• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
ronin_o

sklep.gram.pl - problem z pobraniem cyfrowej wersji gry

Pytanie

Cześć i z góry przepraszam, że na forum o tym piszę, ale formularz kontaktowy na sklep.gram.pl, albo nie działa, albo próbuje wysyłać maile na dok@gram.pl (po czym gmail mnie informuje, że mail nie doszedł do odbiorcy...).

Problem wygląda następująco. Zakupiłem cyfrową wersję gry To The Moon. Dostałem na maila kod.
Super. Ale gdzie mam go wpisać? Gdy przejdę na stronę z linku "szczegóły zamówienia" nie ma tam możliwości pobrania gry. Po kliknięciu na "pobierz kod" jest puste pole (ale on chociaż jest na mailu...).

W każdym razie gdzie mam go wpisać?

Pozdrawiam, Jarek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 11.02.2014 o 19:09, S1G napisał:

A patrzyłeś na stronie sklepu? pisze tam wyraźnie pobrać z tej strony czyli chyba stąd
http://sklep.gram.pl/digi/to-the-moon-wersja-cyfrowa.shtml


Tak. I widzę tylko:
"Grę należy pobrać z tej strony podając klucz produktu w wyznaczonym do tego okienku. "
Ale samego okienka już nigdzie nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Napis "z tej strony" jest odnośnikiem do:
www.wirtualnypunkt.pl/to_the_moon_[dobra_gra]_[wersja_esd],0,3398.html
jednak tam wyświetla się "Produkt chwilowo niedostępny".

Może zapytaj dystrybutora tej gry - Techland, skoro do nich kieruje ten odnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Faktycznie. Od razu widać, że "z tej strony" to link...

"Może zapytaj dystrybutora tej gry - Techland, skoro do nich kieruje ten odnośnik."

10 lutego wysłałem zgłoszenie (do gram.pl), że nie mogę pobrać gry. Dostałem automatycznego maila, że ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu 24 godzin.

Po 24 godzinach napisałem ten wątek ponieważ myślałem, że jednak coś jest nie tak z formularzem.

Nie mam zamiaru pisać do Techland''u czy kogokolwiek innego. Kupiłem grę tutaj i oczekuję pomocy od sprzedawcy. Ja naprawdę rozumiem, że nie wszystko musi być super. Że błędy czy przeoczenia czasem się pojawiają.

Ale postawy wystawię produkt, powysyłam kody, zainkasuję grubą prowizję (tak grubą bo po tym wszystkim sprawdziłem i grę można kupić niemal o połowę taniej), a później niech się klient sam martwi nie rozumiem.

Moja cierpliwość się kończy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować