TheDarky

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    32
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O TheDarky

  • Ranga
    D-Link PGS
  1. SK jest najbardziej popularnym ogolnoswiatowym portalem hardcore''owych graczy :), nic wiec dziwnego, ze czerpiemy z nich pewne wzorce. Z drugiej strony zapewniam, ze i oni od nas sie paru rzeczy nauczyli, a kontakt miedzy organizacjami jest utrzymywany od bardzo dawna. Wzorce czerpalismy tez z gotfraga i ''amerykanskiego podejscia do publickacji'', jak i z wielu innych niekoniecznie esportowych wzorcow. Strona wymaga jeszcze wiele pracy, ale robimy, co mozemy :-) Teraz odpowiem na te 4 pytanka tak zbiorczo, a postaram sie rozpisac szerzej podczas kolejnego dyzuru. W chwili obecnej nadal pracujemy nad pozycjonowaniem contentu na naszej stronie i oferowaniu czytelnikom jak najatrakcyjniejszych tresci. Mysle, ze jestesmy na dobrej drodze, gdyz strona co miesiac generuje coraz wiekszy ruch, odwiedzalnosc, uu. W chwili obecnej dopracowywane sa profile uzytkownika, wystapily tutaj komplikacje i niestety terminy sie opozniaja (niekompatybilnosc miedzy roznymi modulami i koniecznosc recznej edycji w wielu miejscach). Do konca marca mamy zamiar odpalic podstrone dla niektorych platform, by bardziej skonsolidowac te sceny (technicznie nieco podobna do obecnego turnieju PGS 2vs2 Strike Cup w CounterStrike). Szczegoly niech pozostana jeszcze plotkami, jak i sam termin nie jest jakims krytycznym deadlinem. Czesto zmieniamy priorytety, gdy np. nadaza sie okazja zorganizowania nowego konkursu dla naszych uzytkownikow i wymaga to ''wysilku technicznego''. O PGS TV tez pozniej ;-)
  2. to rzeczywiscie pytanie nie za bardzo do mnie... taka porada: upewnij sie, ze masz wylaczony zarowno w grach, jak i sterach grafy antyaliasing i filtrowanie antyizotropowe. Jako hardcore''owy gracz wylaczam tez czeto sychronizacje pionowa i pozioma ;)
  3. Recenzja Carchariasow powinna ukazac sie w najblizszych dniach w naszym serwisie. Ze swojej strony polecam te sluchawki, gdyz mialem okazje je przez pare dni przetestowac. Zwlaszcza egonomia, wygoda ich uzytkowania to wielka przewaga tych sluchawek nad produktami konkurencyjnymi. Co do skladu na FIWC: W turnieju wezmie udzial wiekszosc graczy D-Link PGS FIFA. Na pewno na miejscu bedzie Homer, Belu, Kartek, Cou, m1, radrian oraz organizator dywizja Cola. Byc moze pojawi sie rowniez Baku, ale jesli nie to spodziewajcie sie w jego wykonaniu czegos specjalnego w sobote ;-)
  4. Niewykluczone, ze bedziemy kontynuowac droge wytyczona tutaj przez Wilda, narazie jest jednak za wczesnie, by bardziej zaawansowanie planowac takie kwestie. Wszystko zalezy od perspektyw turniejowych i wielkosci sceny wokol tych gier.
  5. Moze sie to Wam spodoba, jesli chcecie to zapraszam do grania z nami od dzis do soboty w COD4 i CS 1.6, oto szcegoly: D-Link PGS rzucamy wyzwanie graczom Call of Duty 4 i Counter-Strike 1.6! W dniach 5-7 lutego 2009 będzie można się zmierzyć z profesjonalnymi zawodnikami. Każdego z tych dni w godzinach wieczornych będzie można zagrać drużynowe potyczki wespół z zawodnikami D-Link PGS. Zagrać można: 5.2.2009r. czwartek 19:00-20:00 6.2.2009r. piątek 19:00-20:00 7.2.2009r. sobota 18:00-20:00 Szczegóły serwerów: Counter-Strike 1.6: IP: 195.13.63.83:28200 Tryb gry: Deathmatch, 16 slotów Aby dołączyć wystarczy wpisać link steam://connect/195.13.63.83:28200 Call of Duty 4: IP: 195.13.63.83:28100 Tryb gry: Team Deathmatch, 20 slotów Aby dołączyć wystarczy wpisać IP serwera wybierając na liście serwerów „ulubione” -> „nowy ulubiony”. O zespole: Sekcja D-Link PGS CoD4 zaliczana jest do najlepszych drużyn w naszym kraju i cieszy się uznaniem także w Europie. W 2008 roku uplasowaliśmy się w top3 wszystkich ważnych rozgrywek w Polsce, osiągając również najlepszy wynik spośród polskich drużyn na międzynarodowym turnieju AEF rozgrywanym w Belgii. Sezon zakończyliśmy wygranym meczem pokazowym w nową odsłonę CoDa podczas targów Poznań Game Arena. Od początku tego roku Counter-Strike w męskim wydaniu wraca do D-Link PGS. Dwaj zawodnicy dywizji to bardzo doświadczeni gracze i bywalcy wielu turniejów o wysoką stawkę. Pozostali to „młodzi gniewni” i niezwykle utalentowani zawodnicy. Drużyna zdążyła już wygrać pokazowe spotkanie podczas Intel Friday Night Game w Krakowie oraz zakwalifikować się na finały ligi ESL Pro Series, gdzie w lutym spotkają się 4 najlepsze w naszym kraju ekipy!
  6. Zanikaniem bym tego nie nazwal, caly czas na serwerach jest ogrom graczy. Co do piractwa - nie zgadzam sie, w esporcie naprawde jest to zjawisko duzo rzadsze niz u casual gamerow. Po prostu zeby pograc na lepszym poziomie, zmierzyc sie z dobrymi graczami musisz miec wlasna legalna gre. CSa da sie obecnie kupic bardzo tanio, w pare sekund przez internet :P Fakt CS nie jest juz na topie, WOW go przerosl ;) Halflife2 nie byl nigdy platforma esportowa, wiec ciezko mi sie tu wypowiadac. CS:Source jest w Polsce i na swiecie zdecydowanie mniej popularny niz starsza wersja (cs 16) oparta o engine hl1. O CS:S mozna mowic o jego upadku w zwiazku z rozwiazaniem amerykanskiej ''super ligi'' CGS. Gracz esportowy obstawiam, ze ogralby na obojetnie jakim sprzecie wiekszosc casuali. Jednakze, gdy dochodzi do wyrownanej gry nie moze zdarzyc sie nic gorszego, niz np. - zanik/zgubienie/chaos sygnalu w myszce przy szybszym ruchu czy podniesienie (czesto spotykane w slabych jakosciowo myszkach) - zbyt wolny czas reakcji (najczesciej w tanich myszkach bezprzewodowych), naprawde da sie to zauwazyc i wplywa to na gre! - zbyt duze/male tarcie myszki, zacinanie sie jej, starte slizgacze - tanie podkladki (badz ich brak) zazwyczaj nie sa zbyt dobrze przemyslane. Grajac cenie sobie swobode i chce zeby wszystko dobrze i plynnie chodzilo :) warto sprobowac najmniejszych wersji ''propodkladek'' razera, zeby przekonac sie o znaczeniu w grze - bez dobrych sluchawek w takim CSie po prostu nie uslyszysz przeciwnika za sciana, on (majac sluchawki) uslyszy i Cie wyelminuje ;) w wielu grach audio ma bardzo duze znaczenie - wymagajacym polecilbym tutaj Barracudy
  7. Informacje o zawodnikach wc3 opublikowalismy, jest dostepna pod tym adresem: http://www.dlink-pgs.com/serwis/d-link-pgs-zegna-sie-z-jagrem-i-almostem Nie zawsze wszystko mozna oglosic do razu :) Jesli chodzi o ESWC 2009 to obecnie jedyne znana informacja o samym evencie w Polsce to to, ze trwaja negocjacje polskiego organizatora z glownym. Gdy bedzie wiadomo, kiedy event sie odbedzie, w jakim miejscu (kraza nawet plotki ze nie w Poznaniu ;) ) to bedziemy podejmowac decyzje. Ogolnie chcemy jak najczesciej pokazywac sie na zywo, obecnie w esporcie niestety bardzo duzo zalezy od kryzysu finansowego...
  8. Caly czas aktualnym tematem jest strona glowna i odpowiednie wypozycjonowanie zawartosci naszego serwisu, w najblizszym czasie zmieni sie nieco content witryny (zgodnie z sugestiami uzytkownikow). W ostatnim tygodniu nasz webmaster testowal rozne wersje profili uzytkownika. Jednym z dzialow, ktory oczekuje caly czas na wdrozenie funkcjonalnosci jest PGS TV. Mamy tutaj pomysl na nowa formule telewizji internetowej, czy tez serwisu video, jakiego do tej pory w esporcie nie było. Stay tuned! ;-) Co do konkursów to w lutym fani CounterStrike powinni znalezc na pewno cos dla siebie :). Dam znac :)
  9. nic dziwnego, kazdy tytul ma swoich zagorzalych fanow - co ciekawe w takim warcrafcie istnieje scena, ktora gra bez dodatku ;) itp. to, ktora czesc COD bedzie grana w esporcie wg mnie bedzie zalezec przede wszystkim od producenta gry i jego nakladow na turnieje. Przy cod4 activision wypromowalo tytul, pytanie czy bedzie to robic dalej, czy zajmie sie nowym produktem ;)
  10. skieruj swoje pytanie do pomocy technicznej dystrybutora gry, czyli CDP :-). Sam gram w PESa, ale jak narazie nie mialem okazji zgubic klucza ;-)
  11. wszystko uzalezniamy od popytu na nasze gadzety, ale uwazni czytelnicy mogli zauwazyc np. breloczek z lukim (maskotka) do wygrania w jednym z naszych konkursow ;-)
  12. czekamy na decyzje HLC, scena jest podzielona i slychac glosy zarowno za cod5, jak i przeciw. W naszym serwisie internetowym opublikowalismy dwa wywiady z czolowymi polskimi graczami odnosnie wlasnie tej kwestii: Marikkk (D-Link PGS) woli COD5: http://www.dlink-pgs.com/serwis/marikkkk-dalbym-szanse-cod5 Reaktiv (tempus moriendi) woli COD4: http://www.dlink-pgs.com/serwis/reaktiv-call-duty-5-jest-po-prostu-kiepskie a jakie jest Twoje zdanie? :)
  13. z nowymi tytulami, a raczej ''sequelami'' sprawa wyglada tak, ze dopiero czas pokaze, czy scena przerzuci sie na nowa platforme, czy zostanie przy starej. W grach typu NFS, czy FifA bylo tak do tej pory zawsze, ale np. Quake 3 i 4 spowodowal podzialy, zas w CounterStrike Source nigdy nie zblizyl sie do popularnosci wersji 1.6. Narazie zapowiada sie ciekawy sezon w piatego CODa, ale to jeszcze nic pewnego :) Obecnie pracujemy nad lepszym wypozycjonowaniem tresci o poszczegolnych dywizjach. Czesto jest tak, iz na jednej scenie gry dzieje sie znacznie wiecej niz na innej i newsy o tej drugiej spadaja w dol, sprawiajac wrazenie, ze nic tam sie nie dzieje. Nie we wszystkie gry rozgrywki tocza sie caly czas. Dzieki za uwage, postaramy sie poprawic! :)
  14. Sama idea multiplayera w L4D jest ciekawa i wnosi troche nowego. Obstawiam, ze tryb versus bardzo fajnie by sie ogladalo (z perspektywy kibica), a sama rozgrywka daje duzo mozliwosci niespotykanych dotad w fpsach (respawn co zombiakow co 20s itp.). Sam nie mialem okazji pograc w versus, ale obstawiam, ze gra od Valve nie moze miec slabego MP :) Wracajac do turniejow, rozgrywek - podstawy do tego sa, ale nie widze zbyt duzo aktywnych graczy L4D w necie. Na ESL powstal europejski ladder l4d versus: http://www.esl.eu/eu/l4d/4on4/ladder/ zachecam do sprobowania swoich sil tam. Jesli ladderek bedize cieszyl sie wieksza popularnoscia to i powstana kolejne, jak i rozgrywki o nagrody - wszystko w rekach graczy ;-)