Zaloguj się, aby obserwować  
adamello190

Fallout

1103 postów w tym temacie

ok, kłopot z głowy, wystarczyło sprawy pozałatwiać w innej kolejności: najpierw sprawa Killian-Gizmo (na korzyść tego pierwszego), potem uwolnienie Sinthii, zwerbowanie Tycho i rozprawienie się z kolesiami w barze
i tu jest pewien myk, bo teraz, żeby pogadać z Vinnie''m z gangu Czach, muszę się do niego skradać, bo inaczej mnie atakuje, a pewnie gdybym pozwolił odejść tym typom w barze, nie byłoby tego problemu, no ale przynajmniej mimo to da się już wstąpić do ich gangu i wystawić ich szeryfowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można kogoś jeszcze do drużyny zwerbować prócz Iana i Tycho ? Bo jeden mi niefortunnie zginął, a przydałby się kumpel do pomocy. Aha, byleby nie Ochłap. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.05.2009 o 20:56, Wojtas94 napisał:

Można kogoś jeszcze do drużyny zwerbować prócz Iana i Tycho ? Bo jeden mi niefortunnie
zginął, a przydałby się kumpel do pomocy. Aha, byleby nie Ochłap. ;P


W Atydum, dokładniej w bibliotece można spotkać dziewczynę, która też może do nas dołączyć. Niestety imienia nie pamiętam, ale w sumie nie wiele jest tam postaci, z którymi można pogadać to powinieneś ją odnaleźć bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta dziewczyna w Adytum nazywa się Katja

spotkałem się jeszcze kiedyś z takim poradnikiem, wg którego można było zwerbować Tandi w Cienistych Piaskach (Shady Sands) ale jakoś nigdy mi się to nie udało, więc nie potwierdzam ale i nie zaprzeczam, bo w sumie z jej tekstów wyraźnie wynika, że chciałaby opuścić wioskę, więc może po spełnieniu jakichś warunków można ją namówić ale wg tego samego poradnika podobno nie warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.05.2009 o 14:37, BeeLZet napisał:

spotkałem się jeszcze kiedyś z takim poradnikiem, wg którego można było zwerbować Tandi
w Cienistych Piaskach (Shady Sands) ale jakoś nigdy mi się to nie udało, więc nie potwierdzam
ale i nie zaprzeczam, bo w sumie z jej tekstów wyraźnie wynika, że chciałaby opuścić
wioskę, więc może po spełnieniu jakichś warunków można ją namówić ale wg tego samego
poradnika podobno nie warto


A masz patche zainstalowane? Bo Tandi można dołączyć ;] Sprawdzone.

Ze względu na płeć jej nie wziąłem (Nie jestem szowinistą). Po prostu ginęła by co chwila ;]
No i możesz ją zwerbować dopiero po uratowaniu jej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ochłap dobrym psem jest ;D Inne pytanie - aktualnie wykonuję misję dla Bractwa Stali w Błysku - gdzie można zdobyć coś co zabezpieczy mnie przed tym promieniowaniem? Wartownik przy bractwie mówił coś o Raid-X ale nie mam pojęcia skąd to wziąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raid-X może by zadziałał na komary :-). Ty potrzebujesz Rad-X i później do neutralizacji radiacji Rad-Away. Najlepiej zdobyć je u handlarzy w pobliskich miastach - Junktown i The Hub.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2009 o 20:48, igor8472 napisał:

Raid-X może by zadziałał na komary :-). Ty potrzebujesz Rad-X i później do neutralizacji
radiacji Rad-Away. Najlepiej zdobyć je u handlarzy w pobliskich miastach - Junktown i
The Hub.


Nie czepiaj się ;D Rad-Away mam, ale X nigdzie nie mogę znaleźć, przejrzałem kupców w Hub i Złomowie (gdzie zresztą jest tylko jeden...).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do tego momentu w grze powinieneś już Rad-X znaleźć jakieś, możesz jeszcze spróbować w Nekropolis i Boneyard. Zdaje się też że w samym Glow trup przy kraterze je ma. Zrób save wcześniej i sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.05.2009 o 21:03, tykus napisał:

Nie czepiaj się ;D Rad-Away mam, ale X nigdzie nie mogę znaleźć, przejrzałem kupców w
Hub i Złomowie (gdzie zresztą jest tylko jeden...).


W Hub jest na sto procent. W takiej jednej na wpół opuszczonej dzielnicy, w garażu, z obstawą. Nie będzie chciał z Tobą gadać; musisz kliknąć na "Handel".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2009 o 21:20, Tajemnic napisał:

W Hub jest na sto procent. W takiej jednej na wpół opuszczonej dzielnicy, w garażu, z
obstawą. Nie będzie chciał z Tobą gadać; musisz kliknąć na "Handel".


Mój błąd, że nigdy nie wpadłem na to, aby włączyć handel podczas kłótni, kolesi załatwiłem... Ale radę dałem, zjechałem tylko na 1 poziom i wziąłem co potrzebne, po czym AntyRad i jakoś się trzymam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2009 o 13:53, tykus napisał:

Mój błąd, że nigdy nie wpadłem na to, aby włączyć handel podczas kłótni, kolesi załatwiłem...
Ale radę dałem, zjechałem tylko na 1 poziom i wziąłem co potrzebne, po czym AntyRad i
jakoś się trzymam :P


Jakbyś jeszcze potrzebował tego Rad-Xa, to na pewno ma je taki kupiec krasnolud (cokolwiek to jest). Znajduje się on w budynku na lewo od księgarni pani Stepleton (na północ od budynku z gościem od pożyczania kapsli) w Śródmieściu w Hub. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ah, teraz to ja mam problem. ;)

Jestem w Katedrze w czymś rodzaju "piwnicy", do której się wchodzi z pomieszczenia do której był potrzebny czarny klucz (ten od Morfeusza). Z pozoru wygląda to jak ślepy zaułek, do czasu kiedy nie wyjdzie wysłannik mistrza, Jeremiasz (lol). Problem w tym, że zagaduję do niego na początku obszaru przy schodach, zabijam go tam, a kiedy wracam pod drzwi są one zamknięte (save mam już po tym zdarzeniu, więc nie mogę się cofnąć tak czy siak). W żaden sposób nie mogę ich otworzyć, kiedy używam opcji Użyj, PipBoy mówi, że zamek jest zamknięty, a z kolei po użyciu umiejętności Otwórz, informuje, że... drzwi nie posiadają zamka oO. Dopiero teraz sobie przypomniałem o wytrychach, ale... nawet jeśli ich użyje to na czym (zamka podobno nie ma) ?

Potem spróbuje jeszcze raz, bo na razie mnie nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze pamiętam to musisz przeszukać jedną z półek stojących pod tą ścianą i wtedy drzwi się otworzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2009 o 20:54, Matizk napisał:

Jeżeli dobrze pamiętam to musisz przeszukać jedną z półek stojących pod tą ścianą i wtedy
drzwi się otworzą

Heh, dzięki za chęci, ale już sobie poradziłem. Tycho stanął koło tych drzwi i same się automatycznie otworzyły. :P
Teraz mam problem z walką z supermutantami, bo ciągle (mimo wszystko co zrobię), gra wywala mnie do pulpitu z błędem albo się zawiesza (nawet nie mogę pominąć tury)... Co za gra... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2009 o 21:18, Wojtas94 napisał:

> Jeżeli dobrze pamiętam to musisz przeszukać jedną z półek stojących pod tą ścianą
i wtedy
> drzwi się otworzą
>
Heh, dzięki za chęci, ale już sobie poradziłem. Tycho stanął koło tych drzwi i same się
automatycznie otworzyły. :P
Teraz mam problem z walką z supermutantami, bo ciągle (mimo wszystko co zrobię), gra
wywala mnie do pulpitu z błędem albo się zawiesza (nawet nie mogę pominąć tury)... Co
za gra... ;)



Da się przejść tamto miejsce bez walki, tylko nie pamiętam już tego dokładnie. Spróbuj albo przejść tamtędy w tych szatach mnichów, albo spróbuj się skradać, albo przejdź za nimi w trybie walki, nie pamiętam czy z szatami tam działa, ale pozostałe powinny:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2009 o 14:15, Matizk napisał:

Da się przejść tamto miejsce bez walki, tylko nie pamiętam już tego dokładnie. Spróbuj
albo przejść tamtędy w tych szatach mnichów, albo spróbuj się skradać, albo przejdź za
nimi w trybie walki, nie pamiętam czy z szatami tam działa, ale pozostałe powinny:)


Pewnie tak, ale już wczytałem wcześniejszego sejwa. :) O omijaniu supermutantów ani mi się śniło, bo przy mojej utwardzanej zbroi wspomaganej oraz zmodernizowanego karabinu plazmowego Winchester pokonam każdego. ;)
Jednak o tym zaś nie można powiedzieć o moich towarzyszach (no, prócz Tycho, który fartem dotarł do końca), Ian zginął już w Nekropolis, Ochłap także, a Katja trochę później (mała pojemność ekwipunku i rzucanie nożami, phi, co to ma w ogóle być:). Dolazłem do tego słynnego Mistrza (wygląda naprawdę oryginalnie), wybrałem drogę pogawędki z nim, niż użycia siły mięśni, bo wydawała mi się bardziej ciekawsza, potem jak to zwykle na końcach bywa nastąpiło wielkie bum, dalej dolazłem do Krypty13 i ble ble ble, każdy wie co dalej. Cóż, na końcu mogę powiedzieć tylko jedno, mam nadzieję, że druga część, do której mam zamiar dosiąść niedługo, urzeknie mnie tak jak swoja poprzedniczka. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2009 o 20:08, Wojtas94 napisał:

mam nadzieję, że druga część, do której mam zamiar dosiąść niedługo, urzeknie mnie tak jak swoja poprzedniczka


Witaj więc w gronie oddanych fanów tej Wielkiej Serii ("wielkiej", nie licząc rzecz jasna F3... A fuj!) :) A wracając do tematu...

Nie ma możliwości żeby "dwójka" cię nie urzekła :) Fallout 2 jest (przynajmniej moim zdaniem) bardziej przemyślany, znacznie bardziej rozbudowany i po prostu lepszy od "jedynki". Klimat jest tam co prawda nieco inny (świat jest już nieco bardziej rozwinięty i "ucywilizowany", mniej postapokaliptyczny...), mi osobiście bardziej podobał się ten z "jedynki", ale to akurat kwestia przyzwyczajenia... No i jeszcze jedna rzecz: zauważyłem, że sporo ludzi odbija się od F2 już na samym początku... Najwyraźniej, nie każdemu się podoba bieganie za przerośniętymi mrówkami z dzidą w Świątyni Prób :)

W każdym razie, powodzenia życzę przy przechodzeniu drugiej części :) W paru miejscach się przyda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2009 o 22:14, Kreeg napisał:

No i jeszcze jedna rzecz: zauważyłem, że sporo ludzi
odbija się od F2 już na samym początku... Najwyraźniej, nie każdemu się podoba bieganie
za przerośniętymi mrówkami z dzidą w Świątyni Prób :)

Z tym akurat nie mam już problemu, bo jestem już w Klamath, ale nie powiem, zdziwiłem się na początku czy to w ogóle jest Fallout, kiedy zobaczyłem wioskę wyglądającą jak z wyciągniętą z Afryki. :P

Dnia 19.05.2009 o 22:14, Kreeg napisał:

W każdym razie, powodzenia życzę przy przechodzeniu drugiej części :) W paru miejscach
się przyda :)

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś dać screena z mapą kanału w Nekropolis, gdzie jest brakująca część pompy potrzebna do jej naprawy? I którędy się do tego kanału dostać - z której części ee miasta i jeśli jest w danej więcej niż jedna studzienka, prosiłbym o informację o które wejście chodzi. :P Bo latam po tych kanałach i nie widzę... A postać chcę mieć w miarę dobrą, więc nie chcę uśmiercać tych wszystkich ghuli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować