Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W Splinter Cell: Blacklist przez całą grę możesz pozostać niezauważony

9 postów w tym temacie

Blacklist ma OPCJONALNIE "promowane" skradanie? I mam się cieszyć?
SC zawsze był skradanką, gdzie nie opłacało się wdawać w strzelaniny i nierzadko nie dawało się z nich wychodzić cało.
Nie, to nie Splinter Cell. SC skończył się na Chaos Theory. Tyle na temat i ja tej gry na pewno nie kupię w pełnej cenie.
Zagram jedynie, jeśli ukaże się kiedyś w jakimś czasopiśmie, ale nie będę dawał twórcom pieniędzy za takie potraktowanie marki.
Oczywiście wiem, że gra jeszcze nie wyszła i wszystko może się jeszcze okazać, ale pewne jest jedno. Nie nabędę tego tytułu przed premierą i zapoznaniu się z opiniami graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co za różnica, czy jest głównym składnikiem, czy jedną z opcji? Zasadniczo chyba fajnie jest móc przejść grę na 3 sposoby, niż na jeden. Nie zakładałbym, że skoro coś jest do wszystkiego, to jest do niczego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2013 o 18:56, ScaredOfGhosts napisał:

A co za różnica, czy jest głównym składnikiem, czy jedną z opcji?

Ogromna. Jeśli głównym składnikiem jest strzelanie, to powoduje to według mnie, iż w niektórych miejscach skradanie się będzie wręcz niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A chrzanicie. Ja nawet Conviction przechodziłem głównie się skradając gdy tylko się dało. Dla mnie to świetna sprawa, że SC teraz oferuje tak satysfakcjonujące skradanie, jak i normalne strzelaniny [wcześniej walki były katorgą i inaczej jak po cichu nie dało się grać]. Racja, to nie to samo co dawniej, ale mi ten nowy styl skradania i tak się podoba. Jest inny, ale też fajny, a brak save''ów w dowolnym momencie potęguje adrenalinę. Co kto lubi. Ale taka prawda, że starzy fani i tak i tak będą psioczyć i chcieć by Ubi wciąż wydawało to samo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki takiej, a nie innej konstrukcji będzie można grać płynniej. Nie trzeba wczytywać sejwów bo odpalił się alarm i koniec misji. W razie wpadki likwidujesz świadków ogniem i skradasz się dalej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2013 o 17:54, MBi napisał:

bez sensu grać w grę, którą można tylko przejść i to dosłownie


no nie ? kto by tam chcial myslec i planowac jak mozna dusic FIRE z autoaimem, nie ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2013 o 20:06, Harrolfo napisał:

> A co za różnica, czy jest głównym składnikiem, czy jedną z opcji?
Ogromna. Jeśli głównym składnikiem jest strzelanie, to powoduje to według mnie, iż w
niektórych miejscach skradanie się będzie wręcz niemożliwe.

Ale w takim Deus Ex można było przejść całą grę bez zabijania nikogo, poza bossami. A tam skradanie było tylko jedną z opcji. Nie traćmy nadziei :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować