Semmos

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutralna

O Semmos

  • Ranga
    Obywatel
  1. W moim przypadku - im dalej się zagłębiłem w świat, tym bardziej mnie pochłonał.Walka z aktywną pauzą ? Klasyk. Nie mam nic przeciwko walce turowej, która w przypadku Divinity:Original Sin była moim zdaniem genialnym rozwiązaniem, ale jednak do PoE pauza do mnie bardziej przemawia. Bardzo ciekawa fabuła, świetnie napisany tekst(ileż to godzin na czytanie tego wszystkiego zeszło!), walka mimo tej pauzy była dynamiczna i wymagająca, a co do "munchkinizmu" to gracz który przechodzi grę w taki sposób psuje sobie radoche po wygraniu trudnej potyczki (a jest tam ich nie mało). Grunt to patrzeć, myśleć i odpowiednio balansować drużynę. :D