loostro

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O loostro

  • Ranga
    Obywatel
  1. Witam Bardzo nie podoba mi się to, co ostatnio CD PROJEKT zrobił. Stworzyliście nowy newsletter i automatycznie "zaznaczyliście", że chcę go otrzymywać! A wara! Przecież nie po to "pozbywam" się pierwszego newslettera, żebyście mi jakiś drugi wciskali. Bardzo nie ładna praktyka. Swoją drogą, po cholerę drugi newsletter? Co nowego wniesie? Czym różni się od poprzedniego? Z jego treści wynika, że sami nawet nie wiecie, co ma w nim się znajdować! Prosicie o wskazówki dotyczące jego formy i treści. Tworzycie drugi newsletter... po co? Po to, żeby tym wszystkim, którzy jak ja - nie chcą otrzymywać SPAMu - wcisnąć swoją kampanię reklamową? Lepiej przeznaczcie te pieniądze na kolejnego Witchera i jego promocję, a nie bezproduktywny marketing w stylu "Cześć, właśnie stworzyliśmy kolejną serię ulotek, ale jeszcze nie wiemy co na nich napisać. Może masz jakieś sugestie? Nie chciałeś ulotek, to prawda, ale ta seria jest NOWA. Sami jeszcze nie wiemy czym różni się od poprzedniej, ale jest INNA. Myśleliśmy, że Ci się spodoba". Przeciw takim praktykom zgłaszam kategoryczny sprzeciw, jako klient, i w owym miejscu, na publicznym forum dla Waszych klientów, składam skargę. Nie zabraniam Wam robić newsletterów, róbcie sobie co chcecie - ale NIE wciskać mi tego, na chama.