Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Serią Call of Duty zajmują się teraz na zmianę trzy studia

17 postów w tym temacie

Robert Sawicki

Wieści ogłosił prezes Activision Publishing, Eric Hirshberg, podczas wczorajszego zebrania z inwestorami. Zabieg jest wyjątkowo korzystny dla samych developerów, bo wydłuża niemiłosiernie krótki czas tworzenia gry do trzech lat.

Przeczytaj cały tekst "Serią Call of Duty zajmują się teraz na zmianę trzy studia" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli teraz ludzie będą patrzeć jak na 3 bliźniaczki. Różnicy nie będzie widać, ale i tak każdy będzie zarzekał się, że <tu wstaw nazwę upodobanego studia> robi najlepsze.
PS. Fajnie, że tak późno ktoś wrzuca posty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaraz wszystkie dostępne studia zaciągną do prac nad tą marką.
@Niepokorny - ja bym nie przesadzał. Różnice w rozgrywce można wyraźnie odczuć przesiadając się z produkcji Infinity Ward na Treyarch (bądź odwrotnie). Gry wyglądają podobnie, bo takie jest ich zadanie, ale nie są identyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, że wszystkie gry z serii robione są na jedno kopyto i każda kolejna wygląda jak większa modyfikacja poprzedniej, taką grę robi się maksimum rok, za to przez 2 lata będzie można wymyślać pomysły na płatne DLC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Jest sporo różnic, które bardzo łatwo wyczuć. Poza tym podejście do tworzenia kolejnych części również jest inne u każdego ze studiów - Infinity Ward robi ciągle ten sam casualowy kawał chleba, który jednak wypada świetnie w praktyce, natomiast Treyarch stara się eksperymentować, stworzyć coś mniej dostosowanego do casuali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> I pomyśleć, że parę lat temu marka CoD była symbolem jakości. Ah, ta pierwsza część...
Mimo wszystko obecność ludzi na multiplayerze konsolowym nawet w starszych częściach o czymś świadczy. CoD-y nie są rewolucyjne, ale trzymają swój poziom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogą tworzyć CoDy nawet w 20 zespołów jednocześnie, całymi rodzinami, czemu nie, skoro ludzie za to płacą i jeszcze rączki całują? To już jest produkcja taśmowa, zmienia się tylko grafika i mapy, no małe zmiany w silniku to wszystko. Nigdy nie myślałem, że po CoD1 i CoD2, który był ogromnym skokiem na przód przerodzi się to w organizm, rozmnażający się przez pączkowanie. Co nie zmienia faktu, że BF4 też nie wiele wprowadza względem BF3, co mnie martwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować