Numenpl

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5447
  • Dołączył

  • Ostatnio

Numenpl ostatnio wygrał w dniu: 3 Sierpień

Numenpl miał najwięcej polubień!

Reputacja

2 Neutralna

O Numenpl

  • Ranga
    Przodownik
  1. Dobra okazało się że Anno 1800 nie będzie możliwie największą wtopą, bo Age of Empires 4 jest robione przez Relic.
  2. Grę przed f2p dobił żałosny support, a co do stylu gry jak ktoś grał w enemy territory to przypadnie mu/jej do gustu. Dodatko to jest gra na zmodyfikowanym idtech 4 więc optymalizacja leżała i kwiczała, bo może miałeś sprzęt co odpalał Crysis warhead na high detalach w 1080p 60 i tak w Brink cud jak miałeś 30 FPS na low detalach.
  3. Ujmę to tak Recore dla mnie prezentuje poziom pierwszego Gears of Wars z x360.
  4. Ujmę to tak pierwsze 2 części to ta sama gra tylko grafika poprawiona, Anno 1404 to ulepszona mechanika 1701, a Anno 2070 to kolejne ulepszenie 1404 z nowymi bajerami i na tej części rozwój serii się zatrzymał. Co do nowego Anno 1800 nie wróżę sukcesów dopóki nie zobaczę losowo tworzonych plansz, klęsk żywiołowych oraz multiplayera/nieskończoną grę z Anno 1407/2070 bo to co trailer pokazuje strasznie jedzie Anno 2205.
  5. To się zgodzę są tacy po obydwu stronach barykady tylko problemem jest, że najbardziej odzywają się ostatnio ci od strony konsol. I to się zaczęło od wydania podstawowych wersji XB1 i PS4 -> no i jak tu nie śmiać się, gdy widzisz jak to idioci gadają, że na PC to tylko grafika się liczy, a jak co do czego dojdzie to ci sami kretyni kłócą o np. Trawę w GTA 5. O tekstach jakie leciały podczas premiery XCOM 2 na konsolach w stronę tych którzy kupili grę na PC nie wspomnę.
  6. By przypomnieć ludziom, że znaczna część konsolowej braci to niestety miejscowi z ciemnogrodu, którzy są dwulicowi jak diabli. Bo teraz ci co się śmiali jak to boskie FF XV jest tylko na konsole i na PC nie zostanie wydane nigdy, to teraz gadają jak to FF XV to totalne badziewie i wychodzi na PC.
  7. Ale jak czyta się komentarze fanatyków konsol na youtube i neogaf to tylko umierać ze śmiechu.
  8. No ale weź pod uwagę trzy rzeczy jak robisz takie porównania. 1) W jakm stanie obie gry były na premierę i tutaj ME:A Leży i kwiczy, bo W3 miał mniej błędów i był lepiej zoptymalizowany zarówno na konsolach jak i PC w porównaniu z potworkiem od Bioware. 2) Nad bioware czuwa EA więc było wiadomo jak to skończy prędzej czy później. 3) Co do tego momentalnie zakończonego wsparcia dla W3 to chyba masz krótką pamięć. DLC "Krew i Wino" wyszło 31 maja 2016, a ostatnia łatka to 29 listopada tego samego roku. I dla przypomnienia W3 miał premierę w maju 2015, więc trzeba mieć naprawdę coś z glacą by to przyrównać z ME:A którego support padł po niecałych 4 miesiącach.
  9. To będzie na tej sames zasadzie co destiny więc bedzie jeszcze gorzej.
  10. Chyba niżej upaść się nie dało MS z Xbox One X i tutaj widze remaster gry z oryginalnego XB1 z poprawioną grafiką(bo oryginał to wyglądał jak wczesna gra na x360)
  11. To, że jest to gniot totalny to jedno. Natomiast skończonie z wydawaniem łatek poprawiające błędy to drugie. I jaki to wspaniały sygnał daje ich najnowszej marce "anthem" która też zapewne okaże się klapą.
  12. STLM odpowiada jedynie za oświetlenie i rendering, a HD reworked to tylko tekstury obydwa mody współpracują ze sobą bez problemów.
  13. I to jest jedno wielkie kłamstwo -> to jest jedynie handheld z opcją wyświetlania na telewizorze.
  14. Problem w tym o ile patch 1.3 dodaje sporo rzeczy nowych oraz tych obiecanych przez HG przed premierą to niestety gra powróciła do w pewnym aspekcie do dnia wydania gry - optymalizacja znowu jest zwalona na PC i PS4.
  15. Problem taki z serią Gears of War jest taki, że tak naprawdę na PC gra nie miała większego przebicia. Dodatkowo w momencie wydawania drugiej i trzeciej części Epic nadal był zobowiązany z GFWL który oznaczał zazwyczaj 2 rzeczy: 1) Lepiej ściągnąć pirata niż kupować oryginała. bo GFWL oznaczał dodatkowe zabezpieczonie SecuRom'em co powodowało pewne problemy z grami. Nie wspominając o słynnym do dziś cyrku przy okazji Gears of War 1 kiedy to certyfikat wygasł i trzeba było osobny plik do windowsa ściągać nie związany z bezpośrednio z grą i GFWL by to cholerstwo działało. 2) Sama tragiczna reputacja wśród graczy dobijało dystrybutorów. GFWL oznaczał że gra będzie miała o wiele mniejszą sprzedaż niż gra wydana na Steam. Potwierdziło to także obecnie nie istniejące THQ i nawet Take-Two oraz EA przyznało rację, że GFWL rujnuje sprzedaż. Od strony portu problem jest taki gra była robiona z myślą o konsoli nie PC. Wielu gada o UT3 tylko, że ta gra była robiona od początku z myślą o PC w przeciwieństwie do gears of war. I wtedy pojawia się problem którego, aż tak nie ma w obecnej generacji konsol a mianowicie architektura sprzętu -> siódma generacja była ostatnią w której konsole miały różne architektury. No i trzeba dodać fakt że po 2006 MS nie mógł stracić gry na wył. X360 i to chyba był decydujący czynnik dla którego 2 i 3 nie wyszły na PC.