Doomann
Gramowicz(ka)-
Zawartość
493 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Doomann
-
Ranga
Delegat
-
Szkoda gry, wiązałem z nią spore nadzieje. A tu nawet średniaka nie ma... PS. Ja wiem, że teraz wszyscy wszystko piszą wielką literą, ale "wy" w tytułowym cytacie? Serio?
-
Gray Dawn - pierwszoosobowy horror z księdzem w roli głównej trafi na PC tej wiosny
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
Pomysł wydaje się oryginalny, ale jest spora szansa, że wykonanie będzie takie se... PS. "Ojciec" to chyba nie imię głównego bohatera, więc raczej jednak z małej... -
Piraci na bardzo płytkich wodach. Sea of Thieves - recenzja
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Newsy i teksty
A mnie gra nie porwała kiedy ją po raz pierwszy pokazali. Więc i recenzja mnie nie dziwi. Natomiast autorowi radzę sprawdzić definicję słowa "tudzież", które wyraźnie sobie upodobał. -
Normalnie - nienormalne. Jakie wymagania miały gry, które jednocześnie były na PC i GC? Taki RE4 miał zalecane Pentium 4 2,4 GHz, 512 MB RAM i grafikę z 256 MB... Wygląda gorzej od RE HD? Inna sprawa, że w RE4 HD wymagania też pofrunęły w kosmos w porównaniu do wersji nie-HD. Taka przykra prawda - gra działająca na konsoli mającej CPU 485 MHz wymaga PC z 2,4 GHz, a po dodaniu "HD" potrzebuje 4 rdzeni...
-
> > Hmm... gra, która nadal wygląda jakby z powodzeniem poszła na Game Cube i mająca > statyczną > > kamerę (!) wymaga 4-rdzeniowego procesora 4 GB RAM i HD6950 i to mają być "niezbyt > wygórowane" > > wymagania? Może nie są przesadnie duże w porównaniu do najnowszych produkcji, ale > to > > jakby powiedzieć, że żłopiący 12 l benzyny Polonez nie pali dużo, kiedy porówna > się go > > do Ferrari... > > Nie we wszystkich ujęciach w tym tytule kamera jest statyczna. Podałeś te zalecane a > jestem pewien, że na wiele słabszym sprzęcie będzie śmigać bez przycinki. > PS - od kiedy GameCube obsługiwać zaczął 1080p ? No tak, ale skoro takie są zalecane, to widać gra wymaga takiego kompa do optymalnego działania. Nie, GC nie obsługuje 1080p, ale większa rozdziałka raczej nie uzasadnia potrzeby aż tak mocnego sprzętu.
-
Hmm... gra, która nadal wygląda jakby z powodzeniem poszła na Game Cube i mająca statyczną kamerę (!) wymaga 4-rdzeniowego procesora 4 GB RAM i HD6950 i to mają być "niezbyt wygórowane" wymagania? Może nie są przesadnie duże w porównaniu do najnowszych produkcji, ale to jakby powiedzieć, że żłopiący 12 l benzyny Polonez nie pali dużo, kiedy porówna się go do Ferrari...
-
Poznaliśmy wymagania sprzętowe Heroes of Might & Magic III - HD Edition
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
No ok - windows, steam tez swoje żrą. Ale wiecej pamięci graficznej w wymaganiach zalecanych? W ogóle wyższe wymagania zalecane? Będą opcje graficzne z możliwością włączenia jakichś fajerwerków? -
Telltale Games zajmie się Grą o Tron przez całe lata, wyda kilka gier
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
W The Wolf Among Us całkiem nieźle mi się grało, ale może dlatego, że spodobał mi się świat, intryga i główny bohater. The Walking Dead natomiast odrzuciło mnie bardzo szybko, w dużej mierze za sprawą dość żałosnego głównego bohatera. Czy warto zatem inwestować w inne gry tego rodzaju? Warto, ale pod warunkiem, że ktoś napisze dobry scenariusz oraz dialogi, a główny bohater nie będzie miał mimiki i reakcji na otaczający świat na poziomie podekscytowanego przedszkolaka... -
Crytek nie wyklucza przeniesienia Ryse: Son of Rome na PS4
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> > Kolejny dowód na to, że recenzje nie mają żadnego wpływu na sprzedaż i zyski twórców. > > > Tyle tylko, że Ryse na X1 nie osiągnął nawet miliona sprzedanych kopi. I właśnie dlatego mamy porty - Crytek zainwestował w grę kupę kasy, która za cholerę im się nie zwróci. Szukają więc sposobów na to, żeby jednak Ryse cokolwiek zarobiło, a najlepszy sposób to właśnie przeniesienie gry na inne platformy. -
Deep Silver szczuje Metro: Redux w 60 FPS-ach na PS4
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wspaniale - 60 fps. Szkoda, że Last Light wygląda na PS3 tak paskudnie, że byłem przekonany, iż gra działa w 720p... dopiero po pewnym czasie zauważyłem, że telewizor zgłasza rozdzielczość 1080p... niech więc może tym się najpierw zajmą. I zrobią coś z żenująco śmieszną sztuczną inteligencją... -
Microsoft na E3 będzie miał do zaoferowania "coś więcej niż hype"
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Może i mają i niech zrobią dobry show. Ale nie nigdy nie mogłem zdzierżyć, kiedy ten gość wychodził na poprzednich konferencjach... z tym swoim obrzydliwie butnym uśmiechem, tłumaczący jakie to cudownie rewolucyjne rzeczy zrobili np. na Kinecta... Mattrick był zazwyczaj wkurzający, ale Spencer ma ogromne szanse go przebić... -
To krzyżowcem gra się strasznie czy dobrze, bo już nie wiem...
-
Wieści z Naughty Dog: będzie film The Last of Us, a szefowie studia komentują ostatnie roszady kadrowe
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
"Gra sama w sobie jest filmem", więc teoretycznie tym prościej jest zrobić jej filmową adaptację. Z drugiej strony pytanie czy uda się stworzyć taką więź między bohaterami i widzami, jak to miało miejsce w przypadku graczy. Pozostaje też kwestia tego na ile odtwórcy głównych ról poradzą sobie z postaciami, które dobrze znamy i na wszelkie odstępstwa w wyglądzie i/lub osobowości będziemy się krzywić. No i przede wszystkim czy film zachowa ciężki klimat gry i nie pójdzie w stronę bardziej "przystępnego dla szerokiej widowni" sposobu przedstawienia historii. Czy może się udać? Może. Ale to baaardzo karkołomne zadanie. -
Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pojęcie o South Parku, to wie, że treści "kontrowersyjnych" oraz "obraźliwych" jest tam od groma. Wszystkie one mają jednak swoją funkcję (służą jako metafory, obrazują pewne paradoksy, albo po prostu mają bawić), a skierowane są do dojrzałego odbiorcy, najlepiej takiego z dużym dystansem do świata i poczuciem humoru. Cenzurując grę, ponieważ w niej również pojawiają się takie elementy, Ubisoft pokazuje jedynie, że albo nie ma pojęcia o South Parku, albo pracują tam ludzie zbyt głupi, aby zrozumieć założenia, na których opiera się ten serial i które zapewniły mu ogromną popularność. Przykre.
-
Diablo III: Reaper of Souls - system poziomów mistrzowskich 2.0
Doomann odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Wspaniale... 800 plvl. Ciekawe ile trzeba będzie XP do każdego kolejnego awansu. Bo z tego co się orientuję, to obecnie jeden poziom mistrzowski = przejście całej gry na inferno. Wiem, że można sobie dodatkowo podbijać trudność i łapać więcej XP, ale 800+ leveli? Bez przesady...