krzysior-a

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    46
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O krzysior-a

  • Ranga
    Wróg ludu
  1. Akurat to poniekąd prawdą, bo praktycznie cały zarząd Disney był zaiste wk!@#!!@# na to jak EA pokpiła sprawę i swoimi działaniami nadszarpnęła reputację marki. I jak całkiem nierealna plotka donosi CEO EA dostał kilka telefonów od Disneya i z tego co wiadomo była nawet groźba, że EA straci prawo do by jedynym wydawcą robiącym gry osadzonymi w universum "Gwiezdnych Wojen" i nie poszło jedynie o Battlefronta 2. fixed. Poza tym inna plotka głosi, że sami zmienili system mikropłatności więc oni byliby winni. Do tego wynika z tego wszystkiego, że nic nie jest robione bez ich wiedzy co obala od razu Twoją plotkę.
  2. Mają czas i spokój... okno wydawnicze dla tej gry to 2017-2021.
  3. A ja latam jak dariuszp i co? Nie moge?:) Chociaż mi wystarczy wystawienie oceny na metacritic i odradzanie kupna gdzie się da by marka w tej postaci upadła jak najszybciej. Na metacritic :D Rak ocen, już od dawna oceną "graczy" nie warto się tam sugerować :D
  4. Jak mi się gra nie podoba to nie gram / nie kupuje, a nie latam do każdego newsa z bólem czterech liter jak dariuszp (ale to u niego normalne jeśli chodzi o EA)...
  5. Oksymoron... Poza tym jakąś dziwną logikę masz. To, że ktoś wyda pieniądze czy nie w grach EA nie ma żadnego przełożenia na wydatki na gry indie (a tym bardziej na ilość miejsc w game devie). Zwłaszcza, jak poczytasz co ludzie sądzą o masie gier indie na steamie.
  6. Pracuje pracuje. Jakiś czas temu ktoś z EA udzielił wywiadu w którym powiedział że chcieli by zając sie produkowaniem gier akcji z dużym otwartym światem jak Bataman, GTA czy Assassin's Creed. Więc zatrudnili Raymond i zlecili jej założyć nowe studio i tak powstało EA Motive w Montrealu. To było w 2015. I tak samo mnie to cieszy i jestem podekscytowany że Ona pracuje nad czymś nowym. Ale tak samo się cieszyłem jak usłyszałem że osoba która stworzyła trzy części Uncharted pracuje nad liniową gra akcji w świecie Star Wars. Mówię o Amy Hennig która nie tak dawno pracowała w zamkniętym już Visceral Games. Ja uwielbiam Uncharted, to że jest liniowa nic jej nie ujmuje dalej jest to świetna gra. Chętnie bym zagrał w takiego Uncharted w klimacie Star Wars, zwłaszcza że przy jej produkcji pomagała również Raymond. Ale EA zrobiło jakieś swoje badania gdzie pytali graczy w jaką grę by chcieli zagrać i wyszło im że nie jest to gra liniowa. Albo jestem w mniejszości albo EA cos ściemnia. Oddali ten projekt innej ekipie bo nie była to gra z otwartym światem tak jak EA by chciało albo co bardziej prawdopodobne dlatego że do liniowej gry ciężko by było upchać loot boxy.Szkoda że nie wyciekł jakiś gameplay z tej gry. Mam nadzieje że Raymond się powiedzie i będzie miała okazje dokończyć i zaprezentować graczom swoją grę.   Będziecie teraz bredzić o loot boxach pod każdym newsem o EA, nawet jak mowa o grze single player?...
  7. Zapomnij. Już mówili, że nowy TW będzie w realiach historycznych jakich jeszcze w serii nie było.
  8. Żałosny jesteś Ty... "Gracze" narzekali właśnie, że 60k kredytów to za drogie odblokowanie bohaterów. Więc zmienili ceny żeby jacyś frajerzy mogli to w ogóle obblokować, a osoby potrafiące grać oblokują wszystkich bohaterów w 12-13h...
  9. Nikt Ci nie karze płacić. DLC były, są i będą. Wchodzisz na serwery bez premium lub po prostu nie dołączaj do już pełnych serwerów - tak robiłem nie mając premium i nie było problemów. Mają więcej map bo mają dodatki - to samo było w bf2. Jeśli sądzisz, że dlc mają coś wspólnego z podstawką to powodzenia, nie znasz się w ogóle. Na pęczki jest hejterów :) jak Ty :) Kasa, kasa, kasa - jak dorośniesz, to zrozumiesz że w biznesie liczy się kasa, a nie jakieś "wsparcie społeczności", gdzie ta społeczność to marny procent osób które grę kupiły. Tylko nie każdy może się ustawić jak uwielbiane Valve ze stadem baranów wydającym miliony na skiny ;)
  10. > Są dedyki, system anti-cheat (miejmy nadzieję, że skuteczny). Może będzie się dało w > to normalnie grać. Ciekawe jak będzie z detekcją trafień. w codach są cheaty, w csie są cheaty. w bo3 będą cheaty.
  11. > > Śmieszny to ty jesteś. Blizzard też obciął WoWa bo nie było od początku starego > draenoru, > > emerald dream, old ironforge etc? Nie, po prostu tak jak większość tutaj nie masz > nawet > > minimalnego pojęcia o produkcji gier - tak samo jak ten cały best-player twierdzący, > > > że zrobienie dlc to 2h... niech włączy taki unreal engine i trzepie kasę bo to przecież > > > taki banał. > Gościu, jest różnica pomiędzy grami MMO, a grami single. W takim WoWie dodawanie contentu > stopniowo jest nawet pożądane przez graczy, zresztą dziwne, żeby dali od razu wszystko > co tam sobie zaplanowali, bo to niemożliwe. Do tego dodatki wychodzą co jakiś czas i > można się w nie zagrywać godzinami, a nie tak jak w przypadku bronionych przez ciebie > dlc od EA parę map, czy też jakiś śmiesznych premium, bez którego rozgrywka online jest > utrudniona. Nikt nie wciśnie mi i pewnie większości ludzi w temacie tego, że polityka > EA jest normalna i tak naprawdę nic się nie dzieje. Jest to ordynarne wręcz nabijanie > ludzi w bambuko i zgarnianie kupy kasy z byle co. A tacy jak ty jeszcze tego bronią, > proszę cię, skończ. Można być obrońcom Blizza, bo jeszcze trochę szacunku do klientów > im zostało, ale wyżej wspomnianej firmy? To już jest naprawdę rzadkość i trzeba być naprawdę > naiwnym. Długo, ale irytuje mnie takie zachowanie i najeżdżanie na innych, posiadających > realną opinię na ten temat. > Nie ma to jak dostosowywać sobie wszystko pod swoją bzdurną teorię. Nie ma ŻADNEJ różnicy przy produkcji w tej kwestii czy to fps czy mmo/rpg/rts. Coś się dodaje, coś usuwa żeby gra miała ręce i nogi. Dodatki wydają z taką samą zawartością jak >10 lat temu (o ile można porównywać mapy z tych okresów technologicznie...) gdy nikt nie jęczał. Zagrywać się można setki godzin jak ktoś lubi. Za to tu znowu się ośmieszasz - porównujesz dodatki do mmo i fpsa? :D ma EA dodać questy i reputacje do battlefieldów? :D Porównaj raidy z dlc do fps jak taki mądry jesteś i wyjdzie, że mmo to monotonne klepanie tego samego contentu, a rozgrywka w strzelankach co rundę inaczej wygląda. Straszne premium :) Kupujesz wszystkie dodatki taniej niż osobno. SKANDAL! I te OP bronie... ale cóż począć jak dzisiaj przeciętny gracz to taki ty, co nie widzi która broń się nada na krótki, a która na daleki dystans.
  12. > "Wiedząc, że coś powstanie na tym, co już zrobiliśmy, musimy wylać pod to odpowiednie > fundamenty. " - Peter Moore, dyrektor ds. operacyjnych w Electronic Arts. > śmieszne. po prostu brak słów. Śmieszny to ty jesteś. Blizzard też obciął WoWa bo nie było od początku starego draenoru, emerald dream, old ironforge etc? Nie, po prostu tak jak większość tutaj nie masz nawet minimalnego pojęcia o produkcji gier - tak samo jak ten cały best-player twierdzący, że zrobienie dlc to 2h... niech włączy taki unreal engine i trzepie kasę bo to przecież taki banał. " Ile już było przypadków (i w wiekowości w grach EA) że wystarczyło zmieni jedna linijkę i okazywało się że całe DLC jest na płycie i jest grywalne?" No ile? Bo pamiętać i wyszukać można tyle, że na jedną rękę się mieści i żadna nie jest od EA.
  13. krzysior-a

    Warcraft IV już w planach Blizzarda?

    btw na 99% kolejna gra Blizza to będzie dodatek do Diablo lub coś powiązanego. W rozpisce mieli kiedyś 2 dodatki, a do tego szukali/szukają kierownika artystycznego do niezapowiedzianej gry z serii z szerokim zrozumieniem marki.
  14. krzysior-a

    Warcraft IV już w planach Blizzarda?

    > Jestem na tak pod dwoma warunkami. > Nie cofamy gatunku. > Nie celujemy w PEGI 7. Tylko to już pewnie nierealne po hearthstone. a to taka wielka różnica między 7, a 12 (reszta warcraftów)?
  15. Z XO nie jest tak źle i nie będą dopłacać do produkcji gier. Co nie zmienia faktu, że studiom zewnętrznym nie opłaci się wydawanie gier tylko na XO. (z wyjątkiem jakiś eksperymentów, co to albo wypalą i się dobrze sprzeda albo będzie klapa finansowa - wtedy lepiej mieć kogoś kto na to kasę wyłoży i studio w razie wpadki nie pójdzie z torbami)