Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rozmiar świata w Arma 3 bije na głowę Skyrima i Red Dead Redemption. Zobacz porównanie

26 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Jeden z twórców Arma 3 postanowił odnieść rozmiar świata gry do map znanych nie tylko z poprzednich odsłon serii, ale również innych popularnych produkcji. Robi wrażenie!

Przeczytaj cały tekst "Rozmiar świata w Arma 3 bije na głowę Skyrima i Red Dead Redemption. Zobacz porównanie" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mnie rozwalilo dodanie de_dusta :D

Teraz tylko pytanie, jak ma sie rozmiar mapy do tego, co bedzie sie tam dzialo (i znajdowalo). Jesli maja to byc tylko ogromne puste przestrzenie, to raczej taka zabawa nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2013 o 09:00, FeelThePvoeR napisał:

Teraz to dowalili, mapa skyrima jest ogromna a tutaj pokazują że ta jest kilkanaście
razy większa....

Bo jest. Powierzchnia świata Skyrima wynosi około 40 km kwadratowych. ARMA 3 posiada mapę o powierzchni 270 km^2. Kilkanaście raz większa? Nie. Ale i tak ARMA ma o wiele większą mapę niż Skyrim.


Ale do Daggerfalla to im wciąż sporo daleko :E

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kto to coś robił? Mapa Skyrima jest ogromna więc nie ma szans na taką przepaść... a zresztą Caspian Border z BF''a według tych statystyk jest jak 1/8-1/10 mapy Skyrima... Bitch Please.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teren ogromny, nie ma co dyskutować :)

Pytanie - jak go wykorzystają ? Osobiście cienko to widzę, skoro singleplayer ma się pojawić dopiero w popremierowych DLC...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.08.2013 o 09:46, adamek12 napisał:

Jak to się ma do GTA V ?

GTA V jeszcze nie wyszło, nie znamy rozmiaru mapy.

Update: nie znamy DOKŁADNEGO rozmiaru mapy. Według zapowiedzi, mapa ma 3-4 razy tyle, co mapa z RDR. Czyli i tak mniej, niż ArmA 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Średni to motyw chyba że mają zamiar zapełnić jedną stronę przynajmniej 128 graczami (razem 256) i dopiero mógłby być ciekawy zalążek zabawy. Ofc i jeden i drugi team musiałby być zorganizowany. Ofc musiały by pojawić się pojazdy. Ofc to bez sensu żeby tak duży teren oddawać do użytku 64 graczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Kto to coś robił? Mapa Skyrima jest ogromna więc nie ma szans na taką przepaść... a zresztą
> Caspian Border z BF''a według tych statystyk jest jak 1/8-1/10 mapy Skyrima... Bitch
> Please.
Serio jesteś tak głupi że nie możesz tego zrozumieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powierzchnia swiata moze i duza ale:
1. Gracze beda siebie szukac godzinami zapewne;p
2. W wiekszosci swiat bedzie pusty jak sadze;p
3. I po co tak duzy swiat skoro zostanie wykorzystany moze w polowie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak z czystej ciakwosci orientuje sie ktos moze jak wielka jest mapa WoW-a? Razem z Pandaria oczywiscie, bo znalazlem kilka informacji o powierzchni, ale nie obejmowaly one ostatnich dwoch dodatkow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Powierzchnia swiata moze i duza ale:
> 1. Gracze beda siebie szukac godzinami zapewne;p
> 2. W wiekszosci swiat bedzie pusty jak sadze;p
> 3. I po co tak duzy swiat skoro zostanie wykorzystany moze w polowie..

1. Oczywiscie zasad, jak wyglada rozgrywka ARMA nie rozumiesz w ogole?
2. Pusty? Nie zabraknie gor, lasow, miast, wiosek i zbiornikow wodnych - wiec jak ma byc pusty? Ludzmi beda, albo oddzialy wroga-bota lub wroga-gracza oraz towarzysze.
3. Jak wykorzystany w polowie? Ze co, ze pol bedzie odciete i dalej bedzie niewidzialna przestrzen? O co Ci tutaj w ogole chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie braku singleplayera w tej chwili gracze na steam workshop wypuścili ponad 50 scenariuszy do gry samemu albo ze znajomymi (tydzien po premierze steamworshop ARMA3). Więc chodzi o to, że developerzy dają nam ogromną przestrzeń zapewniającą szanse odwzorowanie każdego możliwego starcia między wojskiem; czy jest to osłanianie z góry snajperem oddziału piechoty czy wspieranie go śmigłowcem a nawet pełnowymiarowa bitwa z dziesiątkami czołgów i setkami żołnierzy, lotnictwem, itd. Dają nam ogromna piaskownice i możemy zrobić co tylko nam się wymarzy.
Serious Gaming w ARMA 2 tworzył mecze pvp 100v100 więc wyobraźcie sobie skale i fun jaki to niesie. Dla battlefieldowców nie znających project reality i reszty motłochu modern shooterów jest to nie do ogarnięcia, że można włożyć tyle pracy i dać tyle możliwości graczom zamiast rzucać ich na zamknięte arenki z oskryptowanymi eventami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tak z czystej ciakwosci orientuje sie ktos moze jak wielka jest mapa WoW-a? Razem z Pandaria
> oczywiscie, bo znalazlem kilka informacji o powierzchni, ale nie obejmowaly one ostatnich
> dwoch dodatkow.

ok. 200 km2

Wracając do tematu, wciąż do ponad 100 tys. km2 Daggerfala im trochę brakuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować