Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Path of Exile - recenzja

56 postów w tym temacie

Fajna recka. Gre polecam juz od wczesnej bety byla super!!! diablo 3 zamowilem przed premiera ...ale do dzis gra poprzez updatey mi sie po prostu niegrywalna zrobila...(nie wiem co sie stalo...z tym Diablo ONLINE 3 :P). Tutaj gra w online jest jak najbardziej na miejscu, bowiem aspekt wspolpracy z graczami i pogawedki w miasteczkach sa po prostu lepsze. Jedynie zal ze autorzy diablo taka plame zrobili... AHA! Sami moderatorzy PoE przy jakichkolwiek zaciachach serwerow, czy naglych bolacych rozlaczeniach gry....od razu pisali na ogolnym oknie czata i uspokajali/przepraszali za utracone przedmioty itp. OD RAZU i gracze tez na luzie do tego podchodzili - MOZA MIEC FAJNY KONTAKT Z DEVami? MOZNA...przynajmniej w becie bo w gotowej wersji to juz luz :) POLECAM fanow Diablo 1 &2!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się obiema kopytami pod wszystkimi wymienionymi przez autora plusami. Nie mogę się zgodzić z minusem w postaci, że nie wnosi nic nowego - czemu to ma być minus? Czemu każda gra musi wnosić "coś nowego" ? Lepiej, żeby była porządnym tytułem wyhodowanym na latach doświadczeń niż jakąś nowatorską hybryda nie wiadomo czego o której się zapomni za tydzień. Nieco opaczniej na to patrząc to w sumie wnosi coś nowego - od kiedy tak dobry tytuł ktoś rozdawał za darmo? Z mojej strony dodam jeszcze jak genialnie jest rozwiązany end game - po skończeniu obecnie 3ch aktów na wszystkich poziomach trudności dostajemy dostęp do pewnego pokoju w którym uruchamiamy losowe mapy na których polujemy na potwory i zbieramy itemy. Mapy są przedmiotami losowymi, które można znaleźć w czasie gry, posiadającymi różne losowe efekty np potwory na danej mapie mają na stałe jakąś aurę, albo gracz ma jakiś minus na tej mapie itd itp. Poza tym mapy są różnej jakości (magic, rare a nawet szalony unikat który ma 1800-2000% zwiększoną szansę na drop magicznych przedmiotów i... nie ma potworów na tej mapie :D ). Same poziomy trudności też są bardzo pozytywnie rozwiązane bo za śmierć poza normalem jesteśmy karani zabraniem nam nabitego doświadczenia(przy czym nie może nam cofnąć naszego lv na niższy), jest to 7% na drugim poziomie trudności (cruel) i 15% na 3cim poziomie trudności (merciless) a jak się stuka ten lv już potem długo to strata boli okrutnie!

Ostatnim zdaniem podkreślę, że gra jest nadal w fazie BETA ! A dokładniej open beta, co tydzień są dodawane uaktualnienia z nowymi elementami do gry i naprawiającymi dotychczasowe problemy a ostatnio nawet dodającymi nowe skill gemy. Po wejściu gry w fazę dojrzałą, po zakończeniu bety autorzy obiecują nowe lokacje (akty) co kilka miesięcy. I najważniejsze - TWÓRCY BAAAAAAAAAAAAAARDZO SIĘ LICZĄ ZE ZDANIEM I SUGESTIAMI GRACZY!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja się nie zgadzam, pobrałem, pograłem i nie zdzierżyłem. Niestety, ale o ile wszystkie pomysły i idea były świetne, to mechanika gry, jej toporność, powolność, techniczne rozwiązania sprawiają, że się męczyłem. To byłoby dobre 10 lat temu,ale nie dzisiaj. Wyobraźcie sobie Diablo 1 z kilkoma zmianami i olbrzymim drzewkiem umiejętności. Fajne,tylko że Diablo jest tylko jedno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż, świetna recenzja.

Do gry podchodziłem ciągle jak pies do jeża, ale Twój tekst w końcu przekonał mnie do założenia konta :)

Właśnie pobiera się klient. Dzięki Sławku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

całkiem słodko, ale fallout się kłania jeśli mowa o elastycznosci bohatera i moznosci robienia wszystkiego od ktorej chce sie strony, nic go nie pobije:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Interesowałem się trochę tą gierką, potem doszły słuchy bety, teraz recenzja ale na stronie
> ciągle beta. Jest otwarta czy zamknięta? Kiedy premiera wiadomo?

Beta jest otwarta dziś się rejestrowałem i dzisiaj pobierałem klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Recenzja ekstra, trafiona w ocenie (może oprócz tego "nie wnosi niczego nowego").
Ponadto ostatnio ukazała się recenzja na onet - również chwalebna.
Moim zdaniem Path of Exile należy chwalić, bo jest mega dobrą grą dostępną za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beta będzie Betą łatwiej jest użyć maskującej nazwy, kiedy wiadomo że ilość błędów jest przeogromna - można powiedzieć: Hej, przecież to beta czego wy jeszcze chcecie?. W dodatku drzewko rozwoju to kolejny złudny aspekt gry. Rozwijać oczywiście można ale nie wykorzysta się pełnego potencjału danej klasy jeżeli zażyczymy sobie np barby, Marudera walczącego łukiem.. mocno ale to naprawdę mocno się namęczymy w późniejszych aktach gry. Jedyny plus to że zbyle jakiego przedmiotu można zrobić coś wartościowego po przez dane nam orby i inne materiały craftingu. Jednak że gra na Softcore jest mdła do bólu.. to na hardcorze nie ma już tej zajawki straty postaci po śmierci.. po prostu jest ona przenoszona na SC.. i jedziemy dalej.. kończąc pograłem dość długo w PoE może zbyt długo, mechanika ssie po całości, animacje są tak toporne że czasem to wygląda komicznie, może ta gra ma jakąś przyszłość ale jednak nigdy nie zrzuci z tronu Diablo. A tak miło być wielu krzyczało "PoE to zabójca Diablo".. jednak Ci co tak pisali dziś siedzą cicho. Mówcie co sobie chcecie że tu kolorowo że tam ciemno że tu latają muchy a tam motylki. Jedno jest pewne przeżyje ta gra która będzie miała ciągłe zmiany, ulepszanie, poprawki, itd. A która z tych wymienionych będzie nosiła szaty króla.. czas pokarze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwie postacie na 45 lv i giera jest naprawde fajna. Mroczna, krwawa, swietne drzewko umiejetnosci. Rozbawilo mnie jak w Cd-Action napisano cytuje : ''Nieprzystajaca do dzisiejszych standarodw grafika'', jak ta gra wyglada lepiej od Diablo 3, swietne efekty pogody, animacje, walka, wszystko. Fajne ze tworcy nie poszli w ''pay to win'' i mikroplatnosci daja tylko kosmetyczne zmiany, ja sam zainwestowalem troszke w ta gre, bo zrobili naprawde swietna robote. Czekam teraz na dokonczenie aktu 3 a miedzy czasie gram sobie powoli na 'Cruel'.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten gosc napisal na Polygamii recenzje Diablo 3 i dal mu 3/5. Pamietamy.
PoE daje 8.5/10 i pisze ze jest lepszy od D3 lub Torchlight 2.
Zapomnial tez o powaznych wadach gry, jak topornosc, powolnosc, postac nie reaguje miejscami na nasze polecenia, monotonia, nuda, pozornie glebokie drzewko rozwoju ktore tak naprawde jest proste (sztucznie je zagmatwali) i niewiele oferuje (zacheca do power levelingu), brak w nim jakichs fajnych odblokowywanych skilli, zamiast tego +5 attack, +7% mana- boooring.
Czy jest sens dalej cokolwiek komentowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to zabrzmi dziwnie, ale ten chciwy system to coś, czego bardzo mi brakowało w Diablo 3.
Pamiętacie to szaleńcze klikanie w drugiej części gdy usłyszało się wypadający kryształ/amulet?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2013 o 10:41, Cryptone napisał:

Jedno jest pewne przeżyje ta gra która będzie miała ciągłe zmiany, ulepszanie, poprawki, itd.

No to chyba Path of Exile przeżyje, skoro w tej grze patche są wprowadzane co tydzień - w każdym z nich jak na razie dodawany jest jeden skill gem (w przyszłym tygodniu mają się zamiast tego pojawić 3 support gemy), 4 legendarne przedmioty i parę innych usprawnień i naprawionych błędów. Co więcej, jeśli pojawią się jakieś błędy, to można być pewnym, że zostaną one błyskawicznie naprawione. To chyba lepsze niż patche w Diablo 3, które ukazują się raz na miesiąc, jeśli nie rzadziej.

Dnia 20.03.2013 o 10:41, Cryptone napisał:

A która z tych wymienionych będzie nosiła szaty króla.. czas pokarze.

Hm, dlaczego czas ma pokarać lepszą grę?

@Harunia

Dnia 20.03.2013 o 10:41, Cryptone napisał:

monotonia, nuda

Chcesz powiedzieć, że farmienie w kółko tych samych trzech aktów (z ewentualnymi przerwami na uberbossów) jest mniej monotonne niż farmienie kilkudziecięciu różnych map (których układ jest mniej więcej tak samo losowy, jak lokacji w D3) z losowo dobranymi przeciwnikami, losowymi dodatkowymi właściwościamii i bossem, który jest inny w zaleności od rodzaju mapy?

Dnia 20.03.2013 o 10:41, Cryptone napisał:

brak w nim jakichs fajnych odblokowywanych skilli, zamiast tego +5 attack, +7% mana- boooring.

Tutaj absolutnie się zgadzam. Co za idiota w Grinding Gear Games wymyślił, żeby w drzewku umiejętności pasywnych znalazły się umiejętności pasywne?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ponury klimat i realistyczna oprawa wizualna ;p ta grafika jest okropna takie biegające plastikowe klocki sztywne po ekranie ;p

I jak dla mnie to ta gra zasługuje na max 5/10 po 30lvl gra najnormalniej w życiu mi się znudziła na maksa ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Recenzja bardzo dobra, chociaż ja dałbym 9.5. Brakuje mi równiez większego fragmentu nt. łączenia gemów :) Jak dla mnie to jest nowy król w gatunku. Wątpię aby jakakolwiek nadchodząca pozycja była w stanie zgarozić PoE poziomem złożności, matematyki i pomysłów. O obecnych nie wspominam, ponieważ w ogóle nie mają do PoE startu. Ta gra posiada nieograniczone replayability i możliwości. No i jest czymś co zadowoli wymagających :]

Ten gosc napisal na Polygamii recenzje Diablo 3 i dal mu 3/5. Pamietamy.

No tak. Na więcej po premierze nie zasługiwało. Powiedziałbym wręcz, że i tak za wysoka nota.

PoE daje 8.5/10 i pisze ze jest lepszy od D3 lub Torchlight 2.

No cóż, jest.

Zapomnial tez o powaznych wadach gry, jak topornosc, powolnos (...)

Przez pierwsze kilka godzin owszem. Po oswojeniu się z grą i stworzeniu buildu pod szybkie wykańczanie przeciwników dynamiką bije takie D3 na głowę. Nie jest tak szybko jak w T2, ale może być szybciej niż w D3. Albo wolniej. Albo jak kto chce.

pozornie glebokie drzewko rozwoju ktore tak naprawde jest proste

BUAHAHAHA :D Biorąc pod uwagę, że buildy różnią się diametralnie a i ich ilość jest w zasadzie nieograniczona, gdzie zrobić build można nawet całkowicie wyłącznie pod unikalny przedmiot, to faktycznie drzewko rozwoju jest tak proste, że początkujący cały czas płaczą o pomoc i kserują rozwiązania innych :D

brak w nim jakichs fajnych odblokowywanych skilli,

To jest najzabawniejsze :D Osoba, która kompletnie nie załapała o co w mechanice tej gry chodzi płacze o to, że w drzewku nie ma "fajnych skilli" :D

Czy jest sens dalej cokolwiek komentowac?

Ty lepiej nie komentuj, wróć do kupowania gier typu Sniper 2 i wspierania takich crapów od CI. Skoro w ogóle nie wiesz o co chodzi w grze którą komentujesz, to po co komentujesz? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować