> Akurat w grach wyścigowych ograniczanie ilości wyświetlonych na sekundę klatek do częstotliwości > odświeżania ekranu podzielonej przez stałą (tutaj wybrane przez EA 60Hz/2=30fps) ma bardzo > DUŻO sensu. W ścigałkach lepiej mieć 30 klatek niż np. 50, ponieważ kluczowe jest, aby > każda klatka była wyświetlana tak samo długo. > > Smutne jest natomiast to, że nie można WYBRAĆ wartości ogranicznika klatek. Szczególnie > jeśli ktoś używa częstotliwości odświeżania ekranu niedzielącej się przez 30, np 75Hz. > A jeśli ktoś wyciąga stabilne 60fps, to też powinien móc ustawić taką opcję. > > EDIT: > > Jeśli Twój PC jest w stanie udźwignąć grę w 60 fps i więcej, > > jakim prawem ktokolwiek narzuca Ci ograniczenia? Prawem "bo takie jest nasze widzimisię"? > > Tak, dokładnie takim prawem. Nie widzę, czemu EA miałoby nie mieć takiego prawa. To skandal, > że producent oprogramowania podejmuje decyzje o tym jak to oprogramowanie funkcjonuje? Zdajesz sobie sprawę z tego, że bredzisz i twój argument jest inwalidą? Zakładam, że w grach siedzisz od 3-5 lat, nie więcej, bo każdy z ponad 15-letnim doświadczeniem PCtowca wyśmieje twoje teorie z czeluści czterech liter. :)