Voytash

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Voytash

  • Ranga
    Bumelant
  1. > Akurat w grach wyścigowych ograniczanie ilości wyświetlonych na sekundę klatek do częstotliwości > odświeżania ekranu podzielonej przez stałą (tutaj wybrane przez EA 60Hz/2=30fps) ma bardzo > DUŻO sensu. W ścigałkach lepiej mieć 30 klatek niż np. 50, ponieważ kluczowe jest, aby > każda klatka była wyświetlana tak samo długo. > > Smutne jest natomiast to, że nie można WYBRAĆ wartości ogranicznika klatek. Szczególnie > jeśli ktoś używa częstotliwości odświeżania ekranu niedzielącej się przez 30, np 75Hz. > A jeśli ktoś wyciąga stabilne 60fps, to też powinien móc ustawić taką opcję. > > EDIT: > > Jeśli Twój PC jest w stanie udźwignąć grę w 60 fps i więcej, > > jakim prawem ktokolwiek narzuca Ci ograniczenia? Prawem "bo takie jest nasze widzimisię"? > > Tak, dokładnie takim prawem. Nie widzę, czemu EA miałoby nie mieć takiego prawa. To skandal, > że producent oprogramowania podejmuje decyzje o tym jak to oprogramowanie funkcjonuje? Zdajesz sobie sprawę z tego, że bredzisz i twój argument jest inwalidą? Zakładam, że w grach siedzisz od 3-5 lat, nie więcej, bo każdy z ponad 15-letnim doświadczeniem PCtowca wyśmieje twoje teorie z czeluści czterech liter. :)
  2. [m-I] Ściąganie za darmo, [m-I] żartowniś. Won.
  3. No tak, bo przecież z uwagi na polityczne zabarwienie gry, należałoby unikać pisania o niej. Nic, że powstała na fali superpopularnej i wyjątkowo krótko żyjącej Flappy Bird. Omijać, bo ktoś doszuka się drugiego dna!
  4. Ostatni kod (119F6-59FF-8B51D) wykorzystany przeze mnie. :)
  5. Słaba maszyna? Żartujecie chyba. Ale tak to jest jak się dostaje komputer od rodziców i nie docenia się samodzielnie kupionego/wygranego sprzętu. ... co nie, UtiJaux? Literówka: "Komputer gorszy od tego moich rodziców" chciałeś pewnie napisać. ;)