• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
XanTyp

Far Cry 4 - problem z misją

Pytanie

Cześć.
Robię dopiero drugą misję (tę, w której mam wybrać Amitę lub Sabala). Problem w tym, że kiedy ginę w trakcie jej wykonywania, robi się czarny ekran i nie mogę nic zrobić... poza wmuszeniem zamknięcia gry z poziomu menadżera zadań. Ale to jeszcze detal, bo nie tylko mnie się to zdarza więc czekam na łatkę.

Problem w tym, że nie mogę znaleźć opcji anulowania misji.
Uruchamiam grę i od razu rusza cut-scenka i cokolwiek zrobię między jedną misją a drugą, to i tak, jeśli potem zginę, to się to nie zapisze i tak w kółko. Trochę zaczyna mnie to już mierzić, bo skoro nie mogę przeżyć lub zwyciężyć wrogów w misji, gra się wiesza i kiszka.
Chciało by się więc anulować misję i czekając na łatę od Ubisoftu, pozwiedzać dalej...
Ale jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 21.11.2014 o 12:26, Isildur napisał:

Przenoszę do działu pomocy technicznej.

Dziękuję, ale to już zbędne.
Proszę skasować temat lub go zamknąć.
Nie umiem czytać napisów (po polsku!) we własnej grze.
Żal mi samego siebie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 21.11.2014 o 12:32, XanTyp napisał:

Proszę skasować temat lub go zamknąć.



W takim razie kłódeczka xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dziękuję za zdjęcie kłódki.
Problem jest następujący:
W menu gry jest opcja [Porzuć misję] czy tak jakoś, ale to nie pomaga. Nie ma opcji zapisania stanu gry, wyjście i powrót do gry sprawia, ze od razu wczytuje się cut-scenka i trzeba misję uruchomić.
Dowolna forma porażki (śmierć bohatera lub fiasko działań) powoduje, ze gra się zawiesza i nic już nie da się zrobić.
Nie można wczytać innego punktu kontrolnego niż ostatni, a ostatni... To początek misji.
Zaczyna mnie to drażnić co raz to bardziej, bo wychodzi na to, że bez względu na stopień trudności, jaki się ustawi w grze - każda porażka owocuje zwieszką... gdyby tak chociaż resetowało się wszystko i wczytywał by się punkt kontrolny z postępu w misji, nie było by takiej frustracji, ale kompletne zawieszenie działania... to już zakrawa na wściekłość. I bezsilność.
Mój angielski jest zbyt prymitywny, by podjąć się napisania listu do Ubisoftu, ale może ktoś by tu zebrał ew. inne zgłoszenia i przesłał je do autorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A tak wygląda sprawa z graficznej strony menu.
Misja zakończona sukcesem, a zapisać się jej nie da, bo wyskakuje ekran (dolny lewy) można jednie wyjść z gry (druga opcja).
Jak widać na górnym planie, mam możliwość tylko wznowienia misji, czyli wyszedłem do menu "w trakcie jej trwania".

20141121161353

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zaraz mnie skręci :/
Próbowałem reinstalacji gry, nic nie pomogło, próbowałem zacząć od początku, gra się zrypała już na samym starcie, zeszła lawina....... i gra też :/
Czytam na stronie Ubisoftu, by poprzez uPlay pobrać i zainstalować "Day 1 patch".
fajnie.
Tylko gdzie do cholery mam to zrobić? Bo nie widze na uPlay żadnej opcji download przy FC4, nic innego tylko osiągnięcia, przegląd, akcje itd, oczywiście link do forum, strony oficjalnej.... A gdzie jest ten patch? Nie ma. Bo komu to potrzebne?!
Agrhhhh :/

Cóż z tego, że rzekomo pojawiła się ta łata, skoro nawet na forum na stronie Ubisoftu pada to najważniejsze pytanie:

That''s all gr8 but where is the @#$% link to download the patch?

http://far-cry.ubi.com/en-us/news/news-detail.aspx?c=tcm:152-184741-16&ct=tcm:148-76770-32

I oczywiście bez odpowiedzi, no bo po co.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Już po niecałej godzinie traci się tu możliwość edycji postów... Dziwne. I trochę bez sensu, bo mam wrażenie, ze płodzę to ogromny flood, którego sam organicznie nie znoszę i tępię na swoim forum, ale skoro tak być musi...
Czy ktoś z obsady forum wypowie się w kwestii pomocy technicznej - skoro to jest taki dział?
Dziś miał się pojawić Day 1 Patch - nie ma.
Za to patche wypłynęły na torrentach, ciekawe...
Poproszę również o dokładną instrukcję - jak zaktualizować grę na platformie uPlay, oczywiście nie chodzi mi o weryfikację plików, to już mam za sobą, bez rezultatu.
Obecnie, po usunięciu całej zawartości folderu "Ubisoft" z C:|Program Files(x86), pobieram ponownie całą grę.
jeśli to nie pomoże, to już nie wiem, co pomóc by mogło.
Chyba tylko ten nieszczęsny patch, który otrąbiono wszerz i wzdłuż całego internetu, ale którego nie idzie żadną miara odnaleźć - zwłaszcza na stronie autorów. Zwłaszcza tam.
Tam widać tylko tyle, co na załączony obrazku :/
Kręci się kręciołek w nieskończoność, kombinując, jak by mi tu powiedzieć...... żebym mu nie truł (_|_) o nieistniejące rzeczy...

20141121223641

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie wiem, gry nie posiadam, może zadzwoń do działu pomocy technicznej Ubisoft oczywiście oddział w Polsce. Bo moim zdaniem Ubisoft leci w kulki delikatnie mówiąc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dzwonienie nic nie da. Patcha nie ma, na forum Ubisoftu ludzie się gotują, bo pojawił się już opis drugiej łaty, a pierwszej jeszcze nie udostępniono :/
Zobaczymy, co w trakcie weekendu Ubissoft wymodzi :/
Bo na razie - ubijają soft...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak po prawdzie, to powinno się zmienić nazwę tematu na problem z grą.
Bo to jest problem i na dodatek nie jednostkowy...
Nadal brak łaty. Obiecanki klakierów Ubisoftu w niczym nikomu nie pomagają.
Zaczynam się zastanawiać nad tym, czy dobrze zrobiłem, wydając pieniądze na tę pozycję...
Pirackie wersje śmigają aż miło....... Widziałem u kogoś i szlag mnie trafił pierwszorzędny :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

uruchomiłem dziś uPlay i już miałem nadzieję........

I nadal bez zmian. Zawieszenie się gry podczas wykonywania misji, nadal brak możliwości przerwania misji i grania swobodne - te same ekrany w menu, które zamieściłem wcześniej.
Co ta łata miała naprawić? Pojęcia brak, bo nic kompletnie się nie zmieniło.

20141124163202

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na chwilę pojawiło mi się światełko w tunelu...
Po wyjściu do menu ujrzałem możliwość przerwania misji i zapisania...... Cóż z tego, skoro wtedy właśnie, podczas zapisywania.... Gra się zawiesiła. Cóż za niespodzianka! :/
Teraz nawet już nie mam opcji porzucenia misji w opcjach, tylko [Wznów] i nic więcej.
Czekam na to, co wymyśli Ubisoft z tym felernym patchem 1.4 i jak to się będzie miało do uPlay.
Mam już dość czekania na coś, co powinienem mieć w momencie zakupu i pierwszego uruchomienia. Jeśli nic się nie zmieni (łata miała się ukazać w tym tygodniu a do niedzieli jest jeszcze dni kilka), zamierzam wystąpić o zwrot pieniędzy za niezgodność towaru z opisem.
Mówi się trudno, ale nie płaciłem za niedopracowanego bubla, ale grę, jaką reklamowano.

20141127185231

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Po paru telefonicznych rozmowach z Ubisoft Polska, gra wreszcie ruszyła.
Dla ciekawskich - kazano mi zainstalować najnowsze sterowniki do graficznej i dźwiękowej oraz vcredist_x64 oraz sprawdzić spójność plików.
Nic to oczywiście nie pomogło, ale zadość uczyniłem prośbom.
W końcu stanęło na tym, że polecono mi wyłączyć synchronizację z chmurą, usunąć save z folderu gry i rozpocząć grę od początku.
No i póki co - wszystko działa, jak powinno.

Profilaktycznie nie będę włączał synchronizacji, nie planuję wyjeżdżać nigdzie więc nie muszę mieć dostępu do save''ów poza domem i robię sobie kopię tychże w innym folderze na wypadek ponownych a "niespodziewanych" trudności.

edit//
Gdyby ktoś szukał kontaktu z polską infolinią na oficjalnej stronie Ubi - próżny trud.
Szczęściem, mają swoją stronę na FB.

UBISOFT POLSKA Domaniewska 39A 02-672 Warszawa
Tel: +48 22 208 22 30
Pomoc techniczna tel: + 48 22 306 00 63
Pomoc techniczna: https://support.ubi.com/

Temat do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować