Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

VGA 2012: Assassin’s Creed III: The Tyranny of King Washington - jest teaser trailer!

9 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Zapowiedziana w październiku alternatywna kampania Assassin's Creed III w formie DLC doczekała się pierwszej, skromnej prezentacji. Poznajcie rządy twardej ręki króla Jerzego Waszyngtona.

Przeczytaj cały tekst "VGA 2012: Assassin's Creed III: The Tyranny of King Washington - jest teaser trailer!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to nie jest płytkie, coś innego, ale najlepiej oceniać jak się właściwie nic o tym nie wie... "Nie znam się, to się wypowiem".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomysl ciekawy, moglaby z tego powstac calkiem nowa gra/marka. Szkoda ze zamiast tego bedzie to dodatek do kiepskiej gry- niczego dobrego sie nie spodziewam, bedzie wiecej tego samego badziewnego gameplaya.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Pomysl ciekawy, moglaby z tego powstac calkiem nowa gra/marka. Szkoda ze zamiast tego
> bedzie to dodatek do kiepskiej gry- niczego dobrego sie nie spodziewam, bedzie wiecej
> tego samego badziewnego gameplaya.
Kiepskiej gry? Kolejny post z serii "Nie gram, nie znam, wypowiem się".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"One crown, one ruler, and one man to stop king Washington" To jakieś nawiązanie to zbliżającej się premiery Hobbita? ;)

Pomysł świetny! Uwielbiam alternatywne biegi historii i uważam, że DLC zostało stworzone do takich celów. Nie miałem jeszcze okazji zagrać w najnowszego asasyna, ale jak już się do niego dorwę to kupię to DLC na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Kiepskiej gry? Kolejny post z serii "Nie gram, nie znam, wypowiem się".

Powtarzasz to jedno zdanie w kazdym poscie jak katarynka, sprobuj wymyslic cos innego.