KingRimskij
Gramowicz(ka)-
Zawartość
20 -
Dołączył
-
Ostatnio
KingRimskij ostatnio wygrał w dniu: 7 Kwiecień 2017
KingRimskij miał najwięcej polubień!
Reputacja
1 NeutralnaO KingRimskij
-
Ranga
Obywatel
Ostatnio na profilu byli
-
Microsoft utrzymuje formę - recenzja State of Decay 2
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Zero postępu względem pierwszej części To ewidentnie nie graliście w część pierwszą, tylko spojrzeliście na filmik YouTube. -
W Fallout: New Vegas początkowo miały być trzy grywalne rasy
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Wielka szkoda. New Vegas najlepsze z serii, a mogło być jeszcze lepsze. -
Plotki o prequelu Life is Strange od studia Deck Nine
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Oby nie. To absolutna tragedia. -
Injustice 2 - polskie cosplayerki jako bohaterki z gry
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Szczerze? Tragedia. -
Pizza Connection 3 - oficjalna zapowiedź gry i pierwsze szczegóły
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Brakuje tylko Original War 2. -
Zelda sprzedaje tę konsolę.
-
To było do przewidzenia, że Scorpio będzie droższym urządzeniem.
-
Mass Effect Andromeda - mocne zacięcia, wahający się FPS.
KingRimskij odpisał MisioKGB na pytanie w Pomoc techniczna
Bardzo prawdopodobne. W każdym z testów, niezależnie od pozostałych podzespołów, procesor ma problemy z utrzymaniem nawet 30 klatek na sekundę. -
1) Ciężko ocenić co masz na myśli pisząc średnia znajomość angielskiego. Ale w obliczu milenium nie wyobrażam sobie mieć kłopot z czytaniem ze zrozumieniem tekstów w tym języku obcym. 2) Nie ma szans.
-
Mass Effect: Andromeda - łatka 1.05 poprawi część animacji twarzy
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
No jednak nagonka powstała nie bez powodu. -
Mass Effect: Andromeda - łatka 1.05 poprawi część animacji twarzy
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Nici trochę z tego patcha. Ci, którzy mieli grę przejść, już ją przeszli. -
Sam nie wiem jak to może być, ale w końcu Roche walczył ramię w ramię z Natalisem na linii Dol Blathanna i wojska zostały rozbite. Myślę, że gdyby Jan przeżył, to raczej by wiedzieli o sobie.
-
Domina –; trailer - w zarządcę szkoły gladiatorów wcielisz się już za kilka dni
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Ta pikseloza przecież nie zawsze musi oznaczać, że to będzie zła gra. Zwalnia się sporo miejsca na mechanizmy, poza tym taka oprawa graficzna kosztuje dużo mniej ambitne studia, mogą po prostu zająć się czymś ciekawszym, czymś, co stworzy dobrą grę. Najważniejsze, żeby była przystępna i na taką moim zdaniem wygląda. Jest czytelnie. -
Znajdź w sobie moc wojownika Power Rangers i wygraj smartfon z funkcją powerbanku!
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Sądzę, że do mojego charakteru najlepiej pasowałby żółty wojownik. W grach wideo przy wyborze postaci nigdy nie byłem zmuszony do wybrania roli supportu, dlatego że samemu podejmowałem tę decyzję, i to z przyjemnością. Od zawsze było mi najbliżej tej funkcji w zespole, wówczas współpraca wydawała mi się sympatyczniejsza i wymagała ode mnie większego zaangażowania. Tak też przed grami było zazwyczaj na polskim, szkolnym boisku, gdzie częściej podawałem piłki niż strzelałem, a satysfakcja ze wspólnej wygranej była większa niż gdybym sięgnął ją samemu. Kimś podobnym do mnie w uniwersum superbohaterów w kolorowych kombinezonach był właśnie mój wybór, Ranger o kolorze żółtym, acz w innym odcieniu jest też złoty i w tym ‘złoty’ również dla drużyny. Już tłumaczę. Nie ma chyba osoby, która nie ceni sobie w grach roleplay umiejętności perswazji. Moja postać bez tej umiejętności w istocie… nie była moją postacią, bo nie była mną. Tak zawsze postępowałem. Może nie wyglądem, ale charakterem musiała chociaż trochę przypominać mnie. Tak więc to oczywiste dlaczego akurat ten Ranger przykuł moją uwagę. To on w Power Rangersach poza tym, że był naturalnie podporządkowującym się członkiem ekipy, był jeszcze złotoustym. W każdym z krytycznych momentów, kiedy reszta zaczynała wątpić w swoją przewagę, potrafił ich przekonać do kontynuowania walki. Dzięki temu morale drużyny nigdy nie znalazło się poniżej normy i to właśnie zasługa żółtego wojownika. Widzę w tym siebie, bo jak dotąd nigdy się nie poddawałem, a na pewno nie pozwalałem poddawać się pozostałym, czy to moim znajomym, czy współpracownikom. Chociaż nierzadko zdarza się w mojej pracy, że mamy ochotę odpuścić sobie po stresującym tygodniu, to liczy się zachowanie zimnej krwi i cierpliwe czekanie na obiecujące efekty. Weźmy na tapet na przykład czerwonego wojownika. Lider? Zgadza się, świetny, ale za to porywczy. Zupełnie jak mój szef. Za to ten wskazany przeze mnie w przeciwieństwie do niego był bez przerwy zrównoważony. Myślę, że ze wszystkich nawet jeśli ma jakieś wady, to przekuł je w zalety i umiejętnie je wykorzystuje, albo po prostu nie są tak istotne jak w przypadku pozostałych. Tak czy siak jesteśmy świadkami wojownika, który stał się fundamentem powodzenia pozostałych, mimo tego że owoce zbierają już pozostali. W ramach ciekawostki – tak nie było z jedyną w historii Taylor z drużyny Wild Force Power Rangers, która przed nadejściem Cole’a była liderką i indywidualistką od korzeni. I przykro, że jest ona jedynym przykładem, bo chyba właśnie tego delikatnego wyjścia przed szereg brakuje Rangerom w tych barwach. Skoro już wspominałem tak o tych grach, jeszcze niebywałą zaletą tego Rangera są sztylety, nawet pojawiał się dual-wielding. Brakuje tylko skradania, ale po co się skradać, skoro ma się do dyspozycji zordy, szczególnie takiego Pterazorda. No i za maską żółtych wojowników najczęściej skrywały się kobiety, ale ja samemu nie ukrywam, że mam… kobiecą wrażliwość. Od małego siedząc przed telewizorem szukało się swojego ulubieńca, chyba każdy tak miał. U mnie w większości była to ulubienica, ale generalnie chodziło właśnie o tego żółtego Rangera. Nie wiem jak jego krasomówcze zdolności dzisiaj, ale mam nadzieję, że moje są na równie wysokim poziomie, żeby przekonać Was i wygrać w tym przypadku nie walkę, a konkurs i pierwszorzędną nagrodę główną. ;-) -
Twórcy Mass Effect: Andromedy rozważali proceduralne tworzenie planet jak w No Man''s Sky
KingRimskij odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Widzę lincz all day.