Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3

13 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Ubisoft, na podstawie opinii graczy, cały czas przygotowuje nowe funkcje do Far Cry 3. W nadchodzących aktualizacjach znajdziecie kilka ciekawych świeżynek dedykowanych zarówno trybowi dla pojedynczego gracza, jak i multiplayerowi.

Przeczytaj cały tekst "Opcja resetowania posterunków i nowy poziom trudności wkrótce w Far Cry 3" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha, jak w Far Cry 2 zbiry na posterunkach się respawnowali po jakimś czasie, to był płacz a teraz proszę, gracze chcą tego z powrotem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.02.2013 o 10:08, TobiAlex napisał:

Haha, jak w Far Cry 2 zbiry na posterunkach się respawnowali po jakimś czasie, to był
płacz a teraz proszę, gracze chcą tego z powrotem...

Taka różnica, że teraz gracz ma wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Haha, jak w Far Cry 2 zbiry na posterunkach się respawnowali po jakimś czasie, to był
> płacz a teraz proszę, gracze chcą tego z powrotem...
O tym samym pomyślałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko opcja, ale troche za pozno, gre juz dawno temu zdazylem przejsc i sprzedac. Ale to zacny tytul musze przyznac, spodziewalem sie szrota w stylu dwojki a gralo sie naprawde bardzo przyjemnie. Zdecydowanie najlepszy tytul od Ubi od czasow drugiego Assasina (moze poza Rayman origins) i jak na ich firme to sukces, biorac pod uwage ze wydaja tylko albo okaleczone, oglupiale odcinki dawnych fajnych serii (Ghost recon, Splinter cell), albo nudne do bolu odgrzewane kotlety (Assassin).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ubisoft docenił, że gracze przyznali Far Cry 3 w wielu plebiscytach tytuł Gry roku 2012 i stara się spełnić ich dalsze oczekiwania, brawo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Worse than malaria" kolejne nawiązanie do FC2 :D

Fakt, że w 2 był respawn, ale było to okropne rozwiązanie, bo przejechałeś 50 metrów i leciały ci kule w plecy, tutaj chodzi o respawn na całej mapie, żeby przejąć jeszcze raz posterunek, a nie nieskończony respawn identycznych npców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Worse than malaria" kolejne nawiązanie do FC2 :D

Fakt, że w 2 był respawn, ale było to okropne rozwiązanie, bo przejechałeś 50 metrów i leciały ci kule w plecy, tutaj chodzi o respawn na całej mapie, żeby przejąć jeszcze raz posterunek, a nie nieskończony respawn identycznych npców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał znów mieć zacinające się bronie i móc wyciągać badyle z nogi w razie upadku ;) opcja trochę dziwna i sztuczna, już lepiej by zrobili aby wrogowie atakowali i przejmowali z powrotem te posterunki, byłoby o wiele lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podsumujmy. Darmowe misje do coopa zapewniające masę zabawy, rozbudowany a jednocześnie banalny w obsłudze edytor map, aktualizacje z nowym contentem. Zły Ubisoft, oj zły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować