Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars 2: nadchodzą zmiany w systemie rozwoju bohaterów

9 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

ArenaNet przygotowuje kwietniową aktualizację Guild Wars 2, która przyniesie ze sobą mnóstwo nowych funkcji – zbyt wiele, by wymieniać je w jednym wpisie. W grze zostaną wprowadzone m.in. zmiany w systemie rozwoju bohaterów, czyli tzw. „traitach”.

Przeczytaj cały tekst "Guild Wars 2: nadchodzą zmiany w systemie rozwoju bohaterów" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ktoś w to jeszcze gra? :P A tak na serio... to tylko jakiś duży dodatek mógłby mnie zachęcić do powrotu. Te ich Living Story jest strasznie mało zachęcające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Overhyped game is overhyped. Living story jest prowadzone w sposób badziewny i zupełnie się nie sprawdza, miesięczna przerwa i nie masz zielonego pojęcia co się w grze dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2014 o 13:47, DeithWX napisał:

Overhyped game is overhyped. Living story jest prowadzone w sposób badziewny i zupełnie
się nie sprawdza, miesięczna przerwa i nie masz zielonego pojęcia co się w grze dzieje.


Ej no ale to jak w życiu. Jak będziesz leżał miesiąc w śpiączce i się obudzisz to też początkowo nie wiesz o co chodzi :D

A serio zmiany na razie zapowiadają się średnio i tak zgadzam się living story mogło by być lepiej prowadzone bo straszny burdel jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Overhyped game is overhyped. Living story jest prowadzone w sposób badziewny i zupełnie
>
> > się nie sprawdza, miesięczna przerwa i nie masz zielonego pojęcia co się w grze
> dzieje.
>
> Ej no ale to jak w życiu. Jak będziesz leżał miesiąc w śpiączce i się obudzisz to też
> początkowo nie wiesz o co chodzi :D
>

No jeśli ktoś całe życie spędza w grze, to na pewno jest to dla niego super rozwiązanie...Taaa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zmiany sie podobaja (no moze poza ta zmiana ilosci punktow - bedzie nudno az do 30 poziomu) i przyblizaja troche gre do pierwszego GW gdzie mozna bylo zmieniac traity dowolnie (bedac w miastach czyli nie podczas walki). Dali by jescze opcje zapisywania buildow tak jak w pierwszym gw, a potem jescze podwojne klasy i bylabym zadowolona. Pewnie jednak, nie wszystkim te zmiany by sie spodobaly, ale mnie jak najbardziej:).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2014 o 16:45, Eilene napisał:

a potem jescze podwojne klasy

Tego nigdy nie będzie. Pierwotnie był taki zamysł, ale za bardzo psuło to balans rozgrywki więc zrezygnowali z podwójnych klas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2014 o 18:43, Karanthir666 napisał:

> a potem jescze podwojne klasy
Tego nigdy nie będzie. Pierwotnie był taki zamysł, ale za bardzo psuło to balans rozgrywki
więc zrezygnowali z podwójnych klas.

To szkoda bo bardzo wydluzylo by to przyjemnosc z gry jedna i ta sama postacia bo zanim czlowiek odblokowal by wszystkie podklasy i umiejetnosci dla nich to by to zajelo bardzo duzo czasu. Zadowole sie na razie terazniejszymi zmianami, ale raczej na dlugo do gry mnie nie przykuja. Moze chociaz jakis duzy dodatek typu jak w pierwszym gw gdzie byla cala nowa kampania, 2 klasy postaci itp. Jestem gotowa zaplacic niech tylko dadza xD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować