• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
TobiAlex

Co z DOK, sklep zaczyna oszukiwać klientów

Pytanie

Witam.
Dlaczego Dział Obsługi Klienta traktuje klienta jak... śmiecia? Nie odpowiada na maile, nie odbierają telefonów a na dodatek sam sklep zaczyna oszukiwać klienta! Jestem (a raczej byłem, bo teraz już zaczynam omijać ten sklep wielkim krokiem) stałym klientem od początku istnienia (nawet jeszcze od czasów Wirtualnego). Zrobiłem u Was zakupy na naprawdę wielką kwotę a Wy jak traktujecie klienta? A teraz do rzeczy. Jakiś czas temu zakupiłem grę Assassin''s Creed IV Black Flag Edycję Bukaniera na PS3. Zgodnie z tym, co nadal piszecie na stronie tej gry, jako bonus powinienem dostać kod na dodatkową zawartość tj. dostęp do usługi The Watch oraz pakiet Nagroda rozbitka. Klucz pobrałem, był on w pliku tekstowym, jego treść (to ważne!) była taka (wiem, bo mam zachowany ten klucz z dnia zamówienia):

Kody do zamówienia FQ00761317

Assassins Creed IV: Black Flag - Edycja Bukaniera +bonus (Playstation 3):
ABF-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx ( Kod odblokowujcy dodatkow zawartoć - dostęp do usługi The Watch oraz pakiet Nagroda rozbitka )


Zwróćcie uwagę na pogrubiony tekst! Ok, klucz dostałem i aktywowałem na stronie usługi The Watch. Ku mojemu zdziwieniu nie otrzymałem żadnego klucza na pakiet Nagroda rozbitka. Klucz ten miałem otrzymać od Ubisoftu w momencie aktywacji usługi The Watch. Skoro klucza nie otrzymałem, zgłosiłem się do pomocy technicznej Ubisoftu. Po paru rozmowach okazało się, że otrzymany klucz z gram.pl upoważnia tylko do aktywacji usługi The Watch, nie daje bonusowego pakietu Nagrody rozbitka. Ubisoft nakazał skontaktować się w tej sprawie ze sklepem. Oczywiście napisałem maila do DOK, ale do dnia dzisiejszego nikt nie raczył na tego maila odpisać. Parę razy próbowałem dzwonić, w różne dni, o różnych porach. I nic, nikt tam nie odbiera telefonów! Dziś postanowiłem jeszcze raz do nich zadzwonić. I nic. Mówię sobie, może w końcu dodali ten kod. Więc wszedłem na moje zamówienia, pobiera klucz... i jakieś było moje zdziwienie, gdy ujrzałem coś takiego:

Kody do zamówienia FQ00761317

Assassins Creed IV: Black Flag - Edycja Bukaniera +bonus (Playstation 3):
ABF-46B8-B8E2-BF8B-E761 ( Kod odblokowujcy dodatkow zawartoć - dostęp do usługi The Watch )


Zniknął dopisek o pakiecie Nagroda rozbitka! Oczywiście na stronie produktu dalej widnieje wpis o tym bonusie. Dziękuje Wam bardzo za takie traktowanie klienta!

Pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować