sebba99

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    320
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O sebba99

  • Ranga
    Brygadzista
  1. czytaj: kompletnie nie wiemy jak prowadzić projekt, pokłóciliśmy się przez to, więc część programistów oczekujących ustabilizowanego zarządzania projektem wkurzyła się i odeszła do pracy w firmach z bardziej ogarniętym managementem... norma.. nie oni pierwsi i nie ostatni .. 
  2. Hmm... Kochałem RollCage, ponieważ WipeOut'a nie było na PC, to RC z nawiązką wynagradzał ten brak. Ale GRIP, super że będzie remaster RC, ale jak się patrzy... dynamika siadła - a to podstawa w tej grze, grafika jak na mobilki, słabe efekty i zero efektów cząsteczkowych, Burnout pokazał nam jak się robi model zniszczeń - a tutaj brak ... dużo pracy przed chłopakami, ale jak nie będzie dużo, szybko i chaotycznie... to lepiej żeby nie wypuszczali tej gry bo zepsują wspomnienie legendy ..
  3. Myślę, że PR-owe umiejętności w generowaniu bzdur wzniosły się na nowy poziom.. 
  4. Piękny design świata Dobrze zbalansowana rozgrywka Daje sporo satysfakcji z samodzielnego odkrywania nowych możliwości Śmiesznie niska cena Po raz kolejny, straciłem rachubę, który raz, to samo... ile qur.. można... 
  5. Moge - moge jeszcze ja tak na szybko :) : Finn i Rose - dobry pomysł - gorsza realizacja - zauważcie, że każda z postaci "leveluje" bohaterstwo na własnym poziomie. Fajnie że dla epickich postacji jak Kylo, Rey, Leia czy Luke mamy porstych, szeregowych graczy, którzy też rosną na bohaterów, bohaterów wg własnych możliwości. To ważny wątek w stylu "ordinary heroes". Koniec końców - wychodzi na plus.  Wątek hakera jest dla mnie bodaj najważniejszym w całym filime, a tzw side-quest kieruje uwagę na szalenie ważne, polityczne aspekty wojny galaktycznej, które do tej pory umykały ... każdemu ? Mam nadzieję, że pan haker wróci, bo jego realna ocena sytuacji jest do bólu obiektywna, bezwzględna i nadaje ostry, realny sznyt całej tej bajkowej opowieści. Nie ważne co on robi - wazne co mówi.  Ollewam wątek Rey i Kylo - właściwie nic nie wnosi i jest przewidywalną kalką z metod poszukiwania własnej życiowej ścieżki i tożsamości w obliczu bycia tak naprawdę dziwadłem i wyrzutkiem nawet w tak zróżnicowanym środowisku jak galaktyka SW. Bardziej interesujące mogą być skutki tych poszukiwań.  Podzielam opinię, że kosmiczny pościg jest bombowym motywem.  Miały być klimaty :"Imperium kontratakuje" ale nie jest tak mrocznie jak w pierwowzorze. Motyw Snoke'a świetnie wpisuje się w filozofię SW - prawdziwe sithowe klimaty. Do ostatniej chwili. Końcówka wpisuje się w motyw "historia kołem się toczy".  Poe przejmie jednak rolę Hana i mam dziwne wrażenie, że zostanie piratem i przemytnikiem powiązanym z Rebelią ale grającym na własne konto... byłoby bardzo ciekawie ...  Największa bzdura w tej części - transcendentalna emanacja Luke'a ..... serio SW .. SERIO !!! brakuje mi jeszcze tylko lustrzanego wymiaru ...   
  6. Wygląda tak, ze zrywa buty ... 
  7. jakby tak zmniejszyli intensywność oświetlenia to klimat byłby w deche... ale to ładowanie ze śrutu do stworków... mogli sie wysilić na oryginalność i nie wiem ... rzycać w nich zębami po pruchnicy ... już bardziej by pasowało ..  znowu będzie piękny świat i nie wykorzystany potencjał .. heh..
  8. graficznie nie zachwyca ... to chyba eufemizm...
  9. Wreszcie jakaś wartościowa wiadomość :D Ta gra jest zaje ... ale nie wiem czy fani rock'a i jedynki dożyją kolejnej części :D w końcu ... większość z nich jest już koło 40 :)
  10. I tak oto księgowi spłodzili kolejnego potwora... Jak w przypadku każdego typu softu, jeżeli księgowi i PM'y zaczynają mówić co ma być w projekcie, sprinty naparzają, PO'si są grillowani każdego miesiąca, co tydzień składają raporty ze spalonych godzin... no i wiecznie wszyscy "przyśpieszają" kosztem jakości, kosztem celu, kosztem .. dochodów - bo termin goni ... kogo ? o co ? za co ? nikt nie wie, same PM'y nie wiedzą - ale goni... i dostajemy .. coś co w sumie koniec końców jakiś dochód przyniesie, ale pogrzebie markę a wraz z nią miliardy dolarów które faktycznie były do zarobienia, no ale małych ludzi cieszą małe rzeczy...   
  11. I co z tego, że zżynka - to raczej dobrze świadczy o Wiedzminie :) Cieszyć się trza nie hejtem rzucać :) 
  12. To nie WipeOut - za wolne..
  13. Sabo, nie podążajcie tą drogą - gra o tym, jak niebezpieczne mogą być gaśnice.. Słabo... Rozumiem, że pierwowzorem był Silent Hill, ale głupotki z gatunku - "koleś zwiał a ja nie" , jakieś nielogiczne przełączenia pomiędzy stanami, jakiś surwiwal z broni z taśmy i elektromagnesów i ton wrogów nie przemawia do mnie... i czy tylko ja mam wrażenie, że całość jest jakaś taka... ociężała ?
  14. Sabo, nie podążajcie tą drogą - gra o tym, jak niebezpieczne mogą być gaśnice.. Słabo... Rozumiem, że pierwowzorem był Silent Hill, ale głupotki z gatunku - "koleś zwiał a ja nie" , jakieś nielogiczne przełączenia pomiędzy stanami, jakiś surwiwal z broni z taśmy i elektromagnesów i ton wrogów nie przemawia do mnie... i czy tylko ja mam wrażenie, że całość jest jakaś taka... ociężała ?