MINIONQ
Gramowicz(ka)-
Zawartość
422 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO MINIONQ
-
Ranga
Brygadzista
-
SP 9/10 - trochę krótkawe (7 godzin?) SO 10/10 - head set i z kumplem do dzieła. Misje dają tyle radochy, że po wiele razy można je powtarzać i nadal się nie nudzą. MP 10/10 - opcje są w koszarach, więc widzę, że recenzja nie była pisana po zbyt dokładnym zapoznaniu się z grą. Matchmaking trochę irytuje, ale ma też zalety, więc jak dla mnie wyszliśmy na zero. Dodatków do broni jest mnogo, perków też, bonusów za zabicia też dodali w chuk. Jak na kogoś kto nie jest specjalnie fanem FPS, ta gra mnie wciągneła i mam straszną satysfakcje z odblokowywania dodatków, oraz jak uda mi się jakaś fajna akcja.
-
Uważam, że zmarnowałem kasę na Sacred 2, ale trzeba mieć nadzieje, że ewentualna 3 część będzie lepsza i może tym razem się nie rozczaruje. GL nowe studio.
-
Infinity wie co znaczy "dobra strzelanka" i w tym wypadku jest jak z Blizzem, gry można kupować w ciemno.
-
Sonda #41: Wybieramy najlepsze gry 2008 roku - zagłosuj na swoich faworytów!
MINIONQ odpisał Gram.pl na temat w Gry i zabawy
Wiedźmin tutaj. Jedyna gra z tych wyżej wymienionych, która mi się naprawdę podobała. Nie jestem fanem GTA, a również nie wypada mi głosować na gry w które nie grałem. -
Quiz #24: Jak brzmiał poprzedni tytuł gry widocznej na obrazku?
MINIONQ odpisał Gram.pl na temat w Gry i zabawy
Po wyeliminimowaniu tytułów na pewno złych zostają dwie odpowiedzi ;] I udało mi się rafić :P -
Sonda #6: Jaki był najlepszy cykl artykułów w październiku na gram.pl?
MINIONQ odpisał Gram.pl na temat w Gry i zabawy
Przeczytałem jedną stronę Sacred 2 i uznałem, że styl w jakim jest napisana jest... nie taki jak lubie, a reszta gier mnie nie interesowała. Więc zaznaczyłem, że nic nie przeczytałem, w sumie jak i większość. -
Nadal mnie jedna rzecz zastanawia. Twórcy Sacred dali kampanie zła i dobra, ale ktoś mi może ogólnie powiedzieć o co biega w fabule? I tak właściwie po co wykonywać zadania? Za zadanie ma się tyle golda i expa, że czas na bieganie jakbyś poświęcił na walkę miałbyś dziesięć razy więcej expa. Nie pojmuje tej gry :/ Moim zwolennikiem jest "Hełm pełny bogów" xD
-
Pokolei -Grafika jak dla mnie nie jest dużo lepsza od Modern Warfare, więc tutaj nie ma się czym podniecać. -Bronie troche jest, ale są bezpółciowe. Niewielką robi ci różnice co trzymasz tak jak w czwórce miałeś jakieś swoje ulubione gnaty, tutaj łapiesz co ci pod łape podejdzie. -Stojak pod LKM''y jeszcze bardziej zachęca co campienia. -Bug ze spawn pointami jest wkurzający jak nie wiem co. Musisz albo przeczekać start, albo się gdzieś scampić, bo inaczej jest 100%, że pojawi się za twoimi plecami przeciwnik. -Czołgi to mały dodatek, który jest tak naprawdę niezbyt skuteczny, chyba że masz perka. -Aha perków nie ma dużo więcej i nic ciekawego nie dodali, nadal jest męczennik i ostatni bastion, ale jeden plus, że możesz mieć maks dwa a nie trzy fragi. -Granaty osłabili. -Psy zamiast heli to genialny pomysł, ma się z nimi szanse, gdzie heli to był latający aimbot. -W becie jest sporo bugów, które mam nadzieje, że zostaną naprawione w fullu np. wiele strzelb (rifle) nie zabija headshotem, bądź blokady o ledwo co wystające fragmenty mapy. -Nadal LKM jest tak samo skuteczny na dystans co rifle, który przez dodanie scope robi się snajperką. -A no właśnie. Brak jakiś porządnych snajperek. -Parę fajnych dodatków do broni, np. powiększony magazynek, bądź bagnet. Podsumowanie. Gra ma bardzo dużo zalet, ale też pare wad. Nie zasługuje na 10/10, co po najwyżej na 9 i to bez +. Kupić zamierzam, bo gra jest bardzo dobra, ale jeszcze nie genialna.
-
Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci
MINIONQ odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Zastanówmy się. Plujecie krwią, bo zabrano wam możliwość rozdawania paru punktów, które tak naprawdę niewiele wnosiły. Kilkanaście, kilkadziesiąt punktów życia, many, albo jeden dwa punkty obrażeń, może ktoś chciał nie mieć zeza to dawał w zręczność. Tak naprawdę to to jest drobiazg. Patrząc pod tym względem można i powiedzieć, że nie ma potrzeby zabierać tego drobiazgu. Ok, nieważne. Krzyczycie jakie to jest złe ze strony Blizza, ale może by tak się zastanowić nad przyczynami "tego wyboru"? Przeszedłem Diablo i Diablo 2, ale nigdy nie byłem wyjadaczem i się nie znam na sub klasach czy innych tego typu rzeczach, ale jestem pewien, że Blizzard pomyślał, aby nie odbierać wam przyjemności z "tworzenia" odmiennej klasy. Teraz drzewo umiejętności składa się przeważnie z main skilli i pobocznych ulepszających ją. Teraz jest ich o niebo więcej i plus runy to da naprawdę dużą gamę możliwości. We wszystkim jest jakiś powód, a jak widać to, że upraszczają jedną rzecz, nie oznacza, że upraszczają całą grę... http://diablowiki.net/Wizard_skills -
Diablo III z automatycznym podnoszeniem statystyk postaci
MINIONQ odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Statystyki mnie tylko wkurzały w diablo 2. Dawałeś to czego ci brakowało. W 3 akcie moja sorcka z 25 str nie mogła założyć fajnego hełmu, shit pora zmarnować parę punktów które miały iść w energie. Jupi... każdy chyba tak grał, a jak ktoś się pasjonuje wciskaniu co level tego samego przycisku pięć razy, to mają problem. Mi się pomysł podoba. -
http://www.sacred.pl/index.php?mod=download&cat=patch Oficjalna strona jest beznadziejna :P Chwilowo polecam ściągać tutaj. Lepszy transfer i możliwość ściągania w kawałkach.
-
Ja przez przypadek ściągnąłem patcha do angielskiej wersji gry i krzyczało coś w stylu tego co piszecie ^^ Lecz oczywiście, to tylko jedna z możliwości, dlaczego macie ten błąd. Może Sacred 2 nie lubi własnego wyboru miejsca instalacji. Jak nic nie wymyślicie to wgrajcie ją jeszcze raz tam gdzie chce podczas instalacji (chyba, że ktoś obali tę teorie :P To tego nie róbcie, bo nie ma sensu).
-
Mi też się bardzo często zawiesza (mniej więcej co godzinę gry) i jest to naprawdę irytujące, ale jeszcze nie zdążyłem zassać tego patcha. Może on uratuje sytuacje. P.S. Tak, tak, mimo wytykania prze zemnie błędów tej grze, nadal w nią gram. Jest lepiej jak się gra jakimś mordolejcą jak Serafka, czy ten Kloc. Chociaż nie muszę uciekać czekając ca cooldown (bez zbroi jest szybszy, ale rónież szybciej giniesz :P ).
-
No to mamy: -Barbarzyńce -Witch Doctor''a (necro + druid) -Wizard (Sorcka pod inną nazwą) Teraz pozostają dwie kolejne klasy. Jak dla mnie to będzie: -ktoś posługujący się dobrze bronią dystansową, bo dotychczas żadna klasa nie jest w tym dobra, a wiemy ile osób lubiło nawalać z łuki do przeciwników w dwójce. -oraz jeszcze ktoś do zwarcia, ale z elementami magii. Przynajmniej ja mam takie odczucie. Barba nie może być jedynym hero melee, bo to samo w sobie nie miałoby sensu ;] Co wy na to?
-
Dziś rano kupiłem Sacred 2 i już się zniechęciłem. Może za jakiś czas spróbuje jeszcze raz, ale kto wie co będzie za jakiś czas. Aby moja wypowiedź miała sens, oczywiście potrzebne są powody mojego zniechęcenia so tegj gry po tak krótkim czasie: -kamera- podczas przemierzania korytarzy i tuneli ściany nie pozwalają ci czasem kierować postacią, co często kończy się po prostu twoim zgonem. -zaklęcia- ich cooldown jest na tyle długi, że mag nie walczący bronią białą, lub łukiem nie da sobie rady. Oczywiście nie wiem jak w dalszych etapach gry, ale osiem pierwszych leveli tak wygląda. -grafika- cukierkowa grafika. Stara się być poważna, ale jej to nie wychodzi. -fabuła- starałem się na początku czytać te wszystkie teksty, ale... przestałem. Prócz tego co się dowiedziałem z filmiku, nie mam pojęcia o co tam chodzi i nie zachęca gra w żaden sposób, by to poznać. -ilość zaklęć- jestem wybredny ;] 15 zaklęć/umiejętności na klasę to tak naprawdę dość mało, a te ich ulepszenia są tak na prawdę takim niezauważalnym niemalże dodatkiem. To chyba na tyle. Ogólnie zawiodłem się. Jedyną fajną rzeczą jest rozdawanie atutów, jak można tak to nazwać, podnoszenie procentowe zdolności umiejętności i takie tam, lecz jak dla mnie to za mało. Czekam na patch''a, oraz komentarze od was ;] Może po prostu czegoś nie zrozumiałem w tej grze. Jak tak to mam nadzieje, że ktoś mnie oświeci i znów zachęci do tego produktu.