Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Heroes of Might and Magic V - co w patchu 1.2?

38 postów w tym temacie

Domek

Pracownik firmy Ubisoft ujawnił na jej forum dyskusyjnym kilka faktów na temat nadchodzącego uaktualnienia gry Heroes of Might and Magic V. Wprawdzie ciągle nie wiadomo kiedy dokładnie się on ukaże, ale skoro podają już pewne informacje, to kto wie - być może już bardzo niedługo.

Przeczytaj cały tekst "Heroes of Might and Magic V - co w patchu 1.2?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wrrr! cdp potrafi denerwować ludzi.. wszyscy jak na szpilkach czekaja na 1.2 - dawno wiedza co w nim bedzie..

a tutaj jeszcze podgrzewaja atmosfere...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koniczyn napisał już kiedys co będzie w patchu 1.2
http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=2431&pid=18723

cytuję :

Zmiany w aktualizacji 1.2
===============

Niektóre poprawki błędów będą miały efekt tylko po ponownym rozpoczęciu mapy w zapisanej kampanii.


Nowe elementy:

- Rozszerzone opisy budynków na mapach.
- Atak wręcz wykonywany podczas przytrzymania klawisza CTRL.
- Dodano klawisz szybkiego dostępu (R) do wywołania ekranu zakupu jednostek z każdego miejsca interfejsu miasta.
- Wszystkie stworzenia mają nowy status (Zasięg), opisujący odległość, na której atak jest zmniejszany o połowę.
- Nowa opcja graficzna: Tryb Kamery.
- Nowy interfejs zakończenia walki.
- Tryb pojedynku w Hot-Seat.
- Ranking najlepszych.
- Nowe mapy: ''Ostatnia nadzieja'' i ''Wojna światów''.

Poprawki błędów:

- Multiplayer powinien działać poprawnie.
- Gra nie powinna już wychodzić do pulpitu po wielokrotnym użyciu komendy Alt+Tab.
- Poprawiono błędy w tekstach (opisy, cele itd).
- Zbalansowano mapy: ''Podbój'', ''Atak'', ''Inwazja'', ''Kultyści'', ''Triumwirat'', ''Opór'', ''Wyspa na własność''.
- AI nie może już najmować bohaterów Przystani na mapie ''Upadek króla''.
- Powiększono obszar na mapie ''Upadek króla'' będący celem Godryka w zadaniu ‘Wyślij Godryka do Nikolaja’.
- Na mapie ''Kultyści'' zadanie ‘Zdobądź miasto w ciągu tygodnia’ nie znika już z listy po zakończeniu.
- Na mapie ''Kuszenie'', jeśli wrogi Czarodziej patrolujący rzekę zostanie zabity, cel ''Unikaj patroli wroga'' nie zostanie automatycznie zaliczony.
- Poprawiono jeden z celów na mapie ''Uchodźcy''.
- Na mapie ''Przełęcz Smoka'' cel ''Pokonaj wszystkich'' został określony dokładniej.
- Na mapie ''Triumwirat'', po walce Zehira z Markalem, nie pojawia się już informacja ''Przegrałeś''.
- Na mapie ''Marsz'' bohater Grawl może już odwiedzić czerwony namiot klucznika.
- Na mapie ''Wyzwolenie'' AI nie może już nająć bohatera Narxesa.
- Na mapie ''Sojusz'' użycie czaru Natychmiastowa Podróż nie powoduje już błędów skryptu.
- Na mapie ''Dyplomata'' przegrana z AI Szybkiej Walki powoduje niepowodzenie w zakończeniu misji.
- Na mapie ''Podstęp Maahira'' AI nie może już wejść w posiadanie żadnego z artefaktów niezbędnych do zakończenia misji.
- Na mapie ''Uchodźcy'' naprawiono potencjalny problem z ukończeniem głównego zadania.
- Na mapie ''Oferta Raelaga'' gra nie zawiesza się już, gdy Izabela lub Markal przegrają walkę ze stworzeniami neutralnymi.
- Mapa ''Szmaragdowe Smoki'' może już zostać rozegrana po wczytaniu zapisanej gry.
- Na mapie ''Uchodźcy'' naprawiono potencjalny problem z uzyskaniem artefaktu Naszyjnika z Zębów Smoka.
- Czarne Smoki mogą być teraz leczone przez Namioty Pierwszej Pomocy.
- Model Shadii został poprawiony.
- Po użyciu Bramy klon nie będzie już normalnym stworzeniem.
- Nieprawidłowa wiadomość interfejsu ''Plotek'' została poprawiona.
- Gra odnawia teraz listę sesji w lobby po tym, jak gracz odłączył się od sesji.
- Poprawiono nieosiągalny Kamień Wiedzy na mapie ''Kraina wygnańców''.
- Poprawiono nieaktywowaną scenkę dialogową na mapie ''Łza dla Ossira''.
- Magowie i Arcymagowie używają już swej zdolności strzału prawidłowo.
- Brama działa już na pojedynczego Rogatego Nadzorcę.
- Informacje o kolejce tur są już prawidłowo wyświetlane na pasku.
- Poprawiono wygląd modeli budynków.
- Gdy Archanioł zginie od czaru ''Szkodliwy dotyk'', nie pozostaje już zawieszony nad polem walki.
- Czas w trybie ograniczenia czasu jest teraz wyświetlany.
- Teksty nie są już duplikowane w czacie po opuszczeniu walki.
- Mapa-układanka w Podziemiu działa już prawidłowo.
- Problem z nieprawidłowym położeniem kamery nad jednym z trawiastych obszarów został naprawiony.
- Gracz nie może już zdobyć jednocześnie 2 poziomów tej samej zdolności podczas zdobycia kolejnego poziomu doświadczenia.
- Przywołane stworzenia nie są już wykazywane w statystykach zakończonej walki.
- Czas jest już wyświetlany na ikonie w Bitwie dynamicznej.
- Opis ''Czar odparty'' pojawia się już w prawidłowym miejscu.
- Na mapie ''Zdrada'' nie ukazuje się już informacja podczas zbliżania do garnizonu.
- Wampiry i Wampirzy Lordowie nie odzyskują już zdrowia podczas atakowania Nieumarłych.
- Bohaterom poruszającym się z potrójną prędkością towarzyszy prawidłowy dźwięk.
- Lethos będzie prawidłowo używał czaru Rozkład.
- Kursor łatwiej jest teraz zblizyć do obiektów.
- Użytkownik nie może teraz podsłuchać oponentów za pomocą Monolitu.
- Bohater znajdujący się w garnizonie miasta Przystani otrzymuje teraz cotygodniowy bonus do ruchu dzięki Stajniom.
- Zmieniono opis Sfinksa.
- Gracz rozpoczynający grę z opcją Dowolny Bohater nie może otrzymać bohatera wybranego już przez innego gracza.
- W grze wieloosobowej, gdy jeden z graczy rozłączy się w trakcie wczytywania mapy, inni gracze będą mogli mimo to rozpocząć sesję.
- Informacja pojawiająca się po przegranej walce dla stworzeń opętanych została poprawiona.
- Bohater opuszczający miasto nie powraca już do niego natychmiastowo, jak to się czasem zdarzało.
- Roziskrzona Fontanna dodaje prawidłowo 2 punkty szczęścia.
- Obiekty na mapie mają już prawidłowe okna informacji.
- Poprawiono opis Cichego Prześladowcy.
- Bohater Sinitar ma teraz prawidłowo opisany czar Katalizator.
- Hydra z Głębin może teraz całkowicie zregenerować zdrowie.
- Poprawiono błąd w opisie Bożka Fortuny.
- Czar ''Osłabienie'' ma teraz prawidłowy opis.
- Bohater nie może już pobierać wojska od sojuszników.
- Animacje na mapie nie są już przyspieszane wraz ze zwiększeniem prędkości bohatera.
- Sformatowano tekst w interfejsie ''Rytualnego lochu''.
- Pełna zdolność do walki na dystans Zwiadowców i Zabójców jest sprzeczna z faktami.
- Problem ze stworzeniami, których modele nakładają się na ruiny fortyfikacji w trakcie oblężenia, został poprawiony.
- Nagolenniki ze Smoczych Kości dają premię do inicjatywy stworzeniom walczącym w zwarciu.
- Poprawiono przewidywanie obrażeń.
- Poprawiono błąd w działaniu czaru ''Szał''.
- Poprawiono błąd w działaniu czaru ''Hipnoza''.
- Poprawiono wiele mniejszych błędów i defektów.


4. Znane problemy
===============

- Wyłączenie opcji synchronizacji pionowej w opcjach sterownika graficznego może spowodować przerywanie animacji w Mieście podczas obracania kamery.
- Wczytywanie zapisanej gry z innej wersji językowej może spowodować nieprawidłowe wyświetlanie czcionek i tekstur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dadzą w końcu edytor map i panel z aktualnymi statystykami królestwa to powiewdzmy, że może ułożę usta w coś na wzór uśmiechu (o ile twarz mi od tego nie pęknie) - nadal uważam że takie rzeczy powinny być w finalnej wersji gry a nie dopiero w poprawkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nio nie mogę się doczekać, jeśli to co koniczyn napisał jest 100% pewne - patch zapowiada się bardzo dobrze ;);) No cóż niestety niewiemy kiedy on będzie :?:?:?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2006 o 14:56, Ivan aka Immortal napisał:

Jak dadzą w końcu edytor map i panel z aktualnymi statystykami królestwa to powiewdzmy, że
może ułożę usta w coś na wzór uśmiechu (o ile twarz mi od tego nie pęknie) - nadal uważam że
takie rzeczy powinny być w finalnej wersji gry a nie dopiero w poprawkach.

no racja, ale cóż pewnie o to im chodziło, żeby każdy patch coś miał. Jeśli wszystko by było od razu, to po co patch - żeby zamiasta jednej nazwy była inna ?? No cóż super będzie ja wyjdzie ten edytor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2006 o 15:11, nadol91 napisał:

no racja, ale cóż pewnie o to im chodziło, żeby każdy patch coś miał. Jeśli wszystko by było
od razu, to po co patch - żeby zamiasta jednej nazwy była inna ?? No cóż super będzie ja wyjdzie
ten edytor


Niby tak, ale jest to dość irytujące. Z HoMM III nie było takiego problemu i dlatego ta gra jest ciągle żywa - a przecież nie każdy ma dostęp do Internetu i nie może sobie zawsze pozwolić na ściąganie dodatkowych map.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1851065692/m/1011022464 - popatrzcie na drugie zdanie - uzytkownik MuadDib_FC wyraznie pisze "W końcu patch 1.2 został zaakceptowany i jest gotowy - będzie dostępny jutro!" :) post jest z dnia dzisiejszego, więc od jutra czeka nas ostre pobieranie ;) miejmy nadzieje ze CDP nie popelni takich samych bykow jak to mialo miejsce przy patchu 1.1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwość wyjścia z walki, wymuszenia walki wręcz, nowe ekrany, no i dwie nowe mapy - oto co najlepsze w nadchodzącym patchu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować