Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dlaczego Guild Wars 2 nie trafiło ostatecznie na konsole?

14 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

W lutym 2012 roku wydawca Guild Wars 2, firma NCSoft ogłosiła, że trwają prace nad grą w wersji na konsole. Okazało się jednak, że ArenaNet nie mogłaby pozwolić sobie na wydawanie aktualizacji tak często, jak by sobie tego życzyła.

Przeczytaj cały tekst "Dlaczego Guild Wars 2 nie trafiło ostatecznie na konsole?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tych aktualizacji to mają rację, ale jeśli chodzi o abonament to dla graczy konsolowych, którzy i tak go opłacają dla innych gier nie będzie to problemem, skoro Guild Wars jest grą F2P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opłata 20 tysięcy dolców za każdy patch jest nie do przejścia, więc nic dziwnego, że AN nie decyduje się na wydanie konsolowego GW2. Obawiam się, że Blizzard przejedzie się na D3, gdy gra będzie wymagała sporo poprawek. "Poprawność polityczna" nie pozwala im tego głośno powiedzieć, ale wykupienie comiesięcznego Live czy Plusa nie jest aż tak wielką przeszkodą. Plus jest tani i opłacalny, a Live wbrew pozorom kupuje sporo użytkowników X360. GW2 kupujesz raz i grasz dopóki serwery nie zostaną wyłączone, a że AN chce wprowadzić dynamiczne questy/eventy co dwa tygodnie, to w miesiącu zostawiliby na kontach Microsoftu przeszło 40 tyś dolców. Podobna kwota zasiliłaby budżet Sony. Nie opłacalny biznes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > skoro Guild Wars jest grą F2P.
>
> Co? Od kiedy?
>

Dobra, pomyliłem się. Rzeczywiście miałem na myśli b2p. Głównie chodziło mi o to, że nie trzeba płacic za grę co miesiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Nie udało się, świat jest ogromny i martwy...

Od czasów dynamicznych questów i nowych eventów dco trzy tygodnie (niedługo będą co dwa) stan rzeczy się poprawił. Choć nadal poboczne lokacje na niższych poziomach świecą pustkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2013 o 15:36, Alehor napisał:

Gdyby GW2 pojawiło się na PS4 to odzyskał bym wiarę w next geny

A co ma GW 2 jadące na DX 9.0c i brakiem poprawek optymalizujących silnik przez coś innego niż zmniejszanie detali do gier pod DX 11 z pełnym wsparciem AMD i Nvidi i grafiką choćby taką jak w Watch Dogs co by uzasadniało chore wymagania jeśli chodzi o to ile Procesor Wars 2 żre zasobów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2013 o 17:28, L33T napisał:

> Gdyby GW2 pojawiło się na PS4 to odzyskał bym wiarę w next geny
A co ma GW 2 jadące na DX 9.0c i brakiem poprawek optymalizujących silnik przez coś innego
niż zmniejszanie detali do gier pod DX 11 z pełnym wsparciem AMD i Nvidi i grafiką choćby
taką jak w Watch Dogs co by uzasadniało chore wymagania jeśli chodzi o to ile Procesor
Wars 2 żre zasobów?


Nie wiem i nic mnie to nie obchodzi. Ja chcę dobre, grywalne MMO na konsole które będzie mogło funkcjonować równie dobrze co MMO PCtowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2013 o 17:20, Kraju napisał:

> Nie udało się, świat jest ogromny i martwy...

Od czasów dynamicznych questów i nowych eventów dco trzy tygodnie (niedługo będą co dwa)
stan rzeczy się poprawił. Choć nadal poboczne lokacje na niższych poziomach świecą pustkami.


Należe do ludzi, którzy lubili GW 2 nawet bez tych aktualizacji- wolałbym zresztą nowe tereny np. Tengu. :P
GW 2 w ostatnich eventach wymagało tyle grindu i skilla co GW 1...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować