• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
mbmbmb

PROBLEM ZE STEAMEM!!!

Pytanie

Czy ktoś miał taki błąd, że miał pobrane kilkanaście gigabajtów gry, a Steam zaczyna mu pobierać od nowa?
Miałem 17 gb pobrane i wszystko w *kartoflulu* poszło :/

http://screenshu.com/static/uploads/temporary/9n/51/v4/41pb01.jpg
http://screenshu.com/static/uploads/temporary/o3/79/r7/5svh8n.jpg

Wkurza mnie to, bo już kolejny raz mi sie tak zrobiło, a nie mam tak super-szybkiego internetu, żeby pobierać 150 razy te jakże fajną grę! Dodam też, że support steam wogóle nie odpisuje na moje tickety.

[m-r]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

  • 0

Ok, po pierwsze: spokojnie. Jesteś nowym użytkownikiem i nie wyciągnę względem ciebie żadnych konsekwencji, ale przypominam o regulaminie, który zaakceptowałeś. Rozumiem twoje zdenerwowanie, ale staraj się ograniczyć słowa wulgarne do zera.

Po drugie: Zobacz w ustawieniach steama czy nie masz przypadkiem włączonego limitu pobierania. Oraz, to chyba nawet wazniejsze, czy na dysku, do którego pobierasz grę jest wystarczająco dużo miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 18.10.2014 o 10:27, Rick napisał:

Ok, po pierwsze: spokojnie. Jesteś nowym użytkownikiem i nie wyciągnę względem ciebie
żadnych konsekwencji, ale przypominam o regulaminie, który zaakceptowałeś. Rozumiem twoje
zdenerwowanie, ale staraj się ograniczyć słowa wulgarne do zera.

Po drugie: Zobacz w ustawieniach steama czy nie masz przypadkiem włączonego limitu pobierania.
Oraz, to chyba nawet wazniejsze, czy na dysku, do którego pobierasz grę jest wystarczająco
dużo miejsca.


Nie mam włączonego limitu pobierania, na dysku jest wystarczająco miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dnia 18.10.2014 o 13:01, mbmbmb napisał:

Nie mam włączonego limitu pobierania, na dysku jest wystarczająco miejsca.

Znalażłem coś takiego. Gośc miał problem z wiedźminem 2.
First,
Verify Game Cache.
\Navigate to your steam library.
\\Right click on the game in question, and navigate to properties.
\\\Select the third tab, and choose Verify Integrity of Game Cache.

If this did not solve your problem,
/Close the steam client completely.
//Navigate to
///C:\games\Steam\
////Delete appupdatestats.blob
/////Delete clientregistry.blob
//////Restart STEAM.

Z tego co czytałem dalej, jeśli to zrobisz i tak zacznie ściagac o nowa, więc spróbuj tego sposobu przed rozpoczęciem pobierania. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Obecnie zamiast appupdatestats.blob w folderze Steam znajduje się katalog ''appcache'' - w wypadku problemów z informacjami o plikach gier czy aktualizacjami można przed uruchomieniem aplikacji Steam usunąć ten właśnie katalog.

Jeśli pobrane dane były jednak nieaktualne, to Steam będzie musiał pobrać je na nowo.
Warto też pamiętać, że nie zawsze informacja ''o pobieraniu'' informuje o pobieraniu. Czasami zawiera w sobie również etap wypakowywania archiwów oraz przenoszenia danych z folderu pobierania do folderu docelowego, czemu towarzyszy sprawdzanie sum kontrolnych. Przy dużych grach czynność ta może trwać całkiem długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować