Doomann

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    493
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Doomann

  • Ranga
    Delegat
  1. Doomann

    Recenzja gry Agony na gram.pl

    Szkoda gry, wiązałem z nią spore nadzieje. A tu nawet średniaka nie ma... PS. Ja wiem, że teraz wszyscy wszystko piszą wielką literą, ale "wy" w tytułowym cytacie? Serio?
  2. Pomysł wydaje się oryginalny, ale jest spora szansa, że wykonanie będzie takie se... PS. "Ojciec" to chyba nie imię głównego bohatera, więc raczej jednak z małej...
  3. A mnie gra nie porwała kiedy ją po raz pierwszy pokazali. Więc i recenzja mnie nie dziwi. Natomiast autorowi radzę sprawdzić definicję słowa "tudzież", które wyraźnie sobie upodobał.
  4. Doomann

    Resident Evil HD - wymagania sprzętowe

    Normalnie - nienormalne. Jakie wymagania miały gry, które jednocześnie były na PC i GC? Taki RE4 miał zalecane Pentium 4 2,4 GHz, 512 MB RAM i grafikę z 256 MB... Wygląda gorzej od RE HD? Inna sprawa, że w RE4 HD wymagania też pofrunęły w kosmos w porównaniu do wersji nie-HD. Taka przykra prawda - gra działająca na konsoli mającej CPU 485 MHz wymaga PC z 2,4 GHz, a po dodaniu "HD" potrzebuje 4 rdzeni...
  5. Doomann

    Resident Evil HD - wymagania sprzętowe

    > > Hmm... gra, która nadal wygląda jakby z powodzeniem poszła na Game Cube i mająca > statyczną > > kamerę (!) wymaga 4-rdzeniowego procesora 4 GB RAM i HD6950 i to mają być "niezbyt > wygórowane" > > wymagania? Może nie są przesadnie duże w porównaniu do najnowszych produkcji, ale > to > > jakby powiedzieć, że żłopiący 12 l benzyny Polonez nie pali dużo, kiedy porówna > się go > > do Ferrari... > > Nie we wszystkich ujęciach w tym tytule kamera jest statyczna. Podałeś te zalecane a > jestem pewien, że na wiele słabszym sprzęcie będzie śmigać bez przycinki. > PS - od kiedy GameCube obsługiwać zaczął 1080p ? No tak, ale skoro takie są zalecane, to widać gra wymaga takiego kompa do optymalnego działania. Nie, GC nie obsługuje 1080p, ale większa rozdziałka raczej nie uzasadnia potrzeby aż tak mocnego sprzętu.
  6. Doomann

    Resident Evil HD - wymagania sprzętowe

    Hmm... gra, która nadal wygląda jakby z powodzeniem poszła na Game Cube i mająca statyczną kamerę (!) wymaga 4-rdzeniowego procesora 4 GB RAM i HD6950 i to mają być "niezbyt wygórowane" wymagania? Może nie są przesadnie duże w porównaniu do najnowszych produkcji, ale to jakby powiedzieć, że żłopiący 12 l benzyny Polonez nie pali dużo, kiedy porówna się go do Ferrari...
  7. No ok - windows, steam tez swoje żrą. Ale wiecej pamięci graficznej w wymaganiach zalecanych? W ogóle wyższe wymagania zalecane? Będą opcje graficzne z możliwością włączenia jakichś fajerwerków?
  8. W The Wolf Among Us całkiem nieźle mi się grało, ale może dlatego, że spodobał mi się świat, intryga i główny bohater. The Walking Dead natomiast odrzuciło mnie bardzo szybko, w dużej mierze za sprawą dość żałosnego głównego bohatera. Czy warto zatem inwestować w inne gry tego rodzaju? Warto, ale pod warunkiem, że ktoś napisze dobry scenariusz oraz dialogi, a główny bohater nie będzie miał mimiki i reakcji na otaczający świat na poziomie podekscytowanego przedszkolaka...
  9. > > Kolejny dowód na to, że recenzje nie mają żadnego wpływu na sprzedaż i zyski twórców. > > > Tyle tylko, że Ryse na X1 nie osiągnął nawet miliona sprzedanych kopi. I właśnie dlatego mamy porty - Crytek zainwestował w grę kupę kasy, która za cholerę im się nie zwróci. Szukają więc sposobów na to, żeby jednak Ryse cokolwiek zarobiło, a najlepszy sposób to właśnie przeniesienie gry na inne platformy.
  10. Wspaniale - 60 fps. Szkoda, że Last Light wygląda na PS3 tak paskudnie, że byłem przekonany, iż gra działa w 720p... dopiero po pewnym czasie zauważyłem, że telewizor zgłasza rozdzielczość 1080p... niech więc może tym się najpierw zajmą. I zrobią coś z żenująco śmieszną sztuczną inteligencją...
  11. Może i mają i niech zrobią dobry show. Ale nie nigdy nie mogłem zdzierżyć, kiedy ten gość wychodził na poprzednich konferencjach... z tym swoim obrzydliwie butnym uśmiechem, tłumaczący jakie to cudownie rewolucyjne rzeczy zrobili np. na Kinecta... Mattrick był zazwyczaj wkurzający, ale Spencer ma ogromne szanse go przebić...
  12. Doomann

    Diablo 3: Reaper of Souls - recenzja

    To krzyżowcem gra się strasznie czy dobrze, bo już nie wiem...
  13. "Gra sama w sobie jest filmem", więc teoretycznie tym prościej jest zrobić jej filmową adaptację. Z drugiej strony pytanie czy uda się stworzyć taką więź między bohaterami i widzami, jak to miało miejsce w przypadku graczy. Pozostaje też kwestia tego na ile odtwórcy głównych ról poradzą sobie z postaciami, które dobrze znamy i na wszelkie odstępstwa w wyglądzie i/lub osobowości będziemy się krzywić. No i przede wszystkim czy film zachowa ciężki klimat gry i nie pójdzie w stronę bardziej "przystępnego dla szerokiej widowni" sposobu przedstawienia historii. Czy może się udać? Może. Ale to baaardzo karkołomne zadanie.
  14. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pojęcie o South Parku, to wie, że treści "kontrowersyjnych" oraz "obraźliwych" jest tam od groma. Wszystkie one mają jednak swoją funkcję (służą jako metafory, obrazują pewne paradoksy, albo po prostu mają bawić), a skierowane są do dojrzałego odbiorcy, najlepiej takiego z dużym dystansem do świata i poczuciem humoru. Cenzurując grę, ponieważ w niej również pojawiają się takie elementy, Ubisoft pokazuje jedynie, że albo nie ma pojęcia o South Parku, albo pracują tam ludzie zbyt głupi, aby zrozumieć założenia, na których opiera się ten serial i które zapewniły mu ogromną popularność. Przykre.
  15. Wspaniale... 800 plvl. Ciekawe ile trzeba będzie XP do każdego kolejnego awansu. Bo z tego co się orientuję, to obecnie jeden poziom mistrzowski = przejście całej gry na inferno. Wiem, że można sobie dodatkowo podbijać trudność i łapać więcej XP, ale 800+ leveli? Bez przesady...