kaczor325

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O kaczor325

  • Ranga
    Obywatel
  1. Trochę strzał w kolano z ostatnią propozycją...."Na pewno ma ona znacznie większy potencjał niż Dragon Age..." a dalej "Seria opiera się głównie na rozgrywce, swobodzie poruszania się, rozwijaniu postaci i eksploracji.". I właśnie dlatego DA zdecydowanie bardziej nadaje się na serial. ;) Fabuła DA tak bardzo mnie wciągnęła, że przeczytałem wszystkie 3 książki.
  2. kaczor325

    Watch Dogs - recenzja

    Ok, mała pomyłka - tekstury są jedynie na High, bo moja karta ma jednak 2GB pamięci. I nie Czasowe a zwykłe SMAA mam [różnica po między zwykłym a tymczasowym jest znikoma, a to drugie zdecydowanie mocniej zjada fps]. Chętnie nagram wideo jak w to dalej nie wierzysz. Dynamiczne środowisko - dwójka ludzi robi sobie selfie. Staję za nimi, oni później patrza w telefon, że jestem na zdjęciu i nagle patrzą na mnie i poznają Mściciela. TO NIE JEST DYNAMICZNE ŚRODOWISKO?! Widziałeś kiedys, żeby w GTA ktoś dzwonił SAM na policję? Każda osoba w WD jest prawdziwą indywidualnością i się czymś wyróżnia, głównie za sprawą Profilera, w którym właśnie widać kto jest kim i co robi. W GTA rozjechanie przechodnia daje frajdę - w WD naprawdę żałuję choćby uszkodzenia przechodnia.
  3. kaczor325

    Watch Dogs - recenzja

    Przeraża mnie fakt, ile ludzi dosłownie DEPCZE tą grę tylko przez trooszeeczkęę gorszą grafikę niż pokazywano [wciąż świetną], i w kilku miejscach bugi graficzne, które są totalnie normalne w tak wielkiej grze. Wszyscy jarają się filmikem porównującym GTA 4 do WD, gdzie to w WD paru efektów brak - pokażcie mi zaś gdzie w GTA jest tak dynamiczne środowisko jak w WD. Po jakiś wypadkach na drodze przechodnie podchodzą do wypadkowiczów i pytają czy wszystko w porządku. W KOŃCU NPC MAJĄ NAMIASTKĘ MÓZGU i dzwonią na policję gdy nagle wyrzucisz ich z samochodu [no część się boi, wiadomo]. Gdzie wychwalenie tych kapitalnych odbić na ulicy po deszczu gdy słońce zaświeci? Nigdzie nie widziałem tak realistycznego efektu. Oczywiście jakość tekstur także miażdży. I naprawdę ważniejsze jest kilka efektów graficznych w GTA, niż fakt, że miasto w GTA jest po prostu NU-DNE?! W WD nie ma czasu nawet robić głównego wątku bo ciągle jest się zasypywanym "prawdopodobnymi przestępstwami", zadaniami macherów, czy po prostu sam fakt możliwości "aaa shackuję sobie jeszcze jedną osobę, co tam....". To miasto ŻYJE, widać to możliwości podsłuchu każdej rozmowy, gdzie naprawdę czuć że to nie tylko durnie zapętlone animacje. Tak samo fakt nawet zranienia każdego NPC jest bardziej...odczuwalny, niż w GTA, gdzie można rozjechać pół miasta i jeżeli policja nie widzi - nic z tego nie zrobi. Inny też w końcu logiczny element - po wyjęciu broni ktoś dzwoni na policję! W końcu nie można biegać bezkarnie przez miasto z bronią! Tak, wiem, w GTA PO WYCELOWANIU ktoś tam uciekał i się przestraszył, tutaj jednak oni jakoś LOGICZNIE reagują. Naprawdę kapitalne Gra zasługuje CO NAJMNIEJ na to, co dostała. Po kilku patchach zniknie problem z brakiem optymalizacji. Ja w sumie i tak go nie widze - mam i5-3570K @ 4,5 GHz, 2x4GB DDR3 GoodRam i GTX 760 i gram ze wszystkim na Ultra + Czasowe SMAA [najlepszy efekt, zaś na MSAA i TXAA są jakieś bugi]. Jak już mówiłem - dziesiątki zadań i możliwości do roboty POZA wątkiem głównym. Cyfrowe odjazdy to też świetny dodatek. W GTA człowiek po prostu wybierał z jednej literki do drugiej na minimapie, tutaj robisz to do czego Ci najbliżej. Trochę jak w cRPG''ach typu EOS czy Gothic...