to i7 pierwszej generacji :D choć chyba nawet te były mocniejsze niż Athlon II X4... Podejrzewam, że może już nawet na Pentium G860 będzie bez problemu chodził na wyższych ustawieniach graficznych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko, że ja nie mam i7, tylko starego Q8400, a chodziło, jak złoto na maksymalnych ustawieniach DX11. Myślę więc, że jednak karta tutaj będzie ważniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 00:02, Myszasty napisał:

Dodam tylko, że ja nie mam i7, tylko starego Q8400, a chodziło, jak złoto na maksymalnych
ustawieniach DX11. Myślę więc, że jednak karta tutaj będzie ważniejsza.

A możesz napisać na jakim kompie grałeś? No i ile zajmuje miejsca na dysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 00:20, Karanthir666 napisał:

> Dodam tylko, że ja nie mam i7, tylko starego Q8400, a chodziło, jak złoto na maksymalnych

> ustawieniach DX11. Myślę więc, że jednak karta tutaj będzie ważniejsza.
A możesz napisać na jakim kompie grałeś? No i ile zajmuje miejsca na dysku?


4 GB DDR2 + GF560Ti fabrycznie podkręcony. Instalka ma jakieś niecałe 12 GB, po dekompresji w folderze Steam zajęło nieco ponad 23 GB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 07:32, Chopek napisał:

Śmieszne wymagania zalecania karty graficznej... pewnie na minimalu to pójdzie na karcie
128 :D

Ta, tylko zalecane są od maksymalnych. Od minimalnych są minimalne, które tak są ciut zawyżone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2012 o 23:50, TobiAlex napisał:

To by znaczyło, że gra jest bardziej CPU oriented a to znaczy, że jest źle zoptymalizowana.
Obym się mylił...


No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych wszelkiej maści NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 08:25, leszeq napisał:

No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych wszelkiej maści
NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...

Khem, khem. PhysX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 08:31, Henrar napisał:

> No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych
wszelkiej maści
> NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...
Khem, khem. PhysX


Khem, khem. Niszowe rozwiązanie występujące jedynie w przypadku kart Nvidii ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 10:18, leszeq napisał:

> > No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych

> wszelkiej maści
> > NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...
> Khem, khem. PhysX

Khem, khem. Niszowe rozwiązanie występujące jedynie w przypadku kart Nvidii ?


Khem, hhem. Po pierwsze, jakie niszowe? Po drugie bzdury piszesz, bo na ATI też działa z tą różnicą, że nVidia obsługuje sprzętowo. Po trzecie, tak jak się spodziewałem, gra paskudnie zoptymalizowana:

1600x900
GeForce GTX460 1GB fabrycznie podkręcony
Intel Core 2 Quad 2.85GHz
8GB RAM

Wszystko na maksa i średnio 24fps. I to w pierwszej misji po zlikwidowaniu wszystkich wrogów. Twoja teoria padła, bo wtedy nie ma już nic, co CPU musiałoby obsługiwać. I jest kupa innych gier, w których a) jest lepsza grafika, b) więcej NPC i chodzi to 100x lepiej.

O takich karygodnych błędach jak złe zapamiętywanie checkpointów nawet nie wspomnę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mały update - generalnie zmiana ustawień na niższe (nawet na najniższe) niewiele zmienia - przyrost rzędu 8fps''ów, co jest oczywiście bzdurą i kompletnie pokazuje jak bardzo silnik jest zorientowany na CPU (podobnie jak w przypadku Guild Wars 2). Możesz mieć kartę za 2000 zł, dobrej jakości procek, ale zapomnij o grafice na najwyższych ustawieniach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak się mają te zalecane ustawienia względem procesora do płynności rozgrywki przy najwyższych ustawieniach graficznych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 11:45, TobiAlex napisał:

Jeszcze mały update - generalnie zmiana ustawień na niższe (nawet na najniższe)
niewiele zmienia - przyrost rzędu 8fps''ów, co jest oczywiście bzdurą i kompletnie pokazuje jak
bardzo silnik jest zorientowany na CPU (podobnie jak w przypadku Guild Wars 2). Możesz
mieć kartę za 2000 zł, dobrej jakości procek, ale zapomnij o grafice na najwyższych ustawieniach...

Witaj TobiAlex. Naprawdę zmniejszenie ustawień i rozdziałki niewiele pomaga? A co z day-one patch? Już był? Dzięki. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"procesor Intel Core i7 lub AMD Athlon II X4;" <- bardzo lubię tego typu porównania. To tak jak by porównać Porshe z silnikiem ^500HP w stosunku do VW IV Golfa GTI. Skrajny debilizm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 11:20, TobiAlex napisał:

> > > No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników
i innych
>
> > wszelkiej maści
> > > NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...
> > Khem, khem. PhysX
>
> Khem, khem. Niszowe rozwiązanie występujące jedynie w przypadku kart Nvidii ?

Khem, hhem. Po pierwsze, jakie niszowe? Po drugie bzdury piszesz, bo na ATI też działa
z tą różnicą, że nVidia obsługuje sprzętowo.


Niszowe bo wspierane przez niewielu developerów (ok. 40 gier w ciągu ostatnich 5 lat, wśród których jest tylko kilka głośnych tytułów), w dodatku bardzo często obarczone problemami natury technicznej. Ile było przypadków, że gra się sypała albo miała spadki do kilku FPS dopóki efekty PhysX były włączone (np. Mirrors Edge, Batman). Po drugie naucz się odróżniać PhysX SDK, które pomaga developerom tworzyć w miarę realistyczne efekty fizyczne, od akceleracji sprzętowej PhysX, która jest możliwa jedynie na kartach Nvidii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat odnośnie programowanie to nie musisz mi pisać, co z tym się je. I naucz się czytać posty, bo ja właśnie pisałem o akceleracji sprzętowej na kartach nVidia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować