ksenus

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    259
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O ksenus

  • Ranga
    Brygadzista
  1. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Coś jest nie tak z tym wysyłaniem. Aż trzy posty po jednym naciśnięciu dodaj post ?
  2. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    W sumie tak tylko nie można tego uznać za kod, skoro działa przy zablokowanym cheatowaniu i poza konsolą.
  3. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    W sumie tak tylko nie można tego uznać za kod, skoro działa przy zablokowanym cheatowaniu i poza konsolą.
  4. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    W sumie tak tylko nie można tego uznać za kod, skoro działa przy zablokowanym cheatowaniu i poza konsolą.
  5. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Wcześniej grając w Gothic 3 (a grałem już 2 razy) nie zauważyłem jednego psującego zabawę ale i korcącego do użycia bug''a w grze. Wykorzystanie go zwalnia z konieczności korzystania mikstur regeneracyjnych, więc jeżeli ktoś nie chce zepsuć sobie zabawy to niech nie czyta dalej... Chodzi oczywiście o mechanizm odblokowywania bohatera gdy utknie w jakimś punkcie (np.: między kamieniami), albo się "zawiesi", czyli o kombinację Alt+Ctrl+F8. Po jej naciśnięciu bohater się "odblokowuje" (jeżeli utknął) ale jednocześnie jego paski zdrowia, many i wytrzymałości otrzymują 100%. Oczywiście zauważyłem to grając dopiero 3 raz bo dopiero wtedy utknąłem w kamieniu no i to popsuło zabawę. Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal ;-)
  6. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    O właśnie co do dzwięków są rejony, głównie skrajne na południu i północy, gdzie efekty dzwiękowe zaczynają się dziwnie zniekształcać. Brzmi to paskudnie, jakby ktoś walił w bębny a potem słychać coś tylko z prawej strony, wystarczy oddalić się od tego miejsca i znowu mamy stereo. W pierwszym momencie myślałem, że to coś z moimi głośnikami ale okazało się, że to kolejny bug.
  7. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Dobra przeszedłem drugi raz tym razem dokładniej. Skończyłem na 70 lvl, ale nie znalazłem wielu rzeczy i wielu rzeczy nie mogłem zrobić. Co mnie rozczarowało: 1. Mag Ognia (ponoć w wersji 1.08 uczył Karryto a teraz w 1.09 nikt nie uczy) 2. Udoskonalenie zbroi (powinien chyba Ingmar ale nie ma opcji) 3. Dwie bronie mistrz (tylko dla assasynów ? nie fair). 4. Większość kosturów magicznych (ognia, dominacji, etc. - gdzie to jest ?) 5. Gniew Innosa - ponoć znajduje się w 48 otwartej skrzyni i jest to jakaś bezsensowna zasada, że w każdej kolejnej otwartej szkrzyni jest coraz lepszy przedmiot a w ostatniej Gniew Innosa (nie wiem otworzyłem wszystko o nazwie "Skrzynia" i nie znalazłem żadnego gniewu nawet innych nietypowych mieczy, grałem na własnych dwóch El Bastardo ostrzonych i błogosławionych). 6. Jeżeli nie zagada się do Lestera na początku (zanim nie trafi na pustynię) to o spotkaniu Miltena w klasztorze można już zapomnieć (za pierwszym razem tak miałem, zniknął na dobre, ale za drugim razem już był) 7. Kto uczy zaklęć: otwarcia zamka, bańki czasu ? 8. Lewitujące przedmioty wyglądają głupio 9. Jak chcesz komuś atakowanemu pomóc to muzisz się namęczyć aby ustawić się tak aby fokus padł na wroga bo inaczej domyślnie zaatakujesz przyjaciela mimo, że w niego nie celujesz 10. Uzbierałem 100 rudy by otrzymać super zroję, którą okazał się ... badziewny lekki pancerz, którzy mogłem kupić za grosze u każdego kupca w Nordmarze (tandeta) 11. Smoki ... to jakaś porażka 12. Wrogowie wchodzą w ścianę i atakują. Walczyłem też z niewidzialnym skieletem... 13. W świątyniach są wejścia wizualnie otwarte przez które nie da się przejść 14. System kombosów niedorobiony nalepiej wykorzystać starą zasadę klikaj lewym jak szybko się da 15. Znikło wiele fajnych zaklęć 16. Wrogowie czasem suną po ziemi ukosem zamiast iść, brakuje miejscami animacji 17. Kompani jak zawsze się gubią i nie zawsze się po tym znajdują 18. Stado wilków jest potężniejszym wrogiem od stada orków czy troli (oczywiście na najtrudniejszym poziomie) 19. Głowy kupców pustynnych są przesunięte z szyją i wyglądają paskudnie 20. Głosy znów niedopasowane - używa się wspólne głosy ("nie nie ufamy ci") na zmianę z indywidualnymi 21. Wydajność... Jaka wydajność ? Miała być większa od Obliviona, no niestety klapa 22. Kiedyś bronie zdobywało się stopniowo od patyka do super miecza a teraz od początku mamy dostęp do ognistego miecza z którym można skończyć grę albo można wykuć sobie coś trochę lepszego czy znaleźć. 23. Starczy, bo zrobi się z tego powieść :-) Oczywiście lubię serię ale trójka chyba coś przez te błędy straciła.
  8. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Albo uczysz się wytrzymałości na zimno i ciepło albo kupujesz szatę maga ognia dla ochrony przed zimnem a pancerz assasyna przed ciepłem.
  9. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Jak masz mapę grobowców to na niej jest taka kropka na północny-wschód od klanu młota. To wieża Xardasa.
  10. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Ja go olałem i znalazłem Xardasa sam. Jest zaznaczony na mapie grobowców w postaci dużej kropki (to symbolizuje wieżę). A Hansona też nie spotkałem.
  11. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    Jak masz wiedzę pradawną 250 w zwyż to albo u maga ognia na królewskim zamku (od króla po lewej jest wejście na wyższe piętra i w wieży jest mag). Albo w Reddock u maga ognia. Imion ich nie pamiętam.
  12. ksenus

    Gothic 3 - oficjalny temat gry

    W zeszłą niedzielę skończyłem Gothic 3 na najtrudniejszym poziomie. Kilka misji pominąłem a jednej nie mogłem skończyć z uwagi na bug. Bug o który chodzi to niestety ogniste puchary. Zdobyłem 11 a 12 miał mieć Milten niestety nie było go w klasztorze Magów Ognia. Pytałem o niego i wskazano mi światynię Innosa, strażnik po rozmowie i przekonaniu go, że muszę widzieć Miltena wpuścił mnie i co... nie było tam Miltena. Szukałem, szukałem i znalazłem go w Ardei. Jedyne co mi powiedział to "Do zobaczenia" wyruszył z Ardei choć to samo zrobił na początku gry (pewnie ruszył do klasztoru do którego dotarł wcześniej po czym cofnął się w czasie i utknął w pętli czasoprzestrzennej).Po tym incydencie nie znalazłem go już nigdzie i 12 ognistych pucharów nie zostało stopionych. Ogólnie skończyłem na 60 levelu z mistrzem miecza, tarczy, dwóch mieczy, kuszy, magi wody, czarami (kula ognia, deszcz ognia, fala płomieni, światło, uzdrowienie, demon, fala lodu, lodowa lanca), regeneracją many, kowalstwem, alchemią, siłą 260, maną 450, wytrzymałością 200, zdrowiem 500 i paroma innymi pierdołami. Nie udało mi się znaleźć maga ognia, który przekazałby mi pełną wiedzę. Bugi: 1. Milten 2. Po znalezieniu Laresa wyświetlił się dialog "Aby kontynować przygodę zawiadom Diego o znalezieniu Laresa" - niestety Diego nie miał opcji takiej dialogowej 3. Postacie rozmawiały ze mną przez ściany 4. Drzewa na wzgórzach lewitowały 5. Najsilniejsze są ... wilki lodowe, na moich oczach 3 zagryzły patrol 12 orków. Do póki nie dorobiłem się dobrych czarów zagryzały i mnie, z miecza nie mogłem ich zabić choć bez problemu załatwiałem wcześniej 3 trole. 6. Kluczowe postacie giną dość często (zwłaszcza jak mam im towarzyszyć) - zagryzają je wilki ;-) Dlatego wolałem sam rozwalać wszystko - łącznie z całą kopalnią w klanie młota 7. Kiedy wybucha powstanie i inni leją orki to ja kiedy próbuję się wtrącić i pomóc kierując atak na orka zawsze trafiam nie jego (bohater automatycznie się obraca i atakuje przyjaciela) 8. Silnik gry niezoptymalizowany. Sądziłem, że będzie lepszy od Obka jak zapowiadano ale wyszedł mniej wydajny. Musiałem dokupić jeszcze ramu (teraz 2 GB) by grać w miarę płynnie na 1280x960 na średnich. Grało się fajnie (pomijając bugi) i zabieram się za grę jeszcze raz. I tak jest to moja ulubiona seria. Sorry za długi tekst ale nie pisałem od rozpoczęcia gry :-)
  13. ksenus

    GOTHIC III ( jaki będzie?)

    Wydaje mi się, że odziały zaczynają od 9tej a rozwożenie od 10tej (chyba).
  14. ksenus

    GOTHIC III ( jaki będzie?)

    A mi akurat pokrył się urlop świąteczny z premierą Gothica, więc czekam na kuriera z moją EK od rana.